מה פשר השינוי בקו 266 של דן?

מצב
הנושא נעול.
מה פשר השינוי בקו 266 של דן?

מה פשר השינוי בקו 266 של דן?
למה הוציאו אותו מהאוניברסיטה? והאם זה קשור להעברת 49?
 

בישגד

New member
ובינתיים נראה שחשק הפיתול מרים ראש וגם את קו 238 כבר משנים

מה פשר השינוי בקו 266 של דן?
למה הוציאו אותו מהאוניברסיטה? והאם זה קשור להעברת 49?
ובינתיים נראה שחשק הפיתול מרים ראש וגם את קו 238 כבר משנים
כרגיל, גם כשכבר יש הבלחות מקריות של קווים מהירים ולא מפותלים חייבים מיד להתחיל לפתל אותם.
מעכשיו הוא בין היתר יכנס לאם המושבות החדשה. עכשיו רק נשאר לראות מתי יכניסו אותו גם לאם המושבות הישנה.
http://www.dan.co.il/news/news.aspx?new=6149

גם בגופה שנקראת קו 11 בתל אביב ממשיכים להתעלל ומעכשיו הוא ייכנס גם לקרית שלום.
http://www.dan.co.il/news/news.aspx?new=6148
 

olli3

New member
מנהל
אני לא חושב שהשינוי ב238 רע, ההיפך. ולגבי קו 11>>>

ובינתיים נראה שחשק הפיתול מרים ראש וגם את קו 238 כבר משנים
כרגיל, גם כשכבר יש הבלחות מקריות של קווים מהירים ולא מפותלים חייבים מיד להתחיל לפתל אותם.
מעכשיו הוא בין היתר יכנס לאם המושבות החדשה. עכשיו רק נשאר לראות מתי יכניסו אותו גם לאם המושבות הישנה.
http://www.dan.co.il/news/news.aspx?new=6149

גם בגופה שנקראת קו 11 בתל אביב ממשיכים להתעלל ומעכשיו הוא ייכנס גם לקרית שלום.
http://www.dan.co.il/news/news.aspx?new=6148
אני לא חושב שהשינוי ב238 רע, ההיפך. ולגבי קו 11>>>
238 - עירוב שימושים רב יותר, נגישות גבוהה יותר למקומות שונים וקישור בין שכונת אם המושבות כמו שצריך אל איזור קניון איילון ודרך אבא הילל - דבר מאד נחוץ.
&nbsp
238 לא מיועד להיות קו שיסעו בו מסירקין לת"א, זה קו שמטרתו לתת קישורים נחוצים בתוך פתח תקווה, קישור בין חלקים מפתח תקווה לתחנת הרכבת וקישור אל איזור קניון איילון. מנגד, לתת קישור מהיר בין תל אביב למגדלי בסר ואיזור קניון איילון + קישור מהיר בין ת"א לציר אם המושבות + קישור בין תחנת הרכבת לציר אם המושבות עבור המגיעים לקרית אריה ופארק אזורים לצורכי תעסוקה.
&nbsp
קו 11 - יש מטרה לקשר את שכונות דרום תל אביב למקומות שונים אליהם זוהו ביקושים. קו 11 עונה על הצורך בקישור קרית שלום לשאר שכונות דרום ת"א.
 

אוהד1110

New member
עם השינוי המתוכנן יעקוף קו 11 את העומס מצומת חולון להולץ

אני לא חושב שהשינוי ב238 רע, ההיפך. ולגבי קו 11>>>
238 - עירוב שימושים רב יותר, נגישות גבוהה יותר למקומות שונים וקישור בין שכונת אם המושבות כמו שצריך אל איזור קניון איילון ודרך אבא הילל - דבר מאד נחוץ.
&nbsp
238 לא מיועד להיות קו שיסעו בו מסירקין לת"א, זה קו שמטרתו לתת קישורים נחוצים בתוך פתח תקווה, קישור בין חלקים מפתח תקווה לתחנת הרכבת וקישור אל איזור קניון איילון. מנגד, לתת קישור מהיר בין תל אביב למגדלי בסר ואיזור קניון איילון + קישור מהיר בין ת"א לציר אם המושבות + קישור בין תחנת הרכבת לציר אם המושבות עבור המגיעים לקרית אריה ופארק אזורים לצורכי תעסוקה.
&nbsp
קו 11 - יש מטרה לקשר את שכונות דרום תל אביב למקומות שונים אליהם זוהו ביקושים. קו 11 עונה על הצורך בקישור קרית שלום לשאר שכונות דרום ת"א.
עם השינוי המתוכנן יעקוף קו 11 את העומס מצומת חולון להולץ
 

olli3

New member
מנהל
היה עדיף להמשיך אותו מקרית שלום על בסיס קו 17

עם השינוי המתוכנן יעקוף קו 11 את העומס מצומת חולון להולץ
היה עדיף להמשיך אותו מקרית שלום על בסיס קו 17
להר ציון, לוינסקי (מרכזית), רכבת ההגנה ומשם המשך מסלול דרך משה דיין. כך ניתן לקשר את קרית שלום וציר הנסיעה של קו 11 לרכבת ההגנה ולמרכזית.
&nbsp
גם המסלול הנוכחי עדיף מהמסלול הקודם, זה בוודאות.
 

orchilit

New member
לא משנה מה, עדיף גם היה לתת לו תדירות "סבירה"

היה עדיף להמשיך אותו מקרית שלום על בסיס קו 17
להר ציון, לוינסקי (מרכזית), רכבת ההגנה ומשם המשך מסלול דרך משה דיין. כך ניתן לקשר את קרית שלום וציר הנסיעה של קו 11 לרכבת ההגנה ולמרכזית.
&nbsp
גם המסלול הנוכחי עדיף מהמסלול הקודם, זה בוודאות.
לא משנה מה, עדיף גם היה לתת לו תדירות "סבירה"
ולא משהו שאי אפשר לסמוך עליו, אפילו אם זה היה פעם בחצי שעה/25 דק' , זה כבר היה יותר טוב. עם 40-45 דק', אפשר רק להתפעל כשאתה חוזה בכלל בקו הזה עובר על פניך, כאילו ניחשת 5 מספרים בלוטו.
 

mister K

New member
קו 11 הוא חלק ממרכז שרון-חולון שלאחריו התדירות תעלה

לא משנה מה, עדיף גם היה לתת לו תדירות "סבירה"
ולא משהו שאי אפשר לסמוך עליו, אפילו אם זה היה פעם בחצי שעה/25 דק' , זה כבר היה יותר טוב. עם 40-45 דק', אפשר רק להתפעל כשאתה חוזה בכלל בקו הזה עובר על פניך, כאילו ניחשת 5 מספרים בלוטו.
קו 11 הוא חלק ממרכז שרון-חולון שלאחריו התדירות תעלה
 

orchilit

New member
כן, אבל אף אחד לא עלה עליו אז לאט לאט נגסו בו

נשמע כמו סתם תירוץ. כשנפתח הוא כבר פעל בתדירות של כל 20 דקות
כן, אבל אף אחד לא עלה עליו אז לאט לאט נגסו בו
בהתחלה פעל כל 20 דק' , ועד 23:00, ואז זה הפך לפעם בחצי שעה ועד 21:00 נדמה לי, ואז הפך ל40-45 דק' עד 20:15. זה היה קו חדש שאף אחד לא הכיר ולא פרסמו אותו בתור חלופה מזרחית לאיילון שנוסע על ציר משה דיין-עליית הנוער. (למעשה, אם הוא היה בתדירות יותר טובה אפילו, סביר להניח שהייתי נוסע להורים בחולון במקום בשילוב X71 ו-X60 מגבעתיים, הייתי נוסע ב-11 ואז 43/89/X71 מהולץ.
 

בישגד

New member
ואיזה קסם יקרה אחרי המכרז שפתאום הוא כן יצדיק תדירות גבוהה

כן, אבל אף אחד לא עלה עליו אז לאט לאט נגסו בו
בהתחלה פעל כל 20 דק' , ועד 23:00, ואז זה הפך לפעם בחצי שעה ועד 21:00 נדמה לי, ואז הפך ל40-45 דק' עד 20:15. זה היה קו חדש שאף אחד לא הכיר ולא פרסמו אותו בתור חלופה מזרחית לאיילון שנוסע על ציר משה דיין-עליית הנוער. (למעשה, אם הוא היה בתדירות יותר טובה אפילו, סביר להניח שהייתי נוסע להורים בחולון במקום בשילוב X71 ו-X60 מגבעתיים, הייתי נוסע ב-11 ואז 43/89/X71 מהולץ.
ואיזה קסם יקרה אחרי המכרז שפתאום הוא כן יצדיק תדירות גבוהה
יותר?
בכל מקרה לדעתי סתם מיהרו לקצץ אותו וברור שהיום אף אחד לא בדיוק רץ לבנות על קו שנוסע פעם במאה שנה.

לא זכור לי שאפילו ביולי 2011 הוא פעל עד 23:00, הוא תמיד סיים מוקדם.
מצורף קובץ כפי שהופיע באתר הרפורמה. נכון ל־05.08.2011 הוא פעל רק עד 20:00, אבל כל 20 דקות בשעות היום.

 

אוהד1110

New member
עם הפעלת הרפורמה הוא פעל עד 22, 5/8/11 היתה פעימת תיקון

ואיזה קסם יקרה אחרי המכרז שפתאום הוא כן יצדיק תדירות גבוהה
יותר?
בכל מקרה לדעתי סתם מיהרו לקצץ אותו וברור שהיום אף אחד לא בדיוק רץ לבנות על קו שנוסע פעם במאה שנה.

לא זכור לי שאפילו ביולי 2011 הוא פעל עד 23:00, הוא תמיד סיים מוקדם.
מצורף קובץ כפי שהופיע באתר הרפורמה. נכון ל־05.08.2011 הוא פעל רק עד 20:00, אבל כל 20 דקות בשעות היום.
עם הפעלת הרפורמה הוא פעל עד 22, 5/8/11 היתה פעימת תיקון
 

orchilit

New member
לי זכור שב1 ביולי עבד עד 23:00.

עם הפעלת הרפורמה הוא פעל עד 22, 5/8/11 היתה פעימת תיקון
לי זכור שב1 ביולי עבד עד 23:00.
הרבה קווים עבדו עד שעות יותר מאוחרות וקוצצו שוב . 43 שעד לפני הרפורמה עבד עד 20:05 מבת ים ו21:15 מתל השומר, הוארך עד 23:00 (נדמה לי) מבת ים ועד חצות מר"ג, ואז קיצרו את זה ל22:00 משני הכיוונים.
 
עשו ספירות גם בלילה. אני זוכר שנסעתי ב-51 בסביבות 23 בלילה

עם הפעלת הרפורמה הוא פעל עד 22, 5/8/11 היתה פעימת תיקון
עשו ספירות גם בלילה. אני זוכר שנסעתי ב-51 בסביבות 23 בלילה
והיה עמוס, והדייל והדיילת של הספירות התפלאו, ואז באזור מכון מור שאלו אם זה שגרתי עומס כזה בלילה בקו.
 

mister K

New member
גם לדעתי השינוי של 238 הוא שינוי טוב

אני לא חושב שהשינוי ב238 רע, ההיפך. ולגבי קו 11>>>
238 - עירוב שימושים רב יותר, נגישות גבוהה יותר למקומות שונים וקישור בין שכונת אם המושבות כמו שצריך אל איזור קניון איילון ודרך אבא הילל - דבר מאד נחוץ.
&nbsp
238 לא מיועד להיות קו שיסעו בו מסירקין לת"א, זה קו שמטרתו לתת קישורים נחוצים בתוך פתח תקווה, קישור בין חלקים מפתח תקווה לתחנת הרכבת וקישור אל איזור קניון איילון. מנגד, לתת קישור מהיר בין תל אביב למגדלי בסר ואיזור קניון איילון + קישור מהיר בין ת"א לציר אם המושבות + קישור בין תחנת הרכבת לציר אם המושבות עבור המגיעים לקרית אריה ופארק אזורים לצורכי תעסוקה.
&nbsp
קו 11 - יש מטרה לקשר את שכונות דרום תל אביב למקומות שונים אליהם זוהו ביקושים. קו 11 עונה על הצורך בקישור קרית שלום לשאר שכונות דרום ת"א.
גם לדעתי השינוי של 238 הוא שינוי טוב
אני נוסע כמעט כל יום בקו הזה.
ברובן המוחלט של הנסיעות יש לא יותר מנוסעים בודדים. רובם נוסעים אקראיים בקטע קניון איילון-רכבת מרכז-עזריאלי.
הקו כנראה לא מספיק נגיש לפתח תקוואים ולכן השינוי שצפוי להיטיב עמם ובייחוד עם תושבי הדר המושבות.
בנוסף עושים בשכל שמוסיפים עצירה בתחנה של 266 ו-366 בצומת אם המושבות/מבצע קדש לכיוון פתח תקווה. עד עכשיו לא הייתה שם עצירה וזה היה די אבסורד.
בקטע תמח"ת - קניון איילון לא מוסיפים אף תחנה והקו יישאר מהיר לשמחתי.

אגב, הדבר שאולי הכי מעצבן אותי בקו הזה (מלבד השילוט הכפול על שתי התחנות בקניון איילון) הוא נהגים שלא מכירים אותו.
כבר קרה כמה פעמים שנפלתי על נהגים שמזדחלים באבא הלל על הימני, עוצרים בתחנות לא שלהם ועולים לגשר בביאליק כשהם לא אמורים, כולל עמידה על הגשר ברמזור אחד לפחות ולפעמים שניים וכל זה על פארש.
נהג כזה שבא לי היום פשוט הרס את כל היתרון של הקו. עם 42 כבר הייתי מגיע יותר מהר.
 
במצב כזה תשב קרוב לנהג ותתדרך אותו. פעם נהגים בדן היו

גם לדעתי השינוי של 238 הוא שינוי טוב
אני נוסע כמעט כל יום בקו הזה.
ברובן המוחלט של הנסיעות יש לא יותר מנוסעים בודדים. רובם נוסעים אקראיים בקטע קניון איילון-רכבת מרכז-עזריאלי.
הקו כנראה לא מספיק נגיש לפתח תקוואים ולכן השינוי שצפוי להיטיב עמם ובייחוד עם תושבי הדר המושבות.
בנוסף עושים בשכל שמוסיפים עצירה בתחנה של 266 ו-366 בצומת אם המושבות/מבצע קדש לכיוון פתח תקווה. עד עכשיו לא הייתה שם עצירה וזה היה די אבסורד.
בקטע תמח"ת - קניון איילון לא מוסיפים אף תחנה והקו יישאר מהיר לשמחתי.

אגב, הדבר שאולי הכי מעצבן אותי בקו הזה (מלבד השילוט הכפול על שתי התחנות בקניון איילון) הוא נהגים שלא מכירים אותו.
כבר קרה כמה פעמים שנפלתי על נהגים שמזדחלים באבא הלל על הימני, עוצרים בתחנות לא שלהם ועולים לגשר בביאליק כשהם לא אמורים, כולל עמידה על הגשר ברמזור אחד לפחות ולפעמים שניים וכל זה על פארש.
נהג כזה שבא לי היום פשוט הרס את כל היתרון של הקו. עם 42 כבר הייתי מגיע יותר מהר.
במצב כזה תשב קרוב לנהג ותתדרך אותו. פעם נהגים בדן היו
מודרכים לקווים חדשים. מאז שהתחילו החברות הקטנות שלא הדריכו.. גם בדן למדו לצערי שאפשר ככה
 

mister K

New member
אם נהג מבקש ממני אני מדריך אותו

במצב כזה תשב קרוב לנהג ותתדרך אותו. פעם נהגים בדן היו
מודרכים לקווים חדשים. מאז שהתחילו החברות הקטנות שלא הדריכו.. גם בדן למדו לצערי שאפשר ככה
אם נהג מבקש ממני אני מדריך אותו
קרה לי לא מזמן בקו 42 שהדרכתי נהג עד רמת הסככה שבה הוא צריך לעצור בכל תחנה.
העניין הוא שלפעמים הנהגים חושבים שהם מכירים את הקו, לא שואלים ועושים טעויות.
 
הרגע עלה במוחי רעיון ועזבתי הכול כדי לכתוב אותו

מה פשר השינוי בקו 266 של דן?
למה הוציאו אותו מהאוניברסיטה? והאם זה קשור להעברת 49?
הרגע עלה במוחי רעיון ועזבתי הכול כדי לכתוב אותו
חחחח
למה לא להאריך את 266 לרידינג אם כבר הוא לא עולה לאוניברסיטה. אז שימשיך ישר בדרך מהירה לרידינג אפילו תוך עלייה על גשר נמיר
ואז לראשונה יהיה קישור לעיר פתח תקווה לנמל רידינג, בימות השבוע. הזוי שרק ב2 לילות בשבוע יש קישור בין הנמל ובין פתח תקווה
 
שינוי תחנת מוצא יכול לבוא מסיבה של כמות

הרגע עלה במוחי רעיון ועזבתי הכול כדי לכתוב אותו
חחחח
למה לא להאריך את 266 לרידינג אם כבר הוא לא עולה לאוניברסיטה. אז שימשיך ישר בדרך מהירה לרידינג אפילו תוך עלייה על גשר נמיר
ואז לראשונה יהיה קישור לעיר פתח תקווה לנמל רידינג, בימות השבוע. הזוי שרק ב2 לילות בשבוע יש קישור בין הנמל ובין פתח תקווה
שינוי תחנת מוצא יכול לבוא מסיבה של כמות
נוסעים נמוכה.
יכול להיות שלמסוף קלצקין נסע ריק.
דווקא אני בעד שיאריכו אותו למסוף רדינג.

לדעתי צריך שתיהיה תחבורה ציבורית כל הלילה כמו באירופה ולא רק בימי חמישי ובמוצאי שבת
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה