תחנת נתניה - ספיר

מצב
הנושא נעול.

davidfainshtein

Member
מנהל
תחנת נתניה - ספיר

תחנת נתניה - ספיר
אני לא מבין, נהיינו עד כדי כך מפונקים בפרויקטים שנחנכת תחנת רכבת חדשה בישראל ואין שרשור בפורום?!

תחנת ספיר הינה התחנה ה- 61 של רכבת ישראל והינה התחנה החמישית שנחנכת מתחילת השנה.

 

נייף

New member
תודה

תחנת נתניה - ספיר
אני לא מבין, נהיינו עד כדי כך מפונקים בפרויקטים שנחנכת תחנת רכבת חדשה בישראל ואין שרשור בפורום?!

תחנת ספיר הינה התחנה ה- 61 של רכבת ישראל והינה התחנה החמישית שנחנכת מתחילת השנה.
תודה
לתמיהתך, אני מניח ש"אנשי" הרכבת בפורום מיצו את עצמם.
נראה לי שבעבר הייתה פה יותר פעילות (מעשית) רכבתית - חבל
 

davidfainshtein

Member
מנהל
אנחנו "אנשי" הרכבת! יאללה להתעורר!


תודה
לתמיהתך, אני מניח ש"אנשי" הרכבת בפורום מיצו את עצמם.
נראה לי שבעבר הייתה פה יותר פעילות (מעשית) רכבתית - חבל
אנחנו "אנשי" הרכבת! יאללה להתעורר!
 

קו32

New member
יהיה מעניין לראות את ההשפעה שלה על בית יהושוע

תחנת נתניה - ספיר
אני לא מבין, נהיינו עד כדי כך מפונקים בפרויקטים שנחנכת תחנת רכבת חדשה בישראל ואין שרשור בפורום?!

תחנת ספיר הינה התחנה ה- 61 של רכבת ישראל והינה התחנה החמישית שנחנכת מתחילת השנה.
יהיה מעניין לראות את ההשפעה שלה על בית יהושוע
לפי דעתי היא "תשתה" לה חלק גדול מהנוסעים.
&nbsp
למשהו יש עוד תמונות של התחנה (או לפחות מתכוון לעבור בה בקרוב?)
 
כל מי שנוסע לבית יהושע כדי להגיע לאזה"ת ספיר

יהיה מעניין לראות את ההשפעה שלה על בית יהושוע
לפי דעתי היא "תשתה" לה חלק גדול מהנוסעים.
&nbsp
למשהו יש עוד תמונות של התחנה (או לפחות מתכוון לעבור בה בקרוב?)
כל מי שנוסע לבית יהושע כדי להגיע לאזה"ת ספיר
ונעזר (נעזר אעלק..
) במוניות שרות - יעבור לתחנה הזו.
&nbsp
 

elyagon

New member
תחנת ספיר

כל מי שנוסע לבית יהושע כדי להגיע לאזה"ת ספיר
ונעזר (נעזר אעלק..
) במוניות שרות - יעבור לתחנה הזו.
&nbsp
תחנת ספיר
כמה רשמים ראשונים:
א. מבנה התחנה מאד יפה ומרשים, אם כי עבודות הפיתוח בחניון לא הושלמו וזה קצת צורך לעין שעוד עובדים בחניה.
ב. התחנה נועדה לתת מענה לעובדי אז"ת ספיר. למעט מאד תושבי נתניה כדאי להשתמש בה בדרכם לת"א. במיוחד מי שמגיע עם רכב לרכבת וצריך חניה.
ג. התחנה במרחק הליכה של כ 20-25 דק מאיצטדיון נתניה ותיתן מענה גם לקהל האוהדים.
ד. נעשו ליד התחנה סידורי תנועה שונים שלדעתי יכבידו מאד על התנועה באז"ת ספיר. במיוחד הפיכת רחוב יד חרוצים לחד סטרי מדרום לצפון בלבד, וביטולי חניות בצידי הרחוב.
ה. הוסיפו קוים מזינים אבל זה עוד לא מספק. גם הסדרי התנועה החדשים לא מאפשרים גישה מלאה לתחנה ע"י קוים קיימים.
ו. החמור מכל לדעתי הוא שהלו"ז לא הותאם באופן מיטבי. כרגע רק הרכבות שנוסעות מ/אל נתניה עוצרות גם בספיר. הרכבות הפרבריות שנוסעות אל/מ בנימינה מדלגות עליה ועוצרות בבית יהושע. זמני ההחלפה בתחנת נתניה עבור הבאים מצפון הם איומים ולמעשה אין כל פתרון ריאלי ליוממים הבאים מצפון לנתניה. היה ראוי שלפחות רכבת אחת מבנימיניה תעצור בספיר כל שעה, וזה רק בשלב הראשון עד שמתגבשת תמונת הביקושים.
&nbsp
&nbsp
 
אגב, האם זאת תקופת הרצה?

תחנת נתניה - ספיר
אני לא מבין, נהיינו עד כדי כך מפונקים בפרויקטים שנחנכת תחנת רכבת חדשה בישראל ואין שרשור בפורום?!

תחנת ספיר הינה התחנה ה- 61 של רכבת ישראל והינה התחנה החמישית שנחנכת מתחילת השנה.
אגב, האם זאת תקופת הרצה?
קצת מוזר שבבית יהושע עוצרות כמעט פי 2 רכבות מאשר בספיר, לא?
 
כי תחנת ספיר נמצאת בעיר גדולה ותחנת בית יהושע בכפר.

מדוע זה מוזר?
כי תחנת ספיר נמצאת בעיר גדולה ותחנת בית יהושע בכפר.
אפילו אם סופרים את יישובי הסביבה כמו אבן יהודה ותל מונד, עדיין ספיר קרובה ליותר אנשים.
 
עבור תושבים מנתניה שמגיעים ברכב לתחנת רכבת, תחנת בית יהושע

כי תחנת ספיר נמצאת בעיר גדולה ותחנת בית יהושע בכפר.
אפילו אם סופרים את יישובי הסביבה כמו אבן יהודה ותל מונד, עדיין ספיר קרובה ליותר אנשים.
עבור תושבים מנתניה שמגיעים ברכב לתחנת רכבת, תחנת בית יהושע
יותר נוחה מאשר תחנת ספיר, הן מבחינת דרכי הגישה והן מבחינת חניות.
תושבים מהשכונות הדרומיות בנתניה יגיעו ברכבם לתחנת בית יהושע ולא לתחנת ספיר.
ולכן להתייחס לבית יהושע כאל תחנה בכפר זו התייחסות מוטעית.
 

down und

New member
א-מחייה

עבור תושבים מנתניה שמגיעים ברכב לתחנת רכבת, תחנת בית יהושע
יותר נוחה מאשר תחנת ספיר, הן מבחינת דרכי הגישה והן מבחינת חניות.
תושבים מהשכונות הדרומיות בנתניה יגיעו ברכבם לתחנת בית יהושע ולא לתחנת ספיר.
ולכן להתייחס לבית יהושע כאל תחנה בכפר זו התייחסות מוטעית.
א-מחייה
 
900 מטר מאיקאה. יאללה, נוסעים
אגב,

תחנת נתניה - ספיר
אני לא מבין, נהיינו עד כדי כך מפונקים בפרויקטים שנחנכת תחנת רכבת חדשה בישראל ואין שרשור בפורום?!

תחנת ספיר הינה התחנה ה- 61 של רכבת ישראל והינה התחנה החמישית שנחנכת מתחילת השנה.
900 מטר מאיקאה. יאללה, נוסעים
אגב,
אני רואה שלא הכניסו קווי אוטובוס לתחנה. רוב הקווים עדיין עוצרים בשדרות גיבורי ישראל, 5 דקות הליכה מהתחנה. ידוע אם זה יקרה בקרוב?
 
הכניסו, אבל מעט

900 מטר מאיקאה. יאללה, נוסעים
אגב,
אני רואה שלא הכניסו קווי אוטובוס לתחנה. רוב הקווים עדיין עוצרים בשדרות גיבורי ישראל, 5 דקות הליכה מהתחנה. ידוע אם זה יקרה בקרוב?
הכניסו, אבל מעט
יש פערים בהגדרת התחנות ובהצגת המידע.
שלושה קווים חדשים נכנסים לתחנה, בנוסף ל48א הקיים (שעובר ברח' יד חרוצים, הקרוב יותר לתחנה): 24 ו-32 שפועלים בשעות הבוקר ואחרי הצהריים, ו-33 שמפזר מהתחנה לאזור התעשייה.
בנוסף אליהם, יש את 133 ו-139 של קווים, שמתשתמשים בתחנה כנקודת קצה.
 

alantan

New member
חבל שלא מכניסים את 640 לבית יהושע בכל שעות היום

הכניסו, אבל מעט
יש פערים בהגדרת התחנות ובהצגת המידע.
שלושה קווים חדשים נכנסים לתחנה, בנוסף ל48א הקיים (שעובר ברח' יד חרוצים, הקרוב יותר לתחנה): 24 ו-32 שפועלים בשעות הבוקר ואחרי הצהריים, ו-33 שמפזר מהתחנה לאזור התעשייה.
בנוסף אליהם, יש את 133 ו-139 של קווים, שמתשתמשים בתחנה כנקודת קצה.
חבל שלא מכניסים את 640 לבית יהושע בכל שעות היום
יש נוסעים מהצפון שהיו יכולים להגיע במהרה לכפר סבא-רעננה באמצעות שילוב של הרכבת עם הקו הזה.
 

אורי404

New member
אולי דווקא 609 הזמני

חבל שלא מכניסים את 640 לבית יהושע בכל שעות היום
יש נוסעים מהצפון שהיו יכולים להגיע במהרה לכפר סבא-רעננה באמצעות שילוב של הרכבת עם הקו הזה.
אולי דווקא 609 הזמני
יש לו יותר נסיעות ביום, מאשר 640 והוא גם נכנס לתוך אזור התעשיה של רעננה.
בעתיד, כאשר תהיה הפעלה של אשכול שרון-חולון, שיצא למכרז, נקווה שקווים אזוריים אחרים נתניה-רעננה ונתניה-כפר סבא, יעברו דרך בית יהושע.
 


הכניסו, אבל מעט
יש פערים בהגדרת התחנות ובהצגת המידע.
שלושה קווים חדשים נכנסים לתחנה, בנוסף ל48א הקיים (שעובר ברח' יד חרוצים, הקרוב יותר לתחנה): 24 ו-32 שפועלים בשעות הבוקר ואחרי הצהריים, ו-33 שמפזר מהתחנה לאזור התעשייה.
בנוסף אליהם, יש את 133 ו-139 של קווים, שמתשתמשים בתחנה כנקודת קצה.

כמה עולה נסיעה עירונית בתוף נתניה? תודה
 

Derish

New member
לא אמרו שזה יקרה בשנה הבאה?

תחנת נתניה - ספיר
אני לא מבין, נהיינו עד כדי כך מפונקים בפרויקטים שנחנכת תחנת רכבת חדשה בישראל ואין שרשור בפורום?!

תחנת ספיר הינה התחנה ה- 61 של רכבת ישראל והינה התחנה החמישית שנחנכת מתחילת השנה.
לא אמרו שזה יקרה בשנה הבאה?
מאד הפתיע אותי האמת - ראיתי שהתחנה כמעט גמורה, אבל חשבתי שיש עוד איזה חצי שנה.

בלי קשר, מישהו זוכר למה הזיזו אותה בסוף למקום המוזר הזה ולא חיברו לאיצטדיון ולאיזור ההייטק? משהו לגבי הרחבה עתידית למסילה נוספת? השרשורים המעטים בנושא בפורום מספקים מידע חלקי שרובו ספקולציות.
 

אבישי ק

New member
חצי שעה המתנה למי שמגיע מכיוון צפון.


תחנת נתניה - ספיר
אני לא מבין, נהיינו עד כדי כך מפונקים בפרויקטים שנחנכת תחנת רכבת חדשה בישראל ואין שרשור בפורום?!

תחנת ספיר הינה התחנה ה- 61 של רכבת ישראל והינה התחנה החמישית שנחנכת מתחילת השנה.
חצי שעה המתנה למי שמגיע מכיוון צפון.

לפי הלוז יש 20 דקות המתנה אבל בפועל הרכבת ממתינה שרכבת מהירה מהצפון תעבור ואז יוצאת כך שבפועל ההמתנה היא חצי שעה.
ניסיתי לחזור לרדת בבית יהושוע אבל מכיוון שכל מי שמגיע מהמרכז יורד ישרות בספיר אז אין כמעת מוניות.
בקיצור תושבי המרכז זכו ותושבי הצפון צריכים לחזור לנסוע ברכב.

ממש קירוב הפריפריה.
 
תחנת ספיר היא פרברית בדגש על נסיעות לתל אביב

חצי שעה המתנה למי שמגיע מכיוון צפון.

לפי הלוז יש 20 דקות המתנה אבל בפועל הרכבת ממתינה שרכבת מהירה מהצפון תעבור ואז יוצאת כך שבפועל ההמתנה היא חצי שעה.
ניסיתי לחזור לרדת בבית יהושוע אבל מכיוון שכל מי שמגיע מהמרכז יורד ישרות בספיר אז אין כמעת מוניות.
בקיצור תושבי המרכז זכו ותושבי הצפון צריכים לחזור לנסוע ברכב.

ממש קירוב הפריפריה.
תחנת ספיר היא פרברית בדגש על נסיעות לתל אביב
לא רואה הצדקה (כמות נוסעים רבה) שצריכה להגיע משם צפונה, ונוסעים אלו יכולים להחליף בתחנת נתניה, כמובן רצוי שזמן ההמתנה יהיה קצר יותר אך כנראה יש אילוצים תפעוליים.
&nbsp
 

down und

New member
היום שבתי לבצע נסיעות חובבים ברכבת ונסעתי לתחנת ספיר

תחנת ספיר היא פרברית בדגש על נסיעות לתל אביב
לא רואה הצדקה (כמות נוסעים רבה) שצריכה להגיע משם צפונה, ונוסעים אלו יכולים להחליף בתחנת נתניה, כמובן רצוי שזמן ההמתנה יהיה קצר יותר אך כנראה יש אילוצים תפעוליים.
&nbsp
היום שבתי לבצע נסיעות חובבים ברכבת ונסעתי לתחנת ספיר
אגב, הרכבות סביב השעה 15:00 דייקו לגמרי או בטווח המותר, קרי עד 5 דקות
איחור.
עליתי בהגנה על הרכבת לספיר של השעה 15:30.
היה עיכוב מרגיז בהרצליה בשל רכבת אחרת צפונה שהתעכבה על המסילה
והגעתי לספיר ב-9 דקות איחור.
מעט מאוד נוסעים ירדו חוץ ממני ולרכבת של 16:25, שהגיעה בזמן כמעט בדיוק
(חצי דקה איחור ביציאה, שום כלום והלוואי וכל הרכבות בארץ יהיו כך)
עלו חוץ ממני פחות מ-10 נוסעים.

השאלה שצריכה להשאל, וכאן היה תפקיד הרכבת לבצע סקר או חקר שווקים
קודם לכן, היא מהיכן מגיעים מרבית העובדים לאזור התעשייה הזה.
הכוונה לאלו שהם לא מנתניה ומגוש תל מונד, שכן להם בעליל ברור לאלללה שהרכבת מיותרת. שכן הם מגיעים או בפרייבט או באוטובוס או במונית שירות או אפילו
ברגל/אופניים. הרי אין רכבת לתל מונד או אבן יהודה.

אם יותר עובדים הם מאזור חדרה, פרדס חנה ובנימינה ואפילו חיפה
אזי הרכבות הפרבריות של בנימינה אמורות לעצור בתחנה הזו.
אם מרבית העובדים הם מהרצליה וגוש דן אזי הרכבת עשתה בשכל.
משום מה תחושת הבטן שלי אומרת לי שהם לא בצעו את סקר/חקר השוק הזה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה