עם כל הכבוד לפריפרייה, אני חושב שלמשרד התחבורה היה עדיף
עם כל הכבוד לפריפרייה, אני חושב שלמשרד התחבורה היה עדיף
לרכז את כל המאמצים בשנים אחרונות בסיום פרוייקט הרבת המהירה בירושלים ולא להתפזר לעבודות כמו רכבות לעפולה, כרמיאל, אופקים נתיבות וכו......עשרות אלפי נוסעים ביום מירושלים לת"א, וזאת מבלי להזכיר את התיירים, כבר משוועים לרכת הזאת. ימי חמישי בערב זה סיוט לנסוע מירושלים לת"א , רק אתמול היה פקק ענקי מהיציאה מהעיר ועד כמעט למחלף קריית ענבים, קטע נסיעה שלקח קרוב ל50 דק אתמול. האוטובוסים של אגד גם כן לא עומדים בעומס. קו 405 של השעה 6 בערב באופן קבוע לא יוצא זמן. ושלא נדבר על הפקקים של הבוקר מת"א לירושלים....בקיצור לדעתי המדינה אינה עושה מספיק בכדי לסיים עם הפרוייקט הזה שמאות אלפים מחכים לו בקוצר רוח. המצב על כביש 1 פשוט כבר בלתי נסבל, ןאני חושב שגם הכביש החדש לא יעמוד בנפח הנוסעים על הכביש
עם כל הכבוד לפריפרייה, אני חושב שלמשרד התחבורה היה עדיף
לרכז את כל המאמצים בשנים אחרונות בסיום פרוייקט הרבת המהירה בירושלים ולא להתפזר לעבודות כמו רכבות לעפולה, כרמיאל, אופקים נתיבות וכו......עשרות אלפי נוסעים ביום מירושלים לת"א, וזאת מבלי להזכיר את התיירים, כבר משוועים לרכת הזאת. ימי חמישי בערב זה סיוט לנסוע מירושלים לת"א , רק אתמול היה פקק ענקי מהיציאה מהעיר ועד כמעט למחלף קריית ענבים, קטע נסיעה שלקח קרוב ל50 דק אתמול. האוטובוסים של אגד גם כן לא עומדים בעומס. קו 405 של השעה 6 בערב באופן קבוע לא יוצא זמן. ושלא נדבר על הפקקים של הבוקר מת"א לירושלים....בקיצור לדעתי המדינה אינה עושה מספיק בכדי לסיים עם הפרוייקט הזה שמאות אלפים מחכים לו בקוצר רוח. המצב על כביש 1 פשוט כבר בלתי נסבל, ןאני חושב שגם הכביש החדש לא יעמוד בנפח הנוסעים על הכביש