תוכנית החומש הבאה של רכבת ישראל. מה אומרים? מה יתוקצב?

מצב
הנושא נעול.

aryeri

Member
תוכנית החומש הבאה של רכבת ישראל. מה אומרים? מה יתוקצב?

תוכנית החומש הבאה של רכבת ישראל. מה אומרים? מה יתוקצב?
אני אעלה את שלל מסילות הרכבת שעלו באתרי התקשורת השונים ובאתר של נתיבי ישראל.

מה אתם אומרים? את מה נזכה לראות סלול קודם? נראה לי שצריכים להיות דובאי כדי לממן בבת אחת את כל מה שהעלו בתקשורת...

1) המסילה המזרחית: לוד - חדרה
2) מסילת עירון: חדרה - עפולה
3) מסילת עפולה - טבריה
4) מסילת הגליל: כרמיאל - קריית שמונה
5) מסילת בית שאן - מעבר גבול נהר הירדן
6) מסילת עוקף בנימינה דרך אור עקיבא
7) מסילה תת קרקעית ירושלים האומה - ירושלים ממילא
8) מסילת האיילון הרביעית: תל אביב אוניברסיטה - לוד
9) מסילת עוקף לוד (עד עכשיו לא הבנתי את התוואי ומאיפה עד איפה היא תהיה)
10) קשת מודיעין בחיבור בין ירושלים למודיעין
11) מסילת 431: מודיעין - ראשון לציון הראשונים
12) מסילת 431: ראשון לציון הראשונים - ראשון לציון משה דיין
13) מסילת אשדוד - נען
14) מסילת באר שבע - ערד (התפצלות מהמסילה לדימונה באזור נבטים)
15) מסילת דימונה - ירוחם
16) ה-מסילה: מסילת באר שבע - דימונה - אילת.

ראינו כותרות בתקשורת על 16 מסילות באורך מצטבר של מאות קילומטרים.
מה אתם אומרים? אילו מסילות יקודמו ואילו לא? ועוד לא דיברנו על בניית תחנות חדשות והרחבת קיימות. מישהו מעורה בעניינים? אתם יודעים, אנחנו לא דובאי... יש לנו מגבלה של כסף...

ומישהו יודע מתי יכריזו על תוכנית החומש החדשה?
 

gsi13579

New member
לדעתי : המסילה המזרחית

תוכנית החומש הבאה של רכבת ישראל. מה אומרים? מה יתוקצב?
אני אעלה את שלל מסילות הרכבת שעלו באתרי התקשורת השונים ובאתר של נתיבי ישראל.

מה אתם אומרים? את מה נזכה לראות סלול קודם? נראה לי שצריכים להיות דובאי כדי לממן בבת אחת את כל מה שהעלו בתקשורת...

1) המסילה המזרחית: לוד - חדרה
2) מסילת עירון: חדרה - עפולה
3) מסילת עפולה - טבריה
4) מסילת הגליל: כרמיאל - קריית שמונה
5) מסילת בית שאן - מעבר גבול נהר הירדן
6) מסילת עוקף בנימינה דרך אור עקיבא
7) מסילה תת קרקעית ירושלים האומה - ירושלים ממילא
8) מסילת האיילון הרביעית: תל אביב אוניברסיטה - לוד
9) מסילת עוקף לוד (עד עכשיו לא הבנתי את התוואי ומאיפה עד איפה היא תהיה)
10) קשת מודיעין בחיבור בין ירושלים למודיעין
11) מסילת 431: מודיעין - ראשון לציון הראשונים
12) מסילת 431: ראשון לציון הראשונים - ראשון לציון משה דיין
13) מסילת אשדוד - נען
14) מסילת באר שבע - ערד (התפצלות מהמסילה לדימונה באזור נבטים)
15) מסילת דימונה - ירוחם
16) ה-מסילה: מסילת באר שבע - דימונה - אילת.

ראינו כותרות בתקשורת על 16 מסילות באורך מצטבר של מאות קילומטרים.
מה אתם אומרים? אילו מסילות יקודמו ואילו לא? ועוד לא דיברנו על בניית תחנות חדשות והרחבת קיימות. מישהו מעורה בעניינים? אתם יודעים, אנחנו לא דובאי... יש לנו מגבלה של כסף...

ומישהו יודע מתי יכריזו על תוכנית החומש החדשה?
לדעתי : המסילה המזרחית
פרויקט הרכבת לאילת תמיד מתעכב ולא מתוקצב לביצוע
מסילות כמו עפולה-טבריה , עפולה-חדרה וכרמיאל-קריית שמונה דורשות המון עבודה מאוד מורכבת וקשה שכוללת מנהרות רבות ולכן יעדיפו לעכב אותן כמה שיותר
אמנם פרויקט הרק"ל בנצרת לא קשור לרכבת ישראל אך אולי גם הוא יבוצע בקרוב
 
ההערכה שלי

תוכנית החומש הבאה של רכבת ישראל. מה אומרים? מה יתוקצב?
אני אעלה את שלל מסילות הרכבת שעלו באתרי התקשורת השונים ובאתר של נתיבי ישראל.

מה אתם אומרים? את מה נזכה לראות סלול קודם? נראה לי שצריכים להיות דובאי כדי לממן בבת אחת את כל מה שהעלו בתקשורת...

1) המסילה המזרחית: לוד - חדרה
2) מסילת עירון: חדרה - עפולה
3) מסילת עפולה - טבריה
4) מסילת הגליל: כרמיאל - קריית שמונה
5) מסילת בית שאן - מעבר גבול נהר הירדן
6) מסילת עוקף בנימינה דרך אור עקיבא
7) מסילה תת קרקעית ירושלים האומה - ירושלים ממילא
8) מסילת האיילון הרביעית: תל אביב אוניברסיטה - לוד
9) מסילת עוקף לוד (עד עכשיו לא הבנתי את התוואי ומאיפה עד איפה היא תהיה)
10) קשת מודיעין בחיבור בין ירושלים למודיעין
11) מסילת 431: מודיעין - ראשון לציון הראשונים
12) מסילת 431: ראשון לציון הראשונים - ראשון לציון משה דיין
13) מסילת אשדוד - נען
14) מסילת באר שבע - ערד (התפצלות מהמסילה לדימונה באזור נבטים)
15) מסילת דימונה - ירוחם
16) ה-מסילה: מסילת באר שבע - דימונה - אילת.

ראינו כותרות בתקשורת על 16 מסילות באורך מצטבר של מאות קילומטרים.
מה אתם אומרים? אילו מסילות יקודמו ואילו לא? ועוד לא דיברנו על בניית תחנות חדשות והרחבת קיימות. מישהו מעורה בעניינים? אתם יודעים, אנחנו לא דובאי... יש לנו מגבלה של כסף...

ומישהו יודע מתי יכריזו על תוכנית החומש החדשה?
ההערכה שלי
יתוקצבו:
מסילה מזרחית
מסילה רביעית באיילון
עוקף לוד
שני החלקים של 431
משולש מודיעין

ייכנסו לתוכנית אם התקציב יאפשר: נהר הירדן, עוקף בנימינה

אילת, ערד, ירוחם - עוד אין אישור סטטוטורי. את אילת עוד ינסו לדחוף לתוכנית (אולי כסעיף תקציבי מיוחד), שתי האחרות כנראה יחכו.

מסילות הגליל, נען-אשדוד וקו ממילא עוד די רחוקים מאישור סטטוטורי וייאלצו לחכות לתוכנית החומש שאחריה (אם לא יותר).
 

maormp

New member
תקציב הפיתוח של רכבת ישראל עד 2020 כבר אושר

תוכנית החומש הבאה של רכבת ישראל. מה אומרים? מה יתוקצב?
אני אעלה את שלל מסילות הרכבת שעלו באתרי התקשורת השונים ובאתר של נתיבי ישראל.

מה אתם אומרים? את מה נזכה לראות סלול קודם? נראה לי שצריכים להיות דובאי כדי לממן בבת אחת את כל מה שהעלו בתקשורת...

1) המסילה המזרחית: לוד - חדרה
2) מסילת עירון: חדרה - עפולה
3) מסילת עפולה - טבריה
4) מסילת הגליל: כרמיאל - קריית שמונה
5) מסילת בית שאן - מעבר גבול נהר הירדן
6) מסילת עוקף בנימינה דרך אור עקיבא
7) מסילה תת קרקעית ירושלים האומה - ירושלים ממילא
8) מסילת האיילון הרביעית: תל אביב אוניברסיטה - לוד
9) מסילת עוקף לוד (עד עכשיו לא הבנתי את התוואי ומאיפה עד איפה היא תהיה)
10) קשת מודיעין בחיבור בין ירושלים למודיעין
11) מסילת 431: מודיעין - ראשון לציון הראשונים
12) מסילת 431: ראשון לציון הראשונים - ראשון לציון משה דיין
13) מסילת אשדוד - נען
14) מסילת באר שבע - ערד (התפצלות מהמסילה לדימונה באזור נבטים)
15) מסילת דימונה - ירוחם
16) ה-מסילה: מסילת באר שבע - דימונה - אילת.

ראינו כותרות בתקשורת על 16 מסילות באורך מצטבר של מאות קילומטרים.
מה אתם אומרים? אילו מסילות יקודמו ואילו לא? ועוד לא דיברנו על בניית תחנות חדשות והרחבת קיימות. מישהו מעורה בעניינים? אתם יודעים, אנחנו לא דובאי... יש לנו מגבלה של כסף...

ומישהו יודע מתי יכריזו על תוכנית החומש החדשה?
תקציב הפיתוח של רכבת ישראל עד 2020 כבר אושר
https://goo.gl/k4RDjm
&nbsp
אם אני לא טועה, זה התקציב של רכבת ישראל בלבד והוא אינו כולל את התקציב של נתיבי ישראל וחוצה ישראל.
&nbsp
אגב, טוב עשו במשרד התחבורה שהפסיקו להשתמש במושג הכוזב "תכנית חומש"
 
הרכבת לא שולטת על התקציב הזה.

תקציב הפיתוח של רכבת ישראל עד 2020 כבר אושר
https://goo.gl/k4RDjm
&nbsp
אם אני לא טועה, זה התקציב של רכבת ישראל בלבד והוא אינו כולל את התקציב של נתיבי ישראל וחוצה ישראל.
&nbsp
אגב, טוב עשו במשרד התחבורה שהפסיקו להשתמש במושג הכוזב "תכנית חומש"
הרכבת לא שולטת על התקציב הזה.
מי ששולט עליו בפועל זה משרד האוצר.
הוא נכנס גם לרמת הפרויקטים, זה לא שנותנים לרכבת כסף ואומרים לה תבני קווים לאן שבא לך.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה