פורום תח״צ פתח תקווה בפייסבוק

מצב
הנושא נעול.

צביקוש23

New member
פורום תח״צ פתח תקווה בפייסבוק

פורום תח״צ פתח תקווה בפייסבוק
אתם מוזמנים להצטרף לקבוצת הפייסבוק ״פורום תחבורה ציבורית פתח תקווה ״ . בקבוצה מיטב פעילי השכונות , נציגי העירייה , ונציגי משרד התחבורה . אנחנו מקיימים פגישות שוטפות בנושא , בשיתוף כל הגורמים . מי שרוצה לעזור לשנות , לפעול , ולהעלות בעיות בנושא התחבורה הציבורית בפתח תקווה , יותר ממוזמן https://www.facebook.com/groups/482244015275190/.
 

XrayCharlie

New member
יש בעיות בפתח תקווה?

פורום תח״צ פתח תקווה בפייסבוק
אתם מוזמנים להצטרף לקבוצת הפייסבוק ״פורום תחבורה ציבורית פתח תקווה ״ . בקבוצה מיטב פעילי השכונות , נציגי העירייה , ונציגי משרד התחבורה . אנחנו מקיימים פגישות שוטפות בנושא , בשיתוף כל הגורמים . מי שרוצה לעזור לשנות , לפעול , ולהעלות בעיות בנושא התחבורה הציבורית בפתח תקווה , יותר ממוזמן https://www.facebook.com/groups/482244015275190/.
יש בעיות בפתח תקווה?
לפי הפורום הזה זאת העיר הכי טובה ומתקדמת בעולם (ממש שמש הערים).
 

Bus Nerd

Active member
וואוו, פורום שיש בו אנשים שחושבים שעירוב שימושים זה רע

יש בעיות בפתח תקווה?
לפי הפורום הזה זאת העיר הכי טובה ומתקדמת בעולם (ממש שמש הערים).
וואוו, פורום שיש בו אנשים שחושבים שעירוב שימושים זה רע
תמיד מצחיק אותי (בקטע עצוב) להיתקל באנשים כאלו באינטרנט, שחושבים שהתפיסה התכנונית של שנות ה60 היא הגיונית ושמכורים לרכב הפרטי שלהם.
 

amit1270

New member
שלחת הזמנה אישית למשה12333?


יש בעיות בפתח תקווה?
לפי הפורום הזה זאת העיר הכי טובה ומתקדמת בעולם (ממש שמש הערים).
שלחת הזמנה אישית למשה12333?
 

asifp

New member
צריך לעקוב אחרי פורום תכנון עירוני ותשתיות

פספסתי את הבדיחה כאן
אשמח לקבלת הסבר קצרצר.
צריך לעקוב אחרי פורום תכנון עירוני ותשתיות
[URL]http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/1692/181299456/%D7%98%D7%91%D7%A2_%D7%95%D7%9E%D7%96%D7%92_%D7%90%D7%95%D7%95%D7%99%D7%A8/%D7%AA%D7%9B%D7%A0%D7%95%D7%9F_%D7%A2%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A0%D7%99_%D7%90%D7%96%D7%95%D7%A8%D7%99_%D7%95%D7%AA%D7%A9%D7%AA%D7%99%D7%95%D7%AA[/URL]

אחת מפניניו
 

easylivin

New member
עוד פורום שנחטף ע"י טרול(ים) עקב חוסר ניהול. חבל


עוד פורום שנחטף ע"י טרול(ים) עקב חוסר ניהול. חבל
 
הנה המניפסט של משה היחצ"ן

יש בעיות בפתח תקווה?
לפי הפורום הזה זאת העיר הכי טובה ומתקדמת בעולם (ממש שמש הערים).
הנה המניפסט של משה היחצ"ן
השתמשתי בהעתק-הדבק כדי שלא יאשימו אותי בעיוות דבריו.

"פ"ת היא בירת המגורים של ישראל, בירת ההיי-טק של ישראל, בירת העסקים של ישראל, בירת הבילויים של ישראל, בירת הקניונים של ישראל, בירת בתי החולים של ישראל, בירת הבידור של ישראל, בירת התקשורת של ישראל.

למרות כל זאת, לכל תושב או בעל עסק בעיר יש גישה ישירה לכל הצמרת הכי גבוהה של העירייה ואפילו לראש העיר עצמו.

כל ראש עיר אחר של מעצמה כמו פ"ת היה ממלא את זמנו אך ורק בפגישות עם שרים, עם חברי כנסת, עם טייקונים מהארץ ומהעולם, עם מנכ"לים של חברות-ענק, עם כוכבי בידור, עם כוכבי ספורט.

למרות שראש עיריית פ"ת נפגש כל יום עם נכבדים אלה, הוא נשאר עם רגליים על הקרקע. רוב זמנו מוקדש לפגישות עם תושבי העיר, סוחרי העיר, בעלי העסקים בעיר."
 
והנה הבדיחה הכי טובה שלו:

הנה המניפסט של משה היחצ"ן
השתמשתי בהעתק-הדבק כדי שלא יאשימו אותי בעיוות דבריו.

"פ"ת היא בירת המגורים של ישראל, בירת ההיי-טק של ישראל, בירת העסקים של ישראל, בירת הבילויים של ישראל, בירת הקניונים של ישראל, בירת בתי החולים של ישראל, בירת הבידור של ישראל, בירת התקשורת של ישראל.

למרות כל זאת, לכל תושב או בעל עסק בעיר יש גישה ישירה לכל הצמרת הכי גבוהה של העירייה ואפילו לראש העיר עצמו.

כל ראש עיר אחר של מעצמה כמו פ"ת היה ממלא את זמנו אך ורק בפגישות עם שרים, עם חברי כנסת, עם טייקונים מהארץ ומהעולם, עם מנכ"לים של חברות-ענק, עם כוכבי בידור, עם כוכבי ספורט.

למרות שראש עיריית פ"ת נפגש כל יום עם נכבדים אלה, הוא נשאר עם רגליים על הקרקע. רוב זמנו מוקדש לפגישות עם תושבי העיר, סוחרי העיר, בעלי העסקים בעיר."
והנה הבדיחה הכי טובה שלו:
"בכל פרוייקט שדרוג בניין ישן לפי תמ"א 38, העירייה מכריחה את היזם ליצור עוד מקומות חניה ע"י כריתת העצים ועקירת המדשאות של חצר הבניין וע"י יצירת עוד ועוד מקומות חניה בין עמודי הבניין ועל חשבון החצר שהיתה מסביב לבניין."

קראתי את זה 3 פעמים עד שהבנתי שהוא:
א. רציני.
ב. מציג זאת כפעולה חיובית.

 

Bus Nerd

Active member
כמעט הגבתי לו כשראיתי את זה, אבל החלטתי לא להאכיל את הטרול

והנה הבדיחה הכי טובה שלו:
"בכל פרוייקט שדרוג בניין ישן לפי תמ"א 38, העירייה מכריחה את היזם ליצור עוד מקומות חניה ע"י כריתת העצים ועקירת המדשאות של חצר הבניין וע"י יצירת עוד ועוד מקומות חניה בין עמודי הבניין ועל חשבון החצר שהיתה מסביב לבניין."

קראתי את זה 3 פעמים עד שהבנתי שהוא:
א. רציני.
ב. מציג זאת כפעולה חיובית.

כמעט הגבתי לו כשראיתי את זה, אבל החלטתי לא להאכיל את הטרול
הבנאדם חי בסרט. חושב שפתח תקווה "מתוכננת היטב", איזו בדיחה.
&nbsp
עמדתי להתווכח איתו על השורה הזו באופן ספציפי, אבל הגעתי למסקנה שיש לי דברים יותר טובים לעשות עם הזמן שלי
 
בהחלט

כמעט הגבתי לו כשראיתי את זה, אבל החלטתי לא להאכיל את הטרול
הבנאדם חי בסרט. חושב שפתח תקווה "מתוכננת היטב", איזו בדיחה.
&nbsp
עמדתי להתווכח איתו על השורה הזו באופן ספציפי, אבל הגעתי למסקנה שיש לי דברים יותר טובים לעשות עם הזמן שלי
בהחלט
אסור להגיב לטרולים בשום מקרה. זו הסיבה שהפורום הזה שומר על הרמה הגבוהה, מייבשים כאן את הטרולים והמנהלים מנקים את הלכלוך שנשאר.

אבל לצטט טרולים למטרות הומור זה מקובל.
 

Ccyclist

Well-known member
אח, כמה טוב בפתח תקווה-

בהחלט
אסור להגיב לטרולים בשום מקרה. זו הסיבה שהפורום הזה שומר על הרמה הגבוהה, מייבשים כאן את הטרולים והמנהלים מנקים את הלכלוך שנשאר.

אבל לצטט טרולים למטרות הומור זה מקובל.
אח, כמה טוב בפתח תקווה-
סניורו דון אברם שפירוס,
רוכב בפיאצה עם פפירוס,
אומר: "זה נוער זה?" – תפסיק כבר!
באיצטדיונס דה מלאבס
יש "הפועלס" מול "מכבס".
אבל מבילינסון עד "אגד"
בשמונה כבר שורר שם שקט.
הכל שקט. הכל רדום.
- מתים מזה?
- משעמום!
 
יפה מאד, הנה המקור

אח, כמה טוב בפתח תקווה-
סניורו דון אברם שפירוס,
רוכב בפיאצה עם פפירוס,
אומר: "זה נוער זה?" – תפסיק כבר!
באיצטדיונס דה מלאבס
יש "הפועלס" מול "מכבס".
אבל מבילינסון עד "אגד"
בשמונה כבר שורר שם שקט.
הכל שקט. הכל רדום.
- מתים מזה?
- משעמום!
יפה מאד, הנה המקור
https://www.youtube.com/watch?v=bdP4luc-KXw
 

XrayCharlie

New member
זה הרבה יותר טוב

והנה הבדיחה הכי טובה שלו:
"בכל פרוייקט שדרוג בניין ישן לפי תמ"א 38, העירייה מכריחה את היזם ליצור עוד מקומות חניה ע"י כריתת העצים ועקירת המדשאות של חצר הבניין וע"י יצירת עוד ועוד מקומות חניה בין עמודי הבניין ועל חשבון החצר שהיתה מסביב לבניין."

קראתי את זה 3 פעמים עד שהבנתי שהוא:
א. רציני.
ב. מציג זאת כפעולה חיובית.

זה הרבה יותר טוב
"היום המגמה בעולם היא לא להעדיף את התחבורה הציבורית שנתפסת כמיושנת אלא את כלי הרכב הפרטיים.

כל מערכות הרכבות התחתיות בעולם בערי הענק נבנו בתקופה שבה לא היו בכלל כלי רכב פרטיים או שהיו מעט כי מחירם היה יקר מאד ומיועד רק לבני המעמד הגבוה.

במקרים רבים, רכבת או רכבת תחתית היו האמצעים היחידים להגיע למקום מסויים כי ברוב שטחי העיר או המדינה לא היו בכלל כבישים למכוניות אלא רק דרכי עפר וסמטאות צרות.

היום המצב הוא שונה לחלוטין. מחירי המכוניות ירדו למחיר כזה שמאפשר לכל אזרח לקנות לעצמו אפילו שתי מכוניות למשפחתו.

סלילת כבישים, הרחבתם ותחזוקתם הפכה להיות זולה מאד לעומת בניית קווי רכבת או רכבת תחתית שעלותם אסטרונומית ועלות תחזוקתם המסובכת גם יקרה מאד.

הציבור גם זנח לחלוטין את התחבורה הציבורית והיא הפכה להיות כאמצעי תחבורה משני למעוטי יכולת כלכלית. נוחות הנסיעה היום בכלי הרכב הפרטיים היא הגורם המכריע לכך, נוחות נסיעה במחיר סביר לכל אזרח.

בכל העולם שוברים את הראש מה לעשות עם הרכבות התחתיות שלהם שמהוות נטל אדיר על כלכלתן. הם מוצאים דרכים יצירתיות כדי להוריד את הוצאות התפעול: מזניחים את ניקיון הקרונות והתחנות, מפסיקים את מיזוג האוויר בקרונות, מורידים תדירות נסיעות.

אבל עדיין זה לא מספיק. הם לא יכולים להעלות את מחיר הנסיעה כי אז אף אחד לא ייסע ברכבות התחתיות.

ברחבי העולם מצאו פיתרון יצירתי אחר: לתת לרכבת התחתית לגרום לרשות המקומית לפשוט את הרגל ואז לסגור אותה לחלוטין.

זה הפיתרון המועדף היום בכל העולם. פשוט אין כסף כדי להחזיק את הרכבות התחתיות ואין שום הצדקה תחבורתית לכך."

אם הייתי עדיין כותב שם אז אולי הייתי מגיב אבל סיימתי שם.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה