הדרך שנסללת לרכבת תחתית בגוש דן

מצב
הנושא נעול.
את הסגול תפעיל קווים? מי יפעיל את הירוק?

הדרך שנסללת לרכבת תחתית בגוש דן
[URL]http://israelbikebus.blogspot.co.il/2016/10/blog-post_20.html[/URL]

אני מקווה שזה יעניין אתכם.

כאן
את הסגול תפעיל קווים? מי יפעיל את הירוק?
האם הקווים האלה יהיו במתכונת קו 1? ואז מה יעלה בגורל 68?
 

Bus Nerd

Active member
זה לא כתוב בשום מקום, מאיפה המצאת את השטות הזו?

את הסגול תפעיל קווים? מי יפעיל את הירוק?
האם הקווים האלה יהיו במתכונת קו 1? ואז מה יעלה בגורל 68?
זה לא כתוב בשום מקום, מאיפה המצאת את השטות הזו?
עוד מוקדם *מאוד* לבחור מפעילה לקוי הרק"ל (ובטח שמוקדם מדי לבחור מפעילה לקווי המטרו, שעוד לא תוכננו בפירוט אפילו).
&nbsp
ובכלל, מדובר על קווי רק"ל, מה הקשר בין הצורה שבה מופעל קו 1 לבין הפעלת קווי רק"ל?
 

Ccyclist

Well-known member
מה גם שבאדום ובירוק המפעילה צריכה להפעיל תחנות תת קרקעיות.

זה לא כתוב בשום מקום, מאיפה המצאת את השטות הזו?
עוד מוקדם *מאוד* לבחור מפעילה לקוי הרק"ל (ובטח שמוקדם מדי לבחור מפעילה לקווי המטרו, שעוד לא תוכננו בפירוט אפילו).
&nbsp
ובכלל, מדובר על קווי רק"ל, מה הקשר בין הצורה שבה מופעל קו 1 לבין הפעלת קווי רק"ל?
מה גם שבאדום ובירוק המפעילה צריכה להפעיל תחנות תת קרקעיות.
אין מה להקביל בין מערכות מסילתיות שמחייבות תחזוקה של רצועת תשתית שלמה לבין מערכות אוטובוסים שמשתמשות בכביש רגיל או אפילו נת"צ ומת"צ שבאחריות העיריות.
 
השלמת מידע

הדרך שנסללת לרכבת תחתית בגוש דן
[URL]http://israelbikebus.blogspot.co.il/2016/10/blog-post_20.html[/URL]

אני מקווה שזה יעניין אתכם.

כאן
השלמת מידע
בסקירה הארוכה שצירפת, שכחו להזכיר שבסוף 1961 הצרפתים הציעו ישר לעירית תל אביב בנית רשת בצורת X עם תחנת מעבר ליד הדאר המרכזי באלנבי ועם רכבות על צמיגים.
דבר נוסף שכבר ציינתי בפורום: ב1971 פנחס ספיר היה שר האוצר והוא הסכים, אחרי מריבות רבות עם שר התחבורה שמעון פרס ז״ל, להקציב לנושא פתוח מערכת הסעה המונית לדן-יהודה-שרון, 5 מיליון לירות בלבד!!!!!!!תאר לך!
עוד בעיה שהיתה אז: הממונה על התכנית הראשונית במשרד התחבורה היה הכלכלן אורי בן אפריים (המוזכר בסקירה) שלא היה מקובל על עירית תל אביב ש ״שמה לו מקלות בגלגלים״...........בת״א רצו מערכת עירונית על בסיס המלצות המטרו של פאריס וטענו שרכבת אזורית/פרברית זו לא הבעיה שלה!
 

Yarenn

New member
יהוּדן

השלמת מידע
בסקירה הארוכה שצירפת, שכחו להזכיר שבסוף 1961 הצרפתים הציעו ישר לעירית תל אביב בנית רשת בצורת X עם תחנת מעבר ליד הדאר המרכזי באלנבי ועם רכבות על צמיגים.
דבר נוסף שכבר ציינתי בפורום: ב1971 פנחס ספיר היה שר האוצר והוא הסכים, אחרי מריבות רבות עם שר התחבורה שמעון פרס ז״ל, להקציב לנושא פתוח מערכת הסעה המונית לדן-יהודה-שרון, 5 מיליון לירות בלבד!!!!!!!תאר לך!
עוד בעיה שהיתה אז: הממונה על התכנית הראשונית במשרד התחבורה היה הכלכלן אורי בן אפריים (המוזכר בסקירה) שלא היה מקובל על עירית תל אביב ש ״שמה לו מקלות בגלגלים״...........בת״א רצו מערכת עירונית על בסיס המלצות המטרו של פאריס וטענו שרכבת אזורית/פרברית זו לא הבעיה שלה!
יהוּדן
 

Ccyclist

Well-known member
לצערי המטרו ההיקפי מיותר ומלא כפילויות עם פרברית 2040.

הדרך שנסללת לרכבת תחתית בגוש דן
[URL]http://israelbikebus.blogspot.co.il/2016/10/blog-post_20.html[/URL]

אני מקווה שזה יעניין אתכם.

כאן
לצערי המטרו ההיקפי מיותר ומלא כפילויות עם פרברית 2040.
ראה הצעתי לשיפור פרברית 2040 בפורום. הקו הראוי היחיד בהצעה הוא הקו ממזרח למערב. שני הקווים הנוספים בעייתיים ביותר, האחד מביא כפילות מיותרת לאיילון ולשני יש אלטרנטיבה סיבובית במעגל חיצוני יותר על מסילות שרובן קיים כבר כיום ומילא חיבורים רדיאליים במעגל של הקו החצי מעגלי בונים כרק"ל אפילו בפריס.
&nbsp
אינני נגד מטרו, אם שידרוג הרק"ל למטרו לא היה מחבל בכל הפרוייקט הייתי תומך בשידרוג הקו האדום והירוק. כדי שהמטרו יתרום למערכת עליו לאפשר תנועה בפרוזדורים חדשים שאינם אפשריים על פני הקרקע. בגלל שמדובר באזור עירוני בנוי אין הרבה מרווח לתוואים עיליים בפרברים.
&nbsp
&nbsp
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה