אובר רוצים מכוניות מעופפות

מצב
הנושא נעול.

Bus Nerd

Active member
אובר רוצים מכוניות מעופפות

אובר רוצים מכוניות מעופפות
בערך

https://www.wired.com/2016/10/uber-flying-cars-elevate-plan/

אני די סקפטי, מהמון סיבות (בעיקר קיבולת, עלות, מחסור בשטח מתאים לנחיתה, והעובדה שמדובר בכלי חשמלי), אבל עוד לא קראתי את כל ה99 עמודים שהם כתבו על הנושא.
 

Ccyclist

Well-known member
בסופו של דבר הרחפן לא ישאר צעצוע.

אובר רוצים מכוניות מעופפות
בערך

https://www.wired.com/2016/10/uber-flying-cars-elevate-plan/

אני די סקפטי, מהמון סיבות (בעיקר קיבולת, עלות, מחסור בשטח מתאים לנחיתה, והעובדה שמדובר בכלי חשמלי), אבל עוד לא קראתי את כל ה99 עמודים שהם כתבו על הנושא.
בסופו של דבר הרחפן לא ישאר צעצוע.
.
המכונית האוטונומית לעומת זאת משתמשת ברשת כבישים קיימת ומערכת חוקי תנועה קיימת (אם כי צריך רגולציה מסויימת שתאפשר לרכב לנהוג ללא אדם) ולכן הן כבר נוסעות בכבישי מדינות רבות באירופה, אמריקה ואסיה במסגרת ניסויית
 

Ccyclist

Well-known member
לאן נעלמה הפיסקה הראשונה? אסור לציין טכנולוגיה גרמנית ?

בסופו של דבר הרחפן לא ישאר צעצוע.
.
המכונית האוטונומית לעומת זאת משתמשת ברשת כבישים קיימת ומערכת חוקי תנועה קיימת (אם כי צריך רגולציה מסויימת שתאפשר לרכב לנהוג ללא אדם) ולכן הן כבר נוסעות בכבישי מדינות רבות באירופה, אמריקה ואסיה במסגרת ניסויית
לאן נעלמה הפיסקה הראשונה? אסור לציין טכנולוגיה גרמנית ?
 

Bus Nerd

Active member
תפוז אוהב לאכול הודעות

לאן נעלמה הפיסקה הראשונה? אסור לציין טכנולוגיה גרמנית ?
תפוז אוהב לאכול הודעות
בעיקר אם אתה משתמש בסימנים כמו "גדול מ" או "קטן מ", הוא חושב שאתה מנסה לכתוב קוד HTML ומוחק הכל. זה כי המתכנתים של תפוז לא הכי חכמים (בלשון המעטה).
&nbsp
מכוניות אוטונומיות זה דבר אחד, מונית מרחפת זה כבר סיפור אחר. בכל מקרה זה לא יקרה תוך 10 שנים, ייקח עוד יותר זמן מזה. בתעופה יש הרבה יותר רגולציה (מסיבות טובות) ולאשר משהו כזה (עוד בשטח עירוני!) יהיה סיבוך רציני. לפני שהם יתחילו לרחף בערים ולהסיע נוסעים הם יצטרכו להוכיח שהטכנולוגיה עובדת ובטוחה מספיק.
&nbsp
בכל מקרה בארה"ב זה עוד יכול לעבוד, אבל במרחבים אוויריים צרים וצפופים יותר (כמו ישראל) זו בעיה גדולה יותר. בעיקר גם בגלל שבניגוד לתעופה מסחרית, שלה יש מסלולים קבועים, מדובר במשהו יותר דינאמי ללא מסלול - יותר קרוב לתעופה כללית - והיום נפח התעופה הכללית (בעיקר בארץ) הולך ומצטמצם. כשיהיו כלים קטנים כאלו שטסים במהירות גבוהה עם מסלולים דינאמיים לפקחי הטיסה (בעיקר באיזורים צפופים כמו נתב"ג) תהיה הרבה יותר עבודה. ואני מקווה שאובר לא חושבים שאפשר להחליף פקחי טיסה במחשבים עם הטכנולוגיה שיש לנו היום (בתור מתכנת זה נשמע לי כמו רעיון מפחיד).
&nbsp
בישראל גם אין תשתית מתאימה לשירות כזה: השירות שאובר מדברים עליו מסתמך על helipads, והרעיון שלהם הוא שהאפליקציה תשלח אותך לבניין הגבוה הסמוך לקחת מעלית לhelipad שעל הגג. בישראל אין הרבה כאלו על בניינים פרטיים/מסחריים, וגם בכללי יש הרבה פחות גורדי שחקים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה