פשוט בגלל שזה לא מסודר ומאורגן כמו תח"צ רגילשאלה על שאטלים
שלום לכולם,
למישהו יש תובנות מדוע כל שאטל שרשות מקומית מארגנת (חוץ מת"א) מת. רכבת לאזורי תעשייה נכשל ומופסק?
אולי לא יודעים לשווק או לתמחר?
לפני כשנה הופסק השאטל מרכבת קץ אריה לאזה"ת קרית אריה.
עכשיו, גם בחולון מפסיקים.
איך זה קורה לנו?
תושבהפשוט בגלל שזה לא מסודר ומאורגן כמו תח"צ רגיל
ולאט לאט משרד התחבורה מסדר קישור אוטובוסי באוטובוסים ציבוריים לכל תחנות הרכבת שנותנים שירות איכותי יותר מהשאטלים ומייתרים אותם. כמו כן למשרד התחבורה יש יותר תקציב לשירות אוטובוסי משלים משלעיריות ולמשרד להגנת הסביבה יש תקציב לשאטלים.
 
תוסיף את העובדה שלוחות הזמנים של השאטלים לא זמינים באפליקציות (ובטח שאין מידע בזמן אמת) ושיש להם מספר נסיעות מצומצם ביום וזה פשוט אומר ש"אי אפשר לסמוך עליהם", כי אתה לא יודע אם תהיה לך נסיעה של השאטל כשתצא מהמשרד, ולא יודע אם הוא עומד להגיע כשאתה מחכה בתחנה או שהוא כבר עבר והבא רק עוד חצי שעה.
בבני ברק - רמת החייל זה *עדיין* עובד טובתושבה
השאטל אמור להיות מתואם עם הרכבת. הבנתי שבבני ברק-רמת החיל זה עובד טוב
זה לא תמיד נכון. השאטלים בין שפירים לתל אביב ורמת גן למשלפשוט בגלל שזה לא מסודר ומאורגן כמו תח"צ רגיל
ולאט לאט משרד התחבורה מסדר קישור אוטובוסי באוטובוסים ציבוריים לכל תחנות הרכבת שנותנים שירות איכותי יותר מהשאטלים ומייתרים אותם. כמו כן למשרד התחבורה יש יותר תקציב לשירות אוטובוסי משלים משלעיריות ולמשרד להגנת הסביבה יש תקציב לשאטלים.
 
תוסיף את העובדה שלוחות הזמנים של השאטלים לא זמינים באפליקציות (ובטח שאין מידע בזמן אמת) ושיש להם מספר נסיעות מצומצם ביום וזה פשוט אומר ש"אי אפשר לסמוך עליהם", כי אתה לא יודע אם תהיה לך נסיעה של השאטל כשתצא מהמשרד, ולא יודע אם הוא עומד להגיע כשאתה מחכה בתחנה או שהוא כבר עבר והבא רק עוד חצי שעה.
זה משהו קצת אחרזה לא תמיד נכון. השאטלים בין שפירים לתל אביב ורמת גן למשל
מהווים דוגמה לשאטלים מוצלחים, גם אם אינם מופיעים במערכות המידע.
אבל שאטלים שהפעלתם לא מבוססת על מנגנון מימון מוצק, אלא על רצון טוב מצד רשויות, מטבעם ידעכו בשלב מסויים.
ולכן שאטלים חינמיים כאלה יכולים להצליח ושאטלים חינמיים אחריםזה משהו קצת אחר
השאטלים משפירים באמת הרבה יותר אטרקטיביים ו"קלים" לשיווק מ-2 סיבות:
1) בהגדרה הם עוקפי פקקים, בזכות הנתיב המהיר
2) הם מגיעים למרכזי תעסוקה הגדולים ביותר במרכז ת"א
3) שילוב רכב + שאטל כבר מביא אותך למרכזי התעסוקה הללו. ללא צורך באמצעי תחב"צ נוסף. מרבית השאטלים האחרים מחייבים הגעה לנק' האיסוף ברכבת.
דווקא הם כן מופיעים במערכות המידעזה לא תמיד נכון. השאטלים בין שפירים לתל אביב ורמת גן למשל
מהווים דוגמה לשאטלים מוצלחים, גם אם אינם מופיעים במערכות המידע.
אבל שאטלים שהפעלתם לא מבוססת על מנגנון מימון מוצק, אלא על רצון טוב מצד רשויות, מטבעם ידעכו בשלב מסויים.
היכן מופיעים הנתונים של השאטלים בשפירים?דווקא הם כן מופיעים במערכות המידע
לא בזמן אמת, אבל כן לוחות הזמנים שלהם, המסלול שלהם, והתחנות שלהם
השאטלים בשפירים תדירים הרבה יותר מכל שאטל אחרזה לא תמיד נכון. השאטלים בין שפירים לתל אביב ורמת גן למשל
מהווים דוגמה לשאטלים מוצלחים, גם אם אינם מופיעים במערכות המידע.
אבל שאטלים שהפעלתם לא מבוססת על מנגנון מימון מוצק, אלא על רצון טוב מצד רשויות, מטבעם ידעכו בשלב מסויים.
אבל הם כאלה בגלל שעומד מאחוריהם מנגנון מימוני יעיל ובגלל שהםהשאטלים בשפירים תדירים הרבה יותר מכל שאטל אחר
לכן "אפשר לסמוך עליהם" ולכן הם הצלחה גדולה.
שאטל הוא כלי למדידת יכולת ההצלחה שלו לשם פתיחת קו תח"צ רגיל.שאלה על שאטלים
שלום לכולם,
למישהו יש תובנות מדוע כל שאטל שרשות מקומית מארגנת (חוץ מת"א) מת. רכבת לאזורי תעשייה נכשל ומופסק?
אולי לא יודעים לשווק או לתמחר?
לפני כשנה הופסק השאטל מרכבת קץ אריה לאזה"ת קרית אריה.
עכשיו, גם בחולון מפסיקים.
איך זה קורה לנו?
כבא איו יותר שאטל בהרצליה?שאלה על שאטלים
שלום לכולם,
למישהו יש תובנות מדוע כל שאטל שרשות מקומית מארגנת (חוץ מת"א) מת. רכבת לאזורי תעשייה נכשל ומופסק?
אולי לא יודעים לשווק או לתמחר?
לפני כשנה הופסק השאטל מרכבת קץ אריה לאזה"ת קרית אריה.
עכשיו, גם בחולון מפסיקים.
איך זה קורה לנו?
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.