מפה משנת 2000 של רשת התמסורת האופטית ברכבת ישראל

מצב
הנושא נעול.

25306yosef

New member
מפה משנת 2000 של רשת התמסורת האופטית ברכבת ישראל

מפה משנת 2000 של רשת התמסורת האופטית ברכבת ישראל
רצוי לשמור את התמונה במחשב ולצפות בה בגודל המלא.

ניתן להשוות את המפה הזו משנת 2000 למה שקורה כיום (סוף 2016) ברכבת ישראל.

למרות כל הניסיונות הרבים שלי, לא הצלחתי למצוא ברשת מפה עדכנית יותר של רשת התמסורת האופטית ברכבת ישראל.

ואגב, מתקן מקווה בתל אביב זה מתקן התקשורת של חברת בזק הנמצא בתל אביב ברחוב הרכבת 8-10 פינת לבונטין 21 פינת מקווה ישראל 7. רכבת ישראל משתמשת ברשת התמסורת האופטית של בזק לצורך הגיבוי לטבעות התמסורת של הרכבת. תמסורת אופטית בטבעות SDH מחייבת קו גיבוי ולרכבת ישראל אין בקווים רבים רשת גיבוי ולכן היא חייבת גיבוי של חברת תקשורת כמו בזק.

 

25306yosef

New member
תקציר רשת טבעות תמסורת SDH של רכבת ישראל משנת 2000

מפה משנת 2000 של רשת התמסורת האופטית ברכבת ישראל
רצוי לשמור את התמונה במחשב ולצפות בה בגודל המלא.

ניתן להשוות את המפה הזו משנת 2000 למה שקורה כיום (סוף 2016) ברכבת ישראל.

למרות כל הניסיונות הרבים שלי, לא הצלחתי למצוא ברשת מפה עדכנית יותר של רשת התמסורת האופטית ברכבת ישראל.

ואגב, מתקן מקווה בתל אביב זה מתקן התקשורת של חברת בזק הנמצא בתל אביב ברחוב הרכבת 8-10 פינת לבונטין 21 פינת מקווה ישראל 7. רכבת ישראל משתמשת ברשת התמסורת האופטית של בזק לצורך הגיבוי לטבעות התמסורת של הרכבת. תמסורת אופטית בטבעות SDH מחייבת קו גיבוי ולרכבת ישראל אין בקווים רבים רשת גיבוי ולכן היא חייבת גיבוי של חברת תקשורת כמו בזק.
תקציר רשת טבעות תמסורת SDH של רכבת ישראל משנת 2000
והנתונים כאמור נכונים לשנת 2000.

מאז שנת 2000 חלו שינויים רבים ברכבת ישראל ולכן אין לראות בכל הנתונים הללו כאסמכתא לשנת 2016.

 

25306yosef

New member
מערכת תמסורת ספרתית SDH צפון

מפה משנת 2000 של רשת התמסורת האופטית ברכבת ישראל
רצוי לשמור את התמונה במחשב ולצפות בה בגודל המלא.

ניתן להשוות את המפה הזו משנת 2000 למה שקורה כיום (סוף 2016) ברכבת ישראל.

למרות כל הניסיונות הרבים שלי, לא הצלחתי למצוא ברשת מפה עדכנית יותר של רשת התמסורת האופטית ברכבת ישראל.

ואגב, מתקן מקווה בתל אביב זה מתקן התקשורת של חברת בזק הנמצא בתל אביב ברחוב הרכבת 8-10 פינת לבונטין 21 פינת מקווה ישראל 7. רכבת ישראל משתמשת ברשת התמסורת האופטית של בזק לצורך הגיבוי לטבעות התמסורת של הרכבת. תמסורת אופטית בטבעות SDH מחייבת קו גיבוי ולרכבת ישראל אין בקווים רבים רשת גיבוי ולכן היא חייבת גיבוי של חברת תקשורת כמו בזק.
מערכת תמסורת ספרתית SDH צפון

והנתונים כאמור נכונים לשנת 2000.

מאז שנת 2000 חלו שינויים רבים ברכבת ישראל ולכן אין לראות בכל הנתונים הללו כאסמכתא לשנת 2016.

 

25306yosef

New member
מערכת תמסורת ספרתית SDH דרום

מפה משנת 2000 של רשת התמסורת האופטית ברכבת ישראל
רצוי לשמור את התמונה במחשב ולצפות בה בגודל המלא.

ניתן להשוות את המפה הזו משנת 2000 למה שקורה כיום (סוף 2016) ברכבת ישראל.

למרות כל הניסיונות הרבים שלי, לא הצלחתי למצוא ברשת מפה עדכנית יותר של רשת התמסורת האופטית ברכבת ישראל.

ואגב, מתקן מקווה בתל אביב זה מתקן התקשורת של חברת בזק הנמצא בתל אביב ברחוב הרכבת 8-10 פינת לבונטין 21 פינת מקווה ישראל 7. רכבת ישראל משתמשת ברשת התמסורת האופטית של בזק לצורך הגיבוי לטבעות התמסורת של הרכבת. תמסורת אופטית בטבעות SDH מחייבת קו גיבוי ולרכבת ישראל אין בקווים רבים רשת גיבוי ולכן היא חייבת גיבוי של חברת תקשורת כמו בזק.
מערכת תמסורת ספרתית SDH דרום
נכון לשנת 2000:

 

25306yosef

New member
רכבת ישראל מוכרת כיום שרותי סיב אפל לחברת סלקום

מפה משנת 2000 של רשת התמסורת האופטית ברכבת ישראל
רצוי לשמור את התמונה במחשב ולצפות בה בגודל המלא.

ניתן להשוות את המפה הזו משנת 2000 למה שקורה כיום (סוף 2016) ברכבת ישראל.

למרות כל הניסיונות הרבים שלי, לא הצלחתי למצוא ברשת מפה עדכנית יותר של רשת התמסורת האופטית ברכבת ישראל.

ואגב, מתקן מקווה בתל אביב זה מתקן התקשורת של חברת בזק הנמצא בתל אביב ברחוב הרכבת 8-10 פינת לבונטין 21 פינת מקווה ישראל 7. רכבת ישראל משתמשת ברשת התמסורת האופטית של בזק לצורך הגיבוי לטבעות התמסורת של הרכבת. תמסורת אופטית בטבעות SDH מחייבת קו גיבוי ולרכבת ישראל אין בקווים רבים רשת גיבוי ולכן היא חייבת גיבוי של חברת תקשורת כמו בזק.
רכבת ישראל מוכרת כיום שרותי סיב אפל לחברת סלקום
מכתב רשמי מרכבת ישראל:

 

25306yosef

New member
פרטי הרשיון המיוחד של רכבת ישראל לתמסורת SDH פנים ארצית

מפה משנת 2000 של רשת התמסורת האופטית ברכבת ישראל
רצוי לשמור את התמונה במחשב ולצפות בה בגודל המלא.

ניתן להשוות את המפה הזו משנת 2000 למה שקורה כיום (סוף 2016) ברכבת ישראל.

למרות כל הניסיונות הרבים שלי, לא הצלחתי למצוא ברשת מפה עדכנית יותר של רשת התמסורת האופטית ברכבת ישראל.

ואגב, מתקן מקווה בתל אביב זה מתקן התקשורת של חברת בזק הנמצא בתל אביב ברחוב הרכבת 8-10 פינת לבונטין 21 פינת מקווה ישראל 7. רכבת ישראל משתמשת ברשת התמסורת האופטית של בזק לצורך הגיבוי לטבעות התמסורת של הרכבת. תמסורת אופטית בטבעות SDH מחייבת קו גיבוי ולרכבת ישראל אין בקווים רבים רשת גיבוי ולכן היא חייבת גיבוי של חברת תקשורת כמו בזק.
פרטי הרשיון המיוחד של רכבת ישראל לתמסורת SDH פנים ארצית
רשיון מיוחד ממשרד התקשורת למתן תמסורת פנים ארצית בסיבים אופטיים עבור מפעילי תקשורת פנים ארציים:

 

25306yosef

New member
ובנוסף, רכבת ישראל משכירה סיבים אופטיים מחברת פרטנר

מפה משנת 2000 של רשת התמסורת האופטית ברכבת ישראל
רצוי לשמור את התמונה במחשב ולצפות בה בגודל המלא.

ניתן להשוות את המפה הזו משנת 2000 למה שקורה כיום (סוף 2016) ברכבת ישראל.

למרות כל הניסיונות הרבים שלי, לא הצלחתי למצוא ברשת מפה עדכנית יותר של רשת התמסורת האופטית ברכבת ישראל.

ואגב, מתקן מקווה בתל אביב זה מתקן התקשורת של חברת בזק הנמצא בתל אביב ברחוב הרכבת 8-10 פינת לבונטין 21 פינת מקווה ישראל 7. רכבת ישראל משתמשת ברשת התמסורת האופטית של בזק לצורך הגיבוי לטבעות התמסורת של הרכבת. תמסורת אופטית בטבעות SDH מחייבת קו גיבוי ולרכבת ישראל אין בקווים רבים רשת גיבוי ולכן היא חייבת גיבוי של חברת תקשורת כמו בזק.
ובנוסף, רכבת ישראל משכירה סיבים אופטיים מחברת פרטנר
רכבת ישראל משכירה סיבים אופטיים מחברת פרטנר:

 

25306yosef

New member
רשת תקשורת המחשבים של רכבת ישראל נכון למרץ 2014

מפה משנת 2000 של רשת התמסורת האופטית ברכבת ישראל
רצוי לשמור את התמונה במחשב ולצפות בה בגודל המלא.

ניתן להשוות את המפה הזו משנת 2000 למה שקורה כיום (סוף 2016) ברכבת ישראל.

למרות כל הניסיונות הרבים שלי, לא הצלחתי למצוא ברשת מפה עדכנית יותר של רשת התמסורת האופטית ברכבת ישראל.

ואגב, מתקן מקווה בתל אביב זה מתקן התקשורת של חברת בזק הנמצא בתל אביב ברחוב הרכבת 8-10 פינת לבונטין 21 פינת מקווה ישראל 7. רכבת ישראל משתמשת ברשת התמסורת האופטית של בזק לצורך הגיבוי לטבעות התמסורת של הרכבת. תמסורת אופטית בטבעות SDH מחייבת קו גיבוי ולרכבת ישראל אין בקווים רבים רשת גיבוי ולכן היא חייבת גיבוי של חברת תקשורת כמו בזק.
רשת תקשורת המחשבים של רכבת ישראל נכון למרץ 2014
נכון לחודש מרץ 2014.

ובאשר לחברת מד-1, החברה זכתה במכרז חשכ"ל לשרותי גיבוי עבור משרדי הממשלה.

 

25306yosef

New member
פרטים נוספים על רשת תקשורת המחשבים של רכבת ישראל

רשת תקשורת המחשבים של רכבת ישראל נכון למרץ 2014
נכון לחודש מרץ 2014.

ובאשר לחברת מד-1, החברה זכתה במכרז חשכ"ל לשרותי גיבוי עבור משרדי הממשלה.
פרטים נוספים על רשת תקשורת המחשבים של רכבת ישראל
נכון למרץ 2014:

 

25306yosef

New member
לרכבת ישראל קו תקשורת של חברת בזק המחובר לבסיס הקריה בת"א

רשת תקשורת המחשבים של רכבת ישראל נכון למרץ 2014
נכון לחודש מרץ 2014.

ובאשר לחברת מד-1, החברה זכתה במכרז חשכ"ל לשרותי גיבוי עבור משרדי הממשלה.
לרכבת ישראל קו תקשורת של חברת בזק המחובר לבסיס הקריה בת"א
קו התקשורת של חברת בזק המחבר את רכבת ישראל לבסיס הקריה נועד לצורך עמדת כרטוס.

 

matrix200200

Active member
אני מקווה מאוד שכל פונקציות השליטה ובקרה לא עוברים דרך זה

לרכבת ישראל קו תקשורת של חברת בזק המחובר לבסיס הקריה בת"א
קו התקשורת של חברת בזק המחבר את רכבת ישראל לבסיס הקריה נועד לצורך עמדת כרטוס.
אני מקווה מאוד שכל פונקציות השליטה ובקרה לא עוברים דרך זה
למעשה אני בטוח שלא.
לגבי תקשורת בשביל עמדות הכרטוס, זה מאוד טפשי ולא נכון מה שנעשה.
רכבת ישראל לא צריכה כתובת IP של רשת האינטרנט כמעט בכלל.
אולי כמה כתובות בודדים לאתר של הרכבת ולשאר הצרכים כמו כניסה לעבודה מרחוק איפה שזה נחוץ.
עמדות כרטוס בוודאי שלא צריכים לתקשר אם השרת דרך האינטרנט.
הרשת צריכה להיות פנימית וצריך כמה שארים לחיבור לסליקה של כרטיסי אשראי.

אם מה שתיארת נכון הרי שזו פירצה שקוראת לגנב.
מעניין כמה רוחב פס נדרש בשביל לעצור לגמרי את עמדות הכרטוס על ידי DDOS
לדעתי לא נדרש הרבה רוחב פס בכלל.
 

25306yosef

New member
מדובר ברשת תקשורת פנימית וסגורה של רכבת ישראל

אני מקווה מאוד שכל פונקציות השליטה ובקרה לא עוברים דרך זה
למעשה אני בטוח שלא.
לגבי תקשורת בשביל עמדות הכרטוס, זה מאוד טפשי ולא נכון מה שנעשה.
רכבת ישראל לא צריכה כתובת IP של רשת האינטרנט כמעט בכלל.
אולי כמה כתובות בודדים לאתר של הרכבת ולשאר הצרכים כמו כניסה לעבודה מרחוק איפה שזה נחוץ.
עמדות כרטוס בוודאי שלא צריכים לתקשר אם השרת דרך האינטרנט.
הרשת צריכה להיות פנימית וצריך כמה שארים לחיבור לסליקה של כרטיסי אשראי.

אם מה שתיארת נכון הרי שזו פירצה שקוראת לגנב.
מעניין כמה רוחב פס נדרש בשביל לעצור לגמרי את עמדות הכרטוס על ידי DDOS
לדעתי לא נדרש הרבה רוחב פס בכלל.
מדובר ברשת תקשורת פנימית וסגורה של רכבת ישראל
ואין לעמדות הכרטוס גישה לרשת האינטרנט הציבורית או ממנה. ובשום מקום לא נכתב ואפילו לא ברמז על תקשורת דרך האינטרנט. מה שנכתב זה קו תקשורת של חברת בזק (לא בזק בינלאומי שהיא בכלל חברה בת של חברת בזק), משהו כמו IPVPN או תמסורת אתרנט או קו תמסורת SDH של בזק.

למעשה זה קו נל"ן בין עמדת הכרטוס בבסיס הקריה לבין הרשת הפנימית של רכבת ישראל.

פונקציות השליטה והבקרה מתבצעות מהרשת הפנימית הסגורה של הרכבת שכאמור אין לה כל קשר לרשת האינטרנט הציבורית.
 

25306yosef

New member
ראה תקציר מסמך ביטחוני

אני מקווה מאוד שכל פונקציות השליטה ובקרה לא עוברים דרך זה
למעשה אני בטוח שלא.
לגבי תקשורת בשביל עמדות הכרטוס, זה מאוד טפשי ולא נכון מה שנעשה.
רכבת ישראל לא צריכה כתובת IP של רשת האינטרנט כמעט בכלל.
אולי כמה כתובות בודדים לאתר של הרכבת ולשאר הצרכים כמו כניסה לעבודה מרחוק איפה שזה נחוץ.
עמדות כרטוס בוודאי שלא צריכים לתקשר אם השרת דרך האינטרנט.
הרשת צריכה להיות פנימית וצריך כמה שארים לחיבור לסליקה של כרטיסי אשראי.

אם מה שתיארת נכון הרי שזו פירצה שקוראת לגנב.
מעניין כמה רוחב פס נדרש בשביל לעצור לגמרי את עמדות הכרטוס על ידי DDOS
לדעתי לא נדרש הרבה רוחב פס בכלל.
ראה תקציר מסמך ביטחוני
רכישת קוי תקשורת מחברת בזק:

 

25306yosef

New member
המשך המסמך הביטחוני

אני מקווה מאוד שכל פונקציות השליטה ובקרה לא עוברים דרך זה
למעשה אני בטוח שלא.
לגבי תקשורת בשביל עמדות הכרטוס, זה מאוד טפשי ולא נכון מה שנעשה.
רכבת ישראל לא צריכה כתובת IP של רשת האינטרנט כמעט בכלל.
אולי כמה כתובות בודדים לאתר של הרכבת ולשאר הצרכים כמו כניסה לעבודה מרחוק איפה שזה נחוץ.
עמדות כרטוס בוודאי שלא צריכים לתקשר אם השרת דרך האינטרנט.
הרשת צריכה להיות פנימית וצריך כמה שארים לחיבור לסליקה של כרטיסי אשראי.

אם מה שתיארת נכון הרי שזו פירצה שקוראת לגנב.
מעניין כמה רוחב פס נדרש בשביל לעצור לגמרי את עמדות הכרטוס על ידי DDOS
לדעתי לא נדרש הרבה רוחב פס בכלל.
המשך המסמך הביטחוני
המשך המסמך הקודם:

 

matrix200200

Active member
תודה

המשך המסמך הביטחוני
המשך המסמך הקודם:
תודה
בהחלט מידע מעניין.
אבל איך מתבצעת סליקה של כרטיסי אשראי?
השרתים של סליקה נמצאים באינטרנת עד כמה שידוע לי.
ייתכן כמובן שיש לשרתים הללו ממשקים שלא נגישים דרך האינטרנט, אבל עדיין הם לא לגמרי לא נגישים.
המכרז דיבר על הקצאת כתובות IP ציבוריות (מה שנקרא ROUTABLE OR PUBLIC).
אני מבין שזה רק לצרכים משרדיים?
 

25306yosef

New member
כיום ברוב המקומות סליקת כרטיסי האשראי מתבצעת אכן דרך אינטרנט

תודה
בהחלט מידע מעניין.
אבל איך מתבצעת סליקה של כרטיסי אשראי?
השרתים של סליקה נמצאים באינטרנת עד כמה שידוע לי.
ייתכן כמובן שיש לשרתים הללו ממשקים שלא נגישים דרך האינטרנט, אבל עדיין הם לא לגמרי לא נגישים.
המכרז דיבר על הקצאת כתובות IP ציבוריות (מה שנקרא ROUTABLE OR PUBLIC).
אני מבין שזה רק לצרכים משרדיים?
כיום ברוב המקומות סליקת כרטיסי האשראי מתבצעת אכן דרך אינטרנט
והתקשורת מבתי העסק לשב"א דרך האינטרנט היא מאובטחת.

אני לא מתכוון לפרט כאן בפורום פרטים נוספים על האבטחה של התקשורת לשב"א ומסיבות מובנות.

אין כל קשר בין המכרז לבין קו התקשורת לבסיס הקריה. המכרז נועד לצורך מתן שירותי אינטרנט לרכבת ישראל. ואילו ההתקשרות עם חברת בזק לצורך קו תקשורת לבסיס הקריה זה משהו אחר לחלוטין וזה בכלל התקשרות עם ספק יחיד בפטור ממכרז.

כתובות ה-IP הציבוריות נועדו בעיקר לצורך אתרי אינטרנט יעודיים ללקוחות וספקים של הרכבת וגם עבור שרתי הדואר.

התקשורת לשב"א בנויה בצורה כזו שניתן ליצור רק תקשורת חד כיוונית מבית העסק לשב"א. אין אפשרות ליצור תקשורת לממשק שב"א בכיוון ההפוך מבחוץ. יתירה מכך, בעת ההתקשרות עם שב"א דרך האינטרנט, משודרים מבית העסק לשב"א קבצים מוצפנים במבנים מיוחדים של שב"א. שידור של קובץ שאיננו על פי המבנה של שב"א יגרום לניתוק התקשורת עם שב"א. גם שידור של קובץ בעל מבנה נכון אך בלתי מוצפן דרך האינטרנט יגרום לניתוק התקשורת.
 

matrix200200

Active member
אין צורך לפרט, יש לי לקוחות שעובדים אם שב"א


כיום ברוב המקומות סליקת כרטיסי האשראי מתבצעת אכן דרך אינטרנט
והתקשורת מבתי העסק לשב"א דרך האינטרנט היא מאובטחת.

אני לא מתכוון לפרט כאן בפורום פרטים נוספים על האבטחה של התקשורת לשב"א ומסיבות מובנות.

אין כל קשר בין המכרז לבין קו התקשורת לבסיס הקריה. המכרז נועד לצורך מתן שירותי אינטרנט לרכבת ישראל. ואילו ההתקשרות עם חברת בזק לצורך קו תקשורת לבסיס הקריה זה משהו אחר לחלוטין וזה בכלל התקשרות עם ספק יחיד בפטור ממכרז.

כתובות ה-IP הציבוריות נועדו בעיקר לצורך אתרי אינטרנט יעודיים ללקוחות וספקים של הרכבת וגם עבור שרתי הדואר.

התקשורת לשב"א בנויה בצורה כזו שניתן ליצור רק תקשורת חד כיוונית מבית העסק לשב"א. אין אפשרות ליצור תקשורת לממשק שב"א בכיוון ההפוך מבחוץ. יתירה מכך, בעת ההתקשרות עם שב"א דרך האינטרנט, משודרים מבית העסק לשב"א קבצים מוצפנים במבנים מיוחדים של שב"א. שידור של קובץ שאיננו על פי המבנה של שב"א יגרום לניתוק התקשורת עם שב"א. גם שידור של קובץ בעל מבנה נכון אך בלתי מוצפן דרך האינטרנט יגרום לניתוק התקשורת.
אין צורך לפרט, יש לי לקוחות שעובדים אם שב"א

אני מכיר פחות אן יותר איך הדברים עובדים שם.
מה שכן, זה לא מבטל את הטענה שלי, שזה צריך להיות די טריוואלי להפיל את הסליקה את התקפת DDOS לא גדולה במיוחד.
במסגרת העבודה ראיתי DDOS שהפיל אתרים אם "קצת" יותר רוחב פס משב"א.
מזל שאף אחד לא התעניין בזה עד עכשיו.
 

25306yosef

New member
לתקשורת לשב"א יש גם גיבוי בקווי חיוג טלפון רגילים של בזק

אין צורך לפרט, יש לי לקוחות שעובדים אם שב"א

אני מכיר פחות אן יותר איך הדברים עובדים שם.
מה שכן, זה לא מבטל את הטענה שלי, שזה צריך להיות די טריוואלי להפיל את הסליקה את התקפת DDOS לא גדולה במיוחד.
במסגרת העבודה ראיתי DDOS שהפיל אתרים אם "קצת" יותר רוחב פס משב"א.
מזל שאף אחד לא התעניין בזה עד עכשיו.
לתקשורת לשב"א יש גם גיבוי בקווי חיוג טלפון רגילים של בזק
השאלה היא האם בכלל בקופות הרושמות בבתי העסק כיום שמתוקשרים לשב"א דרך TCP/IP, יש מודם לתקשורת מחשבים בחיוג דרך הטלפון כפי שהיה פעם. אם יש מודם לתקשורת מחשבים בחיוג דרך הטלפון, אז תקשורת זו יכולה לשמש כגיבוי במקרה שחלילה התקשורת דרך TCP/IP מושבתת.

וקצת פרטים טכניים על התקשורת לשב"א בחיוג:

לשב"א יש כיום שני מתקנים, המתקן הראשי בתל אביב ומתקן הגיבוי בפתח תקווה. המתקן הראשי מקושר לרשת המיתוג (טלפוניה) של חברת בזק בשני צירי PRI. כנ"ל גם המתקן בפתח תקווה.

לגבי שרת האינטרנט של שב"א,

כיום הכתובת של השרת היא AS-Number בבעלות שב"א שמאפשרת שימוש בטכנולוגיה של BGP עם שני קישורים משני ספקי אינטרנט שונים לשני האתרים של שב"א (האתר הראשי והאתר במתקן הגיבוי). בכל אתר יש ציוד תקשורת ביתירות גבוהה.
 

25306yosef

New member
תמונה של תחנת הרכבת תל אביב מתקופת המנדט הבריטי

מפה משנת 2000 של רשת התמסורת האופטית ברכבת ישראל
רצוי לשמור את התמונה במחשב ולצפות בה בגודל המלא.

ניתן להשוות את המפה הזו משנת 2000 למה שקורה כיום (סוף 2016) ברכבת ישראל.

למרות כל הניסיונות הרבים שלי, לא הצלחתי למצוא ברשת מפה עדכנית יותר של רשת התמסורת האופטית ברכבת ישראל.

ואגב, מתקן מקווה בתל אביב זה מתקן התקשורת של חברת בזק הנמצא בתל אביב ברחוב הרכבת 8-10 פינת לבונטין 21 פינת מקווה ישראל 7. רכבת ישראל משתמשת ברשת התמסורת האופטית של בזק לצורך הגיבוי לטבעות התמסורת של הרכבת. תמסורת אופטית בטבעות SDH מחייבת קו גיבוי ולרכבת ישראל אין בקווים רבים רשת גיבוי ולכן היא חייבת גיבוי של חברת תקשורת כמו בזק.
תמונה של תחנת הרכבת תל אביב מתקופת המנדט הבריטי
תצלום אויר משנת 1937 של אזור תחנת הרכבת הראשונה של העיר תל אביב שהוקמה בתקופת המנדט הבריטי על קו יפו - ירושלים (בימים ההם יפו ותל אביב היו ערים שונות). התחנה קרויה כיום על ידי רבים בשם תחנת תל אביב בית הדר.

תחנת הרכבת הראשונה של העיר תל אביב הוקמה בסמוך לשכונת רמת השרון (שכונה בעיר תל אביב). כעשור לאחר הקמתה של תחנת הרכבת הראשונה בתל אביב תוקם בשכונת רמת השרון מרכזת הטלפונים האוטומטית הראשונה של העיר תל אביב, כיום מתקן התקשורת מקווה ישראל של חברת בזק. מתקן התקשורת של חברת בזק ממוקם כיום (2016) בקומת המרתף של הבניין. עד לפני כמה שנים פעלה בבניין מרכזת הטלפונים מקווה ישראל שהיתה מרכזת טלפונים מסוג DMS-100 של חברת נורטל (טלרד).

 

25306yosef

New member
תמונה שרואים בה קרונות משא בתחנת הרכבת ת"א

תמונה של תחנת הרכבת תל אביב מתקופת המנדט הבריטי
תצלום אויר משנת 1937 של אזור תחנת הרכבת הראשונה של העיר תל אביב שהוקמה בתקופת המנדט הבריטי על קו יפו - ירושלים (בימים ההם יפו ותל אביב היו ערים שונות). התחנה קרויה כיום על ידי רבים בשם תחנת תל אביב בית הדר.

תחנת הרכבת הראשונה של העיר תל אביב הוקמה בסמוך לשכונת רמת השרון (שכונה בעיר תל אביב). כעשור לאחר הקמתה של תחנת הרכבת הראשונה בתל אביב תוקם בשכונת רמת השרון מרכזת הטלפונים האוטומטית הראשונה של העיר תל אביב, כיום מתקן התקשורת מקווה ישראל של חברת בזק. מתקן התקשורת של חברת בזק ממוקם כיום (2016) בקומת המרתף של הבניין. עד לפני כמה שנים פעלה בבניין מרכזת הטלפונים מקווה ישראל שהיתה מרכזת טלפונים מסוג DMS-100 של חברת נורטל (טלרד).
תמונה שרואים בה קרונות משא בתחנת הרכבת ת"א
צולם מרחוב לבונטין פינת מקווה ישראל.

 
מצב
הנושא נעול.
למעלה