רכבת העמק פועלת, אך אין שום מידע באפליקציות ובאתרים

מצב
הנושא נעול.

gsi13579

New member
רכבת העמק פועלת, אך אין שום מידע באפליקציות ובאתרים

רכבת העמק פועלת, אך אין שום מידע באפליקציות ובאתרים
באתר bus.gov.il יש מידע רק על קווי ההזנה אך לא על לו"ז הרכבת
באתר bus.co.il הקו מבחינתם לא קיים אפילו
בMoovit אין בכלל מידע על קווי ההזנה לרכבת
בגוגל מפות אין מידע בכלל, לא על קווי ההזנה ולא על לו"ז הרכבת
מה זה החוסר אחריות הזה ?
 
תבדקו באתר של רכבת ישראל.

רכבת העמק פועלת, אך אין שום מידע באפליקציות ובאתרים
באתר bus.gov.il יש מידע רק על קווי ההזנה אך לא על לו"ז הרכבת
באתר bus.co.il הקו מבחינתם לא קיים אפילו
בMoovit אין בכלל מידע על קווי ההזנה לרכבת
בגוגל מפות אין מידע בכלל, לא על קווי ההזנה ולא על לו"ז הרכבת
מה זה החוסר אחריות הזה ?
תבדקו באתר של רכבת ישראל.
 
כנראה הרכבת עדיין לא מפיצה את המידע

באתר של רכבת ישראל כמובן יש
אבל גם האתרים שהוזכרו מחוייבים להציג מידע
במיוחד אפליקציית MOOVIT שמציגה מידע על קווי אוטובוס
כנראה הרכבת עדיין לא מפיצה את המידע
אל תשכחי שהיא עדיין בתקופת ניסיון עד ה־4 בנובמבר.
&nbsp
מאמין שלא יאוחר מהתאריך הזה האתר הרשמי bus.gov.il כבר יעודכן במידע.
&nbsp
שני האתריןם האחרים שרשמת הם פרטיים, אז אי אפשר לדעת מתי יעודכנו, אם בכלל.
 

gsi13579

New member
הם מחוייבים להתעדכן בכל המידע שצריך

כנראה הרכבת עדיין לא מפיצה את המידע
אל תשכחי שהיא עדיין בתקופת ניסיון עד ה־4 בנובמבר.
&nbsp
מאמין שלא יאוחר מהתאריך הזה האתר הרשמי bus.gov.il כבר יעודכן במידע.
&nbsp
שני האתריןם האחרים שרשמת הם פרטיים, אז אי אפשר לדעת מתי יעודכנו, אם בכלל.
הם מחוייבים להתעדכן בכל המידע שצריך
אפילו בסופרבוס אין לוח זמנים לקווי ההזנה , הם פשוט כתובים ריקים
&nbsp
 
כמו שמשה רשם, באפליקציה שלו זה מעודכן

כל האתרים אשר עוסקים במידע על תחבורה ציבורית
אם הם נותנים מידע לנוסעים אז הם צריכים לתת אותו בדרך הטובה ביותר
&nbsp
כמו שמשה רשם, באפליקציה שלו זה מעודכן
בכל מקרה, האתרים הפרטייים לא חייבים שום דבר, ולא מחוייבים לשום דבר.
לא אתפלא אם בעתיד הלא רחוק הם גם יבנו ניווטים בהתאם לפרסומות שהם יקבלו.
&nbsp
 

846

Active member
לשם שינוי אנחנו מסכימים

כמו שמשה רשם, באפליקציה שלו זה מעודכן
בכל מקרה, האתרים הפרטייים לא חייבים שום דבר, ולא מחוייבים לשום דבר.
לא אתפלא אם בעתיד הלא רחוק הם גם יבנו ניווטים בהתאם לפרסומות שהם יקבלו.
&nbsp
לשם שינוי אנחנו מסכימים
כבר סיפרו לי שמוביט ממליצה לקחת מונית ספשייל במיקרים מסויימים למרות שיש תח"צ סדיר אחר
 

aryeri

Member
המידע על מספר הרציף שגוי

באתר של רכבת ישראל כמובן יש
אבל גם האתרים שהוזכרו מחוייבים להציג מידע
במיוחד אפליקציית MOOVIT שמציגה מידע על קווי אוטובוס
המידע על מספר הרציף שגוי
בתחנת מגדל העמק-כפר ברוך כתוב באתר הרכבת ובאפליקציה שבשני הכיוונים כתוב שהרכבת עוצרת ברציף 1.

זה מידע שגוי, כי לפחות באמצע השבוע מתבצע בתחנה זו מפגש רכבות ויש שימוש ברציף 2. רואים את זה גם בהסרטה של מישהו ב-youtube. הרציף שם הוא רציף אי ולכן אין צורך לעבור במעבר תת קרקעי או על גשר כדי להחליף רציף, אבל עדיין זה יכול ליצור בילבול...
 

mosh345

New member
בדקת באתר ואפליקציית איפה בוס?

רכבת העמק פועלת, אך אין שום מידע באפליקציות ובאתרים
באתר bus.gov.il יש מידע רק על קווי ההזנה אך לא על לו"ז הרכבת
באתר bus.co.il הקו מבחינתם לא קיים אפילו
בMoovit אין בכלל מידע על קווי ההזנה לרכבת
בגוגל מפות אין מידע בכלל, לא על קווי ההזנה ולא על לו"ז הרכבת
מה זה החוסר אחריות הזה ?
בדקת באתר ואפליקציית איפה בוס?
אני מאמין שהמידע ב אתר איפה בוס הוא עדכני.
כמו כן , אותו מידע זמין גם באפליקציית איפה בוס
 

25306yosef

New member
באתר המפות הממשלתי מסילת העמק החדשה לא מופיעה

רכבת העמק פועלת, אך אין שום מידע באפליקציות ובאתרים
באתר bus.gov.il יש מידע רק על קווי ההזנה אך לא על לו"ז הרכבת
באתר bus.co.il הקו מבחינתם לא קיים אפילו
בMoovit אין בכלל מידע על קווי ההזנה לרכבת
בגוגל מפות אין מידע בכלל, לא על קווי ההזנה ולא על לו"ז הרכבת
מה זה החוסר אחריות הזה ?
באתר המפות הממשלתי מסילת העמק החדשה לא מופיעה
על פי אתר המפות הממשלתי GOVMAP, מסילת העמק החדשה לא קיימת.

טוב שיש את אתר openstreetmap ולא צריך להסתמך על משרדי הממשלה.
 

846

Active member
אף אפליקציה לא חייבת לך כלום

רכבת העמק פועלת, אך אין שום מידע באפליקציות ובאתרים
באתר bus.gov.il יש מידע רק על קווי ההזנה אך לא על לו"ז הרכבת
באתר bus.co.il הקו מבחינתם לא קיים אפילו
בMoovit אין בכלל מידע על קווי ההזנה לרכבת
בגוגל מפות אין מידע בכלל, לא על קווי ההזנה ולא על לו"ז הרכבת
מה זה החוסר אחריות הזה ?
אף אפליקציה לא חייבת לך כלום
האפליקציות פרטיות ויכולות לפעול ע"פ שיקול דעת פעם התוכנה / חברה וכולי.....
 

alantan

New member
האפליקציות עובדות מול קבצי GTFS וזמן אמת של משרד התחבורה

אף אפליקציה לא חייבת לך כלום
האפליקציות פרטיות ויכולות לפעול ע"פ שיקול דעת פעם התוכנה / חברה וכולי.....
האפליקציות עובדות מול קבצי GTFS וזמן אמת של משרד התחבורה
לכל היותר, יתכן שאפליקציה כזו או אחרת אינה מעודכנת מספיק לעיתים קרובות. זו לא איזו קונספירציה של מפתח האפליקציה להסתיר את הקו.
 
האפליקציות מקבלות מידע מהקבצים האלה

האפליקציות עובדות מול קבצי GTFS וזמן אמת של משרד התחבורה
לכל היותר, יתכן שאפליקציה כזו או אחרת אינה מעודכנת מספיק לעיתים קרובות. זו לא איזו קונספירציה של מפתח האפליקציה להסתיר את הקו.
האפליקציות מקבלות מידע מהקבצים האלה
הן לא חייבות להציג את כולו, וגם צורת ההצגה – לדוגמא דרך איזה תחנות לנסוע או באיזו חברת אוטובוסים ממליצים לנסוע– הן לשיקול דעתן בלבד.
&nbsp
 

846

Active member
אני לא אומר שיש קונספירציה

האפליקציות עובדות מול קבצי GTFS וזמן אמת של משרד התחבורה
לכל היותר, יתכן שאפליקציה כזו או אחרת אינה מעודכנת מספיק לעיתים קרובות. זו לא איזו קונספירציה של מפתח האפליקציה להסתיר את הקו.
אני לא אומר שיש קונספירציה
אני אומר שאדם פרטי שפיתח אפליקציה, לא חייב למשתמש בעצם כלום.
הוא בוחר את התוכן, את ההמלצות שלו ואילו מפרסמים ישלבו את הבאנרים שלהם באפליקציה.
אם אני מחר אפתח קיוסק, אני אבחר אם למכור קוקה קולה או פפסי......
הצרכן יחליט מה הוא רוצה לשתות.
 

asmopil

New member
קווי שירות תחנת כפר יהושע

רכבת העמק פועלת, אך אין שום מידע באפליקציות ובאתרים
באתר bus.gov.il יש מידע רק על קווי ההזנה אך לא על לו"ז הרכבת
באתר bus.co.il הקו מבחינתם לא קיים אפילו
בMoovit אין בכלל מידע על קווי ההזנה לרכבת
בגוגל מפות אין מידע בכלל, לא על קווי ההזנה ולא על לו"ז הרכבת
מה זה החוסר אחריות הזה ?
קווי שירות תחנת כפר יהושע
אני לא מבין מדוע לא הכניסו את קו 826 לתחנת כפר יהושע, הוא פתרון מעולה כקו חלופי כאשר אין הצדקה להפעיל קווי שירות לאורך כל היום אל/מ רמת ישי, קרית טבעון, יקנעם וכו'.
בנוסף, אם איני טועה קו 407 מנופית אל יקנעם דרך קרית טבעון לא מבצע בסופו של יום כניסה לתחנה וחבל. אפשר גם להפעיל בו את חלופת הכניסה לאזור התעשייה של יקנעם.
 
הכנסת 826 לכפר יהושע

קווי שירות תחנת כפר יהושע
אני לא מבין מדוע לא הכניסו את קו 826 לתחנת כפר יהושע, הוא פתרון מעולה כקו חלופי כאשר אין הצדקה להפעיל קווי שירות לאורך כל היום אל/מ רמת ישי, קרית טבעון, יקנעם וכו'.
בנוסף, אם איני טועה קו 407 מנופית אל יקנעם דרך קרית טבעון לא מבצע בסופו של יום כניסה לתחנה וחבל. אפשר גם להפעיל בו את חלופת הכניסה לאזור התעשייה של יקנעם.
הכנסת 826 לכפר יהושע
כל מי שנסע עם 826 ממוצא (נצרת עילית) ליעד (תל אביב) מתלונן על אורך הקו ומשך הנסיעה.
הדברים הכי קשים פסיכולוגית, אם כי לא בהכרח הכי מעכבים הם אותם כניסות ויציאות, בקו 826 הם העליה לקרית טבעון (כיכר הבנים), או הכניסה למסוף יקנעם.

קווים כאלה גורמים לאנשים לזנוח את התחבורה הציבורית. ולכן עוד הכנסה שלו לכפר יהושע, היתה מבריחה נוסעים מהיעד העיקרי של הקו (תל אביב).

זו השיטה שהיתה נהוגה בעבר ושאנחנו רוצים להכרית. קו צריך להיות ליניארי עד כמה שאפשר. בעיקר כשמדובר בקו בינעירוני חשוב ומוצלח שמהווה חלק מעמוד השדרה של כל המערכת.

הקווים המתפתלים אמורים להיות שמורים לרובדים נמוכים יותר, כגון קווים אזוריים (בתווך הבינעירוני) או קווי שכונות (בתווך העירוני). אלה קוויםש מטרתם כיסוי וחיברו לעורקים הראשיים.
 

846

Active member
כאחד שעבד קבוע על קו 826

הכנסת 826 לכפר יהושע
כל מי שנסע עם 826 ממוצא (נצרת עילית) ליעד (תל אביב) מתלונן על אורך הקו ומשך הנסיעה.
הדברים הכי קשים פסיכולוגית, אם כי לא בהכרח הכי מעכבים הם אותם כניסות ויציאות, בקו 826 הם העליה לקרית טבעון (כיכר הבנים), או הכניסה למסוף יקנעם.

קווים כאלה גורמים לאנשים לזנוח את התחבורה הציבורית. ולכן עוד הכנסה שלו לכפר יהושע, היתה מבריחה נוסעים מהיעד העיקרי של הקו (תל אביב).

זו השיטה שהיתה נהוגה בעבר ושאנחנו רוצים להכרית. קו צריך להיות ליניארי עד כמה שאפשר. בעיקר כשמדובר בקו בינעירוני חשוב ומוצלח שמהווה חלק מעמוד השדרה של כל המערכת.

הקווים המתפתלים אמורים להיות שמורים לרובדים נמוכים יותר, כגון קווים אזוריים (בתווך הבינעירוני) או קווי שכונות (בתווך העירוני). אלה קוויםש מטרתם כיסוי וחיברו לעורקים הראשיים.
כאחד שעבד קבוע על קו 826
במשך מס' שנים,
אף אחד לא מתלונן על הקו, רובם ככולם של הנוסעים מרוצים מאד מהמסלול במיוחד תושבי טיבעון שלא צריכים לרדת בצומת השומרים ולהסחב משם באוטובוס נוסף (לשיטתך...)
אני לא מבין מה הניסיון שלך באוטובוסים וכמה אתה מבין בתח"צ אבל לפני שאתה מצהיר הצהרות , תעשה שיעורי בית ותסע בקו מס' פעמים בכל מיני שעות ביממה ותראיין את הנוסעים הקבועים והמיזדמנים ואפילו את הנהגים....
ומי שבכל זאת לא מרוצה, לוקח מונית שרות מאלו שמסתובבות שם עם רשיון ובלי....
 

matany

New member
כתושב נצרת עילית

כאחד שעבד קבוע על קו 826
במשך מס' שנים,
אף אחד לא מתלונן על הקו, רובם ככולם של הנוסעים מרוצים מאד מהמסלול במיוחד תושבי טיבעון שלא צריכים לרדת בצומת השומרים ולהסחב משם באוטובוס נוסף (לשיטתך...)
אני לא מבין מה הניסיון שלך באוטובוסים וכמה אתה מבין בתח"צ אבל לפני שאתה מצהיר הצהרות , תעשה שיעורי בית ותסע בקו מס' פעמים בכל מיני שעות ביממה ותראיין את הנוסעים הקבועים והמיזדמנים ואפילו את הנהגים....
ומי שבכל זאת לא מרוצה, לוקח מונית שרות מאלו שמסתובבות שם עם רשיון ובלי....
כתושב נצרת עילית
אני ועוד חבר רבים פה בעיר מסכימים עם הרוכב לאוטובוסים1,
אנחנו כבר נמנעים מנסיעה לת"א בקו הזה ומחפשים דרכים חלופיות (טרמפ לעפולה ואז אוטובוס או נסיעה דרך חיפה ומשם ברכבת).
&nbsp
קו 826 משרת נאמנה את הנוסעים מצומת נהלל ודרומה (ובצורה סבירה גם את הנוסעים ממגדל העמק) אבל לתושבי נצרת עילית הוא מספק שירות גרוע:
נסיעה שבאוטו לוקחת שעה וחצי - לוקחת באוטובוס שעתיים וחצי.
ובשעות הפקוקות המצב חמור אף יותר (ופעמים רבות הנסיעה מתארכת מעל 3 שעות אבל לא מוגדרת לקו הפסקה...)
&nbsp
בקיצור, לדעתי נכון להכניס קו תדיר לתחנת כפר יהושע אבל אם זה יהיה 826 צריך גם לקצר אותו למגדל העמק ולהגדיל את תדירות 827.
&nbsp
חג שמח ונסיעה טובה
מתן
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה