פרוייקט החשמול - עדכון בבקשה

מצב
הנושא נעול.
פרוייקט החשמול - עדכון בבקשה

פרוייקט החשמול - עדכון בבקשה
מה מצב הפרוייקט?
למיטב הבנתי יש כבר זוכה (SEMI) כבר חודשים רבים... למה לא רואים עמודי חשמל נובטים כפטריות אחרי הגשם?

(ולסיום - בדיחה עצובה: באתר הרכבת רשום מועד לסיום הפרוייקט: רבעון רביעי 2012...
)
 
צריך להתיחס לפסיקה של בית המשפט העליון מ 26 לאוקטובר 2016.

פרוייקט החשמול - עדכון בבקשה
מה מצב הפרוייקט?
למיטב הבנתי יש כבר זוכה (SEMI) כבר חודשים רבים... למה לא רואים עמודי חשמל נובטים כפטריות אחרי הגשם?

(ולסיום - בדיחה עצובה: באתר הרכבת רשום מועד לסיום הפרוייקט: רבעון רביעי 2012...
)
צריך להתיחס לפסיקה של בית המשפט העליון מ 26 לאוקטובר 2016.
״ השופטים פנו לצדדים -רכבת ישראל, SEMI ו ALSTOM- וביקשו מהם לקחת פסק זמן ולשקול אפשרות של שתוף פעולה בין כולם, כדי להמנע מקיום הליך משפטי שיעכב את קידום הפרוייקט ״.
״......הצדדים הביעו נכונות עקרונית לדון בנושא, כאשר בעוד 14 יום ימסרו לבית המשפט את תשובתם״.

בעוד 14 יום, היה ב 9 לנובמבר; התשובה לא נמסרה לתקשורת עד כמה שידוע.
 

Bus Nerd

Active member
היה עדכון בשבתשתיות בנושא

פרוייקט החשמול - עדכון בבקשה
מה מצב הפרוייקט?
למיטב הבנתי יש כבר זוכה (SEMI) כבר חודשים רבים... למה לא רואים עמודי חשמל נובטים כפטריות אחרי הגשם?

(ולסיום - בדיחה עצובה: באתר הרכבת רשום מועד לסיום הפרוייקט: רבעון רביעי 2012...
)
היה עדכון בשבתשתיות בנושא
שבו הראו את הכלים של SEMI ליד המסילה לירושלים. הגיוני שמתחילים מהיכן שכרגע לא נוסעות רכבות לפני שיגיעו למקומות עמוסים יותר.
 
בתמונה רואים גם רכב של חברת PARROS שיצקה 80% מעמודי

היה עדכון בשבתשתיות בנושא
שבו הראו את הכלים של SEMI ליד המסילה לירושלים. הגיוני שמתחילים מהיכן שכרגע לא נוסעות רכבות לפני שיגיעו למקומות עמוסים יותר.
בתמונה רואים גם רכב של חברת PARROS שיצקה 80% מעמודי
קוי ה AVE (הרכבת המהירה הספרדית) ויחד עם SEMI מתקינה עכשיו את אלה של הרכבת המהירה בסעודיה
(450 ק״מ במדבר, פרוייקט מאוד מסובך).
במילים אחרות: החישמול של A1 נראה בידיים טובות.
 

david80

Member
עדכון שבתשתיות מהבוקר:

פרוייקט החשמול - עדכון בבקשה
מה מצב הפרוייקט?
למיטב הבנתי יש כבר זוכה (SEMI) כבר חודשים רבים... למה לא רואים עמודי חשמל נובטים כפטריות אחרי הגשם?

(ולסיום - בדיחה עצובה: באתר הרכבת רשום מועד לסיום הפרוייקט: רבעון רביעי 2012...
)
עדכון שבתשתיות מהבוקר:
העבודות המשמעותיות יחלו בשבוע הבא לאחר שעד עכשיו בוצעו קידוחי ניסיון (לעמודים?).
קישור לשבתשתיות
 
יפה! פרט מענין: כתוב על הקרון שבתמונה

עדכון שבתשתיות מהבוקר:
העבודות המשמעותיות יחלו בשבוע הבא לאחר שעד עכשיו בוצעו קידוחי ניסיון (לעמודים?).
קישור לשבתשתיות
יפה! פרט מענין: כתוב על הקרון שבתמונה
״NO CORTA CIRCUITO LA VIA״
כלומר שהגלגלים מצד ימין אינם מחוברים(מתכתית) לגלגלים מצד שמאל , כך שהקרון מסוגל לעבוד גם על המסילות בשמוש היום, בלי לשבש את מערכות הסיגנליזציה הקלסיות המבוססות על ״קצר פס״ וקטעי מסילה ״מבודדים״.
לא ידעתי שקיימים כאלה קרונות.

היום קראתי מסמך ״קצת ישן״ הנקרא ״רכבת ישראל, דו״ח תקופתי לשנת 2015״ בעמוד א-43:
הרצליה-ירושלים האומה תאריך הפעלה מתוכנן 31.3.2018
מודיעין מרכז-ירושלים האומה תאריך הפעלה מתוכנן 30.4.2019
בנימינה-ת״א-אשקלון
הוד השרון-ת״א-ראשל״צ מערב-אשקלון
נתניה-מודיעין מרכז
תאריך הפעלה מתוכנן 31.10.2020
 
יהיו חדשות בעוד 3 שבועות

פרוייקט החשמול - עדכון בבקשה
מה מצב הפרוייקט?
למיטב הבנתי יש כבר זוכה (SEMI) כבר חודשים רבים... למה לא רואים עמודי חשמל נובטים כפטריות אחרי הגשם?

(ולסיום - בדיחה עצובה: באתר הרכבת רשום מועד לסיום הפרוייקט: רבעון רביעי 2012...
)
יהיו חדשות בעוד 3 שבועות
http://www.themarker.com/dynamo/1.3137571
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה