באתר כל-קו ב-18.11 אפשר לראות חלק מהשינויים בפ"ת:

מצב
הנושא נעול.
באתר כל-קו ב-18.11 אפשר לראות חלק מהשינויים בפ"ת:

באתר כל-קו ב-18.11 אפשר לראות חלק מהשינויים בפ"ת:
1. קו 23 מתחיל ומסיים באזור התעשיה סגולה ולא עובר דרך התחנה המרכזית.
2. קו 127 מופעל על ידי אפיקים, מתחיל ומסיים בתחנה המרכזית בפ"ת ונוסע דרך אורלוב, ז'בוטינסקי, מלכה והמר.
3. קו 49 מופעל על ידי אפיקים.
4. קו 87 נוסע דרך קפלן, דגל ראובן, בן גוריון, העצמאות ועם תדירות משופרת של פעם ב-30 דקות בימי שישי.
5. קו 63 חדש בין הדר גנים לתחנת רכבת סגולה עם מספר נסיעות זעום.
6. קו 64 חדש בין צומת סירקין לתחנה מרכזית ת"א דרך דרום פ"ת בתדירות ימי שישי של פעם ב-20 דקות, עם איסוף והורדה בכל התחנות והפעלה על ידי אוטובוסים עירוניים.
7. קו 21 נוסע בין התחנה המרכזית בפ"ת לכפר מעש דרך בר כוכבא, חיים עוזר וסלנט ולא במסלולו הנוכחי וכן לא מהקניון הגדול כפי שתוכנן במכרז.
8. החלופה המעגלית של קו 16 נקראת 16א והחלופה המעגלית של קו 10 נקראת 10א.
9. קו 53 בכיוון מתחנת קרית אריה לתחנה המרכזית נקרא 53א.
10. חלופת קו 89 דרך תעשיון חצב נקראת 89א.
11. חלופת קו 99 שממשיכה לכפר סירקין נקראת 99א.

קווים 25, 44, 62, 67 ממשיכים לפעול במסלוליהם הנוכחיים וכן קו 24 ממשיך לפעול כקו 24.
כל ההארכות שתוכננו במכרז למסוף הקניון הגדול לא מבוצעות (פשוט בנו פיל לבן).

את קו 15 החדש לא רואים עדיין כי הוא כנראה לא יפעל בימי שישי וכך גם לגבי קו 253 בין כפר קאסם לתל אביב.
 

DanBus43Maalit72

Active member
בראש העין נוספו עוד 3 קווים חדשים.

באתר כל-קו ב-18.11 אפשר לראות חלק מהשינויים בפ"ת:
1. קו 23 מתחיל ומסיים באזור התעשיה סגולה ולא עובר דרך התחנה המרכזית.
2. קו 127 מופעל על ידי אפיקים, מתחיל ומסיים בתחנה המרכזית בפ"ת ונוסע דרך אורלוב, ז'בוטינסקי, מלכה והמר.
3. קו 49 מופעל על ידי אפיקים.
4. קו 87 נוסע דרך קפלן, דגל ראובן, בן גוריון, העצמאות ועם תדירות משופרת של פעם ב-30 דקות בימי שישי.
5. קו 63 חדש בין הדר גנים לתחנת רכבת סגולה עם מספר נסיעות זעום.
6. קו 64 חדש בין צומת סירקין לתחנה מרכזית ת"א דרך דרום פ"ת בתדירות ימי שישי של פעם ב-20 דקות, עם איסוף והורדה בכל התחנות והפעלה על ידי אוטובוסים עירוניים.
7. קו 21 נוסע בין התחנה המרכזית בפ"ת לכפר מעש דרך בר כוכבא, חיים עוזר וסלנט ולא במסלולו הנוכחי וכן לא מהקניון הגדול כפי שתוכנן במכרז.
8. החלופה המעגלית של קו 16 נקראת 16א והחלופה המעגלית של קו 10 נקראת 10א.
9. קו 53 בכיוון מתחנת קרית אריה לתחנה המרכזית נקרא 53א.
10. חלופת קו 89 דרך תעשיון חצב נקראת 89א.
11. חלופת קו 99 שממשיכה לכפר סירקין נקראת 99א.

קווים 25, 44, 62, 67 ממשיכים לפעול במסלוליהם הנוכחיים וכן קו 24 ממשיך לפעול כקו 24.
כל ההארכות שתוכננו במכרז למסוף הקניון הגדול לא מבוצעות (פשוט בנו פיל לבן).

את קו 15 החדש לא רואים עדיין כי הוא כנראה לא יפעל בימי שישי וכך גם לגבי קו 253 בין כפר קאסם לתל אביב.
בראש העין נוספו עוד 3 קווים חדשים.
קווים 12/12א, 13/13א ו 14/14א המקשרים בין שכונות שונות בראש העין לאיזור התעשייה לב הארץ.
ויש שינויים במסלולים והתדירות של קווים 83, 88 ו 183.
 
קו 49!! האוטובוס האחרון יוצא רבע שעה קודם באפיקים ב15.15

באתר כל-קו ב-18.11 אפשר לראות חלק מהשינויים בפ"ת:
1. קו 23 מתחיל ומסיים באזור התעשיה סגולה ולא עובר דרך התחנה המרכזית.
2. קו 127 מופעל על ידי אפיקים, מתחיל ומסיים בתחנה המרכזית בפ"ת ונוסע דרך אורלוב, ז'בוטינסקי, מלכה והמר.
3. קו 49 מופעל על ידי אפיקים.
4. קו 87 נוסע דרך קפלן, דגל ראובן, בן גוריון, העצמאות ועם תדירות משופרת של פעם ב-30 דקות בימי שישי.
5. קו 63 חדש בין הדר גנים לתחנת רכבת סגולה עם מספר נסיעות זעום.
6. קו 64 חדש בין צומת סירקין לתחנה מרכזית ת"א דרך דרום פ"ת בתדירות ימי שישי של פעם ב-20 דקות, עם איסוף והורדה בכל התחנות והפעלה על ידי אוטובוסים עירוניים.
7. קו 21 נוסע בין התחנה המרכזית בפ"ת לכפר מעש דרך בר כוכבא, חיים עוזר וסלנט ולא במסלולו הנוכחי וכן לא מהקניון הגדול כפי שתוכנן במכרז.
8. החלופה המעגלית של קו 16 נקראת 16א והחלופה המעגלית של קו 10 נקראת 10א.
9. קו 53 בכיוון מתחנת קרית אריה לתחנה המרכזית נקרא 53א.
10. חלופת קו 89 דרך תעשיון חצב נקראת 89א.
11. חלופת קו 99 שממשיכה לכפר סירקין נקראת 99א.

קווים 25, 44, 62, 67 ממשיכים לפעול במסלוליהם הנוכחיים וכן קו 24 ממשיך לפעול כקו 24.
כל ההארכות שתוכננו במכרז למסוף הקניון הגדול לא מבוצעות (פשוט בנו פיל לבן).

את קו 15 החדש לא רואים עדיין כי הוא כנראה לא יפעל בימי שישי וכך גם לגבי קו 253 בין כפר קאסם לתל אביב.
קו 49!! האוטובוס האחרון יוצא רבע שעה קודם באפיקים ב15.15
במקום ב15.00 והראשון יוצא מפ"ת 5 דקות מאוחר יותר ב5.40.
אגב איך בדיוק אפיקים חושבים שהנהג של 5.40 יעשה את חצי הטור של 6.30 מהאוניברסיטה? 50 דקות קו 49 אפילו לפנות בוקר? לא בטוח שהגיוני. גם עכשיו 55 דקות זה בלחץ, אבל זה אפשרי. ועוד לא לדבר על האיטיות של הנהגים החדשים באפיקים שחלקם לא מכירים הרבה וחלקם (עד עכשיו!!) עוד עושים רוורסים בכיכרות בפתח תקווה אחרי שהם נתקעים. לראות אוטובוס אפיקים עושה רוורס בכיכר המציבה בפ"ת ועוצר את כל התנועה זה פשוט בושה!!
 
המסלול של קו 23 מצוין! לגבי קו 64- לו"ז של 20 דקות ביום שישי

באתר כל-קו ב-18.11 אפשר לראות חלק מהשינויים בפ"ת:
1. קו 23 מתחיל ומסיים באזור התעשיה סגולה ולא עובר דרך התחנה המרכזית.
2. קו 127 מופעל על ידי אפיקים, מתחיל ומסיים בתחנה המרכזית בפ"ת ונוסע דרך אורלוב, ז'בוטינסקי, מלכה והמר.
3. קו 49 מופעל על ידי אפיקים.
4. קו 87 נוסע דרך קפלן, דגל ראובן, בן גוריון, העצמאות ועם תדירות משופרת של פעם ב-30 דקות בימי שישי.
5. קו 63 חדש בין הדר גנים לתחנת רכבת סגולה עם מספר נסיעות זעום.
6. קו 64 חדש בין צומת סירקין לתחנה מרכזית ת"א דרך דרום פ"ת בתדירות ימי שישי של פעם ב-20 דקות, עם איסוף והורדה בכל התחנות והפעלה על ידי אוטובוסים עירוניים.
7. קו 21 נוסע בין התחנה המרכזית בפ"ת לכפר מעש דרך בר כוכבא, חיים עוזר וסלנט ולא במסלולו הנוכחי וכן לא מהקניון הגדול כפי שתוכנן במכרז.
8. החלופה המעגלית של קו 16 נקראת 16א והחלופה המעגלית של קו 10 נקראת 10א.
9. קו 53 בכיוון מתחנת קרית אריה לתחנה המרכזית נקרא 53א.
10. חלופת קו 89 דרך תעשיון חצב נקראת 89א.
11. חלופת קו 99 שממשיכה לכפר סירקין נקראת 99א.

קווים 25, 44, 62, 67 ממשיכים לפעול במסלוליהם הנוכחיים וכן קו 24 ממשיך לפעול כקו 24.
כל ההארכות שתוכננו במכרז למסוף הקניון הגדול לא מבוצעות (פשוט בנו פיל לבן).

את קו 15 החדש לא רואים עדיין כי הוא כנראה לא יפעל בימי שישי וכך גם לגבי קו 253 בין כפר קאסם לתל אביב.
המסלול של קו 23 מצוין! לגבי קו 64- לו"ז של 20 דקות ביום שישי
זה יפה מאוד! אם כך יכול להיות שבימים א-ה הלו"ז בכלל יהיה גבוה מאוד! מקווה...
וזה מדהים שהוא פועל עוד לפני 166 בבוקר!
עוד לגבי 64- יש מספיק אוטובוסים לתל אביב באזור אחדות. היו יכולים לעשות אותו קו מהיר, מהדר גנים, דרך מכבית, ישר לרחוב העצמאות.
לגבי 87- לא יעבור בבילינסון? אנשים יצטרכו להתרגל...
קו 44 מיותר, היו יכולים להעביר את התשומות שלו לקו אחר שזקוק לתגבור כמו לקו 47, שגם מופעל במיניבוסים.
לגבי 127- חבל שלא עובר דרך תחנת רכבת קרית אריה!!!!
קו 99 המסורדן- חייב תגבור. יש משהו כזה במסגרת המכרז?
&nbsp
 

srulak

Member
קו 44 מיותר?

המסלול של קו 23 מצוין! לגבי קו 64- לו"ז של 20 דקות ביום שישי
זה יפה מאוד! אם כך יכול להיות שבימים א-ה הלו"ז בכלל יהיה גבוה מאוד! מקווה...
וזה מדהים שהוא פועל עוד לפני 166 בבוקר!
עוד לגבי 64- יש מספיק אוטובוסים לתל אביב באזור אחדות. היו יכולים לעשות אותו קו מהיר, מהדר גנים, דרך מכבית, ישר לרחוב העצמאות.
לגבי 87- לא יעבור בבילינסון? אנשים יצטרכו להתרגל...
קו 44 מיותר, היו יכולים להעביר את התשומות שלו לקו אחר שזקוק לתגבור כמו לקו 47, שגם מופעל במיניבוסים.
לגבי 127- חבל שלא עובר דרך תחנת רכבת קרית אריה!!!!
קו 99 המסורדן- חייב תגבור. יש משהו כזה במסגרת המכרז?
&nbsp
קו 44 מיותר?
איציק הקו הזה הופך להיות פופולרי יותר ויותר בעיקר בשעות אחה"צ ערב.
 
חחח איך אין לי איך לראות את זה עם החלונות הכהים במיניבוסים

קו 44 מיותר?
איציק הקו הזה הופך להיות פופולרי יותר ויותר בעיקר בשעות אחה"צ ערב.
חחח איך אין לי איך לראות את זה עם החלונות הכהים במיניבוסים
של אפיקים
 
בימים א-ה התדירות של קו 64 תהיה בסביבות פעם ב-15 דקות

המסלול של קו 23 מצוין! לגבי קו 64- לו"ז של 20 דקות ביום שישי
זה יפה מאוד! אם כך יכול להיות שבימים א-ה הלו"ז בכלל יהיה גבוה מאוד! מקווה...
וזה מדהים שהוא פועל עוד לפני 166 בבוקר!
עוד לגבי 64- יש מספיק אוטובוסים לתל אביב באזור אחדות. היו יכולים לעשות אותו קו מהיר, מהדר גנים, דרך מכבית, ישר לרחוב העצמאות.
לגבי 87- לא יעבור בבילינסון? אנשים יצטרכו להתרגל...
קו 44 מיותר, היו יכולים להעביר את התשומות שלו לקו אחר שזקוק לתגבור כמו לקו 47, שגם מופעל במיניבוסים.
לגבי 127- חבל שלא עובר דרך תחנת רכבת קרית אריה!!!!
קו 99 המסורדן- חייב תגבור. יש משהו כזה במסגרת המכרז?
&nbsp
בימים א-ה התדירות של קו 64 תהיה בסביבות פעם ב-15 דקות
קו 64, כקו תדיר שמיועד לשרת את דרום פתח תקוה, לא צריך לדלג על חלק נכבד מדרום פתח תקוה.
הקטע שבין עין גנים לבין רחוב סלנט לא משופע בתחבורה ציבורית בכלל ובתחבורה ציבורית לכיוון ת"א בפרט.
ולאחר שהבינו במשרד התחבורה שזה קו עירוני ולא קו בינעירוני, יהיה לו גם תפקיד חשוב בתחבורה פנימית בתוך דרום פתח תקוה.

87 יעבור בשניידר.

ההשארה של 44 באה במקום ההארכה של 25 לתחנת קרית אריה ולכן הוא לא מיותר.
 

alantan

New member
אכן תדירות 64 צפויה להיות מרשימה, לפחות בכיוון השיא

המסלול של קו 23 מצוין! לגבי קו 64- לו"ז של 20 דקות ביום שישי
זה יפה מאוד! אם כך יכול להיות שבימים א-ה הלו"ז בכלל יהיה גבוה מאוד! מקווה...
וזה מדהים שהוא פועל עוד לפני 166 בבוקר!
עוד לגבי 64- יש מספיק אוטובוסים לתל אביב באזור אחדות. היו יכולים לעשות אותו קו מהיר, מהדר גנים, דרך מכבית, ישר לרחוב העצמאות.
לגבי 87- לא יעבור בבילינסון? אנשים יצטרכו להתרגל...
קו 44 מיותר, היו יכולים להעביר את התשומות שלו לקו אחר שזקוק לתגבור כמו לקו 47, שגם מופעל במיניבוסים.
לגבי 127- חבל שלא עובר דרך תחנת רכבת קרית אריה!!!!
קו 99 המסורדן- חייב תגבור. יש משהו כזה במסגרת המכרז?
&nbsp
אכן תדירות 64 צפויה להיות מרשימה, לפחות בכיוון השיא
קצת חבל לי שהקו אינו נוסע כמו 56 לרידינג. אומנם מדובר בתוספת תשומות של 10-8 דקות לכל כיוון, אבל הדבר היה הופך את הציר לחזק מאוד מבחינת תדירות משותפת.
&nbsp
בכל מקרה, הדבר ישפר את הנגישות מתל אביב לבר אילן ולתל השומר עם החלפה קלה ברכבת השלום מהרכבת או מקו 239. אפילו לבאים ברכבת מדרום אולי ישתלם לפעמים להמשיך לתחנת השלום בשביל קו 64 במקום לעבור לקו 104 בהגנה.
 
גם כמו 63 לכרמלית היה יכול להיות מצוין!

אכן תדירות 64 צפויה להיות מרשימה, לפחות בכיוון השיא
קצת חבל לי שהקו אינו נוסע כמו 56 לרידינג. אומנם מדובר בתוספת תשומות של 10-8 דקות לכל כיוון, אבל הדבר היה הופך את הציר לחזק מאוד מבחינת תדירות משותפת.
&nbsp
בכל מקרה, הדבר ישפר את הנגישות מתל אביב לבר אילן ולתל השומר עם החלפה קלה ברכבת השלום מהרכבת או מקו 239. אפילו לבאים ברכבת מדרום אולי ישתלם לפעמים להמשיך לתחנת השלום בשביל קו 64 במקום לעבור לקו 104 בהגנה.
גם כמו 63 לכרמלית היה יכול להיות מצוין!
 
אם קו 350 יישאר, אפשר להסיט אותו לרדינג במקום התמח"ת

אכן תדירות 64 צפויה להיות מרשימה, לפחות בכיוון השיא
קצת חבל לי שהקו אינו נוסע כמו 56 לרידינג. אומנם מדובר בתוספת תשומות של 10-8 דקות לכל כיוון, אבל הדבר היה הופך את הציר לחזק מאוד מבחינת תדירות משותפת.
&nbsp
בכל מקרה, הדבר ישפר את הנגישות מתל אביב לבר אילן ולתל השומר עם החלפה קלה ברכבת השלום מהרכבת או מקו 239. אפילו לבאים ברכבת מדרום אולי ישתלם לפעמים להמשיך לתחנת השלום בשביל קו 64 במקום לעבור לקו 104 בהגנה.
אם קו 350 יישאר, אפשר להסיט אותו לרדינג במקום התמח"ת
לא יהיה טעם להמשיך להחזיק את 350 עד לתמח"ת.
התדירות של קו 56 כבר שופרה מאוד וכלל לא בטוח שיש הצדקה בקטע שבין עזריאלי לרדינג גם ל-56 וגם ל-64.
בכל מקרה ההחלפה ביניהם תהיה נוחה.
 

mister K

New member
אין שום סיבה שקו 350 ימשיך לנסוע לתמח"ת

אם קו 350 יישאר, אפשר להסיט אותו לרדינג במקום התמח"ת
לא יהיה טעם להמשיך להחזיק את 350 עד לתמח"ת.
התדירות של קו 56 כבר שופרה מאוד וכלל לא בטוח שיש הצדקה בקטע שבין עזריאלי לרדינג גם ל-56 וגם ל-64.
בכל מקרה ההחלפה ביניהם תהיה נוחה.
אין שום סיבה שקו 350 ימשיך לנסוע לתמח"ת
לכל הפחות צריך לקצר אותו עד רכבת מרכז.
הייעוד היחיד שיישאר לו הוא קישור בין כפר גנים לציר ז'בוטינסקי.
לדעתי אפילו אין שום סיבה שימשיך לנסוע בכביש מכבית ובגהה, אלא עדיף שייסע על יצחק רבין.
 
350 גם יכול לעבור מהסיבים במקום מרבין, בתנאי שיציבו שם

אין שום סיבה שקו 350 ימשיך לנסוע לתמח"ת
לכל הפחות צריך לקצר אותו עד רכבת מרכז.
הייעוד היחיד שיישאר לו הוא קישור בין כפר גנים לציר ז'בוטינסקי.
לדעתי אפילו אין שום סיבה שימשיך לנסוע בכביש מכבית ובגהה, אלא עדיף שייסע על יצחק רבין.
350 גם יכול לעבור מהסיבים במקום מרבין, בתנאי שיציבו שם
תחנות
 

radical24

New member
גם חבל שאינו ממשיך להדר גנים

אכן תדירות 64 צפויה להיות מרשימה, לפחות בכיוון השיא
קצת חבל לי שהקו אינו נוסע כמו 56 לרידינג. אומנם מדובר בתוספת תשומות של 10-8 דקות לכל כיוון, אבל הדבר היה הופך את הציר לחזק מאוד מבחינת תדירות משותפת.
&nbsp
בכל מקרה, הדבר ישפר את הנגישות מתל אביב לבר אילן ולתל השומר עם החלפה קלה ברכבת השלום מהרכבת או מקו 239. אפילו לבאים ברכבת מדרום אולי ישתלם לפעמים להמשיך לתחנת השלום בשביל קו 64 במקום לעבור לקו 104 בהגנה.
גם חבל שאינו ממשיך להדר גנים
אלא מסתיים בצומת סירקין כי אין שום קו מהדר גנים שמגיע ליחיאל מיכל פינס והעצמאות.
 

mister K

New member
גם בעיני הסיום שלו בצומת סירקין די תמוה

גם חבל שאינו ממשיך להדר גנים
אלא מסתיים בצומת סירקין כי אין שום קו מהדר גנים שמגיע ליחיאל מיכל פינס והעצמאות.
גם בעיני הסיום שלו בצומת סירקין די תמוה
לא ברור מדוע לא להכניס אותו לתוך הדר גנים, מה שבוודאות יוסיף לו לא מעט נוסעים.
 
אני חושב שהסיבה העיקרית לכך היא שבהדר גנים אין מסוף מסודר

גם בעיני הסיום שלו בצומת סירקין די תמוה
לא ברור מדוע לא להכניס אותו לתוך הדר גנים, מה שבוודאות יוסיף לו לא מעט נוסעים.
אני חושב שהסיבה העיקרית לכך היא שבהדר גנים אין מסוף מסודר
ויש שם התנגדות של תושבים לחניה של אוטובוסים.
אמנם תחנת הקצה של 97, 166 ו 238 בהדר גנים, אבל 64 יוסיף עוד כמות נכבדה של אוטובוסים שלא בטוח שיש להם מקום בתוך הדר גנים.
ייתכן שעדיף להוציא את 238 מהדר גנים לצומת סירקין ולהכניס במקומו את 64.
 
המסלול החדש של קו 21 טיפה יזכיר

באתר כל-קו ב-18.11 אפשר לראות חלק מהשינויים בפ"ת:
1. קו 23 מתחיל ומסיים באזור התעשיה סגולה ולא עובר דרך התחנה המרכזית.
2. קו 127 מופעל על ידי אפיקים, מתחיל ומסיים בתחנה המרכזית בפ"ת ונוסע דרך אורלוב, ז'בוטינסקי, מלכה והמר.
3. קו 49 מופעל על ידי אפיקים.
4. קו 87 נוסע דרך קפלן, דגל ראובן, בן גוריון, העצמאות ועם תדירות משופרת של פעם ב-30 דקות בימי שישי.
5. קו 63 חדש בין הדר גנים לתחנת רכבת סגולה עם מספר נסיעות זעום.
6. קו 64 חדש בין צומת סירקין לתחנה מרכזית ת"א דרך דרום פ"ת בתדירות ימי שישי של פעם ב-20 דקות, עם איסוף והורדה בכל התחנות והפעלה על ידי אוטובוסים עירוניים.
7. קו 21 נוסע בין התחנה המרכזית בפ"ת לכפר מעש דרך בר כוכבא, חיים עוזר וסלנט ולא במסלולו הנוכחי וכן לא מהקניון הגדול כפי שתוכנן במכרז.
8. החלופה המעגלית של קו 16 נקראת 16א והחלופה המעגלית של קו 10 נקראת 10א.
9. קו 53 בכיוון מתחנת קרית אריה לתחנה המרכזית נקרא 53א.
10. חלופת קו 89 דרך תעשיון חצב נקראת 89א.
11. חלופת קו 99 שממשיכה לכפר סירקין נקראת 99א.

קווים 25, 44, 62, 67 ממשיכים לפעול במסלוליהם הנוכחיים וכן קו 24 ממשיך לפעול כקו 24.
כל ההארכות שתוכננו במכרז למסוף הקניון הגדול לא מבוצעות (פשוט בנו פיל לבן).

את קו 15 החדש לא רואים עדיין כי הוא כנראה לא יפעל בימי שישי וכך גם לגבי קו 253 בין כפר קאסם לתל אביב.
המסלול החדש של קו 21 טיפה יזכיר
את קו 11 הישן של דן בעבר שפעל לפני 12 שנה בימי שחברת דן הייתה בפתח תקווה
שיעבור בחיים עוזר רק בלי קטרוני ואהרונסון ושכונת שעריה
 
אם קו 127 עובר לאפיקים

באתר כל-קו ב-18.11 אפשר לראות חלק מהשינויים בפ"ת:
1. קו 23 מתחיל ומסיים באזור התעשיה סגולה ולא עובר דרך התחנה המרכזית.
2. קו 127 מופעל על ידי אפיקים, מתחיל ומסיים בתחנה המרכזית בפ"ת ונוסע דרך אורלוב, ז'בוטינסקי, מלכה והמר.
3. קו 49 מופעל על ידי אפיקים.
4. קו 87 נוסע דרך קפלן, דגל ראובן, בן גוריון, העצמאות ועם תדירות משופרת של פעם ב-30 דקות בימי שישי.
5. קו 63 חדש בין הדר גנים לתחנת רכבת סגולה עם מספר נסיעות זעום.
6. קו 64 חדש בין צומת סירקין לתחנה מרכזית ת"א דרך דרום פ"ת בתדירות ימי שישי של פעם ב-20 דקות, עם איסוף והורדה בכל התחנות והפעלה על ידי אוטובוסים עירוניים.
7. קו 21 נוסע בין התחנה המרכזית בפ"ת לכפר מעש דרך בר כוכבא, חיים עוזר וסלנט ולא במסלולו הנוכחי וכן לא מהקניון הגדול כפי שתוכנן במכרז.
8. החלופה המעגלית של קו 16 נקראת 16א והחלופה המעגלית של קו 10 נקראת 10א.
9. קו 53 בכיוון מתחנת קרית אריה לתחנה המרכזית נקרא 53א.
10. חלופת קו 89 דרך תעשיון חצב נקראת 89א.
11. חלופת קו 99 שממשיכה לכפר סירקין נקראת 99א.

קווים 25, 44, 62, 67 ממשיכים לפעול במסלוליהם הנוכחיים וכן קו 24 ממשיך לפעול כקו 24.
כל ההארכות שתוכננו במכרז למסוף הקניון הגדול לא מבוצעות (פשוט בנו פיל לבן).

את קו 15 החדש לא רואים עדיין כי הוא כנראה לא יפעל בימי שישי וכך גם לגבי קו 253 בין כפר קאסם לתל אביב.
אם קו 127 עובר לאפיקים
וממשיך לתחנה מרכזית פתח תקווה אז שיוסיפו לו שעות ויתגברו אותו ולא ישאירו אותו בתדירות עלובה
 

Bus Nerd

Active member
שינוי נוסף: קו 84

באתר כל-קו ב-18.11 אפשר לראות חלק מהשינויים בפ"ת:
1. קו 23 מתחיל ומסיים באזור התעשיה סגולה ולא עובר דרך התחנה המרכזית.
2. קו 127 מופעל על ידי אפיקים, מתחיל ומסיים בתחנה המרכזית בפ"ת ונוסע דרך אורלוב, ז'בוטינסקי, מלכה והמר.
3. קו 49 מופעל על ידי אפיקים.
4. קו 87 נוסע דרך קפלן, דגל ראובן, בן גוריון, העצמאות ועם תדירות משופרת של פעם ב-30 דקות בימי שישי.
5. קו 63 חדש בין הדר גנים לתחנת רכבת סגולה עם מספר נסיעות זעום.
6. קו 64 חדש בין צומת סירקין לתחנה מרכזית ת"א דרך דרום פ"ת בתדירות ימי שישי של פעם ב-20 דקות, עם איסוף והורדה בכל התחנות והפעלה על ידי אוטובוסים עירוניים.
7. קו 21 נוסע בין התחנה המרכזית בפ"ת לכפר מעש דרך בר כוכבא, חיים עוזר וסלנט ולא במסלולו הנוכחי וכן לא מהקניון הגדול כפי שתוכנן במכרז.
8. החלופה המעגלית של קו 16 נקראת 16א והחלופה המעגלית של קו 10 נקראת 10א.
9. קו 53 בכיוון מתחנת קרית אריה לתחנה המרכזית נקרא 53א.
10. חלופת קו 89 דרך תעשיון חצב נקראת 89א.
11. חלופת קו 99 שממשיכה לכפר סירקין נקראת 99א.

קווים 25, 44, 62, 67 ממשיכים לפעול במסלוליהם הנוכחיים וכן קו 24 ממשיך לפעול כקו 24.
כל ההארכות שתוכננו במכרז למסוף הקניון הגדול לא מבוצעות (פשוט בנו פיל לבן).

את קו 15 החדש לא רואים עדיין כי הוא כנראה לא יפעל בימי שישי וכך גם לגבי קו 253 בין כפר קאסם לתל אביב.
שינוי נוסף: קו 84
במסלול הישן 84 היה נוסע דרך שטמפפר וצומת גנים
במסלול החדש, 84 יסע דרך חיים עוזר (העירייה), וולפסון, ועין גנים.
&nbsp
הוא עדיין יסיים בתחנה המרכזית למרות שבמכרז נאמר שהוא יוארך עד בלינסון.
 
למה הנסיעה הראשונה של קו 46 מכפר גנים ג' לתחנת קרית אריה

באתר כל-קו ב-18.11 אפשר לראות חלק מהשינויים בפ"ת:
1. קו 23 מתחיל ומסיים באזור התעשיה סגולה ולא עובר דרך התחנה המרכזית.
2. קו 127 מופעל על ידי אפיקים, מתחיל ומסיים בתחנה המרכזית בפ"ת ונוסע דרך אורלוב, ז'בוטינסקי, מלכה והמר.
3. קו 49 מופעל על ידי אפיקים.
4. קו 87 נוסע דרך קפלן, דגל ראובן, בן גוריון, העצמאות ועם תדירות משופרת של פעם ב-30 דקות בימי שישי.
5. קו 63 חדש בין הדר גנים לתחנת רכבת סגולה עם מספר נסיעות זעום.
6. קו 64 חדש בין צומת סירקין לתחנה מרכזית ת"א דרך דרום פ"ת בתדירות ימי שישי של פעם ב-20 דקות, עם איסוף והורדה בכל התחנות והפעלה על ידי אוטובוסים עירוניים.
7. קו 21 נוסע בין התחנה המרכזית בפ"ת לכפר מעש דרך בר כוכבא, חיים עוזר וסלנט ולא במסלולו הנוכחי וכן לא מהקניון הגדול כפי שתוכנן במכרז.
8. החלופה המעגלית של קו 16 נקראת 16א והחלופה המעגלית של קו 10 נקראת 10א.
9. קו 53 בכיוון מתחנת קרית אריה לתחנה המרכזית נקרא 53א.
10. חלופת קו 89 דרך תעשיון חצב נקראת 89א.
11. חלופת קו 99 שממשיכה לכפר סירקין נקראת 99א.

קווים 25, 44, 62, 67 ממשיכים לפעול במסלוליהם הנוכחיים וכן קו 24 ממשיך לפעול כקו 24.
כל ההארכות שתוכננו במכרז למסוף הקניון הגדול לא מבוצעות (פשוט בנו פיל לבן).

את קו 15 החדש לא רואים עדיין כי הוא כנראה לא יפעל בימי שישי וכך גם לגבי קו 253 בין כפר קאסם לתל אביב.
למה הנסיעה הראשונה של קו 46 מכפר גנים ג' לתחנת קרית אריה
(דרך אזורי התעשיה רמת סיב וקרית אריה) ב-9:30 בבוקר?

אני תוהה מה חשבו המתכננים שקבעו את השעות המוזרות של קווים 46 ו 185.
האם מישהו יכול להסביר את ההגיון?
 
הגיון תפעולי וגרוע ביותר! אותו היגיון שצימצם את 49 בבוקר ואת

למה הנסיעה הראשונה של קו 46 מכפר גנים ג' לתחנת קרית אריה
(דרך אזורי התעשיה רמת סיב וקרית אריה) ב-9:30 בבוקר?

אני תוהה מה חשבו המתכננים שקבעו את השעות המוזרות של קווים 46 ו 185.
האם מישהו יכול להסביר את ההגיון?
הגיון תפעולי וגרוע ביותר! אותו היגיון שצימצם את 49 בבוקר ואת
187- גם ל-187 השאירו נסיעה אחת מאוחרת בבוקר
אין נהגים בבוקר...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה