האם הדבר שפחדנו קורה? דילול משמעותי במספר הנוסעים ברכבת העמק

מצב
הנושא נעול.

gsi13579

New member
האם הדבר שפחדנו קורה? דילול משמעותי במספר הנוסעים ברכבת העמק

האם הדבר שפחדנו קורה? דילול משמעותי במספר הנוסעים ברכבת העמק
תחנות בית שאן + עפולה = מלאות רק למחצה
תחנות כפר ברוך + יהושע = ריקות לחלוטין
הרכבות החלו להתרוקן לאט לאט, קרונות קצרים של אלסטום ריקים למחצה גם בימי שישי ! שבדר"כ היו עמוסים בנוסעים
שלא נדבר על ימי חו"ל (בדר"כ שני - רביעי) שבהן הרכבות ריקות כמעט לגמרי
האם זה רק תקופה של דילול? האם נראה שוב את הרכבות עמוסות?
 

אורח117

New member
זה מידע מהימן ? מבוסס על מדידה כלשהי?

האם הדבר שפחדנו קורה? דילול משמעותי במספר הנוסעים ברכבת העמק
תחנות בית שאן + עפולה = מלאות רק למחצה
תחנות כפר ברוך + יהושע = ריקות לחלוטין
הרכבות החלו להתרוקן לאט לאט, קרונות קצרים של אלסטום ריקים למחצה גם בימי שישי ! שבדר"כ היו עמוסים בנוסעים
שלא נדבר על ימי חו"ל (בדר"כ שני - רביעי) שבהן הרכבות ריקות כמעט לגמרי
האם זה רק תקופה של דילול? האם נראה שוב את הרכבות עמוסות?
זה מידע מהימן ? מבוסס על מדידה כלשהי?
נראה כמו דיווח על תחושות בטן מהשטח
 

gsi13579

New member
נסעתי השבוע כמה וכמה פעמים , זה לא אותו דבר כמו בתקופת ההרצה

זה מידע מהימן ? מבוסס על מדידה כלשהי?
נראה כמו דיווח על תחושות בטן מהשטח
נסעתי השבוע כמה וכמה פעמים , זה לא אותו דבר כמו בתקופת ההרצה
בתקופת ההרצה התחנות היו עמוסות מאוד בנוסעים והרכבות גם כן, מרוב עומס כמובן הביאו דאבל-דק וסינמס ארוך
כיום אפילו אלסטום קצרצר וIC3 קצרצר יש מקומות ישיבה, אמנם לא לגמרי אבל רואים לאט לאט ש"תקופת החובבים והסקרנים" הסתיימה לה
כמו שהוזכר כאן, הנוסעים בעיקר היו חובבים וסקרנים בלבד, נוסעים קבועים = אנשים אשר נוסעים למקום עבודתם, חיילים וסטודנטים נראים ממש קצת, אולי עוד יש חובבים שעדין מתלהבים מהקו אבל עיקר הגל עבר לו כבר
&nbsp
 
זה לא מפתיע. תקופת החגים הסתיימה. אנשים חזרו לעבודה

נסעתי השבוע כמה וכמה פעמים , זה לא אותו דבר כמו בתקופת ההרצה
בתקופת ההרצה התחנות היו עמוסות מאוד בנוסעים והרכבות גם כן, מרוב עומס כמובן הביאו דאבל-דק וסינמס ארוך
כיום אפילו אלסטום קצרצר וIC3 קצרצר יש מקומות ישיבה, אמנם לא לגמרי אבל רואים לאט לאט ש"תקופת החובבים והסקרנים" הסתיימה לה
כמו שהוזכר כאן, הנוסעים בעיקר היו חובבים וסקרנים בלבד, נוסעים קבועים = אנשים אשר נוסעים למקום עבודתם, חיילים וסטודנטים נראים ממש קצת, אולי עוד יש חובבים שעדין מתלהבים מהקו אבל עיקר הגל עבר לו כבר
&nbsp
זה לא מפתיע. תקופת החגים הסתיימה. אנשים חזרו לעבודה
וללימודים ולשגרת חייהם.
ולכן די ברור שהנוסעים שנשארים הם אלה שבאמת צריכים את הנסיעה יומיום ולא אלה שהייתה להם חדווה והתלהבות ממשהו חדש.
 

gsi13579

New member
בדיוק.. והשגרה של השאר לצערנו היא באוטובוסים ולא ברכבת

זה לא מפתיע. תקופת החגים הסתיימה. אנשים חזרו לעבודה
וללימודים ולשגרת חייהם.
ולכן די ברור שהנוסעים שנשארים הם אלה שבאמת צריכים את הנסיעה יומיום ולא אלה שהייתה להם חדווה והתלהבות ממשהו חדש.
בדיוק.. והשגרה של השאר לצערנו היא באוטובוסים ולא ברכבת
ואלה שבאמת רוצים לשנות את ההרגל פשוט לא יכולים בגלל שאין עצירה בלב המפרץ שלדעתי חשובה בהרבה מכל שאר תחנות חיפה
 
השגרה של רוב הנוסעים בתקופת החגים כלל אינה בעמק

בדיוק.. והשגרה של השאר לצערנו היא באוטובוסים ולא ברכבת
ואלה שבאמת רוצים לשנות את ההרגל פשוט לא יכולים בגלל שאין עצירה בלב המפרץ שלדעתי חשובה בהרבה מכל שאר תחנות חיפה
השגרה של רוב הנוסעים בתקופת החגים כלל אינה בעמק
 

gsi13579

New member
נכון, זאת הייתה תקופת חגים לא שגרה

השגרה של רוב הנוסעים בתקופת החגים כלל אינה בעמק
נכון, זאת הייתה תקופת חגים לא שגרה
והיו גם נוסעים שלא גרו בעמק אלא גרו בחיפה וסתם רצו ליסוע לבית שאן ובחזרה
בכל מקרה = עכשיו צריך לקוות שכמות הנוסעים לא תהיה דלילה עוד יותר.. אחרת ר"י תבטל נסיעות והתדירות תרד
 

luckydude

Active member
מהכיוון האופטימי צריך לזכור שבשלב מסויים תחנת לב המפרץ

נכון, זאת הייתה תקופת חגים לא שגרה
והיו גם נוסעים שלא גרו בעמק אלא גרו בחיפה וסתם רצו ליסוע לבית שאן ובחזרה
בכל מקרה = עכשיו צריך לקוות שכמות הנוסעים לא תהיה דלילה עוד יותר.. אחרת ר"י תבטל נסיעות והתדירות תרד
מהכיוון האופטימי צריך לזכור שבשלב מסויים תחנת לב המפרץ
תפתח סוף סוף.
&nbsp
חבל שיפה נוף התמזמזה כ״כ הרבה זמן עם בניית התחנה הזו.
 

gsi13579

New member
באמת חבל.. אחרת הקו יכל היה לרשום הצלחה רבה כבר עכשיו

מהכיוון האופטימי צריך לזכור שבשלב מסויים תחנת לב המפרץ
תפתח סוף סוף.
&nbsp
חבל שיפה נוף התמזמזה כ״כ הרבה זמן עם בניית התחנה הזו.
באמת חבל.. אחרת הקו יכל היה לרשום הצלחה רבה כבר עכשיו
מה שאני לא מבינה זה למה שאר התחנות היו באחריות נתיבי ישראל ורק לב המפרץ מזרח באחריות יפה נוף
 
כי תחנת לב המפרץ מזרח היא חלק מפרויקט מרכזית המפרץ שכולו

באמת חבל.. אחרת הקו יכל היה לרשום הצלחה רבה כבר עכשיו
מה שאני לא מבינה זה למה שאר התחנות היו באחריות נתיבי ישראל ורק לב המפרץ מזרח באחריות יפה נוף
כי תחנת לב המפרץ מזרח היא חלק מפרויקט מרכזית המפרץ שכולו
באחריות יפה נוף, שלמעשה היא גם הבעלים של מרכזית המפרץ.
תחנת לב המפרץ מזרח היא חלק ממתחם התחבורה המשולב וצריכה להשתלב בו.
 

gsi13579

New member
, אגב - יהיה קישור \ מעבר בין תחנה זו למרכזית המפרץ?

כי תחנת לב המפרץ מזרח היא חלק מפרויקט מרכזית המפרץ שכולו
באחריות יפה נוף, שלמעשה היא גם הבעלים של מרכזית המפרץ.
תחנת לב המפרץ מזרח היא חלק ממתחם התחבורה המשולב וצריכה להשתלב בו.
, אגב - יהיה קישור \ מעבר בין תחנה זו למרכזית המפרץ?
 

down und

New member
ברור שזו התשובה הכי מוצלחת בשרשור

השגרה של רוב הנוסעים בתקופת החגים כלל אינה בעמק
ברור שזו התשובה הכי מוצלחת בשרשור
ואינני סרקאסטי.
פשוט המוני אנשים מהמרכז ומהדרום באו במיוחד על מנת לנסוע ברכבת העמק
בזמן חול המועד סוכות.
 

down und

New member
חול הם לא ר"ת...

האם הדבר שפחדנו קורה? דילול משמעותי במספר הנוסעים ברכבת העמק
תחנות בית שאן + עפולה = מלאות רק למחצה
תחנות כפר ברוך + יהושע = ריקות לחלוטין
הרכבות החלו להתרוקן לאט לאט, קרונות קצרים של אלסטום ריקים למחצה גם בימי שישי ! שבדר"כ היו עמוסים בנוסעים
שלא נדבר על ימי חו"ל (בדר"כ שני - רביעי) שבהן הרכבות ריקות כמעט לגמרי
האם זה רק תקופה של דילול? האם נראה שוב את הרכבות עמוסות?
חול הם לא ר"ת...
 

Ccyclist

Well-known member
לוקח זמן לבסס שגרה על קו חדש.

האם הדבר שפחדנו קורה? דילול משמעותי במספר הנוסעים ברכבת העמק
תחנות בית שאן + עפולה = מלאות רק למחצה
תחנות כפר ברוך + יהושע = ריקות לחלוטין
הרכבות החלו להתרוקן לאט לאט, קרונות קצרים של אלסטום ריקים למחצה גם בימי שישי ! שבדר"כ היו עמוסים בנוסעים
שלא נדבר על ימי חו"ל (בדר"כ שני - רביעי) שבהן הרכבות ריקות כמעט לגמרי
האם זה רק תקופה של דילול? האם נראה שוב את הרכבות עמוסות?
לוקח זמן לבסס שגרה על קו חדש.
הקו פותח אופציות חדשות שיקח זמן לבסס אותן - יומם מעפולה לחיפה אולי לא עובד שם כרגע אך יחפש עבודה בחיפה בעתיד בזכות הקו, סטודנט באוניברסיטת חיפה אולי לא שכר דירה ביוקנעם או עפולה לשנת הלימודים הזו אבל בשלב מסויים זו תהיה אופציה. אנשים עדיין לא תיכננו את החיים שלהם סביב הקו ויקח פרק זמן מסויים שיותר ויותר נוסעים ימצאו אפשרויות חדשות בזכותו.
 

amit1270

New member
אין מקום לאופוריה וגם לא לדיכאון

לוקח זמן לבסס שגרה על קו חדש.
הקו פותח אופציות חדשות שיקח זמן לבסס אותן - יומם מעפולה לחיפה אולי לא עובד שם כרגע אך יחפש עבודה בחיפה בעתיד בזכות הקו, סטודנט באוניברסיטת חיפה אולי לא שכר דירה ביוקנעם או עפולה לשנת הלימודים הזו אבל בשלב מסויים זו תהיה אופציה. אנשים עדיין לא תיכננו את החיים שלהם סביב הקו ויקח פרק זמן מסויים שיותר ויותר נוסעים ימצאו אפשרויות חדשות בזכותו.
אין מקום לאופוריה וגם לא לדיכאון
 

asmopil

New member
אני הפסקתי לנסוע בגלל שאין תיאום בין הרכבות שלי ללוז האוטובו

האם הדבר שפחדנו קורה? דילול משמעותי במספר הנוסעים ברכבת העמק
תחנות בית שאן + עפולה = מלאות רק למחצה
תחנות כפר ברוך + יהושע = ריקות לחלוטין
הרכבות החלו להתרוקן לאט לאט, קרונות קצרים של אלסטום ריקים למחצה גם בימי שישי ! שבדר"כ היו עמוסים בנוסעים
שלא נדבר על ימי חו"ל (בדר"כ שני - רביעי) שבהן הרכבות ריקות כמעט לגמרי
האם זה רק תקופה של דילול? האם נראה שוב את הרכבות עמוסות?
אני הפסקתי לנסוע בגלל שאין תיאום בין הרכבות שלי ללוז האוטובו
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה