קצת חוויות בדרך להנפקת כרטיס רב בתחנת רכבת בית שאן

מצב
הנושא נעול.
קצת חוויות בדרך להנפקת כרטיס רב בתחנת רכבת בית שאן

קצת חוויות בדרך להנפקת כרטיס רב בתחנת רכבת בית שאן
כן אז אחרי שאני ומשפחתי נסענו לתחנת רכבת בית שאן
אז פשוט לא יאומן לא רק שהחנייה מלאה עד 0 מקום וגם בלאגן גדול בתחנה עצמה בפנים לקח לנו שעה וקצת להנפקיד את הרב קו שהפעולה עצמה לקחה חצי דקה דקה ללא ספר שהיה עמוס ואף מפוצץ במקום ולגבי הרב קו ביררתי במודיעין בתחנה ואמרה לי הנציגה מהמודיעין של התחנה שניתן להשתמש עם הכרטיס הרב קו גם באוטובוס ושצריך להטעין אותו אז לא הבנתי איפה אני אמור להטעין לראשונה כי רק היום קיבלתי את הרב קו ואם נגיד אני רוצה לנסוע למקומות שונים איך זה מתבצע?
 
ברב־קו ניתן לטעון חוזים בהתאם לצרכייך

קצת חוויות בדרך להנפקת כרטיס רב בתחנת רכבת בית שאן
כן אז אחרי שאני ומשפחתי נסענו לתחנת רכבת בית שאן
אז פשוט לא יאומן לא רק שהחנייה מלאה עד 0 מקום וגם בלאגן גדול בתחנה עצמה בפנים לקח לנו שעה וקצת להנפקיד את הרב קו שהפעולה עצמה לקחה חצי דקה דקה ללא ספר שהיה עמוס ואף מפוצץ במקום ולגבי הרב קו ביררתי במודיעין בתחנה ואמרה לי הנציגה מהמודיעין של התחנה שניתן להשתמש עם הכרטיס הרב קו גם באוטובוס ושצריך להטעין אותו אז לא הבנתי איפה אני אמור להטעין לראשונה כי רק היום קיבלתי את הרב קו ואם נגיד אני רוצה לנסוע למקומות שונים איך זה מתבצע?
ברב־קו ניתן לטעון חוזים בהתאם לצרכייך
לדוגמא לרוב הנסיעות באוטובוסים בארץ אפשר לטעון חוזה מסוג „ערך צבור”.
את החוזה של הערך צבור ניתן לטעון היום ברוב קווי האוטובוס אצל הנהג, וכן במידה ויש לך טלפון בעל שבב NFC, גם באמצעות הטלפון.
&nbsp
במידה ואתה משתמש הרבה באוטובוסים לאורך תקופת זמן, יתכן וכדאי חוזה תקופתי.
קיימים חוזים מסוגים „חופשי יומי”, „חופשי שבועי”, „חופשי חודשי”. וברכבת גם ניתן לרכוש „חופשי 7” לשבעה ימים, ו„חופשי 30” ל־30 ימים.
&nbsp
&nbsp
 
אגב ביררתי מול רכבת ישראל והם אמרו שהרב קו

ברב־קו ניתן לטעון חוזים בהתאם לצרכייך
לדוגמא לרוב הנסיעות באוטובוסים בארץ אפשר לטעון חוזה מסוג „ערך צבור”.
את החוזה של הערך צבור ניתן לטעון היום ברוב קווי האוטובוס אצל הנהג, וכן במידה ויש לך טלפון בעל שבב NFC, גם באמצעות הטלפון.
&nbsp
במידה ואתה משתמש הרבה באוטובוסים לאורך תקופת זמן, יתכן וכדאי חוזה תקופתי.
קיימים חוזים מסוגים „חופשי יומי”, „חופשי שבועי”, „חופשי חודשי”. וברכבת גם ניתן לרכוש „חופשי 7” לשבעה ימים, ו„חופשי 30” ל־30 ימים.
&nbsp
&nbsp
אגב ביררתי מול רכבת ישראל והם אמרו שהרב קו
תופס לכל התחבורה הציבורית נכון להיום
 
אכן תופס לכל התחבואה הציבורית

אגב ביררתי מול רכבת ישראל והם אמרו שהרב קו
תופס לכל התחבורה הציבורית נכון להיום
אכן תופס לכל התחבואה הציבורית
רק צריך לטעון את החוזה המתאים לחברה שאתה נוסע בה.
וכאמור, ערך צבור מתאים היום לכל חברות התחבורה הציבורית, פרט לרכבת הקלה בירושלים.
 
אז נגיד ואני עולה על קו 1

אכן תופס לכל התחבואה הציבורית
רק צריך לטעון את החוזה המתאים לחברה שאתה נוסע בה.
וכאמור, ערך צבור מתאים היום לכל חברות התחבורה הציבורית, פרט לרכבת הקלה בירושלים.
אז נגיד ואני עולה על קו 1
של סופרבוס ליד הבית שלי שאני גר ונוסע לתחנת רכבת אז אני מראה לנהג את הרב קו אני משלם את המחיר של הנסיעה ואיך כאן העסק אם אני רוצה נסיעה של הלוך וחזור בלבד זה אפשרי?
 
כאילו הלוך וחזור בתאריך מסויים

אז נגיד ואני עולה על קו 1
של סופרבוס ליד הבית שלי שאני גר ונוסע לתחנת רכבת אז אני מראה לנהג את הרב קו אני משלם את המחיר של הנסיעה ואיך כאן העסק אם אני רוצה נסיעה של הלוך וחזור בלבד זה אפשרי?
כאילו הלוך וחזור בתאריך מסויים
אם לא היתי ברור
 

raya

Well-known member
ערך צבור - בינתיים קבלת תשובה.

כאילו הלוך וחזור בתאריך מסויים
אם לא היתי ברור
ערך צבור - בינתיים קבלת תשובה.
לא יכולתי לכתוב בתפוז משום מה.
מה שאני מציעה לך - לרכוש תמורת 10₪ קורא כרטיסים לרב קו, לחבר למחשב בבית ולהטעין לפי הצורך.
אני מאוד נהנית מהסידור הזה.
כשאני נוסעת לירושלים - אני מטעינה 2 נסיעות ברכבת הקלה.
לנסיעות "רגילות" = אגד, דן, מטרודן,רכבת - מטעינה ערך צבור.
רעיה
 
ערך צבור עובד בשיטה של טעינת סכום כסף מראש ותשלום מהסכום הטע

אז נגיד ואני עולה על קו 1
של סופרבוס ליד הבית שלי שאני גר ונוסע לתחנת רכבת אז אני מראה לנהג את הרב קו אני משלם את המחיר של הנסיעה ואיך כאן העסק אם אני רוצה נסיעה של הלוך וחזור בלבד זה אפשרי?
ערך צבור עובד בשיטה של טעינת סכום כסף מראש ותשלום מהסכום הטע
הטעון.
התשלום המינימלי הוא 30₪ כאשר בפרופיל רגיל זה מטעין לכרטיס 37.5₪.
&nbsp
מתוך הסכום הזה משלמים על כל נסיעה את עלותה.
 
אולמרט בתגובה מכלא מעשיהו: פרוייקט מיותר, לבטל ומייד!

קצת חוויות בדרך להנפקת כרטיס רב בתחנת רכבת בית שאן
כן אז אחרי שאני ומשפחתי נסענו לתחנת רכבת בית שאן
אז פשוט לא יאומן לא רק שהחנייה מלאה עד 0 מקום וגם בלאגן גדול בתחנה עצמה בפנים לקח לנו שעה וקצת להנפקיד את הרב קו שהפעולה עצמה לקחה חצי דקה דקה ללא ספר שהיה עמוס ואף מפוצץ במקום ולגבי הרב קו ביררתי במודיעין בתחנה ואמרה לי הנציגה מהמודיעין של התחנה שניתן להשתמש עם הכרטיס הרב קו גם באוטובוס ושצריך להטעין אותו אז לא הבנתי איפה אני אמור להטעין לראשונה כי רק היום קיבלתי את הרב קו ואם נגיד אני רוצה לנסוע למקומות שונים איך זה מתבצע?
אולמרט בתגובה מכלא מעשיהו: פרוייקט מיותר, לבטל ומייד!
"את המיליארדים שהושחתו על הקו המטופש לבית שאן מוטב היה להוציא על עטים מצופי יהלומים עבורי, בגדים ותכשיטים לשולה, ובתי פאר לילדיי היורדים.
בבית שאן אין בכלל תושבים, והמעטים שישנם לעולם לא ייסעו לחיפה. וגם אלה שבכ"ז ירצו להגיע לחיפה לא ייסעו ברכבת, כי הם פרימיטיביים".
 
שטרסלר: עוד פיל לבן של ביבי הרשע!

אולמרט בתגובה מכלא מעשיהו: פרוייקט מיותר, לבטל ומייד!
"את המיליארדים שהושחתו על הקו המטופש לבית שאן מוטב היה להוציא על עטים מצופי יהלומים עבורי, בגדים ותכשיטים לשולה, ובתי פאר לילדיי היורדים.
בבית שאן אין בכלל תושבים, והמעטים שישנם לעולם לא ייסעו לחיפה. וגם אלה שבכ"ז ירצו להגיע לחיפה לא ייסעו ברכבת, כי הם פרימיטיביים".
שטרסלר: עוד פיל לבן של ביבי הרשע!
"אין שום הצדקה להשקיע ברכבות. כל הקווים החדשים נוסעים ריקים, התחנות שוממות ומגרשי החניה נטושים.

בפריפריה אין בכלל ביקוש לנסיעות למטרופולין, וזה ידוע. כל המומחים המובילים קבעו זאת כבר מזמן.

הקו לבית שאן הוא מזימה מרושעת של ביבי הפשיסט לשלול את זכויות הפלסטינים התמימים!"
 
בקר: רכבת שייכת למאה ה-19

אולמרט בתגובה מכלא מעשיהו: פרוייקט מיותר, לבטל ומייד!
"את המיליארדים שהושחתו על הקו המטופש לבית שאן מוטב היה להוציא על עטים מצופי יהלומים עבורי, בגדים ותכשיטים לשולה, ובתי פאר לילדיי היורדים.
בבית שאן אין בכלל תושבים, והמעטים שישנם לעולם לא ייסעו לחיפה. וגם אלה שבכ"ז ירצו להגיע לחיפה לא ייסעו ברכבת, כי הם פרימיטיביים".
בקר: רכבת שייכת למאה ה-19
" אנו במאה ה-21 ויש להשתמש באמצעים מעודכנים.

רחפן אישי שיישא כל נוסע ליעדו, קשור בחוט דייג למדחף.

מתקן טלפורטציה מהסדרה מסע בין כוכבים.

מכונית פרטית עם מנוע אוסטרלי (אוסטרלי גדול מתחבא בבגז' ונושף בחוזקה על הבוכנות) ללא זיהום אוויר.

האווזים של נילס הולגרסון.

הלאה הרכבת!"
 

alantan

New member
טוב לראות אותך כאן במיטב השנינות - תישאר איתנו...

אולמרט בתגובה מכלא מעשיהו: פרוייקט מיותר, לבטל ומייד!
"את המיליארדים שהושחתו על הקו המטופש לבית שאן מוטב היה להוציא על עטים מצופי יהלומים עבורי, בגדים ותכשיטים לשולה, ובתי פאר לילדיי היורדים.
בבית שאן אין בכלל תושבים, והמעטים שישנם לעולם לא ייסעו לחיפה. וגם אלה שבכ"ז ירצו להגיע לחיפה לא ייסעו ברכבת, כי הם פרימיטיביים".
טוב לראות אותך כאן במיטב השנינות - תישאר איתנו...
 

down und

New member
רק שהפעם השנינות לא במקומה ואתה אמור לדעת זאת

טוב לראות אותך כאן במיטב השנינות - תישאר איתנו...
רק שהפעם השנינות לא במקומה ואתה אמור לדעת זאת
שאין דין מרטין כדין דינג דונג.
סליחה, שאין דין נסיעות בחופש כשמרבית העם בחופש והנסיעה בנוסף היא בחינם
ובנוסף נוספותיים הקו הוא ממש חדש לנסיעות ביום יום.

חוה"ם פסח תשס"ה הרכבת היתה מפוצצת ולא סט אחד אלא תמיד נסעו לירושלים
סטים משולשים ומרובעים.
כיום ביום רגיל יש כ-600 נוסעים מירושלים (מלחה וגן חיות ביחד).
לעומת כ-6,000 או 7,000 נוסעים ביום בחוה"ם פסח תשס"ה כשהקו היה חדש.
 

alantan

New member
הגם שאתה צודק בעיקרון, עדיין התגעגענו לשטויות של פד"פ...

רק שהפעם השנינות לא במקומה ואתה אמור לדעת זאת
שאין דין מרטין כדין דינג דונג.
סליחה, שאין דין נסיעות בחופש כשמרבית העם בחופש והנסיעה בנוסף היא בחינם
ובנוסף נוספותיים הקו הוא ממש חדש לנסיעות ביום יום.

חוה"ם פסח תשס"ה הרכבת היתה מפוצצת ולא סט אחד אלא תמיד נסעו לירושלים
סטים משולשים ומרובעים.
כיום ביום רגיל יש כ-600 נוסעים מירושלים (מלחה וגן חיות ביחד).
לעומת כ-6,000 או 7,000 נוסעים ביום בחוה"ם פסח תשס"ה כשהקו היה חדש.
הגם שאתה צודק בעיקרון, עדיין התגעגענו לשטויות של פד"פ...
 

down und

New member
דבר בשם עצמך

הגם שאתה צודק בעיקרון, עדיין התגעגענו לשטויות של פד"פ...
דבר בשם עצמך
לשטויות אני לא התגעגעתי.
כן התגעגעתי לתקיפה של אנשי שמאל, לדווחים בנושאי מוסיקה, לתמונות ה"צנועות",
לדווחים על נסיעות, לדיונים על השקעה בתשתיות וכו' אבל לא לשטויות
שלו (כמו שהודגמו כאן בשרשורים השונים וכן לתחנת בית שאן נפתחה ב-40 שנות
איחור, בתה של חמותה של בת דודה שניה של אשתו לשעבר של גיסי ספרה
שכשהם קנו בית בעמק הקבלן סיפר להם שהולכים לבנות מחדש את הקו)
 

davidfainshtein

Member
מנהל
הלו, הלו! דוד לוי מבית שאן...

אולמרט בתגובה מכלא מעשיהו: פרוייקט מיותר, לבטל ומייד!
"את המיליארדים שהושחתו על הקו המטופש לבית שאן מוטב היה להוציא על עטים מצופי יהלומים עבורי, בגדים ותכשיטים לשולה, ובתי פאר לילדיי היורדים.
בבית שאן אין בכלל תושבים, והמעטים שישנם לעולם לא ייסעו לחיפה. וגם אלה שבכ"ז ירצו להגיע לחיפה לא ייסעו ברכבת, כי הם פרימיטיביים".
הלו, הלו! דוד לוי מבית שאן...
 
פייטלסון: צריך לסגור מייד את רכבת ישראל!

קצת חוויות בדרך להנפקת כרטיס רב בתחנת רכבת בית שאן
כן אז אחרי שאני ומשפחתי נסענו לתחנת רכבת בית שאן
אז פשוט לא יאומן לא רק שהחנייה מלאה עד 0 מקום וגם בלאגן גדול בתחנה עצמה בפנים לקח לנו שעה וקצת להנפקיד את הרב קו שהפעולה עצמה לקחה חצי דקה דקה ללא ספר שהיה עמוס ואף מפוצץ במקום ולגבי הרב קו ביררתי במודיעין בתחנה ואמרה לי הנציגה מהמודיעין של התחנה שניתן להשתמש עם הכרטיס הרב קו גם באוטובוס ושצריך להטעין אותו אז לא הבנתי איפה אני אמור להטעין לראשונה כי רק היום קיבלתי את הרב קו ואם נגיד אני רוצה לנסוע למקומות שונים איך זה מתבצע?
פייטלסון: צריך לסגור מייד את רכבת ישראל!
"בבית שאן חיים רק ערבים וחרדים. שני המגזרים האלה לא משתמשים ברכבת כלל. לכן אין לה זכות קיום.

במקום להוציא סכומי עתק על קו רפאים צריך לממן מונית ספיישל לכל נוסעי הרכבת, כל יום, הלוך חזור. זה הרבה יותר זול ו-5000 מוניות ביום בכניסה לחיפה לא יגרמו לשום פקק."
 

easylivin

New member
גלובס, אתמול (!): "קצת קשה להצדיק את ההשקעה האדירה"

פייטלסון: צריך לסגור מייד את רכבת ישראל!
"בבית שאן חיים רק ערבים וחרדים. שני המגזרים האלה לא משתמשים ברכבת כלל. לכן אין לה זכות קיום.

במקום להוציא סכומי עתק על קו רפאים צריך לממן מונית ספיישל לכל נוסעי הרכבת, כל יום, הלוך חזור. זה הרבה יותר זול ו-5000 מוניות ביום בכניסה לחיפה לא יגרמו לשום פקק."
גלובס, אתמול (!): "קצת קשה להצדיק את ההשקעה האדירה"
"הקו מוביל רק משאות מירדן לנמל חיפה" /"זה יעלה מאות שקלים בחודש לכל נוסע"
פמליית השר הגיעה לתחנה במכוניות, מסקנה: אף אחד לא ישתמש ברכבת...

וכל זה בשנת 2016, כן - אנחנו כבר לא ב-2008 (!!!) הכוונה לכתבת וידאו מאתמול שעוסקת לכאורה בנושא החשוב של הנגישות התחבורתית לתחנות רכבת העמק; בפועל - קשה למצוא משפט שאין בו שום דמגוגיה:

"שמו תחנות אוטובוס בשמש" (אולי היו צריכים להעביר לשם אקליפטוס בן 100 שיעשה צל?)

"למה עשו רק מסלול לאופניים ולא הוסיפו מסלול להולכי רגל ממגדל העמק?" (נו, כולה מרחק של 3 ק"מ..)

"למה תחנת עפולה פונה רק לכיוון דרום?" (אולי כי מדרום יש אזור ענק בבנייה ורחוב ראשי, ומצפון אין כלום? ואת האפשרות להוסיף עוד כניסה בעתיד כשיהיה בה צורך באמת שכל-כך קשה לדמיין?..)

ואחד מהפאנץ'-ליינים של המערכון הארוך: "ובקרוב נצטרך כולנו לשלם גם (!) על קווי האוטובוסים המקשרים שיביאו את הנוסעים" - פשוט נוק-אאוט.

ולא אביא אפילו קישור לכתבה הזאת, כי פשוט לא מגיע להם. "גלובס" תפס בשנה האחרונה את המושכות מידי טמקא בתור כלי התקשורת האנטי-רכבתי מס' 0. "כל המנהרות בקו לירושלים קרסו, עתיד הפרוייקט לוט בערפל!!!1" - זוכרים? אז גם זה היה בגלובס. וגם "החשיפה" שנועדה לטרפד את מכרז החשמול באה בדיוק מאותו המקור (חברת חקירות פרטית מטעם המתחרים כנגד SEMI, שפשוט סילפה דברים - ובמקרה או שלא במקרה פנתה דווקא לכלי התקשורת המדובר כדי שיפרסם את "השערוריה". האתר אכן פרסם, וכנראה אפילו די בשמחה. חבל שבית המשפט קלקל להם את החגיגה...)
 
למה ציפית מהם?

גלובס, אתמול (!): "קצת קשה להצדיק את ההשקעה האדירה"
"הקו מוביל רק משאות מירדן לנמל חיפה" /"זה יעלה מאות שקלים בחודש לכל נוסע"
פמליית השר הגיעה לתחנה במכוניות, מסקנה: אף אחד לא ישתמש ברכבת...

וכל זה בשנת 2016, כן - אנחנו כבר לא ב-2008 (!!!) הכוונה לכתבת וידאו מאתמול שעוסקת לכאורה בנושא החשוב של הנגישות התחבורתית לתחנות רכבת העמק; בפועל - קשה למצוא משפט שאין בו שום דמגוגיה:

"שמו תחנות אוטובוס בשמש" (אולי היו צריכים להעביר לשם אקליפטוס בן 100 שיעשה צל?)

"למה עשו רק מסלול לאופניים ולא הוסיפו מסלול להולכי רגל ממגדל העמק?" (נו, כולה מרחק של 3 ק"מ..)

"למה תחנת עפולה פונה רק לכיוון דרום?" (אולי כי מדרום יש אזור ענק בבנייה ורחוב ראשי, ומצפון אין כלום? ואת האפשרות להוסיף עוד כניסה בעתיד כשיהיה בה צורך באמת שכל-כך קשה לדמיין?..)

ואחד מהפאנץ'-ליינים של המערכון הארוך: "ובקרוב נצטרך כולנו לשלם גם (!) על קווי האוטובוסים המקשרים שיביאו את הנוסעים" - פשוט נוק-אאוט.

ולא אביא אפילו קישור לכתבה הזאת, כי פשוט לא מגיע להם. "גלובס" תפס בשנה האחרונה את המושכות מידי טמקא בתור כלי התקשורת האנטי-רכבתי מס' 0. "כל המנהרות בקו לירושלים קרסו, עתיד הפרוייקט לוט בערפל!!!1" - זוכרים? אז גם זה היה בגלובס. וגם "החשיפה" שנועדה לטרפד את מכרז החשמול באה בדיוק מאותו המקור (חברת חקירות פרטית מטעם המתחרים כנגד SEMI, שפשוט סילפה דברים - ובמקרה או שלא במקרה פנתה דווקא לכלי התקשורת המדובר כדי שיפרסם את "השערוריה". האתר אכן פרסם, וכנראה אפילו די בשמחה. חבל שבית המשפט קלקל להם את החגיגה...)
למה ציפית מהם?
זה אותם אנשים שמסבירים עד היום כמה תהליך אוסלו הצליח, איך ההתנתקות הביאה שקט לדרום, למה גדר ההפרדה היא אסון, כמה נורא יהיה כביש 6, למה אסור לפתוח את שוק החשמל ליצרנים פרטיים, למה חייבים לעצור את מתווה הגז וכמובן - שאסור לשבור מונופולים, כדי להגן על העו---בדים.

אותם מתחזים לעתונאים, אותה תעמולה במסווה של "תחקיר", אותם שקרים.

אנחנו תמיד צודקים, הם תמיד טועים, ואני אמשיך להזכיר להם את זה לנצח.
 

aryeri

Member
גם אני ראיתי את הכתבה. קשה היה לפספס את הבכיינות של הכתבת

למה ציפית מהם?
זה אותם אנשים שמסבירים עד היום כמה תהליך אוסלו הצליח, איך ההתנתקות הביאה שקט לדרום, למה גדר ההפרדה היא אסון, כמה נורא יהיה כביש 6, למה אסור לפתוח את שוק החשמל ליצרנים פרטיים, למה חייבים לעצור את מתווה הגז וכמובן - שאסור לשבור מונופולים, כדי להגן על העו---בדים.

אותם מתחזים לעתונאים, אותה תעמולה במסווה של "תחקיר", אותם שקרים.

אנחנו תמיד צודקים, הם תמיד טועים, ואני אמשיך להזכיר להם את זה לנצח.
גם אני ראיתי את הכתבה. קשה היה לפספס את הבכיינות של הכתבת
כתבה פשוט תת רמה, מתרבות ה"מגיע לי". רואים שהכתבת לא מבינה דבר וחצי דבר בתחבורה. היא יודעת רק ללכלך. מסכים עם פארק דה פראנס בכל מילה.
יש להם תחרות טובה עם טמקא בתפקיד אתר החדשות המתבכיין, המוטה והלא מקצועי ביותר. אה, גם הארץ, אבל טמקא מקיף יותר נושאים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה