כביש זבוטינסקי פתח תקווה סיוט ברחוב הארלם

מצב
הנושא נעול.
כביש זבוטינסקי פתח תקווה סיוט ברחוב הארלם

כביש זבוטינסקי פתח תקווה סיוט ברחוב הארלם
תגידו מה קורה עם הכביש?
היום לקח לי 30 דקות על השעון!!! לצאת עם אוטובוס מתחילת רחוב ההסתדרות עד הפנייה ימינה לכביש גהה(כביש 4)
ביום ראשון לקח לי 35 דקות על השעות לצאת משם.
השעות שיצאתי הן פעם אחת ב8.15 ופעם אחת ב9 בבוקר. פשוט זוועה מה שהולך שם עם הפקקים. אני פשוט לא מבין איך הדבר הזה קורה? מדינת עולם שלישית?
עד בניית הרכבת הקלה שלפי דעתי תיקח בין 4-5 שנים נמשיך לסבול ככה?

תאכלס היעד שלי הוא מפתח תקווה שטממפפר/חיים עוזר עד לרחוב בני אפרים 217 מכללת אפקה ,כרגע אני נוסע בקו 49 אך אני לא בטוח שזה הפתרון הנכון.
נחשו בכמה זמן על השעון כל הסיפור הזה קורה? בין שעה ועשרים לשעה וחצי. זה כמו זמן נסיעה מתל אביב לטבריה .
אם למישהו יש טיפים לתת איך מקצצים את הזמן הזה אני אשמח. בהנחה שרכבת לא באה בחשבון מכיוון שעד לרכבת צריך אוטובוס וגם מהרכב צריך עוד אוטובוס מבלי להזכיר שכל הסיפור הזה מאוד יקר.
 
ועוד משהו לגבי ציר המוות

כביש זבוטינסקי פתח תקווה סיוט ברחוב הארלם
תגידו מה קורה עם הכביש?
היום לקח לי 30 דקות על השעון!!! לצאת עם אוטובוס מתחילת רחוב ההסתדרות עד הפנייה ימינה לכביש גהה(כביש 4)
ביום ראשון לקח לי 35 דקות על השעות לצאת משם.
השעות שיצאתי הן פעם אחת ב8.15 ופעם אחת ב9 בבוקר. פשוט זוועה מה שהולך שם עם הפקקים. אני פשוט לא מבין איך הדבר הזה קורה? מדינת עולם שלישית?
עד בניית הרכבת הקלה שלפי דעתי תיקח בין 4-5 שנים נמשיך לסבול ככה?

תאכלס היעד שלי הוא מפתח תקווה שטממפפר/חיים עוזר עד לרחוב בני אפרים 217 מכללת אפקה ,כרגע אני נוסע בקו 49 אך אני לא בטוח שזה הפתרון הנכון.
נחשו בכמה זמן על השעון כל הסיפור הזה קורה? בין שעה ועשרים לשעה וחצי. זה כמו זמן נסיעה מתל אביב לטבריה .
אם למישהו יש טיפים לתת איך מקצצים את הזמן הזה אני אשמח. בהנחה שרכבת לא באה בחשבון מכיוון שעד לרכבת צריך אוטובוס וגם מהרכב צריך עוד אוטובוס מבלי להזכיר שכל הסיפור הזה מאוד יקר.
ועוד משהו לגבי ציר המוות
זה בושה וחרפה מה שעשו עם הציר הזה.
מה המדינה לא יכלה לממן משכורת של 3 עובדים ב2 משמרות בשביל שהפעילות תמשיך שם?
 
הפעילות במת"צ הופסקה בגלל שהיה צריך להשבית את החלק המערבי

ועוד משהו לגבי ציר המוות
זה בושה וחרפה מה שעשו עם הציר הזה.
מה המדינה לא יכלה לממן משכורת של 3 עובדים ב2 משמרות בשביל שהפעילות תמשיך שם?
הפעילות במת"צ הופסקה בגלל שהיה צריך להשבית את החלק המערבי
שלו לצורך העבודות שמתבצעות שם על פורטל שנקר.
זו רק אחיזת עיניים שעיריית פתח תקוה ומשרד התחבורה רצו לגרום לנו לחשוב שהמת"צ נסגר בגלל התאונות הקטלניות שהיו שם.
בפועל הוא נסגר בגלל שחודש לאחר סגירתו כבר החלו העבודות.
ולכן לא שלושה עובדים ולא שתי משמרות היו עוזרים להמשך הפעלת המת"צ.
 

Bus Nerd

Active member
חלקו נסגר הרבה לפני

הפעילות במת"צ הופסקה בגלל שהיה צריך להשבית את החלק המערבי
שלו לצורך העבודות שמתבצעות שם על פורטל שנקר.
זו רק אחיזת עיניים שעיריית פתח תקוה ומשרד התחבורה רצו לגרום לנו לחשוב שהמת"צ נסגר בגלל התאונות הקטלניות שהיו שם.
בפועל הוא נסגר בגלל שחודש לאחר סגירתו כבר החלו העבודות.
ולכן לא שלושה עובדים ולא שתי משמרות היו עוזרים להמשך הפעלת המת"צ.
חלקו נסגר הרבה לפני
החלק במעבר התת קרקעי ליד הקניון נסגר הרבה לפני. ואני לא בטוח שאתה צודק בקשר לתזמון, אבל אתה המומחה כאן לענייני פ"ת ולא אני
 
נכון, המעבר התת-קרקעי והחלק שממזרח לו נסגר לפני ונפתח מחדש

חלקו נסגר הרבה לפני
החלק במעבר התת קרקעי ליד הקניון נסגר הרבה לפני. ואני לא בטוח שאתה צודק בקשר לתזמון, אבל אתה המומחה כאן לענייני פ"ת ולא אני
נכון, המעבר התת-קרקעי והחלק שממזרח לו נסגר לפני ונפתח מחדש
והסגירה הסופית של המת"צ כולו התרחשה כחודש לפני תחילת העבודות על פורטל שנקר, רק שלמשרד התחבורה ולעיריית פתח תקוה היה נוח להציג זאת כסגירה לאחר התאונה הקטלנית שהתרחשה בצומת ז'בוטינסקי - דנמרק.
למשרד התחבורה גם היה נוח שההחלטה על כך תתקבל על ידי ראש עיריית פתח תקוה.
וגם לראש העירייה היה נוח להצטייר כמגינם של הולכי הרגל.
 

Bus Nerd

Active member
הבעיה היא עם התזמון של הרמזורים

ועוד משהו לגבי ציר המוות
זה בושה וחרפה מה שעשו עם הציר הזה.
מה המדינה לא יכלה לממן משכורת של 3 עובדים ב2 משמרות בשביל שהפעילות תמשיך שם?
הבעיה היא עם התזמון של הרמזורים
עובדים שישמרו על הציר לא יעזרו כשהרמזור נותן פחות מ5 שניות לחצות.
&nbsp
צריך מהנדסי תנועה שיסדרו את זה וכמובן שאלו של פתח תקווה לא כל כך חכמים, אחרת פתח תקווה לא הייתה נראית כמו שהיא נראית.
&nbsp
זה גם עניין פוליטי, כמובן, כי ברגע שלנת"צ הייתה תדמית של "ציר מוות" היה לחץ ציבורי על העירייה לסגור אותו. לא חושב שאפשרי פוליטית לפתוח אותו שוב.
&nbsp
כמובן גם שאם ייפתחו אותו שוב יצטרכו לשנות קצת את התוואי שלו לקראת גהה, ששם כרגע מתרחשת עבודה על פורטל הרכבת הקלה.
&nbsp
אגב, כל הבעיה הזו עם אנשים שנדרסו ע"י אוטובוסים בגלל הרמזורים שם? אני חושב שיש סיכוי שזה יקרה גם כשתהיה רק"ל, בעיקר כי תדירות הרק"ל גבוהה יותר ואנשים לא יחכו, והרק"ל לא תוכל לתת זכות קדימה לאנשים שחוצים בלי לחסום את הצומת. לא ברור לי איך ייפתרו את זה, אבל אני מקווה שתושבי פ"ת לא יהיו מטומטמים מספיק בשביל שזה יהפוך ללחץ ציבורי נגד הרק"ל עצמו
 
חצי שעה בשעות השיא בבוקר ממרכז פ"ת למחלף גהה זה עוד מצב

כביש זבוטינסקי פתח תקווה סיוט ברחוב הארלם
תגידו מה קורה עם הכביש?
היום לקח לי 30 דקות על השעון!!! לצאת עם אוטובוס מתחילת רחוב ההסתדרות עד הפנייה ימינה לכביש גהה(כביש 4)
ביום ראשון לקח לי 35 דקות על השעות לצאת משם.
השעות שיצאתי הן פעם אחת ב8.15 ופעם אחת ב9 בבוקר. פשוט זוועה מה שהולך שם עם הפקקים. אני פשוט לא מבין איך הדבר הזה קורה? מדינת עולם שלישית?
עד בניית הרכבת הקלה שלפי דעתי תיקח בין 4-5 שנים נמשיך לסבול ככה?

תאכלס היעד שלי הוא מפתח תקווה שטממפפר/חיים עוזר עד לרחוב בני אפרים 217 מכללת אפקה ,כרגע אני נוסע בקו 49 אך אני לא בטוח שזה הפתרון הנכון.
נחשו בכמה זמן על השעון כל הסיפור הזה קורה? בין שעה ועשרים לשעה וחצי. זה כמו זמן נסיעה מתל אביב לטבריה .
אם למישהו יש טיפים לתת איך מקצצים את הזמן הזה אני אשמח. בהנחה שרכבת לא באה בחשבון מכיוון שעד לרכבת צריך אוטובוס וגם מהרכב צריך עוד אוטובוס מבלי להזכיר שכל הסיפור הזה מאוד יקר.
חצי שעה בשעות השיא בבוקר ממרכז פ"ת למחלף גהה זה עוד מצב
"טוב" וכן - נמשיך לסבול כך.
אתה יכול לנסות לנסוע עם 266 עד הגשר ברחוב מבצע קדש ליד תחנת רכבת בני ברק ולהחליף שם ל-33, אבל אל תצפה לבשורה גדולה כי גם בדרך אם המושבות יש פקק בשעות הללו והתדירות של 33 לא גבוהה.
זו עובדה - פתח תקוה בשעות השיא בבוקר זו עיר פקוקה וכמעט בכל דרך יציאה ממנה.
 

Bus Nerd

Active member
פתח תקווה היא עיר של פקקים שמושתת על רכב פרטי

כביש זבוטינסקי פתח תקווה סיוט ברחוב הארלם
תגידו מה קורה עם הכביש?
היום לקח לי 30 דקות על השעון!!! לצאת עם אוטובוס מתחילת רחוב ההסתדרות עד הפנייה ימינה לכביש גהה(כביש 4)
ביום ראשון לקח לי 35 דקות על השעות לצאת משם.
השעות שיצאתי הן פעם אחת ב8.15 ופעם אחת ב9 בבוקר. פשוט זוועה מה שהולך שם עם הפקקים. אני פשוט לא מבין איך הדבר הזה קורה? מדינת עולם שלישית?
עד בניית הרכבת הקלה שלפי דעתי תיקח בין 4-5 שנים נמשיך לסבול ככה?

תאכלס היעד שלי הוא מפתח תקווה שטממפפר/חיים עוזר עד לרחוב בני אפרים 217 מכללת אפקה ,כרגע אני נוסע בקו 49 אך אני לא בטוח שזה הפתרון הנכון.
נחשו בכמה זמן על השעון כל הסיפור הזה קורה? בין שעה ועשרים לשעה וחצי. זה כמו זמן נסיעה מתל אביב לטבריה .
אם למישהו יש טיפים לתת איך מקצצים את הזמן הזה אני אשמח. בהנחה שרכבת לא באה בחשבון מכיוון שעד לרכבת צריך אוטובוס וגם מהרכב צריך עוד אוטובוס מבלי להזכיר שכל הסיפור הזה מאוד יקר.
פתח תקווה היא עיר של פקקים שמושתת על רכב פרטי
ושום דבר לא ישנה את זה. גם נתצ"ים לא יעזרו כל עוד אנשים נוסעים עליהם וכל עוד יש צווארי בקבוק שאינם בנת"צ.
גם הרק"ל לא תשנה את זה כי עד שתיפתח הפקקים יחריפו, והמקטע בפ"ת הוא מעל הקרקע ולכן יושפע מרמזורים וכיו"ב. שלא לדבר על זה שהעומס על הרק"ל כנראה יהיה בלתי נסבל כבר מרגע הפתיחה.
&nbsp
מבחינת הרכבת והמחיר, למרות שלא יודע כמה זה יעזור לך, עם כרטיס תקופתי (חופשי יומי/שבועי/חודשי) אתה מקבל גם נסיעות ברכבת וגם באוטובוסים במחיר שלא יקר משמעותית מלעשות כל יום נסיעה הלוך חזור באוטובוס עם ערך צבור (וגם ברכבת אפשר לקנות נסיעה בערך צבור כדי לנצל את ההנחה).
&nbsp
מה עם קווים שלא עוברים בז'בוטינסקי? למשל 266? תצטרך קו נוסף בתוך ת"א (או ללכת קצת ברגל) אבל ייתכן שזה יהיה קצר יותר, תלוי בשעה. אם כי, אינני יודע אם דרך אם המושבות פקוקה בכיוון מערב בשעות האלו.
&nbsp
 
קו 266

פתח תקווה היא עיר של פקקים שמושתת על רכב פרטי
ושום דבר לא ישנה את זה. גם נתצ"ים לא יעזרו כל עוד אנשים נוסעים עליהם וכל עוד יש צווארי בקבוק שאינם בנת"צ.
גם הרק"ל לא תשנה את זה כי עד שתיפתח הפקקים יחריפו, והמקטע בפ"ת הוא מעל הקרקע ולכן יושפע מרמזורים וכיו"ב. שלא לדבר על זה שהעומס על הרק"ל כנראה יהיה בלתי נסבל כבר מרגע הפתיחה.
&nbsp
מבחינת הרכבת והמחיר, למרות שלא יודע כמה זה יעזור לך, עם כרטיס תקופתי (חופשי יומי/שבועי/חודשי) אתה מקבל גם נסיעות ברכבת וגם באוטובוסים במחיר שלא יקר משמעותית מלעשות כל יום נסיעה הלוך חזור באוטובוס עם ערך צבור (וגם ברכבת אפשר לקנות נסיעה בערך צבור כדי לנצל את ההנחה).
&nbsp
מה עם קווים שלא עוברים בז'בוטינסקי? למשל 266? תצטרך קו נוסף בתוך ת"א (או ללכת קצת ברגל) אבל ייתכן שזה יהיה קצר יותר, תלוי בשעה. אם כי, אינני יודע אם דרך אם המושבות פקוקה בכיוון מערב בשעות האלו.
&nbsp
קו 266
אתם אומרים שקו 266 והחלפה לקו 33 יקחו פחות משעה ועשרים-עשה וחצי?
וכן, גם בכביש אם המושבות יש פקקים מטורפים.
עשיתי כרטיס חופשי חודשי באוטובוס שעלה 220 או 240 זה אומר כרגע אני יכול ליסוע ברכבות של פתח תקווה ותל אביב בחינם ?
ת'אמת שבכביש מתחנה מרכזית עד לרכבת בסגולה אין הרבה פקקים( עד קריית ארייה פקקים מטורפים) השאלה אם זה יהיה יותר טוב לי לקחת 2 אוטובוסים,וגם רכבת?
נראה לי סיפור מייגע שגם לא בטוח שאני אקצץ את הזמן בהרבה.
 
חבל לא דיברתי איתכם קודם

קו 266
אתם אומרים שקו 266 והחלפה לקו 33 יקחו פחות משעה ועשרים-עשה וחצי?
וכן, גם בכביש אם המושבות יש פקקים מטורפים.
עשיתי כרטיס חופשי חודשי באוטובוס שעלה 220 או 240 זה אומר כרגע אני יכול ליסוע ברכבות של פתח תקווה ותל אביב בחינם ?
ת'אמת שבכביש מתחנה מרכזית עד לרכבת בסגולה אין הרבה פקקים( עד קריית ארייה פקקים מטורפים) השאלה אם זה יהיה יותר טוב לי לקחת 2 אוטובוסים,וגם רכבת?
נראה לי סיפור מייגע שגם לא בטוח שאני אקצץ את הזמן בהרבה.
חבל לא דיברתי איתכם קודם
כל כך טיפשי מצידי ללכת ללמוד באפקה שיכלתי ללמוד באריאל
משעה וחצי נסיעה הלוך חזור ו-3 שעות בכללי, הייתי מקצץ את זה לשעה וחצי.
אם הייתי יודע שזה ככה לא הייתי נרשם שם בכלל
 

Bus Nerd

Active member
אני לא יכול להבטיח שזה ייקח פחות זמן

קו 266
אתם אומרים שקו 266 והחלפה לקו 33 יקחו פחות משעה ועשרים-עשה וחצי?
וכן, גם בכביש אם המושבות יש פקקים מטורפים.
עשיתי כרטיס חופשי חודשי באוטובוס שעלה 220 או 240 זה אומר כרגע אני יכול ליסוע ברכבות של פתח תקווה ותל אביב בחינם ?
ת'אמת שבכביש מתחנה מרכזית עד לרכבת בסגולה אין הרבה פקקים( עד קריית ארייה פקקים מטורפים) השאלה אם זה יהיה יותר טוב לי לקחת 2 אוטובוסים,וגם רכבת?
נראה לי סיפור מייגע שגם לא בטוח שאני אקצץ את הזמן בהרבה.
אני לא יכול להבטיח שזה ייקח פחות זמן
בקשר לחופשי חודשי: כן. אם יש לך חופשי חודשי שעלה 213 ש"ח באוטובוס, אתה יכול לנסוע ברכבת מפתח תקווה לתל אביב בלי לשלם ואפילו בלי לעצור במכונה לקנות כרטיס, פשוט תעביר את הרב קו בשער של הרכבת והוא ייפתח.
&nbsp
היתרון היחיד של הרכבת במקרה הזה היא שהיא מדלגת על הפקקים בחלק מהדרך (ותוך 10 דקות אתה בת"א-אוניברסיטה), אבל אני לא יודע אם להגיע לרכבת בשעות האלו לא ייקח יותר מדי זמן.
 
רכבת האוניברסיטה

אני לא יכול להבטיח שזה ייקח פחות זמן
בקשר לחופשי חודשי: כן. אם יש לך חופשי חודשי שעלה 213 ש"ח באוטובוס, אתה יכול לנסוע ברכבת מפתח תקווה לתל אביב בלי לשלם ואפילו בלי לעצור במכונה לקנות כרטיס, פשוט תעביר את הרב קו בשער של הרכבת והוא ייפתח.
&nbsp
היתרון היחיד של הרכבת במקרה הזה היא שהיא מדלגת על הפקקים בחלק מהדרך (ותוך 10 דקות אתה בת"א-אוניברסיטה), אבל אני לא יודע אם להגיע לרכבת בשעות האלו לא ייקח יותר מדי זמן.
רכבת האוניברסיטה
אז זהו ,שבתחנה מרכזית התחנה הקרובה אליי יש המון אוטובוסים שמורידים במחלף ירקון
שהם 551-921-641-641-561
התדירות שלהם בממוצע הוא עד 10 דקות מהמרכזית. הנסיעה בכביש סגולה הרבה יותר נעימה מזבוטינסקי, ומדובר בערך ב10-15 דקות עד שאני מגיע למחלף ירקונים, העניין הוא שמשם יש הליכה עד הרכבת, מדובר פה בעוד 6-7 דקות הליכה. הרכבת יוצאת בתדירות של רבע שעה ,שזה נחמד, ועוד 10 דקות נסיעה עד האוניברסיטה, משם גם אני מניח שצריך לחכות לאוטובוס שיקח אותי לאפקה שיעבור בתדירות של 10 דקות(?)
&nbsp
לפי הנתונים אם ניקח 5 דקות הליכה עד תחנה מרכזית, 5 דקות ממוצע לחכות לאוטובוס,12 דקות מממוצע עד שמגיעים למחלף ירקונים,עוד 6-7 דקות הליכה לתחנת רכבת, עוד 7 דקות ממוצע לחכות לרכבת,עוד 10 דקות נסיעה, ועוד 10 דקות נסיעה מהאוניברסיטה לאפקה.
כל הסיפור הזה יצא 60 דקות, שזה יחסית ניצחון מוחץ לרכבת, שעה מול שעה וחצי
האם אתם ממליצים לי לעשות את הניסוי ביום ראשון או לוותר?
 

Bus Nerd

Active member
10 דקות זה מקריית אריה

רכבת האוניברסיטה
אז זהו ,שבתחנה מרכזית התחנה הקרובה אליי יש המון אוטובוסים שמורידים במחלף ירקון
שהם 551-921-641-641-561
התדירות שלהם בממוצע הוא עד 10 דקות מהמרכזית. הנסיעה בכביש סגולה הרבה יותר נעימה מזבוטינסקי, ומדובר בערך ב10-15 דקות עד שאני מגיע למחלף ירקונים, העניין הוא שמשם יש הליכה עד הרכבת, מדובר פה בעוד 6-7 דקות הליכה. הרכבת יוצאת בתדירות של רבע שעה ,שזה נחמד, ועוד 10 דקות נסיעה עד האוניברסיטה, משם גם אני מניח שצריך לחכות לאוטובוס שיקח אותי לאפקה שיעבור בתדירות של 10 דקות(?)
&nbsp
לפי הנתונים אם ניקח 5 דקות הליכה עד תחנה מרכזית, 5 דקות ממוצע לחכות לאוטובוס,12 דקות מממוצע עד שמגיעים למחלף ירקונים,עוד 6-7 דקות הליכה לתחנת רכבת, עוד 7 דקות ממוצע לחכות לרכבת,עוד 10 דקות נסיעה, ועוד 10 דקות נסיעה מהאוניברסיטה לאפקה.
כל הסיפור הזה יצא 60 דקות, שזה יחסית ניצחון מוחץ לרכבת, שעה מול שעה וחצי
האם אתם ממליצים לי לעשות את הניסוי ביום ראשון או לוותר?
10 דקות זה מקריית אריה
מסגולה זה קצת יותר, 15 דקות.
&nbsp
מבחינת הליכה... לפחות מסדרים שם מעבר הולכי רגל הגיוני שעוד כמה חודשים (בתקווה לא שנים) יהפוך את ההליכה הזו לנוחה יותר.
&nbsp
אל תשכח גם לחשב שאתה צריך לחכות באוניברסיטה (או בבני ברק, אם תבחר לרדת שם) לאוטובוס הבא.
&nbsp
אני לא יודע אם כדאי לך או לא. ייתכן שזה עדיף על הפקקים, וייתכן שזה דווקא ייקח יותר זמן.
 

olli3

New member
מנהל
הייתי מנסה לשלב רכבת מקרית אריה לת"א האונ' ומשם ממשיך עם

קו 266
אתם אומרים שקו 266 והחלפה לקו 33 יקחו פחות משעה ועשרים-עשה וחצי?
וכן, גם בכביש אם המושבות יש פקקים מטורפים.
עשיתי כרטיס חופשי חודשי באוטובוס שעלה 220 או 240 זה אומר כרגע אני יכול ליסוע ברכבות של פתח תקווה ותל אביב בחינם ?
ת'אמת שבכביש מתחנה מרכזית עד לרכבת בסגולה אין הרבה פקקים( עד קריית ארייה פקקים מטורפים) השאלה אם זה יהיה יותר טוב לי לקחת 2 אוטובוסים,וגם רכבת?
נראה לי סיפור מייגע שגם לא בטוח שאני אקצץ את הזמן בהרבה.
הייתי מנסה לשלב רכבת מקרית אריה לת"א האונ' ומשם ממשיך עם
47/48 מטרופולין ו89 דן למכללת אפקה.
&nbsp
אם כבר להמשיך עם 266 לכיוון תל אביב, לא הייתי ממתין במיוחד ל33, אלא אם כן הוא צפוי להגיע בפרק זמן סביר. אפשר להגיע לקרבת אפקה גם באמצעות החלופה של קו 40 שנוסעת דרך הדר יוסף ולרדת ממנה בבני אפקים פינת הדר יוסף.
 
מתחנה מרכזית לקריית ארייה

הייתי מנסה לשלב רכבת מקרית אריה לת"א האונ' ומשם ממשיך עם
47/48 מטרופולין ו89 דן למכללת אפקה.
&nbsp
אם כבר להמשיך עם 266 לכיוון תל אביב, לא הייתי ממתין במיוחד ל33, אלא אם כן הוא צפוי להגיע בפרק זמן סביר. אפשר להגיע לקרבת אפקה גם באמצעות החלופה של קו 40 שנוסעת דרך הדר יוסף ולרדת ממנה בבני אפקים פינת הדר יוסף.
מתחנה מרכזית לקריית ארייה
הבעיה כאן שמתחנה מרכזית/שטמפפר יש רק קו אחד ,שניקרא 44 והוא עושה עיקוף ענק בערך נסיעה של 25 עם הפקקים. גם התדירות שלו וגם משך זמן הנסיעה בעייתיים,
משהו שאין לי בכביש של התחנה המרכזית אל רכבת סגולה, אמנם מדובר בעוד 3-4 דקות נסיעה של הרכבת ועוד קצת הליכה של 7 דקות אל עבר הרכבת . אבל לטווח הארוך זה יותר משתלם.
266 זה גם אוטובוס סיוט, אני זוכר שעבדתי ברמת החייל, והייתי צריך לרדת באיילון הגעתי לשעה ורבע נסיעה שלו בבוקר(כן גם הפקקים בכביש אם המושבות מטורפים, ואפילו יותר מזבוטינסקי) ככה ש266 יורד מהפרק בענק.
אני אנסה את השיטה של סגולה ויעדכן כמה זמן לקח לי.
 

olli3

New member
מנהל
התכוונתי שתסע עם 266 לרכבת קרית אריה.

מתחנה מרכזית לקריית ארייה
הבעיה כאן שמתחנה מרכזית/שטמפפר יש רק קו אחד ,שניקרא 44 והוא עושה עיקוף ענק בערך נסיעה של 25 עם הפקקים. גם התדירות שלו וגם משך זמן הנסיעה בעייתיים,
משהו שאין לי בכביש של התחנה המרכזית אל רכבת סגולה, אמנם מדובר בעוד 3-4 דקות נסיעה של הרכבת ועוד קצת הליכה של 7 דקות אל עבר הרכבת . אבל לטווח הארוך זה יותר משתלם.
266 זה גם אוטובוס סיוט, אני זוכר שעבדתי ברמת החייל, והייתי צריך לרדת באיילון הגעתי לשעה ורבע נסיעה שלו בבוקר(כן גם הפקקים בכביש אם המושבות מטורפים, ואפילו יותר מזבוטינסקי) ככה ש266 יורד מהפרק בענק.
אני אנסה את השיטה של סגולה ויעדכן כמה זמן לקח לי.
התכוונתי שתסע עם 266 לרכבת קרית אריה.
 
הוא צודק שבשעות הבוקר מנקודת המוצא שלו בפ"ת הדרך לתחנת סגולה

התכוונתי שתסע עם 266 לרכבת קרית אריה.
הוא צודק שבשעות הבוקר מנקודת המוצא שלו בפ"ת הדרך לתחנת סגולה
פחות עמוסה מהדרך לתחנת קרית אריה, כך שמבחינתו אם מדובר בשילוב רכבת, יהיה לו עדיף לנסוע לסגולה.
 

olli3

New member
מנהל
כסטודנט משתלם לו יותר לרכוש חופשי סמסטריאלי או שנתי שתקף

פתח תקווה היא עיר של פקקים שמושתת על רכב פרטי
ושום דבר לא ישנה את זה. גם נתצ"ים לא יעזרו כל עוד אנשים נוסעים עליהם וכל עוד יש צווארי בקבוק שאינם בנת"צ.
גם הרק"ל לא תשנה את זה כי עד שתיפתח הפקקים יחריפו, והמקטע בפ"ת הוא מעל הקרקע ולכן יושפע מרמזורים וכיו"ב. שלא לדבר על זה שהעומס על הרק"ל כנראה יהיה בלתי נסבל כבר מרגע הפתיחה.
&nbsp
מבחינת הרכבת והמחיר, למרות שלא יודע כמה זה יעזור לך, עם כרטיס תקופתי (חופשי יומי/שבועי/חודשי) אתה מקבל גם נסיעות ברכבת וגם באוטובוסים במחיר שלא יקר משמעותית מלעשות כל יום נסיעה הלוך חזור באוטובוס עם ערך צבור (וגם ברכבת אפשר לקנות נסיעה בערך צבור כדי לנצל את ההנחה).
&nbsp
מה עם קווים שלא עוברים בז'בוטינסקי? למשל 266? תצטרך קו נוסף בתוך ת"א (או ללכת קצת ברגל) אבל ייתכן שזה יהיה קצר יותר, תלוי בשעה. אם כי, אינני יודע אם דרך אם המושבות פקוקה בכיוון מערב בשעות האלו.
&nbsp
כסטודנט משתלם לו יותר לרכוש חופשי סמסטריאלי או שנתי שתקף
בכל אמצעי התחבורה הציבורית (כל המפעילות, כולל רכבת ישראל).
 
חופשי סמסטריאלי

כסטודנט משתלם לו יותר לרכוש חופשי סמסטריאלי או שנתי שתקף
בכל אמצעי התחבורה הציבורית (כל המפעילות, כולל רכבת ישראל).
חופשי סמסטריאלי
זה עדיף מחופשי חודשי?
במקרה שלי זה 2 אוטובוסים ורכבת זה עדיין משתלם?
 

Bus Nerd

Active member
חופשי סמסטראלי בהחלט משתלם לעומת חופשי חודשי, אבל:

חופשי סמסטריאלי
זה עדיף מחופשי חודשי?
במקרה שלי זה 2 אוטובוסים ורכבת זה עדיין משתלם?
חופשי סמסטראלי בהחלט משתלם לעומת חופשי חודשי, אבל:
527 ש"ח לסמסטר או 1278 ש"ח לכל השנה (כולל הקיץ)
&nbsp
חופשי חודשי עולה לך 213 ש"ח לחודש, כפול שלושה חודשים זה יוצא 639 ש"ח.
אז חופשי סמסטראילי זו הנחה של כמעט מאה שקלים *וגם* לא צריך לחדש כל חודש.
&nbsp
אם אתה נוסע כל יום באוטובוסים ורכבת, זה בבירור יהיה יותר משתלם מערך צבור. אם אתה נוסע רק באוטובוסים זה פחות משתלם:
5.90 לנסיעה (כולל החלפה) עם הנחת סטודנט של 33% זה יוצא 3.95 ש"ח לנסיעה. כפול 2 (הלוך חזור) כפול 5 (ימים בשבוע) יוצא 39.5 ש"ח לשבוע. כפול 4 ימים בחודש זה יוצא 158 ש"ח לחודש רק באוטובוסים.
&nbsp
עם רכבת, צריך להוסיף 15 ש"ח ליום (כרטיס הלוך חזור עם הנחת סטודנט, אני לא מחשב לפי כרטיסייה כי למרות שזה אולי זול יותר בכמה שקלים, החישוב יותר מסובך), אז 39.5 + 75 ש"ח לשבוע = 114.5 ש"ח לשבוע, 458 ש"ח לחודש, שזה הרבה יותר יקר מחופשי חודשי או סמסטריאלי.
&nbsp
לכן, אם אתה נוסע *רק* באוטובוסים, ורק שתי נסיעות ביום, לא משתלם לך לעשות חופשי סמסטריאלי או חופשי חודשי *בכלל*, וכדאי שתפסיק לקנות חופשי חודשי.
&nbsp
לעומת זאת אם אתה נוסע *גם ברכבת* החישוב משתנה, מכיוון שכרטיסי רכבת לא כוללים מעבר ויקרים משמעותית מכרטיסי אוטובוס, ובמקרה הזה קנה חופשי סמסטריאלי (דרך רב קו אונליין או באחת העמדות של חברות האוטובוסים).
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה