רב קו מטרודן - מה קורה איתם, בעצם ?

מצב
הנושא נעול.

orchilit

New member
רב קו מטרודן - מה קורה איתם, בעצם ?

רב קו מטרודן - מה קורה איתם, בעצם ?
אמנם הרבה פעמים היו כבר חילופי מפעילים, אבל כאן מדובר במפעיל שיימחק ובא מפעיל אחריו (שאמנם יש להם קשר משפחתי [דוד ואחיין למחצה, או משהו כזה]). מה קורה לכל אלו שהנפיקו רב קו דרך מטרודן ? האם האחריות על הכרטיסים עוברת לדן באר שבע באופן מלא ? או שעליהם יהיה להנפיק חדש ולהעביר את החוזים ? (ברור לי שיהיה אפשר להשתמש בכרטיס עצמו, אבל מה קורה במקרה של תקלה?)
 

Bus Nerd

Active member
אנחנו בישראל, ולכן הניחוש שלי

רב קו מטרודן - מה קורה איתם, בעצם ?
אמנם הרבה פעמים היו כבר חילופי מפעילים, אבל כאן מדובר במפעיל שיימחק ובא מפעיל אחריו (שאמנם יש להם קשר משפחתי [דוד ואחיין למחצה, או משהו כזה]). מה קורה לכל אלו שהנפיקו רב קו דרך מטרודן ? האם האחריות על הכרטיסים עוברת לדן באר שבע באופן מלא ? או שעליהם יהיה להנפיק חדש ולהעביר את החוזים ? (ברור לי שיהיה אפשר להשתמש בכרטיס עצמו, אבל מה קורה במקרה של תקלה?)
אנחנו בישראל, ולכן הניחוש שלי
הוא שאף אחד (לא דן, לא דן באר שבע, ולא מטרופולין) לא ייקח אחריות על הכרטיס, וכל נוסע שיש לו כרטיס שהונפק ע"י מטרודן יידפק.
 

orchilit

New member
זה ההימור הראשוני שלי


אנחנו בישראל, ולכן הניחוש שלי
הוא שאף אחד (לא דן, לא דן באר שבע, ולא מטרופולין) לא ייקח אחריות על הכרטיס, וכל נוסע שיש לו כרטיס שהונפק ע"י מטרודן יידפק.
זה ההימור הראשוני שלי
 

raya

Well-known member
ברצינות? ואני חשבתי לתומי שאין לי

אנחנו בישראל, ולכן הניחוש שלי
הוא שאף אחד (לא דן, לא דן באר שבע, ולא מטרופולין) לא ייקח אחריות על הכרטיס, וכל נוסע שיש לו כרטיס שהונפק ע"י מטרודן יידפק.
ברצינות? ואני חשבתי לתומי שאין לי
שום בעיה עם המעבר לדן באר שבע וכרטיס הרבקו שהונפק במטרודן.
כלומר - ללכת לעמדת על הקו ולהחליף?
מצד שני - כיום טעון בכרטיס ערך צבור בלבד, אז אולי זה לא משנה.
בכרטיס הרב קו של נכדתי יש עוד נסיעה אחת מכרטיסיה של מטרודן- עליה אולי אפשר להכריז כאבודה.
למרות שבפעם האחרונה שהיא היתה אצלנו- ביקשנו בכל פעם מהנהג להוריד מהכרטיסיה ולא מהערך הצבור, היו נהגים שהתעלמו מהבקשה.
בן זוגי הוציא לפני שבוע רב קו ואכן הלוגו עליו כבר שייך לדן באר שבע.
 

Bus Nerd

Active member
לא תהיה בעיה *להשתמש* בכרטיס

ברצינות? ואני חשבתי לתומי שאין לי
שום בעיה עם המעבר לדן באר שבע וכרטיס הרבקו שהונפק במטרודן.
כלומר - ללכת לעמדת על הקו ולהחליף?
מצד שני - כיום טעון בכרטיס ערך צבור בלבד, אז אולי זה לא משנה.
בכרטיס הרב קו של נכדתי יש עוד נסיעה אחת מכרטיסיה של מטרודן- עליה אולי אפשר להכריז כאבודה.
למרות שבפעם האחרונה שהיא היתה אצלנו- ביקשנו בכל פעם מהנהג להוריד מהכרטיסיה ולא מהערך הצבור, היו נהגים שהתעלמו מהבקשה.
בן זוגי הוציא לפני שבוע רב קו ואכן הלוגו עליו כבר שייך לדן באר שבע.
לא תהיה בעיה *להשתמש* בכרטיס
אבל אם תהיה תקלה בכרטיס לא נראה לי שדן באר שבע יוכלו לעזור, כי הכרטיס הונפק ע"י מטרודן, ומטרודן תימחק...
&nbsp
אבל כדאי לשאול במוקד השירות של דן באר שבע, אולי אנחנו סתם פסימיים ודן באר שבע כן יקבלו אחריות על כרטיסים של מטרודן.
 

orchilit

New member
השימוש בכרטיס לא יהיה בעייתי לדעתי, השאלה היא רק מה קורה

ברצינות? ואני חשבתי לתומי שאין לי
שום בעיה עם המעבר לדן באר שבע וכרטיס הרבקו שהונפק במטרודן.
כלומר - ללכת לעמדת על הקו ולהחליף?
מצד שני - כיום טעון בכרטיס ערך צבור בלבד, אז אולי זה לא משנה.
בכרטיס הרב קו של נכדתי יש עוד נסיעה אחת מכרטיסיה של מטרודן- עליה אולי אפשר להכריז כאבודה.
למרות שבפעם האחרונה שהיא היתה אצלנו- ביקשנו בכל פעם מהנהג להוריד מהכרטיסיה ולא מהערך הצבור, היו נהגים שהתעלמו מהבקשה.
בן זוגי הוציא לפני שבוע רב קו ואכן הלוגו עליו כבר שייך לדן באר שבע.
השימוש בכרטיס לא יהיה בעייתי לדעתי, השאלה היא רק מה קורה
כשהכרטיס תקול או כל בעייה שדורשת שירות.
כשאתם הלכתם , אולי תחנות השירות של מטרודן הפכו לאלו של דן באר שבע.
 

olli3

New member
מנהל
מצחיק, תחנות ברבים.יש רק מרכז שירות אחד שהוא חדר מאולתר

השימוש בכרטיס לא יהיה בעייתי לדעתי, השאלה היא רק מה קורה
כשהכרטיס תקול או כל בעייה שדורשת שירות.
כשאתם הלכתם , אולי תחנות השירות של מטרודן הפכו לאלו של דן באר שבע.
מצחיק, תחנות ברבים.יש רק מרכז שירות אחד שהוא חדר מאולתר
בבניין ההנהלה וחדר מנוחת הנהגים שבחניון האוטובוסים העירוניים במסוף העירוני.
&nbsp
קצת מושגים בארשבעיים ברשותך:
&nbsp
אגד = התחנה המרכזית (תרד באגד, אני לוקח אוטובוס לתל אביב מאגד וכו').
המסוף = המסוף העירוני. כשמו כן הוא, המסוף שהיה דאז היחיד בעיר של התחבורה העירונית שנמצא מחוץ לתחנה המרכזית. הרציף הראשון במסוף נמצא על הקיר המזרחי של התחנה המרכזית ובזמנו הרציף הזה כונה על ידי החברה העירונית "גג אגד" על שם הגג של התחנה המרכזית הלוא היא "תחנת אגד".
&nbsp
עכשיו למה כל ההקדמה הזאת? כי כחלק מהמסוף העירוני, יש בקצהו במקום שלא נועד במקור שיגיעו אליו נוסעים את החניון של האוטובוסים העירוניים (בזמנו, היה אסור להם בתכלית האיסור להיכנס לאגד ולאגד היה אסור בתכלית האיסור להכנס למסוף העירוני, גם אם המרכזית סגורה עקב חפץ חשוד). בכניסה לחניון יש מבנה בעל 3 קומות שקיים שנים לא מעטות, מימי החברה העירונית. חזיתו פונה לעבר החניון ולא לעבר המסוף ולכן פתחו לו דלת עם רמפה לעבר המסוף.
&nbsp
אז המקום לא באמת נגיש להולכי רגל, צריך לחצות כמה כבישים בתוך המסוף כדי להגיע לשם כשבמקום יש כמובן תנועת אוטובוסים ערה מ-5 רציפים שונים ו4 כיוונים.
&nbsp
את עמדת הרב קו של דן באר שבע אני מניח שאיחדו עם עמדת הרב קו של דן בדרום שנמצאת בתוך התחנה המרכזית. עמדה נוחה, מזמינה שנראית כמו עמדת שירות לקוחות פרונטאלי של מוקד שירות סלולאר כזה או אחר. נעים לשהות בה.
&nbsp
אין בבאר שבע עמדת רב קו של מטרופולין ועמדת הרב קו של מטרודן נתנה שירות גם למטרופולין. מי שהגיע למקום קיבל שירות גם עבור כרטיס רב קו של מטרופולין וגם עבור כרטיז רב קו של מטרודן. אני לא יודע מה יעשו עם העמדה הזאת של מטרודן והאם מטרופולין תקים עמדת רב קו אחרת או לא...
&nbsp
מה שכן, לפחות עכשיו לתושבי באר שבע יש 3 עמדות רב קו של דן באר שבע (למרות שלמקם אחת במרכזית ואחרת במרחק של 400 מטרים משם בקניון קרית הממשלה זה דיי לא סבבה) לעומת עמדת הבלאי של מטרודן.
 

orchilit

New member
נשמע לי כאילו אתה חושב שמעולם לא הדרמתי מאזור חיוג 03

מצחיק, תחנות ברבים.יש רק מרכז שירות אחד שהוא חדר מאולתר
בבניין ההנהלה וחדר מנוחת הנהגים שבחניון האוטובוסים העירוניים במסוף העירוני.
&nbsp
קצת מושגים בארשבעיים ברשותך:
&nbsp
אגד = התחנה המרכזית (תרד באגד, אני לוקח אוטובוס לתל אביב מאגד וכו').
המסוף = המסוף העירוני. כשמו כן הוא, המסוף שהיה דאז היחיד בעיר של התחבורה העירונית שנמצא מחוץ לתחנה המרכזית. הרציף הראשון במסוף נמצא על הקיר המזרחי של התחנה המרכזית ובזמנו הרציף הזה כונה על ידי החברה העירונית "גג אגד" על שם הגג של התחנה המרכזית הלוא היא "תחנת אגד".
&nbsp
עכשיו למה כל ההקדמה הזאת? כי כחלק מהמסוף העירוני, יש בקצהו במקום שלא נועד במקור שיגיעו אליו נוסעים את החניון של האוטובוסים העירוניים (בזמנו, היה אסור להם בתכלית האיסור להיכנס לאגד ולאגד היה אסור בתכלית האיסור להכנס למסוף העירוני, גם אם המרכזית סגורה עקב חפץ חשוד). בכניסה לחניון יש מבנה בעל 3 קומות שקיים שנים לא מעטות, מימי החברה העירונית. חזיתו פונה לעבר החניון ולא לעבר המסוף ולכן פתחו לו דלת עם רמפה לעבר המסוף.
&nbsp
אז המקום לא באמת נגיש להולכי רגל, צריך לחצות כמה כבישים בתוך המסוף כדי להגיע לשם כשבמקום יש כמובן תנועת אוטובוסים ערה מ-5 רציפים שונים ו4 כיוונים.
&nbsp
את עמדת הרב קו של דן באר שבע אני מניח שאיחדו עם עמדת הרב קו של דן בדרום שנמצאת בתוך התחנה המרכזית. עמדה נוחה, מזמינה שנראית כמו עמדת שירות לקוחות פרונטאלי של מוקד שירות סלולאר כזה או אחר. נעים לשהות בה.
&nbsp
אין בבאר שבע עמדת רב קו של מטרופולין ועמדת הרב קו של מטרודן נתנה שירות גם למטרופולין. מי שהגיע למקום קיבל שירות גם עבור כרטיס רב קו של מטרופולין וגם עבור כרטיז רב קו של מטרודן. אני לא יודע מה יעשו עם העמדה הזאת של מטרודן והאם מטרופולין תקים עמדת רב קו אחרת או לא...
&nbsp
מה שכן, לפחות עכשיו לתושבי באר שבע יש 3 עמדות רב קו של דן באר שבע (למרות שלמקם אחת במרכזית ואחרת במרחק של 400 מטרים משם בקניון קרית הממשלה זה דיי לא סבבה) לעומת עמדת הבלאי של מטרודן.
נשמע לי כאילו אתה חושב שמעולם לא הדרמתי מאזור חיוג 03
כשבסדיר ובמילואים ראיתי את ב"ש (בדגש על התחנה המרכזית והמסוף העירוני) יותר ממה שהייתי רוצה
 

olli3

New member
מנהל
תגובה כללית למדיי שממחישה לשאר הקוראים כאן את מסע היסורים

נשמע לי כאילו אתה חושב שמעולם לא הדרמתי מאזור חיוג 03
כשבסדיר ובמילואים ראיתי את ב"ש (בדגש על התחנה המרכזית והמסוף העירוני) יותר ממה שהייתי רוצה
תגובה כללית למדיי שממחישה לשאר הקוראים כאן את מסע היסורים
של עמדת הרב קו של מטרודן.
 

sweetums

New member
למה שתהיה בעיה? כול מפעיל יכול להחליף כרטיס של מפעיל אחר

רב קו מטרודן - מה קורה איתם, בעצם ?
אמנם הרבה פעמים היו כבר חילופי מפעילים, אבל כאן מדובר במפעיל שיימחק ובא מפעיל אחריו (שאמנם יש להם קשר משפחתי [דוד ואחיין למחצה, או משהו כזה]). מה קורה לכל אלו שהנפיקו רב קו דרך מטרודן ? האם האחריות על הכרטיסים עוברת לדן באר שבע באופן מלא ? או שעליהם יהיה להנפיק חדש ולהעביר את החוזים ? (ברור לי שיהיה אפשר להשתמש בכרטיס עצמו, אבל מה קורה במקרה של תקלה?)
למה שתהיה בעיה? כול מפעיל יכול להחליף כרטיס של מפעיל אחר
לויאוליה ז"ל היה קוד מפעיל שונה לרב קו. אפיקים החליפו כרטיס תקול בלי בעיות עוד לפני המסלקה.
&nbsp
 

Bus Nerd

Active member
להחליף הם יכולים

למה שתהיה בעיה? כול מפעיל יכול להחליף כרטיס של מפעיל אחר
לויאוליה ז"ל היה קוד מפעיל שונה לרב קו. אפיקים החליפו כרטיס תקול בלי בעיות עוד לפני המסלקה.
&nbsp
להחליף הם יכולים
אבל לא לשחזר לך חוזים שהיו על הכרטיס הישן. אפילו אם הוא עדיין קריא. שולחים אותך לעמדה של המפעיל הישן שתביא "טופס זיכוי נסיעות" חתום ורק אז הם יכולים לעשות את זה.
 

sweetums

New member
הוא גם היה מסוגל לשחזר, אבל היום זה לא רלוונטי.

להחליף הם יכולים
אבל לא לשחזר לך חוזים שהיו על הכרטיס הישן. אפילו אם הוא עדיין קריא. שולחים אותך לעמדה של המפעיל הישן שתביא "טופס זיכוי נסיעות" חתום ורק אז הם יכולים לעשות את זה.
הוא גם היה מסוגל לשחזר, אבל היום זה לא רלוונטי.
אחרי 3 ימים אפשר לפנות לכול עמדה, לפחות בתיאוריה.
&nbsp
 

Bus Nerd

Active member
רק בתאוריה

הוא גם היה מסוגל לשחזר, אבל היום זה לא רלוונטי.
אחרי 3 ימים אפשר לפנות לכול עמדה, לפחות בתיאוריה.
&nbsp
רק בתאוריה
מניסיון אישי, *אחרי* שמשרד התחבורה יצא בקמפיין הזה של "על הקו" שאומר שאפשר לעשות את זה בכל עמדה, באתי לר"י עם הרב קו שלי של "קווים" וביקשתי חדש כי הוא עושה בעיות ולא תמיד נקרא כמו שצריך בולידטור באוטובוס.
&nbsp
הבחור בר"י הנפיק לי חדש (למרות שאמר מראש שלא נראה לו שהוא יוכל להעביר את תוכן הכרטיס לכרטיס החדש) ואז ניסה להעביר ואמר שפשוט אי אפשר, ושאני חייב ללכת לקווים.
&nbsp
אחר כך התקשרתי גם למשרד התחבורה וגם לרכבת ישראל ושניהם אמרו לי בדיוק אותו דבר, שזה לא משנה מה אמרו ברדיו ומה כתוב באתר האינטרנט של על הקו, אני חייב ללכת ל"קווים" ולבקש טופס זיכוי נסיעות (או ביטול נסיעות או איך שהם לא קראו לזה) ורק אחרי *זה* אפשר ללכת למפעיל אחר ולבקש שהם יטענו את אותם חוזים על רב קו חדש.
&nbsp
בסוף ויתרתי, כי לא היה שווה את הזמן שלי לנסוע עד עמדה של קווים, ואיבדתי בגלל זה כמה שקלים בערך צבור וכרטיסיה של סיטיפס.
 

Yarenn

New member
אז אני מניח שכדאי לגמוֹר את מה שיש על הכרטיס ולעשׂוֹת חדש?

רב קו מטרודן - מה קורה איתם, בעצם ?
אמנם הרבה פעמים היו כבר חילופי מפעילים, אבל כאן מדובר במפעיל שיימחק ובא מפעיל אחריו (שאמנם יש להם קשר משפחתי [דוד ואחיין למחצה, או משהו כזה]). מה קורה לכל אלו שהנפיקו רב קו דרך מטרודן ? האם האחריות על הכרטיסים עוברת לדן באר שבע באופן מלא ? או שעליהם יהיה להנפיק חדש ולהעביר את החוזים ? (ברור לי שיהיה אפשר להשתמש בכרטיס עצמו, אבל מה קורה במקרה של תקלה?)
אז אני מניח שכדאי לגמוֹר את מה שיש על הכרטיס ולעשׂוֹת חדש?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה