Bus Nerd אם משחק אותה טיפש להגדרתך,זה לא אומר שזה גורר אחרים
לא נראה לי.
להיפך, זה ייצור יותר בירוקרטיה ועיכובים (ואולי גם בעיות בתיאום בין שני הקבלנים), וכנראה גם יעלה יותר בסופו של דבר, כי הסיכוי ששני הקבלנים יסכימו לקבל 50% מהעלות המוקצבת כל אחד לא סביר. הם ירצו יותר.
 
יש לזכור גם שSEMI תיאורטית מוכנים לעבודה, הכלים שלהם כבר כאן ויש חברת ניהול מקומית וכנראה גם עובדים, וכל האישורים הנדרשים.
 
אם אלסטום רוצים לבוא גם, הם יצטרכו לשכור/להקים חברת ניהול מקומית, לגייס עובדים, להביא לכאן את הכלים שלהם, להשיג את כל האישורים הנדרשים, וכו'... וזה תהליך שלוקח זמן.
 
אולי ייתנו לSEMI לעשות את המקטע הראשון של A1 (הרצליה-ירושלים), ולאלסטום לעשות חלק מחבילות העבודה האחרות. מעניין אם גם אלסטום ישחקו אותה טפשים ויגידו "לא ידענו שהיינו אמורים לתכנן גם! חשבנו שאנחנו רק קבלן ביצוע!" שSEMI אמרו לפני כמה זמן. לדעתי על האמירה הזו ר"י היו צריכים לקחת את SEMI לבית משפט על הפרת חוזה, ולתת את כל העבודה לאלסטום וזהו.
Bus Nerd אם משחק אותה טיפש להגדרתך,זה לא אומר שזה גורר אחרים
מי שיצא טיפש זה רכבת ישראל בלבד ,
מרוב ניסיון לחסוך הם היו להוטים לחתום עם SEMI
ולא שמו לב מה המפרט של SEMI
,במחיר של אלסטום כאחת החברות המובילות בעולם ,
אם לא המובילה תאמין לי שהכל כלול במחיר .
ולא צריך להיות גאון גדול להבין שיש 6-7 קווים לשדרג ,
אז אלסטום יקחו את קווי הדרום
הוד השרון - ראשון לציון -ב"ש .
תל אביב - לוד - רחובות -אשקלון .
תל אביב - ב"ש -דימונה
SEMI יקחו את תל אביב ירושלים והצפון
תל אביב -חיפה
חיפה בית שאן
חיפה כרמיאל
הקו המזרחי