חופשי שנתי סטודנטיאלי פועל רק ברכבת אבל לא באוטובוסים

itamo

New member
חופשי שנתי סטודנטיאלי פועל רק ברכבת אבל לא באוטובוסים

שרשור מודיעין והכוונה 19/10‬‬

אין להתיחס להמלצות שנמסרות במסר אישי אלא רק מסרים פומביים - ישנם גורמים שמנסים להטעות את השואלים ביודעין.
הגולשים מתבקשים שלא להשיב לשאלות
בשרשורי הכוונה קודמים ולא לשרשר הודעות שאינן קשורות לשרשור ההכוונה.
שאלות שלא תשורשרנה כהלכה - תמחקנה מן הפורום ללא אזהרה.
נא לשרשר שאלות הכוונה אך ורק לכאן ונשמח לעזור כמיטב יכולתנו.
על מנת ששאלתכם תהיה בולטת, ולמען הנוחות, נא הקפידו לשרשר אותה להודעה ראשית זו, ולא לשאלה או תשובה אחרת.
הקפידו לשרשר את שאלתכם לשרשור בתאריך הרלוונטי.
נא ציינו נקודות מוצא ויעד מדוייקות ככל האפשר.
אם דרוש לכם מידע אודות מחיר הנסיעה ומשך זמן הנסיעה - ציינו זאת בעת כתיבת השאלה.
אין צורך להשתמש באייקון - זה פשוט מיותר.
נסיעה טובה וגלישה מהנה בפורום!
חופשי שנתי סטודנטיאלי פועל רק ברכבת אבל לא באוטובוסים
שאלה למביני הרב קו .
יש לי כרטיס קב קו שמוגדר כסטודנט מורחב ורכשתי חופשי שנתי קוד 142 של סטודנטים בקופה ברכבת, אבל משום מה אני מצליח להכנס איתו רק לרכבת ובאוטובוסים של דן ואגד הקופה רושמת שאין חוזים בכרטיס, אבל אם אני מבקש מהנהג להוציא דו"ח יתרות לכרטיס, כן רשום שיש חוזה עד ל 17.10.2017 אבל הקופה מסרבת לקבל אותו.
בעמדות של הרב קו טוענים שהם לא רואים שום בעיה בכרטיס.

האם עוד מישהו נתקל בבעיה הזאת?
מישהו יודע איך אפשר לצאת מזה?
 

846

Active member
צריך לבדוק מה בדיוק עשו ברכבת

חופשי שנתי סטודנטיאלי פועל רק ברכבת אבל לא באוטובוסים
שאלה למביני הרב קו .
יש לי כרטיס קב קו שמוגדר כסטודנט מורחב ורכשתי חופשי שנתי קוד 142 של סטודנטים בקופה ברכבת, אבל משום מה אני מצליח להכנס איתו רק לרכבת ובאוטובוסים של דן ואגד הקופה רושמת שאין חוזים בכרטיס, אבל אם אני מבקש מהנהג להוציא דו"ח יתרות לכרטיס, כן רשום שיש חוזה עד ל 17.10.2017 אבל הקופה מסרבת לקבל אותו.
בעמדות של הרב קו טוענים שהם לא רואים שום בעיה בכרטיס.

האם עוד מישהו נתקל בבעיה הזאת?
מישהו יודע איך אפשר לצאת מזה?
צריך לבדוק מה בדיוק עשו ברכבת
יתכן ויש טעות בתאריך.
או לחילופין ידוע לי שברכבת מקלידים בהנפקה קודים שונים (ומשונים) בזמן הנפקת חוזים האמורים להיות תואמים לחברות האוטובוסים ותקלות או שגיאות כמו שתארת קורות מידי פעם.
אני מציע לבטל לאת החוזה ברכבת ולטעון מחדש באחת מחברות האוטובוסים.
 

itamo

New member
ברכבת טוענים שיש תקלה כללית בחוזים של הסטודנטים

צריך לבדוק מה בדיוק עשו ברכבת
יתכן ויש טעות בתאריך.
או לחילופין ידוע לי שברכבת מקלידים בהנפקה קודים שונים (ומשונים) בזמן הנפקת חוזים האמורים להיות תואמים לחברות האוטובוסים ותקלות או שגיאות כמו שתארת קורות מידי פעם.
אני מציע לבטל לאת החוזה ברכבת ולטעון מחדש באחת מחברות האוטובוסים.
ברכבת טוענים שיש תקלה כללית בחוזים של הסטודנטים
עדכון.
למרות שהכרטיס מעודכן כסטודנט מורחב (שנותן ℅50 הנחה), משום מה החוזה שנקנה בהנחה של ℅50 כנראה מעודכן רק כסטודנט רגיל (שנותן רק ℅33 הנחה) ולא כמורחב ולכן הוא כנראה לא עובד באוטובוסים אבל משום מה ברכבת הוא כן עובד.
זה גם מה שנהג האוטובוס אמר לי כשהוא ראה שיש לכרטיס שלי רק 33 אחוז הנחה.

בעמדה של הרב קו ברכבת טענו שמדובר בתקלה כללית.
האומנם, זאת תקלה ידועה?
אם באמת יש תקלה למה לא מעדכנים את נהגי האוטובוס עליה, לפחות את אלו שמגיעים לאוניברסיטאות.

צרפתי תמונה של הפרופיל של הכרטיס, האם צריך להיות רשומים פעמיים שני פרופילים לכרטיס, אחד סטודנט רגיל ואחד מורחב?
האם בחוזה הסטודנטיאלי השנתי צריך להיות רשום פרופיל סטודנט מורחב ולא רגיל?
מוזר שרק באוטובוסים זה יוצר בעיה

 

846

Active member
זה מה שקורה כשאין אחידות בפיתוח ואין

ברכבת טוענים שיש תקלה כללית בחוזים של הסטודנטים
עדכון.
למרות שהכרטיס מעודכן כסטודנט מורחב (שנותן ℅50 הנחה), משום מה החוזה שנקנה בהנחה של ℅50 כנראה מעודכן רק כסטודנט רגיל (שנותן רק ℅33 הנחה) ולא כמורחב ולכן הוא כנראה לא עובד באוטובוסים אבל משום מה ברכבת הוא כן עובד.
זה גם מה שנהג האוטובוס אמר לי כשהוא ראה שיש לכרטיס שלי רק 33 אחוז הנחה.

בעמדה של הרב קו ברכבת טענו שמדובר בתקלה כללית.
האומנם, זאת תקלה ידועה?
אם באמת יש תקלה למה לא מעדכנים את נהגי האוטובוס עליה, לפחות את אלו שמגיעים לאוניברסיטאות.

צרפתי תמונה של הפרופיל של הכרטיס, האם צריך להיות רשומים פעמיים שני פרופילים לכרטיס, אחד סטודנט רגיל ואחד מורחב?
האם בחוזה הסטודנטיאלי השנתי צריך להיות רשום פרופיל סטודנט מורחב ולא רגיל?
מוזר שרק באוטובוסים זה יוצר בעיה
זה מה שקורה כשאין אחידות בפיתוח ואין
אינטגרציה בין המערכות השונות.
ולעניין, ברירת המחדל של פרופיל סטודנט היא סטודנט 33% כלומר אם לא רכשת כרטיס שנתי או סימסטריאלי אתה קודם כל סטודנט 33%.
"עליו" מלבישים את הסטודנט המורחב שמקנה הנחה של 50%.
בגלל זה יש לך למעשה, ע"פ התמונה שני סוגי פרופיל.
אני יודע שבתחילת ימי הרב קו לסוטדנטים, המכשיר של אגד הציג את שני הפרופילים ומידי פעם היו בעיות עם הנהגים שלא הבינו איזו הנחה צריך לתת לנוסע הסטודנט או סטודנטים 33% שדרשו הנחה של 50%.
בהמשך הפרופיל הלא רלוונטי הורד המתצוגה (הוא עדיין קיים ברקע) והשימוש נעשה ברור יותר לשני הצדדים.
ככול הניראה ברכבת לא ממש הבחינו בבעיה ותוכנת הטעינה שלהם לא "מסתירה" את הפרופיל הלא רלוונטי ולכן המכשירים באוטובוסים "מתבלבלים" ולא מוצאים את הפרופיל המתאים.
אין גם אינטגרציה בפעילות סביב נושא הרב קו ולכן אף אחד לא יפרסם שיש "תקלה" ( מבחינתם זאת לא ממש תקלה).
בכל מיקרה לנהג אסור או אין אפשרות לתת הנחה בלי הפרופיל המעודכן לאותו רגע.
 

itamo

New member
תודה. ברכבת אמרו לי היום שמדובר בתקלה כללית ידועה

זה מה שקורה כשאין אחידות בפיתוח ואין
אינטגרציה בין המערכות השונות.
ולעניין, ברירת המחדל של פרופיל סטודנט היא סטודנט 33% כלומר אם לא רכשת כרטיס שנתי או סימסטריאלי אתה קודם כל סטודנט 33%.
"עליו" מלבישים את הסטודנט המורחב שמקנה הנחה של 50%.
בגלל זה יש לך למעשה, ע"פ התמונה שני סוגי פרופיל.
אני יודע שבתחילת ימי הרב קו לסוטדנטים, המכשיר של אגד הציג את שני הפרופילים ומידי פעם היו בעיות עם הנהגים שלא הבינו איזו הנחה צריך לתת לנוסע הסטודנט או סטודנטים 33% שדרשו הנחה של 50%.
בהמשך הפרופיל הלא רלוונטי הורד המתצוגה (הוא עדיין קיים ברקע) והשימוש נעשה ברור יותר לשני הצדדים.
ככול הניראה ברכבת לא ממש הבחינו בבעיה ותוכנת הטעינה שלהם לא "מסתירה" את הפרופיל הלא רלוונטי ולכן המכשירים באוטובוסים "מתבלבלים" ולא מוצאים את הפרופיל המתאים.
אין גם אינטגרציה בפעילות סביב נושא הרב קו ולכן אף אחד לא יפרסם שיש "תקלה" ( מבחינתם זאת לא ממש תקלה).
בכל מיקרה לנהג אסור או אין אפשרות לתת הנחה בלי הפרופיל המעודכן לאותו רגע.
תודה. ברכבת אמרו לי היום שמדובר בתקלה כללית ידועה
בעמדות של הרב קו לא ידעו איך לפתור את זה והפנו אותי למוקד של הרכבת. אחרי שהתייבשתי במשך כמה שעות בנסיונות להשיג את מוקד התמיכה של הרכבת, הצלחתי לתפוס אותם והם אמרו לי שמדובר בתקלה כללית ידועה שנובעת מזה שמדובר בסוג חדש של חוזה שנכנס לשימוש רק השנה ושהיא אמורה להפתר אחרי החגים. וייעצו לי לשלוח להם דרך האתר את הכרטיסי אוטובוס שלי כדי לקבל החזר.
בינתיים ברוב הפעמים אני מצליח לשכנע את נהג האוטובוס לתת לי לעלות אחרי שאני מראה לו את הקבלה של החופשי-שנתי ואומר שיש תקלה במערכת.
&nbsp
יהיה מאוד כדאי שהם יפתרו את זה לפני סוף החודש כי אז תתחיל שנת הלימודים ויהיו עוד אלפי סטודנטים שתהיה להם את התקלה וגם הרבה כרטיסי אוטובוס שהרכבת תצטרך לשלם עליהם החזר.
 
למעלה