יכול להיות שלקווים אין כרטיסיית מעבר ב-5.90 ₪?

מצב
הנושא נעול.

אנטי 11

New member
יכול להיות שלקווים אין כרטיסיית מעבר ב-5.90 ₪?

יכול להיות שלקווים אין כרטיסיית מעבר ב-5.90 ₪?
כבר פעמיים שנסעתי איתם והיה לי ויכוח עם הנהגים
טוענים שכדי שתהיה לי נסיעת המשך אני צריך לרכוש
נסיעות ברב קו ב-30 ₪....
 

olli3

New member
מנהל
צודקים ולא רק קווים. חובה שיהיה לך רב קו עבור נסיעות מעבר.

יכול להיות שלקווים אין כרטיסיית מעבר ב-5.90 ₪?
כבר פעמיים שנסעתי איתם והיה לי ויכוח עם הנהגים
טוענים שכדי שתהיה לי נסיעת המשך אני צריך לרכוש
נסיעות ברב קו ב-30 ₪....
צודקים ולא רק קווים. חובה שיהיה לך רב קו עבור נסיעות מעבר.
כרטיס בודד לא מזכה בנסיעות מעבר.
&nbsp
יחד עם זאת, אין זו חובה לטעון את הרב קו ב30 ש"ח לפחות. ניתן לטעון גם שתי נסיעות בעלותן המלאה (5.90+5.90) ולהשתמש בהן, גם זאת באמצעות הרב קו בלבד. נסיעות שטעונות ברב קו מאפשרות מעברים חופשיים למשך 90 דקות.
 

אנטי 1

New member
כמובן שברב קו, וציינתי את זה שזה ברב קו, הכוונה

צודקים ולא רק קווים. חובה שיהיה לך רב קו עבור נסיעות מעבר.
כרטיס בודד לא מזכה בנסיעות מעבר.
&nbsp
יחד עם זאת, אין זו חובה לטעון את הרב קו ב30 ש"ח לפחות. ניתן לטעון גם שתי נסיעות בעלותן המלאה (5.90+5.90) ולהשתמש בהן, גם זאת באמצעות הרב קו בלבד. נסיעות שטעונות ברב קו מאפשרות מעברים חופשיים למשך 90 דקות.
כמובן שברב קו, וציינתי את זה שזה ברב קו, הכוונה
לכרטייסית מעבר ב-5.9 ש"ח ברב קו.

ידוע וברור לכל שכרטיסיה רגילה, שלא דרך רב קו , היא ללא
המשך.
 
אין יותר כרטיסיות באוטובוסים בגוש דן.

כמובן שברב קו, וציינתי את זה שזה ברב קו, הכוונה
לכרטייסית מעבר ב-5.9 ש"ח ברב קו.

ידוע וברור לכל שכרטיסיה רגילה, שלא דרך רב קו , היא ללא
המשך.
אין יותר כרטיסיות באוטובוסים בגוש דן.
פרט לירושלים ולרכבת ישראל, אין יותר כרטיסיות בתחבורה הציבורית
 

אנטי 11

New member
או שתענו לעניין או שלא תענו בכלל, הפתק הלבן שיוצא כשמניחים

אין יותר כרטיסיות באוטובוסים בגוש דן.
פרט לירושלים ולרכבת ישראל, אין יותר כרטיסיות בתחבורה הציבורית
או שתענו לעניין או שלא תענו בכלל, הפתק הלבן שיוצא כשמניחים
את הרב קו על הקורא רב קו נקראת כרטיסיה , יש כרטיסיה ויש כרטיסיית מעבר
בדן, באגד, במטרופולין, רק בקווים אין, והשאלה שלי, למה???
 

Bus Nerd

Active member
אין כזה דבר.

או שתענו לעניין או שלא תענו בכלל, הפתק הלבן שיוצא כשמניחים
את הרב קו על הקורא רב קו נקראת כרטיסיה , יש כרטיסיה ויש כרטיסיית מעבר
בדן, באגד, במטרופולין, רק בקווים אין, והשאלה שלי, למה???
אין כזה דבר.
"הפתק הלבן שיוצא" לא נקרא כרטיסיה אלא חשבונית/אישור נסיעה.
&nbsp
ועם פתק בלבד אי אפשר לעשות מעבר חופשי, ואם הנהג נותן לך לעשות את זה, הוא לא הבין נכון את הנהלים.
&nbsp
כמו כן, אם אתה מרבה לנסוע, ישתלם לך בכל מקרה לטעון ערך צבור כי מקבלים הנחה של 20%.
 

אנטי 11

New member
אין כרטיסיות יותר? באמת?

אין כזה דבר.
"הפתק הלבן שיוצא" לא נקרא כרטיסיה אלא חשבונית/אישור נסיעה.
&nbsp
ועם פתק בלבד אי אפשר לעשות מעבר חופשי, ואם הנהג נותן לך לעשות את זה, הוא לא הבין נכון את הנהלים.
&nbsp
כמו כן, אם אתה מרבה לנסוע, ישתלם לך בכל מקרה לטעון ערך צבור כי מקבלים הנחה של 20%.
אין כרטיסיות יותר? באמת?
המצלמה של הסמארטפון שלי לא טובה, עדין אפשר לראות
שזו ....נכון, כרטיסיה....

בעניין ה-5.9 ₪, אם יש לי שתי נסיעות, זה מספיק לי, אם יש לי יותר
משתי נסיעות אני קונה חופשי יומי.

אני לא קונה כרטיסיה ולא קונה חופשי חודשי כי לא כל הזמן
אני משתמש באוטובוסים....


נכון שאלו לא כרטיסיות ניקוב, כמו שהיו פעם, אלו כרטיסיות לאישור נסיעה
או למעבר.



 

Bus Nerd

Active member
זה לא קיים בגוש דן

אין כרטיסיות יותר? באמת?
המצלמה של הסמארטפון שלי לא טובה, עדין אפשר לראות
שזו ....נכון, כרטיסיה....

בעניין ה-5.9 ₪, אם יש לי שתי נסיעות, זה מספיק לי, אם יש לי יותר
משתי נסיעות אני קונה חופשי יומי.

אני לא קונה כרטיסיה ולא קונה חופשי חודשי כי לא כל הזמן
אני משתמש באוטובוסים....


נכון שאלו לא כרטיסיות ניקוב, כמו שהיו פעם, אלו כרטיסיות לאישור נסיעה
או למעבר.
זה לא קיים בגוש דן
ובשאר הארץ זה נמצא בתהליכים של deprecation, הכוונה מוציאים את זה משימוש כי יותר הגיוני שכולם ישתמשו בערך צבור במקום.
&nbsp
אגב, לא תמיד משתלם לך חופשי יומי כשיש לך יותר משתי נסיעות, זה תלוי אם אתה נוסע ברכבת, ותלוי מה עלות הנסיעות האלו. בגוש דן למשל נסיעה עולה 5.90, שאחרי הנחת ערך צבור זה 4.72 ש"ח, שתי נסיעות כאלו (לא כולל מעבר כמובן, שהוא בחינם) יוצא 9.44 ש"ח אחרי הנחה (במקום 11.8 ש"ח בלי הנחה), שזה זול מחופשי יומי שעולה לך 13.5 ש"ח. לפי החישוב הזה צריך שלוש נסיעות או יותר כדי שחופשי יומי יישתלם יותר מערך צבור.
 
או שתתייחס למגיבים פה בכבוד!

או שתענו לעניין או שלא תענו בכלל, הפתק הלבן שיוצא כשמניחים
את הרב קו על הקורא רב קו נקראת כרטיסיה , יש כרטיסיה ויש כרטיסיית מעבר
בדן, באגד, במטרופולין, רק בקווים אין, והשאלה שלי, למה???
או שתתייחס למגיבים פה בכבוד!
 
בירושלים אפשר לטעון נסיעה בודדת באוטובוס ברב קו

צודקים ולא רק קווים. חובה שיהיה לך רב קו עבור נסיעות מעבר.
כרטיס בודד לא מזכה בנסיעות מעבר.
&nbsp
יחד עם זאת, אין זו חובה לטעון את הרב קו ב30 ש"ח לפחות. ניתן לטעון גם שתי נסיעות בעלותן המלאה (5.90+5.90) ולהשתמש בהן, גם זאת באמצעות הרב קו בלבד. נסיעות שטעונות ברב קו מאפשרות מעברים חופשיים למשך 90 דקות.
בירושלים אפשר לטעון נסיעה בודדת באוטובוס ברב קו
ולנסוע איתה 90 דקות
 

orchilit

New member
נכון, כרטיס של נסיעה אחת תקף רק לנסיעה בקו אחד

זה לא תקני, לא אמורים לתת לך לעשות זאת
נכון, כרטיס של נסיעה אחת תקף רק לנסיעה בקו אחד
ואין בו אפשרות מעבר. לא אמור להיות קיים יותר "כרטיס מעבר" או כל וריאציה על השם הזה, אלא באמצעות רב-קו ותיקוף של חוזה מסויים (חופשי/ערך צבור/2 נסיעות)
 

אנטי 11

New member
מה לא מובן? מדובר על כרטיס נסיעה , מילוי חד פעמי של הרב קו

נכון, כרטיס של נסיעה אחת תקף רק לנסיעה בקו אחד
ואין בו אפשרות מעבר. לא אמור להיות קיים יותר "כרטיס מעבר" או כל וריאציה על השם הזה, אלא באמצעות רב-קו ותיקוף של חוזה מסויים (חופשי/ערך צבור/2 נסיעות)
מה לא מובן? מדובר על כרטיס נסיעה , מילוי חד פעמי של הרב קו
בסכום של 5.90 ₪ שיש לו המשך, מעבר, דרך הרב קו למשך 90 דקות.

 

Bus Nerd

Active member
באמת שזו פעם ראשונה שאני שומע על דבר כזה

מה לא מובן? מדובר על כרטיס נסיעה , מילוי חד פעמי של הרב קו
בסכום של 5.90 ₪ שיש לו המשך, מעבר, דרך הרב קו למשך 90 דקות.
באמת שזו פעם ראשונה שאני שומע על דבר כזה
אם כי אני עדיין לא מבין למה תבחר, ביודעין, לוותר על 20% הנחה שמגיעה לך, ולהתווכח עם נהגים על אפשרות תשלום כל כך נדירה ומסתורית שאף אחד לא שם לב שמפעילת אוטובוסים גדולה שכחה ליישם אותה כבר כמה חודשים טובים אחרי תחילת הרפורמה.
 

אנטי 11

New member
א' אני לא מתווכח עם נהגי אוטובוס על בסיס יומי , יצא לי

באמת שזו פעם ראשונה שאני שומע על דבר כזה
אם כי אני עדיין לא מבין למה תבחר, ביודעין, לוותר על 20% הנחה שמגיעה לך, ולהתווכח עם נהגים על אפשרות תשלום כל כך נדירה ומסתורית שאף אחד לא שם לב שמפעילת אוטובוסים גדולה שכחה ליישם אותה כבר כמה חודשים טובים אחרי תחילת הרפורמה.
א' אני לא מתווכח עם נהגי אוטובוס על בסיס יומי , יצא לי
לנסוע פעמיים ליעד שאני לא נוסע אליו על בסיס קבוע...וזו הסיבה למה
התפלאתי שהם לא מכירים את האופציה הזו....

שוב, אני לא נוסע באוטובוס באופו יומיומי אלא מס' ימים בחודש
וזה משתנה מחודש לחודש, בדרך כלל, מחישוב שעשיתי, יותר
משתלם לי זה חופשי יומי , גם אם אני אמלא את הרב קו
ב-30 או ב-50 ₪, עדין, יצא לי יותר משתלם לקנות חופשי יומי.
 
אין סתירה, על הכרטיס יכולים להיות עד 8 חוזים

א' אני לא מתווכח עם נהגי אוטובוס על בסיס יומי , יצא לי
לנסוע פעמיים ליעד שאני לא נוסע אליו על בסיס קבוע...וזו הסיבה למה
התפלאתי שהם לא מכירים את האופציה הזו....

שוב, אני לא נוסע באוטובוס באופו יומיומי אלא מס' ימים בחודש
וזה משתנה מחודש לחודש, בדרך כלל, מחישוב שעשיתי, יותר
משתלם לי זה חופשי יומי , גם אם אני אמלא את הרב קו
ב-30 או ב-50 ₪, עדין, יצא לי יותר משתלם לקנות חופשי יומי.
אין סתירה, על הכרטיס יכולים להיות עד 8 חוזים
יכול להיות ערך צבור לנסיעות בודדות. ובנוסף כשמעוניינים לרכוש חופשי יומי.
אם טעון חופשי יומי הערך צבור לא יהיה בשימוש בתחום הגיאוגרפי של החופשי יומי באותו היום.
 
אם נגמר למישהו החוזה והוא רוצה לשלם 5.9 שקלים

באמת שזו פעם ראשונה שאני שומע על דבר כזה
אם כי אני עדיין לא מבין למה תבחר, ביודעין, לוותר על 20% הנחה שמגיעה לך, ולהתווכח עם נהגים על אפשרות תשלום כל כך נדירה ומסתורית שאף אחד לא שם לב שמפעילת אוטובוסים גדולה שכחה ליישם אותה כבר כמה חודשים טובים אחרי תחילת הרפורמה.
אם נגמר למישהו החוזה והוא רוצה לשלם 5.9 שקלים
במידה ולא יהיו לו נסיעות בתקופה הקרובה.
במידה והפרופיל עומד להתחלף, או עם יש לו 10 שקלים בארנק והוא רוצה להגיע הבייתה.
בקיצור טעינה ל90 דקות ב5.9 שקלים שימושית לפעמים גם לנוסעים קבועים.
&nbsp
 

אנטי 11

New member
נכון , אצלי זה קצת שונה בימים שאני משתמש באוטובוס אני

אם נגמר למישהו החוזה והוא רוצה לשלם 5.9 שקלים
במידה ולא יהיו לו נסיעות בתקופה הקרובה.
במידה והפרופיל עומד להתחלף, או עם יש לו 10 שקלים בארנק והוא רוצה להגיע הבייתה.
בקיצור טעינה ל90 דקות ב5.9 שקלים שימושית לפעמים גם לנוסעים קבועים.
&nbsp
נכון , אצלי זה קצת שונה בימים שאני משתמש באוטובוס אני
מבצע בין 4-6 נסיעות שונות כשהשעות לא תמיד מתאימות ל-90
דקות שאני מקבל כנסיעת המשך ואז יוצא שאני צריך להשתנש
ב-4 + נסיעות ביום , ומס' הפעמים שאני מבצע את הנסיעות האלה
בחודש לא מצדיקות חופשי חודשי ולא מילוי צבור, נשאר רק חופשי יומי
וזה מה שאני עושה.
 
אין בעיה, אתה יכול לקנות חופשי יומי ובמקביל שיהיה לך

נכון , אצלי זה קצת שונה בימים שאני משתמש באוטובוס אני
מבצע בין 4-6 נסיעות שונות כשהשעות לא תמיד מתאימות ל-90
דקות שאני מקבל כנסיעת המשך ואז יוצא שאני צריך להשתנש
ב-4 + נסיעות ביום , ומס' הפעמים שאני מבצע את הנסיעות האלה
בחודש לא מצדיקות חופשי חודשי ולא מילוי צבור, נשאר רק חופשי יומי
וזה מה שאני עושה.
אין בעיה, אתה יכול לקנות חופשי יומי ובמקביל שיהיה לך
עבר צבור שהוטען ב-100 ש״ח מראש לכל החיים, וכך אתה לא צריך להתווכח עם נהגים, לא צריך להסתובב עם מזומן, וגם מקבל הנחה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה