בעצם כשאני חושב על זה לעומק
זה לא באמת משנה, כי ממילא כל הרכבות הפרבריות, בין אם אלו של
בנימינה - אשקלון ובין אם זה נתניה - רחובות, ממילא כולן כולל כולן עוצרות
בהרצליה ובארבע תחנות תל אביב.
כך שלא משנה אם הפרברית רק עד נתניה תעצור בספיר או הפרברית לבנימינה.
לכן הקישור הגוש דני נשאר סביר עד ממש טוב.
אבל בכך שלא הרכבות לבנימינה הרי שאתה יוצר נתק מחדרה, פרדס חנה, בנימינה
וחיפה (חיפאים לתחנות הביניים שדרומית לבנימינה ממילא מחליפים רכבת
בבנימינה).
לכן, אלא אם יש כאן איזה שיקול תפעולי שנסתר מעיני, והיכן הוא באמת מיקל אשבי
כשצריך אותו, לא חושב שיש כאן יותר מדי הגיון ובטח שלא הגינות מצד הרכבת.
בקיצור, בהעדר שיקולים תפעוליים יוצאי דופן אין זכות לרכבת לגרום לכך שדוקא
הרכבות מנתניה לרחובות יעצרו בתחנה הזו אלא דוקא הרכבות מבנימינה.
גם לא חושב שבשנה שלמה יהיו יותר מ-20 איש שיסעו מנתניה לספיר ברכבת.
וגם אם כן, הרי שהרכבת מבנימינה לאשקלון ממילא עוצרת גם בנתניה...
בעצם כשאני חושב על זה לעומקתחנת ספיר היא פרברית בדגש על נסיעות לתל אביב
לא רואה הצדקה (כמות נוסעים רבה) שצריכה להגיע משם צפונה, ונוסעים אלו יכולים להחליף בתחנת נתניה, כמובן רצוי שזמן ההמתנה יהיה קצר יותר אך כנראה יש אילוצים תפעוליים.
 
זה לא באמת משנה, כי ממילא כל הרכבות הפרבריות, בין אם אלו של
בנימינה - אשקלון ובין אם זה נתניה - רחובות, ממילא כולן כולל כולן עוצרות
בהרצליה ובארבע תחנות תל אביב.
כך שלא משנה אם הפרברית רק עד נתניה תעצור בספיר או הפרברית לבנימינה.
לכן הקישור הגוש דני נשאר סביר עד ממש טוב.
אבל בכך שלא הרכבות לבנימינה הרי שאתה יוצר נתק מחדרה, פרדס חנה, בנימינה
וחיפה (חיפאים לתחנות הביניים שדרומית לבנימינה ממילא מחליפים רכבת
בבנימינה).
לכן, אלא אם יש כאן איזה שיקול תפעולי שנסתר מעיני, והיכן הוא באמת מיקל אשבי
כשצריך אותו, לא חושב שיש כאן יותר מדי הגיון ובטח שלא הגינות מצד הרכבת.
בקיצור, בהעדר שיקולים תפעוליים יוצאי דופן אין זכות לרכבת לגרום לכך שדוקא
הרכבות מנתניה לרחובות יעצרו בתחנה הזו אלא דוקא הרכבות מבנימינה.
גם לא חושב שבשנה שלמה יהיו יותר מ-20 איש שיסעו מנתניה לספיר ברכבת.
וגם אם כן, הרי שהרכבת מבנימינה לאשקלון ממילא עוצרת גם בנתניה...