הפתעה , בג"ץ מאשר שיש בעייה במכרז החשמול

מצב
הנושא נעול.

orengrinne

New member
הפתעה , בג"ץ מאשר שיש בעייה במכרז החשמול

הפתעה , בג"ץ מאשר שיש בעייה במכרז החשמול
ולדעת בג"ץ עדיף לרכבת ישראל , SEMI ו אלסוטום לדון בשיתוף פעולה

ולמרבה ההפתעה או שלא 3 הגורמים יישבו לדיון ואולי להגיע להסכמה

מפני שהליך משפטי יעקב את הביצוע בחצי שנה עד שנה .

עוד נקבע בבג"ץ בניגוד למחוזי ,שאין פסול בריגול תעשייתי להוציא

מידע מתוך חברה .

הערכה היא פשוט יחלקו את הקטעים וישלבו את אלסטום .

http://www.calcalist.co.il/articles/0,7340,L-3700404,00.html
 

orengrinne

New member
זה הזדמנות ל SEMI ורכבת ישראל ללמוד מאלסטום .

הפתעה , בג"ץ מאשר שיש בעייה במכרז החשמול
ולדעת בג"ץ עדיף לרכבת ישראל , SEMI ו אלסוטום לדון בשיתוף פעולה

ולמרבה ההפתעה או שלא 3 הגורמים יישבו לדיון ואולי להגיע להסכמה

מפני שהליך משפטי יעקב את הביצוע בחצי שנה עד שנה .

עוד נקבע בבג"ץ בניגוד למחוזי ,שאין פסול בריגול תעשייתי להוציא

מידע מתוך חברה .

הערכה היא פשוט יחלקו את הקטעים וישלבו את אלסטום .

http://www.calcalist.co.il/articles/0,7340,L-3700404,00.html
זה הזדמנות ל SEMI ורכבת ישראל ללמוד מאלסטום .
 

luckydude

Active member
ת׳כלס זה אולי לא כ״כ רע

הפתעה , בג"ץ מאשר שיש בעייה במכרז החשמול
ולדעת בג"ץ עדיף לרכבת ישראל , SEMI ו אלסוטום לדון בשיתוף פעולה

ולמרבה ההפתעה או שלא 3 הגורמים יישבו לדיון ואולי להגיע להסכמה

מפני שהליך משפטי יעקב את הביצוע בחצי שנה עד שנה .

עוד נקבע בבג"ץ בניגוד למחוזי ,שאין פסול בריגול תעשייתי להוציא

מידע מתוך חברה .

הערכה היא פשוט יחלקו את הקטעים וישלבו את אלסטום .

http://www.calcalist.co.il/articles/0,7340,L-3700404,00.html
ת׳כלס זה אולי לא כ״כ רע
אם יהיו שני קבלנים שיעבדו במקביל. אולי יוכלו לסיים יותר מהר ככה.
 

Bus Nerd

Active member
לא נראה לי.

ת׳כלס זה אולי לא כ״כ רע
אם יהיו שני קבלנים שיעבדו במקביל. אולי יוכלו לסיים יותר מהר ככה.
לא נראה לי.
להיפך, זה ייצור יותר בירוקרטיה ועיכובים (ואולי גם בעיות בתיאום בין שני הקבלנים), וכנראה גם יעלה יותר בסופו של דבר, כי הסיכוי ששני הקבלנים יסכימו לקבל 50% מהעלות המוקצבת כל אחד לא סביר. הם ירצו יותר.
&nbsp
יש לזכור גם שSEMI תיאורטית מוכנים לעבודה, הכלים שלהם כבר כאן ויש חברת ניהול מקומית וכנראה גם עובדים, וכל האישורים הנדרשים.
&nbsp
אם אלסטום רוצים לבוא גם, הם יצטרכו לשכור/להקים חברת ניהול מקומית, לגייס עובדים, להביא לכאן את הכלים שלהם, להשיג את כל האישורים הנדרשים, וכו'... וזה תהליך שלוקח זמן.
&nbsp
אולי ייתנו לSEMI לעשות את המקטע הראשון של A1 (הרצליה-ירושלים), ולאלסטום לעשות חלק מחבילות העבודה האחרות. מעניין אם גם אלסטום ישחקו אותה טפשים ויגידו "לא ידענו שהיינו אמורים לתכנן גם! חשבנו שאנחנו רק קבלן ביצוע!" שSEMI אמרו לפני כמה זמן. לדעתי על האמירה הזו ר"י היו צריכים לקחת את SEMI לבית משפט על הפרת חוזה, ולתת את כל העבודה לאלסטום וזהו.
 

jp3raptor

Member
הנקודה שלך בעניין התכנון היא מדוייקת

לא נראה לי.
להיפך, זה ייצור יותר בירוקרטיה ועיכובים (ואולי גם בעיות בתיאום בין שני הקבלנים), וכנראה גם יעלה יותר בסופו של דבר, כי הסיכוי ששני הקבלנים יסכימו לקבל 50% מהעלות המוקצבת כל אחד לא סביר. הם ירצו יותר.
&nbsp
יש לזכור גם שSEMI תיאורטית מוכנים לעבודה, הכלים שלהם כבר כאן ויש חברת ניהול מקומית וכנראה גם עובדים, וכל האישורים הנדרשים.
&nbsp
אם אלסטום רוצים לבוא גם, הם יצטרכו לשכור/להקים חברת ניהול מקומית, לגייס עובדים, להביא לכאן את הכלים שלהם, להשיג את כל האישורים הנדרשים, וכו'... וזה תהליך שלוקח זמן.
&nbsp
אולי ייתנו לSEMI לעשות את המקטע הראשון של A1 (הרצליה-ירושלים), ולאלסטום לעשות חלק מחבילות העבודה האחרות. מעניין אם גם אלסטום ישחקו אותה טפשים ויגידו "לא ידענו שהיינו אמורים לתכנן גם! חשבנו שאנחנו רק קבלן ביצוע!" שSEMI אמרו לפני כמה זמן. לדעתי על האמירה הזו ר"י היו צריכים לקחת את SEMI לבית משפט על הפרת חוזה, ולתת את כל העבודה לאלסטום וזהו.
הנקודה שלך בעניין התכנון היא מדוייקת
ובהחלט נראה שהאופצייה הטובה ביותר בשלב הזה היא שSEMI תבצע את החשמול של A1 ואלסטום תבצע את רוב השאר
 

orengrinne

New member
Bus Nerd אם משחק אותה טיפש להגדרתך,זה לא אומר שזה גורר אחרים

לא נראה לי.
להיפך, זה ייצור יותר בירוקרטיה ועיכובים (ואולי גם בעיות בתיאום בין שני הקבלנים), וכנראה גם יעלה יותר בסופו של דבר, כי הסיכוי ששני הקבלנים יסכימו לקבל 50% מהעלות המוקצבת כל אחד לא סביר. הם ירצו יותר.
&nbsp
יש לזכור גם שSEMI תיאורטית מוכנים לעבודה, הכלים שלהם כבר כאן ויש חברת ניהול מקומית וכנראה גם עובדים, וכל האישורים הנדרשים.
&nbsp
אם אלסטום רוצים לבוא גם, הם יצטרכו לשכור/להקים חברת ניהול מקומית, לגייס עובדים, להביא לכאן את הכלים שלהם, להשיג את כל האישורים הנדרשים, וכו'... וזה תהליך שלוקח זמן.
&nbsp
אולי ייתנו לSEMI לעשות את המקטע הראשון של A1 (הרצליה-ירושלים), ולאלסטום לעשות חלק מחבילות העבודה האחרות. מעניין אם גם אלסטום ישחקו אותה טפשים ויגידו "לא ידענו שהיינו אמורים לתכנן גם! חשבנו שאנחנו רק קבלן ביצוע!" שSEMI אמרו לפני כמה זמן. לדעתי על האמירה הזו ר"י היו צריכים לקחת את SEMI לבית משפט על הפרת חוזה, ולתת את כל העבודה לאלסטום וזהו.
Bus Nerd אם משחק אותה טיפש להגדרתך,זה לא אומר שזה גורר אחרים
מי שיצא טיפש זה רכבת ישראל בלבד ,

מרוב ניסיון לחסוך הם היו להוטים לחתום עם SEMI

ולא שמו לב מה המפרט של SEMI

,במחיר של אלסטום כאחת החברות המובילות בעולם ,

אם לא המובילה תאמין לי שהכל כלול במחיר .

ולא צריך להיות גאון גדול להבין שיש 6-7 קווים לשדרג ,

אז אלסטום יקחו את קווי הדרום
הוד השרון - ראשון לציון -ב"ש .
תל אביב - לוד - רחובות -אשקלון .
תל אביב - ב"ש -דימונה

SEMI יקחו את תל אביב ירושלים והצפון
תל אביב -חיפה
חיפה בית שאן
חיפה כרמיאל
הקו המזרחי
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה