היכן תהיינה השלכות חזקות יותר: עפולה או כרמיאל ?

מצב
הנושא נעול.

נייף

New member
תחנת עכו

היכן תהיינה השלכות חזקות יותר: עפולה או כרמיאל ?
דעתכם בבקשה !

איזה קו רכבת היה אפקטיבי ובעל השלכה רחבה יותר על תושבי האזור: עפולה ובית שאן (עמק יזרעאל - בקעת הירדן) או כרמיאל (גליל עליון) ?

אדגיש, שאלתי היא טרם פתיחת הקו המהיר לירושלים.
תחנת עכו
בעקבות כרמיאל, תחנת עכו תתכנס לגודלה הטבעי... צוות התחנה יצטרך להתרגל לשיעמום....
קווי האוטובוס כמו 500,361, 262 / 263 / 265 וכו' כבר לא יפלטו המוני אנשים לעבר תחנת הרכבת, אם בכלל הם יעברו שם.

ובכלל, איזו הצדקה תהיה להמשיך לחיפה כך שכנראה התדירות הגבוהה תהיה עד כרמיאל, ומכרמיאל לחיפה - תצטמק.

כמו"כ, מוניות השירות מכרמיאל והאזור אל רכבת עכו ישנו את מסלולם בהתאם להתפתחות החדשה.

בקיצור, מפת התחבורה מהגליל העליון דרומה הולכת להשתנות !
 

Ccyclist

Well-known member
ההצדקה לאוטובוסים במקביל לרכבת היא בתחנות הביניים.

תחנת עכו
בעקבות כרמיאל, תחנת עכו תתכנס לגודלה הטבעי... צוות התחנה יצטרך להתרגל לשיעמום....
קווי האוטובוס כמו 500,361, 262 / 263 / 265 וכו' כבר לא יפלטו המוני אנשים לעבר תחנת הרכבת, אם בכלל הם יעברו שם.

ובכלל, איזו הצדקה תהיה להמשיך לחיפה כך שכנראה התדירות הגבוהה תהיה עד כרמיאל, ומכרמיאל לחיפה - תצטמק.

כמו"כ, מוניות השירות מכרמיאל והאזור אל רכבת עכו ישנו את מסלולם בהתאם להתפתחות החדשה.

בקיצור, מפת התחבורה מהגליל העליון דרומה הולכת להשתנות !
ההצדקה לאוטובוסים במקביל לרכבת היא בתחנות הביניים.
 

aryeri

Member
כשיחושמל הקו כרמיאל - ירושלים

תחנת עכו
בעקבות כרמיאל, תחנת עכו תתכנס לגודלה הטבעי... צוות התחנה יצטרך להתרגל לשיעמום....
קווי האוטובוס כמו 500,361, 262 / 263 / 265 וכו' כבר לא יפלטו המוני אנשים לעבר תחנת הרכבת, אם בכלל הם יעברו שם.

ובכלל, איזו הצדקה תהיה להמשיך לחיפה כך שכנראה התדירות הגבוהה תהיה עד כרמיאל, ומכרמיאל לחיפה - תצטמק.

כמו"כ, מוניות השירות מכרמיאל והאזור אל רכבת עכו ישנו את מסלולם בהתאם להתפתחות החדשה.

בקיצור, מפת התחבורה מהגליל העליון דרומה הולכת להשתנות !
כשיחושמל הקו כרמיאל - ירושלים
תסענה בקו זה שתי רכבות בשעה, והקו נהריה - מודיעין ירד לפעם בשעה.
כרמיאל תוכל להפוך לנהריה של לב הגליל והחיבור לשלוש הערים הגדולות ע"י קו רכבת אחד יקפיץ את כרמיאל קדימה!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה