מתקפים חדשים ולא נוחים ברכבת לערך צבור

מצב
הנושא נעול.

sweetums

New member
מתקפים חדשים ולא נוחים ברכבת לערך צבור

מתקפים חדשים ולא נוחים ברכבת לערך צבור
חלילה מלהשקיע במכונות טעינה ברציפים, במקום זה צצו מתקפים חדשים במבואות הכניסה.
הרב קו חייב להיות צמוד לחלקו התחתון של המסך עד סיום הטעינה.



 

raya

Well-known member
זאת אומרת שלא צריך לגשת לקופה

מתקפים חדשים ולא נוחים ברכבת לערך צבור
חלילה מלהשקיע במכונות טעינה ברציפים, במקום זה צצו מתקפים חדשים במבואות הכניסה.
הרב קו חייב להיות צמוד לחלקו התחתון של המסך עד סיום הטעינה.
זאת אומרת שלא צריך לגשת לקופה
ולהטעין מהערך הצבור נסיעה.
לגשת לקופה לצורך זה סירבל מאוד את ניצול הערך הצבור ברכבת.
תודה על המידע.
 

orchilit

New member
אני בכלל לא ידעתי שלא היה אפשר להשתמש בערך הצבור

זאת אומרת שלא צריך לגשת לקופה
ולהטעין מהערך הצבור נסיעה.
לגשת לקופה לצורך זה סירבל מאוד את ניצול הערך הצבור ברכבת.
תודה על המידע.
אני בכלל לא ידעתי שלא היה אפשר להשתמש בערך הצבור
אלא רק דרך הקופות, היה לי ברור מאליו שאפשר לעשות את זה במכונות בלי בעיות.
 

scooby5

Member
אפשר גם אפשר.....דרך המכונות הרגילות

אני בכלל לא ידעתי שלא היה אפשר להשתמש בערך הצבור
אלא רק דרך הקופות, היה לי ברור מאליו שאפשר לעשות את זה במכונות בלי בעיות.
אפשר גם אפשר.....דרך המכונות הרגילות
יש אופציה שנקראת "טרום תיקוף נסיעה בערך צבור"
 

raya

Well-known member
את זה לא ידעתי, היה ידוע לי שצריך

אפשר גם אפשר.....דרך המכונות הרגילות
יש אופציה שנקראת "טרום תיקוף נסיעה בערך צבור"
את זה לא ידעתי, היה ידוע לי שצריך
ל"המיר" ערך צבור בכרטיס נסיעה טעון ברב קו.
וכשעשיתי את זה פעם אחת בקופה- שכחתי לשאול אם אפשר לעשות גם באופן עצמאי במכונה.
תודה בכל אופן.
 
דווקא השתמשתי באחד כזה בתחנת אשדוד

מתקפים חדשים ולא נוחים ברכבת לערך צבור
חלילה מלהשקיע במכונות טעינה ברציפים, במקום זה צצו מתקפים חדשים במבואות הכניסה.
הרב קו חייב להיות צמוד לחלקו התחתון של המסך עד סיום הטעינה.
דווקא השתמשתי באחד כזה בתחנת אשדוד
היה מהיר קליל ונוח.
 

ronatd

New member
ממה שאני יודע

מתקפים חדשים ולא נוחים ברכבת לערך צבור
חלילה מלהשקיע במכונות טעינה ברציפים, במקום זה צצו מתקפים חדשים במבואות הכניסה.
הרב קו חייב להיות צמוד לחלקו התחתון של המסך עד סיום הטעינה.
ממה שאני יודע
מי שנוסע ברכבת חייב לעבור דרך המכונה למכירת כרטיסים, כי מכשיר
התיקוף שפותח את הסבסבת (או את השער) לא יודע להציג dialog box
שבו הנוסע נשאל על יעד נסיעתו, ולכן חייב לעבור במכונה למכירת כרטיסים.
זה כמו שהיתה תקופה שהייתי נמנע מלנסוע בקו 1 כשרציתי לנסוע מפתח תקוה
לכפר סבא, עד שמישהו הסביר לי שאפשר ללחוץ על "קוד 44" בחלק העליון
של המסך.
 

Bus Nerd

Active member
עדיף שאנשים יעברו בקופה לקנות כרטיס

ממה שאני יודע
מי שנוסע ברכבת חייב לעבור דרך המכונה למכירת כרטיסים, כי מכשיר
התיקוף שפותח את הסבסבת (או את השער) לא יודע להציג dialog box
שבו הנוסע נשאל על יעד נסיעתו, ולכן חייב לעבור במכונה למכירת כרטיסים.
זה כמו שהיתה תקופה שהייתי נמנע מלנסוע בקו 1 כשרציתי לנסוע מפתח תקוה
לכפר סבא, עד שמישהו הסביר לי שאפשר ללחוץ על "קוד 44" בחלק העליון
של המסך.
עדיף שאנשים יעברו בקופה לקנות כרטיס
מאשר שיוצג דיאלוג. בולידטורים צריך לעבור מהר ולא להתעכב, כי כל התעכבות בולידטור מעכבת נוסעים שכבר ממהרים.
&nbsp
אם אני הייתי מתכנן את המערכת, אולי הייתי מוותר על המעבר בקופות לכל מי שיש לו סכום כסף גדול מספיק שמוטען בערך צבור. בכניסה היה מחוייב סכום כסף מקסימלי אפשרי לנסיעה, והולידטור ביציאה היה מחזיר את ההפרש. הבעיה בתכנון כזה הוא שאם הולידטור ביציאה פגום, מפסידים כסף, ואם מישהו לא זוכר שאין לו מספיק כסף ומנסה לעבור, הוא חוסם ולידטור ומעכב את כולם.
&nbsp
במקרה כזה היה עדיף להשתמש בכרטיס שיש לו אפשרות ל"מינוס" בערך צבור, אבל ברב קו אין אפשרות כזו, ולא כדאי להוסיף: מחירי הנסיעה המקסימליים גבוהים מדי מכדי שיהיה הגיוני שלמישהו יהיה מינוס על הכרטיס, ובמילא אפשר להנפיק רב קו חדש בחינם (או בתשלום סמלי) כך שאנשים יוכלו להשתמש בזה כדי "לרמות את המערכת". במערכות מטרופוליניות שבהם נהוגה השיטה הזו מחיר הנסיעה המקסימלית בד"כ נמוך בהרבה, וכשמנפיקים את הכרטיס משלמים מראש את כמות הכסף שצריך כדי לאפשר מינוס כזה.
&nbsp
השיטה הנוכחית שמחייבת מעבר בקופות (האוטומטיות או האנושיות) היא הבטוחה ביותר מבחינת צמצום תקלות ואפשריות וצמצום התעכבות מיותרת בולידטורים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה