IC3 הוא השולט בקו העמק.. נו מה יהיה?

מצב
הנושא נעול.

gsi13579

New member
IC3 הוא השולט בקו העמק.. נו מה יהיה?

IC3 הוא השולט בקו העמק.. נו מה יהיה?
ביום הראשון רכבת ישראל כיבדה את העמק בדאבל דק וסינמס
אחר כך בשבוע שאחריו השתמשה בעיקר באלסטום
עכשיו בעיקר רק בIC3, לא!! בבקשה לא... תעיפו את הקורנועים האלה לקו ירושלים מלחה - הרצליה .. שלא יהפכו גם את הקו העמק לשימוש בIC3 בלבד
היום צפיתי בתנועת הרכבות (חלק) והמון נסיעות בוצעו ע" הדגם הזה, רק נסיעה בודדת אחת ראיתי שבוצעה ע"י אלסטום שגם היא רכבת די ישנה
אני ממש מקווה שבשעות עומס לא יביאו את הג'אנק הזה.. אם לא שמתם לב כשנכנסים לIC3 המפת תחנות שם כל כך ישנה שאין בכלל אפילו את הקו תל אביב - בני דרום, בנוסף ישנן רכבות שאין בהם אפילו ריפודים של לוגו רכבת ישראל
דוד שלי שנסע היום לביתו לחיפה מעפולה עלה על IC3 ודיווח שנדף ריח לא נעים מתוך הרכבת, שהרצפה הייתה מלוכלכת והכריזה הייתה ממש חלשה..
נוו רכבת ישראל, תודה לך על השירות הנדיב והטוב הזה! מבטיחים לבחור ברכבת עם תנאים כאלה..
 

Bus Nerd

Active member
התחזוקה של הIC3 מתבצעת ע"י חברה חיצונית, לא ע"י הרכבת

IC3 הוא השולט בקו העמק.. נו מה יהיה?
ביום הראשון רכבת ישראל כיבדה את העמק בדאבל דק וסינמס
אחר כך בשבוע שאחריו השתמשה בעיקר באלסטום
עכשיו בעיקר רק בIC3, לא!! בבקשה לא... תעיפו את הקורנועים האלה לקו ירושלים מלחה - הרצליה .. שלא יהפכו גם את הקו העמק לשימוש בIC3 בלבד
היום צפיתי בתנועת הרכבות (חלק) והמון נסיעות בוצעו ע" הדגם הזה, רק נסיעה בודדת אחת ראיתי שבוצעה ע"י אלסטום שגם היא רכבת די ישנה
אני ממש מקווה שבשעות עומס לא יביאו את הג'אנק הזה.. אם לא שמתם לב כשנכנסים לIC3 המפת תחנות שם כל כך ישנה שאין בכלל אפילו את הקו תל אביב - בני דרום, בנוסף ישנן רכבות שאין בהם אפילו ריפודים של לוגו רכבת ישראל
דוד שלי שנסע היום לביתו לחיפה מעפולה עלה על IC3 ודיווח שנדף ריח לא נעים מתוך הרכבת, שהרצפה הייתה מלוכלכת והכריזה הייתה ממש חלשה..
נוו רכבת ישראל, תודה לך על השירות הנדיב והטוב הזה! מבטיחים לבחור ברכבת עם תנאים כאלה..
התחזוקה של הIC3 מתבצעת ע"י חברה חיצונית, לא ע"י הרכבת
סתם לידע כללי. אז החברה החיצונית מחפפת ור"י עצמה לא מפקחת עליהם כמו שצריך.
&nbsp
שאר הציוד הנייד, שמתוחזק ע"י עובדי ר"י, דווקא במצב טוב מאוד.
&nbsp
בקשר ללמה בוחרים להפעיל IC3 בקו העמק... בקו עם מסילה בודדת יש יתרון משמעותי לקרונועים על פני קרונות גרורי קטר, וזוהי התאוצה הגבוהה שלהם. קרונועים מאיצים מהר יותר וכך מקצרים את זמן הנסיעה בין תחנה לתחנה, דבר חשוב בקו שבו יש רק מסילה אחת לכיוון אחד שיש צורך לבצע בה מפגשי רכבות בתחנות.
&nbsp
אני חושב שר"י ימשיכו להשתמש בIC3 בעמק לפחות עד שיגיעו הקרונות החדשים שהם הזמינו מבומברדיה (מימוש אופצייה של המכרז הקודם), וגם אז בגלל שIC3 הם (וישארו) קרונועי הדיזל היחידים בר"י, אני לא חושב שהם יעזבו את העמק כל כך מהר.
&nbsp
אם יש בעיות ספציפיות כמו ריח, חוסר ניקיון, ומפות לא מעודכנות, אני מציע להתלונן לשירות הלקוחות. שידעו שהנוסעים לא מרוצים.
 
זה הכל בגלל ההפרטה ההרסנית

התחזוקה של הIC3 מתבצעת ע"י חברה חיצונית, לא ע"י הרכבת
סתם לידע כללי. אז החברה החיצונית מחפפת ור"י עצמה לא מפקחת עליהם כמו שצריך.
&nbsp
שאר הציוד הנייד, שמתוחזק ע"י עובדי ר"י, דווקא במצב טוב מאוד.
&nbsp
בקשר ללמה בוחרים להפעיל IC3 בקו העמק... בקו עם מסילה בודדת יש יתרון משמעותי לקרונועים על פני קרונות גרורי קטר, וזוהי התאוצה הגבוהה שלהם. קרונועים מאיצים מהר יותר וכך מקצרים את זמן הנסיעה בין תחנה לתחנה, דבר חשוב בקו שבו יש רק מסילה אחת לכיוון אחד שיש צורך לבצע בה מפגשי רכבות בתחנות.
&nbsp
אני חושב שר"י ימשיכו להשתמש בIC3 בעמק לפחות עד שיגיעו הקרונות החדשים שהם הזמינו מבומברדיה (מימוש אופצייה של המכרז הקודם), וגם אז בגלל שIC3 הם (וישארו) קרונועי הדיזל היחידים בר"י, אני לא חושב שהם יעזבו את העמק כל כך מהר.
&nbsp
אם יש בעיות ספציפיות כמו ריח, חוסר ניקיון, ומפות לא מעודכנות, אני מציע להתלונן לשירות הלקוחות. שידעו שהנוסעים לא מרוצים.
זה הכל בגלל ההפרטה ההרסנית
(NOT)
 

david80

Member
ה-IC3 מאיצה מהר יותר ומגיעה ל-160 קמ"ש

התחזוקה של הIC3 מתבצעת ע"י חברה חיצונית, לא ע"י הרכבת
סתם לידע כללי. אז החברה החיצונית מחפפת ור"י עצמה לא מפקחת עליהם כמו שצריך.
&nbsp
שאר הציוד הנייד, שמתוחזק ע"י עובדי ר"י, דווקא במצב טוב מאוד.
&nbsp
בקשר ללמה בוחרים להפעיל IC3 בקו העמק... בקו עם מסילה בודדת יש יתרון משמעותי לקרונועים על פני קרונות גרורי קטר, וזוהי התאוצה הגבוהה שלהם. קרונועים מאיצים מהר יותר וכך מקצרים את זמן הנסיעה בין תחנה לתחנה, דבר חשוב בקו שבו יש רק מסילה אחת לכיוון אחד שיש צורך לבצע בה מפגשי רכבות בתחנות.
&nbsp
אני חושב שר"י ימשיכו להשתמש בIC3 בעמק לפחות עד שיגיעו הקרונות החדשים שהם הזמינו מבומברדיה (מימוש אופצייה של המכרז הקודם), וגם אז בגלל שIC3 הם (וישארו) קרונועי הדיזל היחידים בר"י, אני לא חושב שהם יעזבו את העמק כל כך מהר.
&nbsp
אם יש בעיות ספציפיות כמו ריח, חוסר ניקיון, ומפות לא מעודכנות, אני מציע להתלונן לשירות הלקוחות. שידעו שהנוסעים לא מרוצים.
ה-IC3 מאיצה מהר יותר ומגיעה ל-160 קמ"ש
בניגוד לרוב הרכבות גרורות הקטר מאחר ורוב הקטרים ורוב קרונות הקומתיים מוגבלים ל-140 קמ"ש.
צר לי שה-IC3 אינן מקבלות את התחזוקה הראוייה להן!
 

amit1270

New member
לא נראה לי שזה קשור לתאוצה

התחזוקה של הIC3 מתבצעת ע"י חברה חיצונית, לא ע"י הרכבת
סתם לידע כללי. אז החברה החיצונית מחפפת ור"י עצמה לא מפקחת עליהם כמו שצריך.
&nbsp
שאר הציוד הנייד, שמתוחזק ע"י עובדי ר"י, דווקא במצב טוב מאוד.
&nbsp
בקשר ללמה בוחרים להפעיל IC3 בקו העמק... בקו עם מסילה בודדת יש יתרון משמעותי לקרונועים על פני קרונות גרורי קטר, וזוהי התאוצה הגבוהה שלהם. קרונועים מאיצים מהר יותר וכך מקצרים את זמן הנסיעה בין תחנה לתחנה, דבר חשוב בקו שבו יש רק מסילה אחת לכיוון אחד שיש צורך לבצע בה מפגשי רכבות בתחנות.
&nbsp
אני חושב שר"י ימשיכו להשתמש בIC3 בעמק לפחות עד שיגיעו הקרונות החדשים שהם הזמינו מבומברדיה (מימוש אופצייה של המכרז הקודם), וגם אז בגלל שIC3 הם (וישארו) קרונועי הדיזל היחידים בר"י, אני לא חושב שהם יעזבו את העמק כל כך מהר.
&nbsp
אם יש בעיות ספציפיות כמו ריח, חוסר ניקיון, ומפות לא מעודכנות, אני מציע להתלונן לשירות הלקוחות. שידעו שהנוסעים לא מרוצים.
לא נראה לי שזה קשור לתאוצה
אם כבר, דווקא בקווים עם תחנות צפופות (פרבריים) יש לזה יותר חשיבות גדולה יותר. בכל אופן הלו"ז לא מחייב מהירות גבוהה בין התחנות בקו וכל ציוד יכול להתאים. הסיבה (לדעתי) שמשתמשים ב-IC3 היא הקיבולת הנמוכה יחסית של הקרונועים לעומת רכבות ה-DD שנדרשות בקווים עמוסים יותר.
 

sweetums

New member
בדרך לב"ש מרכז אפשר לראות באופן קבוע IC3 ברמת"א

IC3 הוא השולט בקו העמק.. נו מה יהיה?
ביום הראשון רכבת ישראל כיבדה את העמק בדאבל דק וסינמס
אחר כך בשבוע שאחריו השתמשה בעיקר באלסטום
עכשיו בעיקר רק בIC3, לא!! בבקשה לא... תעיפו את הקורנועים האלה לקו ירושלים מלחה - הרצליה .. שלא יהפכו גם את הקו העמק לשימוש בIC3 בלבד
היום צפיתי בתנועת הרכבות (חלק) והמון נסיעות בוצעו ע" הדגם הזה, רק נסיעה בודדת אחת ראיתי שבוצעה ע"י אלסטום שגם היא רכבת די ישנה
אני ממש מקווה שבשעות עומס לא יביאו את הג'אנק הזה.. אם לא שמתם לב כשנכנסים לIC3 המפת תחנות שם כל כך ישנה שאין בכלל אפילו את הקו תל אביב - בני דרום, בנוסף ישנן רכבות שאין בהם אפילו ריפודים של לוגו רכבת ישראל
דוד שלי שנסע היום לביתו לחיפה מעפולה עלה על IC3 ודיווח שנדף ריח לא נעים מתוך הרכבת, שהרצפה הייתה מלוכלכת והכריזה הייתה ממש חלשה..
נוו רכבת ישראל, תודה לך על השירות הנדיב והטוב הזה! מבטיחים לבחור ברכבת עם תנאים כאלה..
בדרך לב"ש מרכז אפשר לראות באופן קבוע IC3 ברמת"א
כנראה לשיפוצים.הנקיון באחריות רכבת ישראל ,אבל גם השטיחים בDD לא מזהירים.
מפת תחנות? הזנחה של הרכבת.
&nbsp
 
להעיף לקו ירושלים??? אתה מפוקס עם עצמך???????

IC3 הוא השולט בקו העמק.. נו מה יהיה?
ביום הראשון רכבת ישראל כיבדה את העמק בדאבל דק וסינמס
אחר כך בשבוע שאחריו השתמשה בעיקר באלסטום
עכשיו בעיקר רק בIC3, לא!! בבקשה לא... תעיפו את הקורנועים האלה לקו ירושלים מלחה - הרצליה .. שלא יהפכו גם את הקו העמק לשימוש בIC3 בלבד
היום צפיתי בתנועת הרכבות (חלק) והמון נסיעות בוצעו ע" הדגם הזה, רק נסיעה בודדת אחת ראיתי שבוצעה ע"י אלסטום שגם היא רכבת די ישנה
אני ממש מקווה שבשעות עומס לא יביאו את הג'אנק הזה.. אם לא שמתם לב כשנכנסים לIC3 המפת תחנות שם כל כך ישנה שאין בכלל אפילו את הקו תל אביב - בני דרום, בנוסף ישנן רכבות שאין בהם אפילו ריפודים של לוגו רכבת ישראל
דוד שלי שנסע היום לביתו לחיפה מעפולה עלה על IC3 ודיווח שנדף ריח לא נעים מתוך הרכבת, שהרצפה הייתה מלוכלכת והכריזה הייתה ממש חלשה..
נוו רכבת ישראל, תודה לך על השירות הנדיב והטוב הזה! מבטיחים לבחור ברכבת עם תנאים כאלה..
להעיף לקו ירושלים??? אתה מפוקס עם עצמך???????
ירושלים היא לא אזרחים סוג ג. הקרונועים ימשיכו לנסוע במרבית הקווים וזה כולל גם את קו העמק שללא רכבות משא לא ישרוד רווחים כלכליים בעתיד. הקרונועים הם כרגע הציוד היחיד המורשה לעלות לירושלים מבחינת קרונות נוסעים ומבחינה מכנית. זאת כי הלכו וגרטו מעל 40 קרונות נוסעים מתוצרת "מטאלקה" או "בוריס קידריץ'" או "קרל פושה" או "אורנשטיין וקופל" שמרביתם היו עדיין ראויים לנסיעה במשך שנים רבות עם שיפוץ גגות זול יחסית. עכשיו מתכננים להפוך את הקו הישן לירושלים לקו בעבור רכבות זבל מהבירה ללוד ומשם לאתר דודאים. העיקר לשפוך כסף ולפגוע באיכות הסביבה בהרי ירושלים......
(מזמן לא כתבתי כאן, דרך אגב...).
 

david80

Member
ברוך שובך, ואני אומר שהעיקר שהקו הישן ישרוד את פתיחת A1

להעיף לקו ירושלים??? אתה מפוקס עם עצמך???????
ירושלים היא לא אזרחים סוג ג. הקרונועים ימשיכו לנסוע במרבית הקווים וזה כולל גם את קו העמק שללא רכבות משא לא ישרוד רווחים כלכליים בעתיד. הקרונועים הם כרגע הציוד היחיד המורשה לעלות לירושלים מבחינת קרונות נוסעים ומבחינה מכנית. זאת כי הלכו וגרטו מעל 40 קרונות נוסעים מתוצרת "מטאלקה" או "בוריס קידריץ'" או "קרל פושה" או "אורנשטיין וקופל" שמרביתם היו עדיין ראויים לנסיעה במשך שנים רבות עם שיפוץ גגות זול יחסית. עכשיו מתכננים להפוך את הקו הישן לירושלים לקו בעבור רכבות זבל מהבירה ללוד ומשם לאתר דודאים. העיקר לשפוך כסף ולפגוע באיכות הסביבה בהרי ירושלים......
(מזמן לא כתבתי כאן, דרך אגב...).
ברוך שובך, ואני אומר שהעיקר שהקו הישן ישרוד את פתיחת A1
 
על כך יש לי תשובה ברורה בשבילך:

ברוך שובך, ואני אומר שהעיקר שהקו הישן ישרוד את פתיחת A1
על כך יש לי תשובה ברורה בשבילך:
תשובה שקיבלתי היום בבוקר מחברנו הפרופ' לוי.
לילה טוב. חייב לזוז לבדוק מבחנים.

 

down und

New member
קו בית שמש ת"א לא יפסק

ומה יעשו תושבי בית שמש ?
קו בית שמש ת"א לא יפסק
ואם כוונתך מה יעשו תושבי בית שמש בבואם לנסוע מירושלים של מטה (עירם)
לעבר ירושלים של מעלה (מלחה ושאר שכונות עיר הבירה)?
שיתכבדו ויסעו בפרייבט או באוטובוסים או במוניות שירות.

יש ביום ממוצע פחות מ-250 נוסעים שכאלו.
 

נייף

New member
ממש לא !

קו בית שמש ת"א לא יפסק
ואם כוונתך מה יעשו תושבי בית שמש בבואם לנסוע מירושלים של מטה (עירם)
לעבר ירושלים של מעלה (מלחה ושאר שכונות עיר הבירה)?
שיתכבדו ויסעו בפרייבט או באוטובוסים או במוניות שירות.

יש ביום ממוצע פחות מ-250 נוסעים שכאלו.
ממש לא !
לידיעתך, מספר הנוסעים שעלו בבית שמש וירדו במלחה לתקופה 1-4/16 הוא 21,697, וובכיוון ההפוך - ממלחה לב"ש - הוא 20,374.

הנתונים פורסמו כאן בפורום (בקובץ אקסל).
 

benshap2

New member
בחישוב זריז זה אפילו פחות ממה שהוא כתב ליום...

ממש לא !
לידיעתך, מספר הנוסעים שעלו בבית שמש וירדו במלחה לתקופה 1-4/16 הוא 21,697, וובכיוון ההפוך - ממלחה לב"ש - הוא 20,374.

הנתונים פורסמו כאן בפורום (בקובץ אקסל).
בחישוב זריז זה אפילו פחות ממה שהוא כתב ליום...
אפילו אם אני לוקח רק 5 ימים בשבוע, זה 246 אנשים ביום.
 

נייף

New member
נתון חשוב

ממש לא !
לידיעתך, מספר הנוסעים שעלו בבית שמש וירדו במלחה לתקופה 1-4/16 הוא 21,697, וובכיוון ההפוך - ממלחה לב"ש - הוא 20,374.

הנתונים פורסמו כאן בפורום (בקובץ אקסל).
נתון חשוב
חייבים לציין שהמצב הבטחוני בתקופה הזו בירושלים היה רעוע בהשוואה לתקופה המקבילה בשנת 2015 כך שבשביל לקבל תמונה נכונה יש לדעת מה היו הנתונים ב- 2015.

כי מעיון בנתונים שפורסמו עולה שדירוג תחנת מלחה ירד בחודשים הנ"ל מ- 44 בשנת 2015 ל- 50 ב- 2016.
 

Bus Nerd

Active member
רוב הסיכויים שהקו הישן לירושלים ימשיך לפעול עם נוסעים

קו בית שמש ת"א לא יפסק
ואם כוונתך מה יעשו תושבי בית שמש בבואם לנסוע מירושלים של מטה (עירם)
לעבר ירושלים של מעלה (מלחה ושאר שכונות עיר הבירה)?
שיתכבדו ויסעו בפרייבט או באוטובוסים או במוניות שירות.

יש ביום ממוצע פחות מ-250 נוסעים שכאלו.
רוב הסיכויים שהקו הישן לירושלים ימשיך לפעול עם נוסעים
בלי קשר להקמת מסוף מטענים במלחה. אין סיבה שהמסוף הזה ימנע המשך הפעלת שירות נוסעים על אותה מסילה.
&nbsp
גם בשאר הארץ מעבירים זבל ברכבת, ועל זה יעיד כל מי שעובר בתחנות הרכבת של פתח תקווה או בני ברק בבקרים, ומי שגר ליד המסילה המזרחית.
&nbsp
לא צריך לעשות רעש פופוליסטי מכל דבר.
 

gsi13579

New member
את הקו (לירושלים מלחה) רק IC3 יכול לעשות

להעיף לקו ירושלים??? אתה מפוקס עם עצמך???????
ירושלים היא לא אזרחים סוג ג. הקרונועים ימשיכו לנסוע במרבית הקווים וזה כולל גם את קו העמק שללא רכבות משא לא ישרוד רווחים כלכליים בעתיד. הקרונועים הם כרגע הציוד היחיד המורשה לעלות לירושלים מבחינת קרונות נוסעים ומבחינה מכנית. זאת כי הלכו וגרטו מעל 40 קרונות נוסעים מתוצרת "מטאלקה" או "בוריס קידריץ'" או "קרל פושה" או "אורנשטיין וקופל" שמרביתם היו עדיין ראויים לנסיעה במשך שנים רבות עם שיפוץ גגות זול יחסית. עכשיו מתכננים להפוך את הקו הישן לירושלים לקו בעבור רכבות זבל מהבירה ללוד ומשם לאתר דודאים. העיקר לשפוך כסף ולפגוע באיכות הסביבה בהרי ירושלים......
(מזמן לא כתבתי כאן, דרך אגב...).
את הקו (לירושלים מלחה) רק IC3 יכול לעשות
את קו העמק יכולים כל סוגי הרכבות לעשות
 
אני עוד לא נתקלתי ב- IC3 בקו העמק, למעט בימים [...]

IC3 הוא השולט בקו העמק.. נו מה יהיה?
ביום הראשון רכבת ישראל כיבדה את העמק בדאבל דק וסינמס
אחר כך בשבוע שאחריו השתמשה בעיקר באלסטום
עכשיו בעיקר רק בIC3, לא!! בבקשה לא... תעיפו את הקורנועים האלה לקו ירושלים מלחה - הרצליה .. שלא יהפכו גם את הקו העמק לשימוש בIC3 בלבד
היום צפיתי בתנועת הרכבות (חלק) והמון נסיעות בוצעו ע" הדגם הזה, רק נסיעה בודדת אחת ראיתי שבוצעה ע"י אלסטום שגם היא רכבת די ישנה
אני ממש מקווה שבשעות עומס לא יביאו את הג'אנק הזה.. אם לא שמתם לב כשנכנסים לIC3 המפת תחנות שם כל כך ישנה שאין בכלל אפילו את הקו תל אביב - בני דרום, בנוסף ישנן רכבות שאין בהם אפילו ריפודים של לוגו רכבת ישראל
דוד שלי שנסע היום לביתו לחיפה מעפולה עלה על IC3 ודיווח שנדף ריח לא נעים מתוך הרכבת, שהרצפה הייתה מלוכלכת והכריזה הייתה ממש חלשה..
נוו רכבת ישראל, תודה לך על השירות הנדיב והטוב הזה! מבטיחים לבחור ברכבת עם תנאים כאלה..
אני עוד לא נתקלתי ב- IC3 בקו העמק, למעט בימים [...]
[...] טרם פתיחת הקו לציבור, אז הכשירו נהגים בקו על מערכים בודדים של IC3.

היום עבדו בקו שני מערכי אלסטום מקוצרים ומערך סימנס אחד מלא.

להלן צילום מהיום: רכבת+חשמל. (
)

 

gsi13579

New member
בבוקר יום ראשון האחרון שהיה לפני 5 ימים היה רק IC3

אני עוד לא נתקלתי ב- IC3 בקו העמק, למעט בימים [...]
[...] טרם פתיחת הקו לציבור, אז הכשירו נהגים בקו על מערכים בודדים של IC3.

היום עבדו בקו שני מערכי אלסטום מקוצרים ומערך סימנס אחד מלא.

להלן צילום מהיום: רכבת+חשמל. (
)
בבוקר יום ראשון האחרון שהיה לפני 5 ימים היה רק IC3
וגם לפני יומיים היה ממש מלא IC3
הכי נוח לר"י זה להשתמש בקו העמק בIC3 ואלסטום
ממש קיוותי לפחות בשעות עומס לראות DD ):
 

asmopil

New member
תחנת יקנעם-כפר יהושע

IC3 הוא השולט בקו העמק.. נו מה יהיה?
ביום הראשון רכבת ישראל כיבדה את העמק בדאבל דק וסינמס
אחר כך בשבוע שאחריו השתמשה בעיקר באלסטום
עכשיו בעיקר רק בIC3, לא!! בבקשה לא... תעיפו את הקורנועים האלה לקו ירושלים מלחה - הרצליה .. שלא יהפכו גם את הקו העמק לשימוש בIC3 בלבד
היום צפיתי בתנועת הרכבות (חלק) והמון נסיעות בוצעו ע" הדגם הזה, רק נסיעה בודדת אחת ראיתי שבוצעה ע"י אלסטום שגם היא רכבת די ישנה
אני ממש מקווה שבשעות עומס לא יביאו את הג'אנק הזה.. אם לא שמתם לב כשנכנסים לIC3 המפת תחנות שם כל כך ישנה שאין בכלל אפילו את הקו תל אביב - בני דרום, בנוסף ישנן רכבות שאין בהם אפילו ריפודים של לוגו רכבת ישראל
דוד שלי שנסע היום לביתו לחיפה מעפולה עלה על IC3 ודיווח שנדף ריח לא נעים מתוך הרכבת, שהרצפה הייתה מלוכלכת והכריזה הייתה ממש חלשה..
נוו רכבת ישראל, תודה לך על השירות הנדיב והטוב הזה! מבטיחים לבחור ברכבת עם תנאים כאלה..
תחנת יקנעם-כפר יהושע
היום עשיתי את הדרך בקו חיפה מרכז מרכז יקנעם-כפר יהושע.
נקודת המוצא היתה שכונת הדר בחיפה והסיום רמת ישי:
לקראת הרכבת של רבע לשש יצאתי עם הכרמלית מתחנת מסדה סביבות חמש ורבע, הרכבת הגיעה בזמן (עמוסה) ברבע לשש והגיעה ליעדה בשעה שש.
בדרך כביש יגור היה עמוס כבכל יום.
האוטובוס בקו 22 הגיע לתחנת הרכבת בשש וארבע דקות (יצא בשש מכפר יהושע מרכז) ואז יצא לדרכו(מי שלא רץ לאוטובוס לא יספיק אותו). ההגעה לרמת ישי היתה בשש ושמונה עשרה דקות (פקק לפני השומרים ומהשומרים עד צומת ישי).
לסיכום הדרך ערכה כשעה ועשר דקות/ שעה ורבע, וזהו בדיוק הזמן בו לוקח עם אוטובוסים מהדר לרמת ישי.
הרכבת למעשה הפסידה, כי החלופה לקו 22 היא ללכת לכביש התשבי-השומרים ולהמתין ל- 826.
אולי הרכבת יעילה לתחנות עפולה ובית שאן, אבל היא לא תורמת דבר (במקרה הטוב) לנוסעים מאזור חיפה לאזור רמת ישי, יקנעם וגם מגדל העמק,
אלא אם כן אתה קרוב לתחנת הרכבת.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה