שאלה לגבי תחנת רכבת לב המפרץ + לב המפרץ מזרח

מצב
הנושא נעול.

gsi13579

New member
שאלה לגבי תחנת רכבת לב המפרץ + לב המפרץ מזרח

שאלה לגבי תחנת רכבת לב המפרץ + לב המפרץ מזרח
תחנת לב המפרץ מזרח תהיה תחנת רכבת בפניה עצמה ? כלומר תחנה נוספת של רכבת ישראל במפת התחנות ובמפות שונות או שתחובר ללב המפרץ ? (נגיד רציפי לב המפרץ הקיימת רציף 1+2 ורציף לב המפרץ מזרח רציף 3) ? יהיה חיבור בין 2 התחנות או שהן יהיו נפרדות?
 

luckydude

Active member
יהיה חיבור דרך מבנה התחנה המרכזית החדשה.

שאלה לגבי תחנת רכבת לב המפרץ + לב המפרץ מזרח
תחנת לב המפרץ מזרח תהיה תחנת רכבת בפניה עצמה ? כלומר תחנה נוספת של רכבת ישראל במפת התחנות ובמפות שונות או שתחובר ללב המפרץ ? (נגיד רציפי לב המפרץ הקיימת רציף 1+2 ורציף לב המפרץ מזרח רציף 3) ? יהיה חיבור בין 2 התחנות או שהן יהיו נפרדות?
יהיה חיבור דרך מבנה התחנה המרכזית החדשה.
 

gsi13579

New member
את זה אני יודעת, שאלתי לגבי 2 תחנות הרכבת של לב המפרץ

יהיה חיבור דרך מבנה התחנה המרכזית החדשה.
את זה אני יודעת, שאלתי לגבי 2 תחנות הרכבת של לב המפרץ
לב המפרץ ולב המפרץ מזרח, האם הם יהיו תחנות שונות ונפרדות בפני עצמן או קשורות זו לזו (בלי צורך להוסיף תחנה חדשה אחרת ונפרדת)
 

luckydude

Active member
אמורים בשלב מסויים להוציא את תחנת הרכבת מהקניון

את זה אני יודעת, שאלתי לגבי 2 תחנות הרכבת של לב המפרץ
לב המפרץ ולב המפרץ מזרח, האם הם יהיו תחנות שונות ונפרדות בפני עצמן או קשורות זו לזו (בלי צורך להוסיף תחנה חדשה אחרת ונפרדת)
אמורים בשלב מסויים להוציא את תחנת הרכבת מהקניון
ולשלב אותה במבנה תחנת האוטובוסים החדשה, מה שיקרב אותה אל תחנת לב המפרץ מזרח ויאפשר חיבור נוח בינהן. עם זאת אני מניח שמעבר התחנה מן הקניון אל המבנה החדש יקרה לאחר פתיחת לב המפרץ מזרח ואינני בטוח מה יעשו מבחינת חיבור פיזי בין התחנות בנתיים.
 

luckydude

Active member
ההדמיה בכתבה הזו ממחישה היטב מה הולך להיות שם.

אמורים בשלב מסויים להוציא את תחנת הרכבת מהקניון
ולשלב אותה במבנה תחנת האוטובוסים החדשה, מה שיקרב אותה אל תחנת לב המפרץ מזרח ויאפשר חיבור נוח בינהן. עם זאת אני מניח שמעבר התחנה מן הקניון אל המבנה החדש יקרה לאחר פתיחת לב המפרץ מזרח ואינני בטוח מה יעשו מבחינת חיבור פיזי בין התחנות בנתיים.
ההדמיה בכתבה הזו ממחישה היטב מה הולך להיות שם.
ניתן לראות את הקניון מצד ימין. באמצע מבנה התחנה המרכזית החדשה\מרכז התחבורה המשולב עם ירידה חדשה לרציפי מסילת החוף בצד ימין שלה ואת תחנת הרכבת לב המפרץ מזרח בצד שמאל. קישור:

http://bit.ly/2folbLr
 

gsi13579

New member
אוקיי תודה רבה


ההדמיה בכתבה הזו ממחישה היטב מה הולך להיות שם.
ניתן לראות את הקניון מצד ימין. באמצע מבנה התחנה המרכזית החדשה\מרכז התחבורה המשולב עם ירידה חדשה לרציפי מסילת החוף בצד ימין שלה ואת תחנת הרכבת לב המפרץ מזרח בצד שמאל. קישור:

http://bit.ly/2folbLr
אוקיי תודה רבה

איך שהבנתי מההסבר ומההדמייה ככל הנראה התחנה תהיה חלק מלב המפרץ ואולי רציף לב המפרץ מזרח יהיה רציף 3 בנוסף לרציפים הקיימים בלב המפרץ המקורית - רציפים 1 ו2
 

luckydude

Active member
אני לא יודע כיצד ימספרו את הרציפים.

אוקיי תודה רבה

איך שהבנתי מההסבר ומההדמייה ככל הנראה התחנה תהיה חלק מלב המפרץ ואולי רציף לב המפרץ מזרח יהיה רציף 3 בנוסף לרציפים הקיימים בלב המפרץ המקורית - רציפים 1 ו2
אני לא יודע כיצד ימספרו את הרציפים.
צריך לקחת בחשבון שייתכן שבעתיד יוסיפו רציפים על מסילת החוף. כמו כן ישנו תכנון כרגע לבנות רציפים ל tram-train לנצרת בצמוד לרציפים של מסילת החוף.
&nbsp
בנוסף, כדאי לשים לב שבהדמייה לב המפרץ מזרח מוצגת בתצורתה הסופית, זאת אומרת עם שני רציפים אבל בשלב הנוכחי נבנה רק הרציף הדרומי. הרציף הצפוני ייבנה עם הכפלת קו העמק ובניית צידו השני של הגשר הארוך ממסילת החוף לנשר.
 

david80

Member
לכשיפתחו את התחנה/הרציפים, כבר לא ניתן יהיה לקבוע

שאלה לגבי תחנת רכבת לב המפרץ + לב המפרץ מזרח
תחנת לב המפרץ מזרח תהיה תחנת רכבת בפניה עצמה ? כלומר תחנה נוספת של רכבת ישראל במפת התחנות ובמפות שונות או שתחובר ללב המפרץ ? (נגיד רציפי לב המפרץ הקיימת רציף 1+2 ורציף לב המפרץ מזרח רציף 3) ? יהיה חיבור בין 2 התחנות או שהן יהיו נפרדות?
לכשיפתחו את התחנה/הרציפים, כבר לא ניתן יהיה לקבוע
כמה תחנות בדיוק יש לרכבת ישראל!
 

Ccyclist

Well-known member
ההתייחסות הרשמית היא לשתי תחנות נפרדות.

לכשיפתחו את התחנה/הרציפים, כבר לא ניתן יהיה לקבוע
כמה תחנות בדיוק יש לרכבת ישראל!
ההתייחסות הרשמית היא לשתי תחנות נפרדות.
אני יכול להביא דוגמאות לתחנות רכבת עילית בריטיות בנות מספר מפלסים שהמספור בהן אחיד - סט מספרים מ 1 והלאה (באחת הדוגמאות 16) למרות שהמפלס התחתי עובר מתחת למפלס העילי לעיתים בזווית של 90 מעלות (המפלס העילי מתפקד למעשה כגשר). הדוגמאות כוללות את סטראפורד (לא סטררטפורד אינטרנשיונל) ו-ווילסדן ג'אנקשן.
&nbsp
יש שתי יוצאות מן הכלל שיוצרות כללים שונים:
&nbsp
בסט' פנקרס לרציפים העיליים מספרים מ1 והלאה אך לרציפים התת קרקעיים של הקו ה"עילי" טמזלינק יש אותיות - A ו B. תחנת הרכבת התחתית ממוספרת בנפרד מהתחנה (כנהוג) ויש לה שם קצת שונה (בדרך כלל לתחנת התחתית שם זהה לתחנה העילית).
&nbsp
בווטרלו ישנה תחנת טרמינל גדולה שרציפיה ממוספרים מ1 ומעלה (בקרוב יגיעו ל25 בערך) ומעבר לרחוב יש תחנה בשם ווטרלו איסט על ויאדוקט שממשיך במקביל לתחנת ווטרלו חוצה את זווית רציפי הטרמינל ב90 מעלות כמה עשרות מטרים צפונית לתחנה. יש גשר בין התחנות שמגיע לקומה השנייה של אולם הנוסעים של ווטרלו ממפלס הרציפים של ווטרלו איסט. משום שמדובר בשתי תחנות נפרדות יש לווטרלו איסט מספרי רציפים משלה מ1 ועד 4 כדומני. זה המקרה שיותר רלוונטי ללב המפרץ ולב המפרץ מזרח.
 

david80

Member
מצד שני, לא נראה לי שיוסיפו את המושג "לב המפרץ מזרח"

ההתייחסות הרשמית היא לשתי תחנות נפרדות.
אני יכול להביא דוגמאות לתחנות רכבת עילית בריטיות בנות מספר מפלסים שהמספור בהן אחיד - סט מספרים מ 1 והלאה (באחת הדוגמאות 16) למרות שהמפלס התחתי עובר מתחת למפלס העילי לעיתים בזווית של 90 מעלות (המפלס העילי מתפקד למעשה כגשר). הדוגמאות כוללות את סטראפורד (לא סטררטפורד אינטרנשיונל) ו-ווילסדן ג'אנקשן.
&nbsp
יש שתי יוצאות מן הכלל שיוצרות כללים שונים:
&nbsp
בסט' פנקרס לרציפים העיליים מספרים מ1 והלאה אך לרציפים התת קרקעיים של הקו ה"עילי" טמזלינק יש אותיות - A ו B. תחנת הרכבת התחתית ממוספרת בנפרד מהתחנה (כנהוג) ויש לה שם קצת שונה (בדרך כלל לתחנת התחתית שם זהה לתחנה העילית).
&nbsp
בווטרלו ישנה תחנת טרמינל גדולה שרציפיה ממוספרים מ1 ומעלה (בקרוב יגיעו ל25 בערך) ומעבר לרחוב יש תחנה בשם ווטרלו איסט על ויאדוקט שממשיך במקביל לתחנת ווטרלו חוצה את זווית רציפי הטרמינל ב90 מעלות כמה עשרות מטרים צפונית לתחנה. יש גשר בין התחנות שמגיע לקומה השנייה של אולם הנוסעים של ווטרלו ממפלס הרציפים של ווטרלו איסט. משום שמדובר בשתי תחנות נפרדות יש לווטרלו איסט מספרי רציפים משלה מ1 ועד 4 כדומני. זה המקרה שיותר רלוונטי ללב המפרץ ולב המפרץ מזרח.
מצד שני, לא נראה לי שיוסיפו את המושג "לב המפרץ מזרח"
לרשימת התחנות במנוע החיפוש באתר רכבת ישראל, והרי אם כן, המערכת תתן את אותם תוצאות, או במקרה הגרוע, תיתן תוצאה פחות טובה (למשל, עפולה ולב המפרץ כמוצא ויעד בהתאמה תביא לתוצאה של 2 רכבות עם החלפה בחיפה מרכז השמונה).

ועוד לא דיברנו על אתר bus.gov.il שמתייחס אפילו לתחנות רכבת ואוטובוסים כאותם תחנות (למשל "תחנה מרכזית חדשה : רכבת הגנה").
 

Ccyclist

Well-known member
ההגדרה המתאימה במקרה כזה היא "+ דקת הליכה"

מצד שני, לא נראה לי שיוסיפו את המושג "לב המפרץ מזרח"
לרשימת התחנות במנוע החיפוש באתר רכבת ישראל, והרי אם כן, המערכת תתן את אותם תוצאות, או במקרה הגרוע, תיתן תוצאה פחות טובה (למשל, עפולה ולב המפרץ כמוצא ויעד בהתאמה תביא לתוצאה של 2 רכבות עם החלפה בחיפה מרכז השמונה).

ועוד לא דיברנו על אתר bus.gov.il שמתייחס אפילו לתחנות רכבת ואוטובוסים כאותם תחנות (למשל "תחנה מרכזית חדשה : רכבת הגנה").
ההגדרה המתאימה במקרה כזה היא "+ דקת הליכה"
במערכות מסובכות באמת יש מקרים של שתי תחנות עילית עם עשרות קווים כל אחת שנמצאות האחת מעבר לרחוב מהשנייה. במקרה כזה אשפי נסיעות מגדירים הליכה בין השתיים כאופציית ההחלפה המהירה ביותר. לנוסעים שמעדיפים שלא ללכת מסיבות פיזיות יתכן מאד שהחלפה בחיפה תהיה קלה יותר וחיפוש ללא אופציית ההליכה יוביל לנסיעה כזו.
&nbsp
בגלל מסוף האוטובוסים והחיבור הפיזי מדובר במתחם אחד אבל ר"י בחרה להתייחס למצב המסילתי בו ישנן שתי תחנות אחרי צומת מסילתית. תפעולית זה נוח לה כי אם יש בעיה כלשהי במסילה או ציוד ניתן לדווח בקלות אם זה בלב המפרץ או בלב המפרץ מזרח בלי להתעסק עם מספרי הרציפים, אפשר אפילו להגדיר את ההמתנה מערבית לפיצול "לב המפרץ מערב" כסוג של תחנה תפעולית. מקובל מאד שבצמתי מסילה תחנות הנוסעים יקבלו שמות שונים.
 

Yarenn

New member
גם אני תהיתי


שאלה לגבי תחנת רכבת לב המפרץ + לב המפרץ מזרח
תחנת לב המפרץ מזרח תהיה תחנת רכבת בפניה עצמה ? כלומר תחנה נוספת של רכבת ישראל במפת התחנות ובמפות שונות או שתחובר ללב המפרץ ? (נגיד רציפי לב המפרץ הקיימת רציף 1+2 ורציף לב המפרץ מזרח רציף 3) ? יהיה חיבור בין 2 התחנות או שהן יהיו נפרדות?
גם אני תהיתי
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה