רב קו לתיירים

מצב
הנושא נעול.

Nike17

New member
רב קו לתיירים

רב קו לתיירים
שלום שאלה לי אלייכם,
אם יש לנו חברים תיירים מחו"ל
יש אפשרות לרב קו כזה ?
אני יודע שיש רב קו אנונימי זה טוב ?
 

נתנאל531

Well-known member
הכי קל פשוט לקנות אנונימי

רב קו לתיירים
שלום שאלה לי אלייכם,
אם יש לנו חברים תיירים מחו"ל
יש אפשרות לרב קו כזה ?
אני יודע שיש רב קו אנונימי זה טוב ?
הכי קל פשוט לקנות אנונימי
להטעין עליו חופשי-יומי בעת נסיעה במטרפולין קטן (ירושלים, גוש דן), וערך צבור לנסיעות בינעירוניות. חוסך כאב ראש גדול של קניית כרטיס בקוד מתאים / מעבר ב־90 דקות (כולל הסבר לנהג לאן בדיוק רוצה לסוע), ובמקרה הכי גרוע ישארו כמה שקלים לא-מנוצלים על הערך צבור.
 

olli3

New member
מנהל
לא תמיד ערך צבור משתלם יותר מחופשי יומי לנסיעות בין עירוניות

הכי קל פשוט לקנות אנונימי
להטעין עליו חופשי-יומי בעת נסיעה במטרפולין קטן (ירושלים, גוש דן), וערך צבור לנסיעות בינעירוניות. חוסך כאב ראש גדול של קניית כרטיס בקוד מתאים / מעבר ב־90 דקות (כולל הסבר לנהג לאן בדיוק רוצה לסוע), ובמקרה הכי גרוע ישארו כמה שקלים לא-מנוצלים על הערך צבור.
לא תמיד ערך צבור משתלם יותר מחופשי יומי לנסיעות בין עירוניות
אם לדוגמא הם מתחילים את היום שלהם בירושלים, יורדים לעין גדי ושבים בחזרה, עדיף להם בהרבה לרכוש חופשי יומי שעולה 28.50 ש"ח מאשר לשלם עבור כל נסיעה בודדת באמצעות ערך צבור. נסיעה בודדת עולה 28.20 ש"ח ויש להוריד מכך 20% הנחה.
&nbsp
קיימים מקרים רבים בהם לא משתלם לנסוע עם ערך צבור ועדיף לנסוע עם חופשי יומי בין עירוני.
 

נתנאל531

Well-known member
זה נכון, אבל אז הם צריכים השתלמות בתחבורה ציבורית בישראל

לא תמיד ערך צבור משתלם יותר מחופשי יומי לנסיעות בין עירוניות
אם לדוגמא הם מתחילים את היום שלהם בירושלים, יורדים לעין גדי ושבים בחזרה, עדיף להם בהרבה לרכוש חופשי יומי שעולה 28.50 ש"ח מאשר לשלם עבור כל נסיעה בודדת באמצעות ערך צבור. נסיעה בודדת עולה 28.20 ש"ח ויש להוריד מכך 20% הנחה.
&nbsp
קיימים מקרים רבים בהם לא משתלם לנסוע עם ערך צבור ועדיף לנסוע עם חופשי יומי בין עירוני.
זה נכון, אבל אז הם צריכים השתלמות בתחבורה ציבורית בישראל
ולעבור על מפות סוגי החופשי-יומי / שבועי השונים, כולל השוואה למחיר נסיעה חד-פעמי...
&nbsp
כדי לפשט את נושא התשלום בתחבורה ציבורית בישראל, נדמה לי שכדאי להמליץ על חופשי-יומי / שבועי של לב כל אחד מ־3 המטרופולינים כאשר נמצאים בהם, וערך צבור בין לבין. אגב, תיירים בכלל מודעים לאופציה (הטרייה יחסית) של חופשי-יומי במדריכי התיירות לישראל? מבחינת המדינה, כל תייר שנוסע במונית או שמשלם מחיר של נסיעה חד-פעמית - משאיר יותר כסף זר במדינה... לכן על פניו למדינה אין עניין כלכלי בלהקים עמדת רב-קו בנתב"ג, או לאפשר הזדכות על עודפי ערך-צבור לתיירים, ובכלל לספק מודיעין והדרכה טובים מדי לתיירים על תחבורה ציבורית בישראל.
 

Bus Nerd

Active member
דווקא יש למדינה המון עניין כלכלי לעשות את זה

זה נכון, אבל אז הם צריכים השתלמות בתחבורה ציבורית בישראל
ולעבור על מפות סוגי החופשי-יומי / שבועי השונים, כולל השוואה למחיר נסיעה חד-פעמי...
&nbsp
כדי לפשט את נושא התשלום בתחבורה ציבורית בישראל, נדמה לי שכדאי להמליץ על חופשי-יומי / שבועי של לב כל אחד מ־3 המטרופולינים כאשר נמצאים בהם, וערך צבור בין לבין. אגב, תיירים בכלל מודעים לאופציה (הטרייה יחסית) של חופשי-יומי במדריכי התיירות לישראל? מבחינת המדינה, כל תייר שנוסע במונית או שמשלם מחיר של נסיעה חד-פעמית - משאיר יותר כסף זר במדינה... לכן על פניו למדינה אין עניין כלכלי בלהקים עמדת רב-קו בנתב"ג, או לאפשר הזדכות על עודפי ערך-צבור לתיירים, ובכלל לספק מודיעין והדרכה טובים מדי לתיירים על תחבורה ציבורית בישראל.
דווקא יש למדינה המון עניין כלכלי לעשות את זה
נכון שהתיירים ישלמו פחות, אבל תחבורה מזמינה לתיירים זה פלוס גדול, ככל שלתיירים קל וזול יותר להתנייד, כך יותר תיירים יבואו. מדיניות התיירות של ישראל הרבה פעמים נראית כמו "בואו נדפוק את הפראיירים האלו כי הם במילא כאן להוציא כסף" ואפשר לראות את זה בתחבורה (מוניות וגם העובדה שלא נותנים לתיירים עמדת רב קו בנתב"ג), באוכל, במלונות וכו' וכו'.
&nbsp
אם ישנו את התפיסה לבאמת להסביר פנים לתייר, יבואו לכאן הרבה יותר תיירים.
 

Bus Nerd

Active member
יש לך שתי אפשרויות:

רב קו לתיירים
שלום שאלה לי אלייכם,
אם יש לנו חברים תיירים מחו"ל
יש אפשרות לרב קו כזה ?
אני יודע שיש רב קו אנונימי זה טוב ?
יש לך שתי אפשרויות:
1) לקנות לתיירים רב קו אנונימי
2) לחכות שהם יגיעו ארצה, לקחת אותם לעמדת רב קו בתחנת רכבת (יותר ייצוגי מהעמדות של חברות האוטובוסים בקרוואנים שבמסופים) ושם ניתן להנפיק רב קו אישי לכל אחד מהתיירים, באמצעות הדרכונים שלהם בתור תעודות מזהות.

עריכה: טעיתי, ניתן לרכוש חופשי יומי ושבועי עם רב קו אנונימי. לכן נראה שאנונימי עדיף אם אתה מעוניין לשלם 10 ש"ח לכרטיס כזה ולחסוך לתיירים את הבירוקרטיה של להנפיק כרטיס אישי.
 

olli3

New member
מנהל
עמדות רב קו רבות של מפעילות האוטובוסים נראות כיום נהדר.

יש לך שתי אפשרויות:
1) לקנות לתיירים רב קו אנונימי
2) לחכות שהם יגיעו ארצה, לקחת אותם לעמדת רב קו בתחנת רכבת (יותר ייצוגי מהעמדות של חברות האוטובוסים בקרוואנים שבמסופים) ושם ניתן להנפיק רב קו אישי לכל אחד מהתיירים, באמצעות הדרכונים שלהם בתור תעודות מזהות.

עריכה: טעיתי, ניתן לרכוש חופשי יומי ושבועי עם רב קו אנונימי. לכן נראה שאנונימי עדיף אם אתה מעוניין לשלם 10 ש"ח לכרטיס כזה ולחסוך לתיירים את הבירוקרטיה של להנפיק כרטיס אישי.
עמדות רב קו רבות של מפעילות האוטובוסים נראות כיום נהדר.
מקומות מזמינים, נוחים, עם פינת המתנה נוחה (כורסאות, ספות, כסאות) , הכל מזוהה עם הצבע הירקרק של עמדות על הקו. עמדות של לקוח מול נותן שירות בישיבה, בדומה לנהוג בבנקים.
 

Bus Nerd

Active member
כנראה שלא היית בעמדה של דן במסוף 2000

עמדות רב קו רבות של מפעילות האוטובוסים נראות כיום נהדר.
מקומות מזמינים, נוחים, עם פינת המתנה נוחה (כורסאות, ספות, כסאות) , הכל מזוהה עם הצבע הירקרק של עמדות על הקו. עמדות של לקוח מול נותן שירות בישיבה, בדומה לנהוג בבנקים.
כנראה שלא היית בעמדה של דן במסוף 2000
קרוואן מלוכלך וצפוף שנראה מאוד לא מקצועי ומאוד לא ייצוגי.
 

sweetums

New member
השבוע הדוכן בב"ש צפון לא היה מקצועי יותר.

כנראה שלא היית בעמדה של דן במסוף 2000
קרוואן מלוכלך וצפוף שנראה מאוד לא מקצועי ומאוד לא ייצוגי.
השבוע הדוכן בב"ש צפון לא היה מקצועי יותר.
תור ארוך שחסם את כל השערים ועובדת 1 ויחידה. הקטנת ראש למופת של הרכבת.
 

olli3

New member
מנהל
הייתי, מכיר. שם אין אופציה אחרת ממש מלבד קראוון.

כנראה שלא היית בעמדה של דן במסוף 2000
קרוואן מלוכלך וצפוף שנראה מאוד לא מקצועי ומאוד לא ייצוגי.
הייתי, מכיר. שם אין אופציה אחרת ממש מלבד קראוון.
אין לך איפה למקם משהו שהוא לא מבנה יביל, זה מצריך אישורים ובירוקטיות.
&nbsp
בעמדות רב קו שנמצאות בתוך מבנים שונים, המצב השתנה פלאים.
 

Bus Nerd

Active member
מקווה שיבנו משהו נורמלי כשישפצו את המסוף

הייתי, מכיר. שם אין אופציה אחרת ממש מלבד קראוון.
אין לך איפה למקם משהו שהוא לא מבנה יביל, זה מצריך אישורים ובירוקטיות.
&nbsp
בעמדות רב קו שנמצאות בתוך מבנים שונים, המצב השתנה פלאים.
מקווה שיבנו משהו נורמלי כשישפצו את המסוף
 

בישגד

New member
יש אופציה אחרת–העמדה הזאת במסוף 2000 בכלל מיותרת

הייתי, מכיר. שם אין אופציה אחרת ממש מלבד קראוון.
אין לך איפה למקם משהו שהוא לא מבנה יביל, זה מצריך אישורים ובירוקטיות.
&nbsp
בעמדות רב קו שנמצאות בתוך מבנים שונים, המצב השתנה פלאים.
יש אופציה אחרת–העמדה הזאת במסוף 2000 בכלל מיותרת
כידוע אנחנו חיים בעידן שאפשר לקבל בדיוק את אותם השירותים בכל עמדות הרב־קו
, אז למה צריך שתי עמדות שונות במרחק של 100 מטר זו מזו? יש עמדה בתוך המבנה של רכבת מרכז. (גם ברכבת זה לא מי יודע מה, נדמה לי שזה במתכונת של לעמוד כמו בתור לקופה). במקומות אחרים יש עמדות של כמה מפעילות אפילו בתוך אותו הבניין
.
 

Bus Nerd

Active member
כשבאמת יהיה אפשר לקבל שירות מכל מפעילה, אז נדבר

יש אופציה אחרת–העמדה הזאת במסוף 2000 בכלל מיותרת
כידוע אנחנו חיים בעידן שאפשר לקבל בדיוק את אותם השירותים בכל עמדות הרב־קו
, אז למה צריך שתי עמדות שונות במרחק של 100 מטר זו מזו? יש עמדה בתוך המבנה של רכבת מרכז. (גם ברכבת זה לא מי יודע מה, נדמה לי שזה במתכונת של לעמוד כמו בתור לקופה). במקומות אחרים יש עמדות של כמה מפעילות אפילו בתוך אותו הבניין
.
כשבאמת יהיה אפשר לקבל שירות מכל מפעילה, אז נדבר
 
גם בירושלים המשרד לרב קו נוח

עמדות רב קו רבות של מפעילות האוטובוסים נראות כיום נהדר.
מקומות מזמינים, נוחים, עם פינת המתנה נוחה (כורסאות, ספות, כסאות) , הכל מזוהה עם הצבע הירקרק של עמדות על הקו. עמדות של לקוח מול נותן שירות בישיבה, בדומה לנהוג בבנקים.
גם בירושלים המשרד לרב קו נוח
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה