מנכ"ל סיטיפס פונה לציבור וחוטף בתגובה קיתונות של רותחין

מצב
הנושא נעול.
מנכ"ל סיטיפס פונה לציבור וחוטף בתגובה קיתונות של רותחין

מנכ"ל סיטיפס פונה לציבור וחוטף בתגובה קיתונות של רותחין
https://www.facebook.com/citypass.israel/posts/341003879582695

הפוסט עורר סערה וכעס ברשתות החברתיות כנגד המנכ"ל שבחר לפנות אל הציבור בצורה מתנשאת ובאופן שנראה כמאשים את כל הציבור בהתנהגות מכוערת, בעוד הוא לא טרח מעולם להתייחס לטענות בכיות ודמעות הציבור שנקנס שוב ושוב ולרוב באופן מכוער ופוגע, ע"י אותו מערך פיקוח בה עובדת אותה בקרית מסכנה.

 
התגובות של 'סיטיפס' שם "מדהימות"!!!

מנכ"ל סיטיפס פונה לציבור וחוטף בתגובה קיתונות של רותחין
https://www.facebook.com/citypass.israel/posts/341003879582695

הפוסט עורר סערה וכעס ברשתות החברתיות כנגד המנכ"ל שבחר לפנות אל הציבור בצורה מתנשאת ובאופן שנראה כמאשים את כל הציבור בהתנהגות מכוערת, בעוד הוא לא טרח מעולם להתייחס לטענות בכיות ודמעות הציבור שנקנס שוב ושוב ולרוב באופן מכוער ופוגע, ע"י אותו מערך פיקוח בה עובדת אותה בקרית מסכנה.
התגובות של 'סיטיפס' שם "מדהימות"!!!
ממליץ להכנס לקישור ששמתי לפוסט בפייסבוק של 'סיטיפס' ולראות מה הם יחסי ציבור גרועים של חברה זכיינית שאמורה לתת שירות לאזרח (וממש לא משנה מי צודק פה).
המנכ"ל הבעיר אש מגחלת שרחשה זמן רב מתחת לפני השטח ואין שם אדם חכם אחד שידע לנהל את המשברון (לא משבר כי הם מונופול וכי התקשורת עדיין לא התעוררה לעניין).
לדעתי המנכ"ל עשה את הטעות ממקום של ניתוק טוטאלי ממה שקורה בשטח וזאת הטענה העיקרית כנגדו.

פשוט הזוי איך בארץ הלקוח תמיד אינו צודק!!!

לקרוא, להתעצבן, לקרוא שוב ולצחוק או לבכות.
 

amit1270

New member
בארץ הלקוח תמיד אשם

התגובות של 'סיטיפס' שם "מדהימות"!!!
ממליץ להכנס לקישור ששמתי לפוסט בפייסבוק של 'סיטיפס' ולראות מה הם יחסי ציבור גרועים של חברה זכיינית שאמורה לתת שירות לאזרח (וממש לא משנה מי צודק פה).
המנכ"ל הבעיר אש מגחלת שרחשה זמן רב מתחת לפני השטח ואין שם אדם חכם אחד שידע לנהל את המשברון (לא משבר כי הם מונופול וכי התקשורת עדיין לא התעוררה לעניין).
לדעתי המנכ"ל עשה את הטעות ממקום של ניתוק טוטאלי ממה שקורה בשטח וזאת הטענה העיקרית כנגדו.

פשוט הזוי איך בארץ הלקוח תמיד אינו צודק!!!

לקרוא, להתעצבן, לקרוא שוב ולצחוק או לבכות.
בארץ הלקוח תמיד אשם
 

down und

New member
מה הקשר?

בארץ הלקוח תמיד אשם
מה הקשר?
אני לא מכיר שום שרות, שום דבר שעולה כסף ופתוח לציבור שהיה עם כזו
התנהלות והתנהגות בזויה ומגעילה כמו סיטיפס ברכבת הקלה של עיר שלום
(לפי שירו המופלא של זאב ז'בוטינסקי ולחן פרופ' לרפואת ילדים גידי קורן).

לתת קנסות לתיירים ממש מבוגרים? לתת קנסות לנשים בהריון שרואים שאינן
ירושלמיות (תעודת הזהות) ואשר בחלקן כן קנו כרטיס ולא ידעו שצריך לתקף
או שניסו לתקף והמכשיר היה תקול.
גם כאלו שהיה להם חודשי-חופשי או שבועי-חופשי ושכחו לתקף ולא את התיקוף
הראשון חטפו קנסות!
אחד השיאים שאני זוכר הוא שאדם עלה לרכבת עם כרטיס ואיך שהוא עלה, ממש
בשניות הראשונות לכניסתו הוא רואה פקח ושואל אותו איך מתקפים את הכרטיס
והפקח במקום לענות לו ולסייע לו נותן לו דוח!
 

amit1270

New member
אז אתה מסכים איתי שהגישה הזאת שגויה

מה הקשר?
אני לא מכיר שום שרות, שום דבר שעולה כסף ופתוח לציבור שהיה עם כזו
התנהלות והתנהגות בזויה ומגעילה כמו סיטיפס ברכבת הקלה של עיר שלום
(לפי שירו המופלא של זאב ז'בוטינסקי ולחן פרופ' לרפואת ילדים גידי קורן).

לתת קנסות לתיירים ממש מבוגרים? לתת קנסות לנשים בהריון שרואים שאינן
ירושלמיות (תעודת הזהות) ואשר בחלקן כן קנו כרטיס ולא ידעו שצריך לתקף
או שניסו לתקף והמכשיר היה תקול.
גם כאלו שהיה להם חודשי-חופשי או שבועי-חופשי ושכחו לתקף ולא את התיקוף
הראשון חטפו קנסות!
אחד השיאים שאני זוכר הוא שאדם עלה לרכבת עם כרטיס ואיך שהוא עלה, ממש
בשניות הראשונות לכניסתו הוא רואה פקח ושואל אותו איך מתקפים את הכרטיס
והפקח במקום לענות לו ולסייע לו נותן לו דוח!
אז אתה מסכים איתי שהגישה הזאת שגויה
 

down und

New member
אני טוען שזה לא קשור לגישת הלקוח תמיד אשם

אז אתה מסכים איתי שהגישה הזאת שגויה
אני טוען שזה לא קשור לגישת הלקוח תמיד אשם
כי עובדה שבשום דבר אחר ובשום מקום אחר ביזגרוּאל מדינת לא היתה מדיניות
כה בזויה של התעללות בלקוח כמו בסיטיפס.
 

amit1270

New member
למה אתה חושב ככה?

אני טוען שזה לא קשור לגישת הלקוח תמיד אשם
כי עובדה שבשום דבר אחר ובשום מקום אחר ביזגרוּאל מדינת לא היתה מדיניות
כה בזויה של התעללות בלקוח כמו בסיטיפס.
למה אתה חושב ככה?
התעללות בלקוחות חסרי ישע היא מסימני ההיכר של נותני השירות הישראלים, ציבוריים ופרטיים כאחד. כמובן שיש רעים יותר ופחות, אבל אני לא חושב שסיטיפס היא בהכרח המקרה החמור ביותר, ויש לה מתחרים לא רעים בכלל (בעיקר בענף התקשורת, אבל לא רק).
 
לפני מספר שבועות נסעתי לראשונה ברכבת הקלה-לא נעים

מנכ"ל סיטיפס פונה לציבור וחוטף בתגובה קיתונות של רותחין
https://www.facebook.com/citypass.israel/posts/341003879582695

הפוסט עורר סערה וכעס ברשתות החברתיות כנגד המנכ"ל שבחר לפנות אל הציבור בצורה מתנשאת ובאופן שנראה כמאשים את כל הציבור בהתנהגות מכוערת, בעוד הוא לא טרח מעולם להתייחס לטענות בכיות ודמעות הציבור שנקנס שוב ושוב ולרוב באופן מכוער ופוגע, ע"י אותו מערך פיקוח בה עובדת אותה בקרית מסכנה.
לפני מספר שבועות נסעתי לראשונה ברכבת הקלה-לא נעים
קשה מאוד לרכוש כרטיס במכונה. וגם בתחנות העמוסות של ת.מרכזית והר הרצל אין אף עובד של סיטיפס שיעזור לך. טוב שהירושלמים הם אנשים נחמדים, אבל מה יעשו התיירים שאינם דוברי עברית.
לא חלילה שחסר להם כוח אדם. לקרון אח"כ עלתה להקת פקחים ,רובם מגודלים. המחזה דמה באופן מטריד ללהקת שקנאים שעטה על בריכת דגים. אני נוסעת הרבה בתחב"צ ובדרך כלל גמלאי אחד מספיק כדי לבדוק כרטיסים לאוטובוס שלם.
נראה כאילו המטרה שלהם היא לא שהנוסע יקנה את הכרטיס-אלא שיסתבך ואחר כך להפחיד אותו ולגבות קנס. איזה רושם אתם חושבים שזה עושה על תיירים?
 

Bus Nerd

Active member
אחרי הכל הם מרוויחים יותר כסף מקנס מאשר שהם מרוויחים מכרטיס

לפני מספר שבועות נסעתי לראשונה ברכבת הקלה-לא נעים
קשה מאוד לרכוש כרטיס במכונה. וגם בתחנות העמוסות של ת.מרכזית והר הרצל אין אף עובד של סיטיפס שיעזור לך. טוב שהירושלמים הם אנשים נחמדים, אבל מה יעשו התיירים שאינם דוברי עברית.
לא חלילה שחסר להם כוח אדם. לקרון אח"כ עלתה להקת פקחים ,רובם מגודלים. המחזה דמה באופן מטריד ללהקת שקנאים שעטה על בריכת דגים. אני נוסעת הרבה בתחב"צ ובדרך כלל גמלאי אחד מספיק כדי לבדוק כרטיסים לאוטובוס שלם.
נראה כאילו המטרה שלהם היא לא שהנוסע יקנה את הכרטיס-אלא שיסתבך ואחר כך להפחיד אותו ולגבות קנס. איזה רושם אתם חושבים שזה עושה על תיירים?
אחרי הכל הם מרוויחים יותר כסף מקנס מאשר שהם מרוויחים מכרטיס
 

amit1270

New member
גורמים עוול ועגמת נפש לנוסעים רבים ומסתתרים מאחורי החוק

אחרי הכל הם מרוויחים יותר כסף מקנס מאשר שהם מרוויחים מכרטיס
גורמים עוול ועגמת נפש לנוסעים רבים ומסתתרים מאחורי החוק
נכון, החוק מחייב תיקוף גם אם יש לך כרטיס תקופתי. זה אומר שצריך לקנוס את המסכנים ששכחו או לא ידעו או תיירים שהסתבכו עם המכונות ה"ידידותיות" שלהם? אם זה המצב, צריך לשנות את החוק. ועד אז לנהוג לפנים משורת הדין במקרים כאלה. אבל לצערי הקנסות הם מקור הכנסה חשוב לסיטיפס ולא סתם היא מחזיקה מערך פקחים/בקרים אימתני כזה. שווה להם להשקיע בזה ולא בשיפור השירות ומכונות הכרטוס (ערך צבור..).
 

אוהד1110

New member
מה זה החוק ? את החוק חוקקו חכ"ים ומשפטנים סמכו את ידם

גורמים עוול ועגמת נפש לנוסעים רבים ומסתתרים מאחורי החוק
נכון, החוק מחייב תיקוף גם אם יש לך כרטיס תקופתי. זה אומר שצריך לקנוס את המסכנים ששכחו או לא ידעו או תיירים שהסתבכו עם המכונות ה"ידידותיות" שלהם? אם זה המצב, צריך לשנות את החוק. ועד אז לנהוג לפנים משורת הדין במקרים כאלה. אבל לצערי הקנסות הם מקור הכנסה חשוב לסיטיפס ולא סתם היא מחזיקה מערך פקחים/בקרים אימתני כזה. שווה להם להשקיע בזה ולא בשיפור השירות ומכונות הכרטוס (ערך צבור..).
מה זה החוק ? את החוק חוקקו חכ"ים ומשפטנים סמכו את ידם
את החוק צריך לתקן ועל משרד התחבורה לפעול בהקדם לתיקון החוק
 

amit1270

New member
מסכים איתך. בינתיים זה לא קורה ואולי דרוש לחץ ציבורי

מה זה החוק ? את החוק חוקקו חכ"ים ומשפטנים סמכו את ידם
את החוק צריך לתקן ועל משרד התחבורה לפעול בהקדם לתיקון החוק
מסכים איתך. בינתיים זה לא קורה ואולי דרוש לחץ ציבורי
 

amit1270

New member
לדעתי הפתרון הוא "מדרגות קנס"

מסכים איתך. בינתיים זה לא קורה ואולי דרוש לחץ ציבורי
לדעתי הפתרון הוא "מדרגות קנס"
יש הבדל בין מי שלא התכוון לשלם, מי שלא הצליח לשלם ומי ששילם ולא תיקף. לא סביר שהקנס שיוטל על כולם יהיה זהה, כמו שיש קנסות שונים לחנייה בכחול-לבן, באדום-לבן ובמקום שמור לנכים.
 

Ccyclist

Well-known member
הפתרון הוא חזרה לשיטות כירטוס בריטיות וישראליות.

לדעתי הפתרון הוא "מדרגות קנס"
יש הבדל בין מי שלא התכוון לשלם, מי שלא הצליח לשלם ומי ששילם ולא תיקף. לא סביר שהקנס שיוטל על כולם יהיה זהה, כמו שיש קנסות שונים לחנייה בכחול-לבן, באדום-לבן ובמקום שמור לנכים.
הפתרון הוא חזרה לשיטות כירטוס בריטיות וישראליות.
שיטת התשלום מראש בסיטיפס היא אירופאית וגם אחרי 5 שנים היא אינה מובנת מאליה בישראל, גם ללא הבעיות הספציפיות של הערך הצבור או נסיעות ההמשך מאגד. בישראל רגילים לשיטה הבריטית שבה או שמשלמים לנהג או שעוברים מחסום כרטיסים. לדעתי הפתרון הפשוט ביותר לבעיות התשלום הרבות ברק"ל הוא שיגדרו את התחנות, ישימו ואלידטורים ב 6 אזורים (אמצע התחנה וקצות הרציפים משני עברי התחנה) ויקנסו אולי הולכי רגל שמתפלחים לתחנה מהמסילות. כמובן שזה מצריך מכונות כירטוס בדופן החיצונית של התחנה. בצורה כזו כל נוסע נורמטיבי יתקף את כרטיסו כדי להכנס לתחנה כפי שנעשה ברכבת ישראל ולא יהיה הסיפור הזה של תיקוף אחרי העלייה לרק"ל ומערך האכיפה התוקפני. כמו כן אציין שבאיטליה שבה נהוגה שיטת התשלום מראש יש מקרים שבהם נהג האוטובוס יאפשר לנוסעים לעלות על אוטובוס לא תדיר בחינם אם יש אחריהם תור ענק ובידיהם הכרטיסים הלא נכונים.
 

Bus Nerd

Active member
לדעתי הבעיה היא לא שיטת הכרטוס, אלא הפיקוח

הפתרון הוא חזרה לשיטות כירטוס בריטיות וישראליות.
שיטת התשלום מראש בסיטיפס היא אירופאית וגם אחרי 5 שנים היא אינה מובנת מאליה בישראל, גם ללא הבעיות הספציפיות של הערך הצבור או נסיעות ההמשך מאגד. בישראל רגילים לשיטה הבריטית שבה או שמשלמים לנהג או שעוברים מחסום כרטיסים. לדעתי הפתרון הפשוט ביותר לבעיות התשלום הרבות ברק"ל הוא שיגדרו את התחנות, ישימו ואלידטורים ב 6 אזורים (אמצע התחנה וקצות הרציפים משני עברי התחנה) ויקנסו אולי הולכי רגל שמתפלחים לתחנה מהמסילות. כמובן שזה מצריך מכונות כירטוס בדופן החיצונית של התחנה. בצורה כזו כל נוסע נורמטיבי יתקף את כרטיסו כדי להכנס לתחנה כפי שנעשה ברכבת ישראל ולא יהיה הסיפור הזה של תיקוף אחרי העלייה לרק"ל ומערך האכיפה התוקפני. כמו כן אציין שבאיטליה שבה נהוגה שיטת התשלום מראש יש מקרים שבהם נהג האוטובוס יאפשר לנוסעים לעלות על אוטובוס לא תדיר בחינם אם יש אחריהם תור ענק ובידיהם הכרטיסים הלא נכונים.
לדעתי הבעיה היא לא שיטת הכרטוס, אלא הפיקוח
הרי בקו 1 בגוש דן גם עולים לאוטובוס ומתקפים את הכרטיס בלי התערבות הנהג, ושם לא שומעים על התעמרות של פקחים בנוסעים. זה בגלל שהפיקוח באוטובוסים פחות הדוק ודרקוני, בגלל ששיטת התשלום של המדינה למפעילה שונה.
&nbsp
ברגע שהמדינה "תעיף" את סיטיפס ותביא מפעילה אחרת, לא מן הנמנע ששיטת התשלום למפעילה תהיה דומה יותר לשיטת התשלום למפעילות האוטובוסים, ואז לא יהיו בעיות כאלו של פיקוח דרקוני מדי.
&nbsp
עוד לא ראיתי tram שבו מתקפים מהתחנה ולא מתוך הtram. למה הרכבת בירושלים צריכה להיות שונה?
&nbsp
אתה חושב שזה עניין של תרבות, ושישראלים אוטומטית ינסו לא לשלם? יש מצב, אבל אני מאמין שרוב הישראלים כן מעוניינים לשלם על הנסיעה שלהם כחוק, בסופו של דבר.
&nbsp
(אגב, גם בDLR בלונדון מאוד "קל" להגיע לרכבת בלי לתקף את הכרטיס, אין מחסומי כרטוס בכלל, אבל אני מניח ששם אנשים שנוסעים בלי לשלם הם לא מאוד נפוצים)
 

Ccyclist

Well-known member
תשובות: בניס היה אפשר לתקף ברציפי הרק"ל ובתוך הרק"ל.

לדעתי הבעיה היא לא שיטת הכרטוס, אלא הפיקוח
הרי בקו 1 בגוש דן גם עולים לאוטובוס ומתקפים את הכרטיס בלי התערבות הנהג, ושם לא שומעים על התעמרות של פקחים בנוסעים. זה בגלל שהפיקוח באוטובוסים פחות הדוק ודרקוני, בגלל ששיטת התשלום של המדינה למפעילה שונה.
&nbsp
ברגע שהמדינה "תעיף" את סיטיפס ותביא מפעילה אחרת, לא מן הנמנע ששיטת התשלום למפעילה תהיה דומה יותר לשיטת התשלום למפעילות האוטובוסים, ואז לא יהיו בעיות כאלו של פיקוח דרקוני מדי.
&nbsp
עוד לא ראיתי tram שבו מתקפים מהתחנה ולא מתוך הtram. למה הרכבת בירושלים צריכה להיות שונה?
&nbsp
אתה חושב שזה עניין של תרבות, ושישראלים אוטומטית ינסו לא לשלם? יש מצב, אבל אני מאמין שרוב הישראלים כן מעוניינים לשלם על הנסיעה שלהם כחוק, בסופו של דבר.
&nbsp
(אגב, גם בDLR בלונדון מאוד "קל" להגיע לרכבת בלי לתקף את הכרטיס, אין מחסומי כרטוס בכלל, אבל אני מניח ששם אנשים שנוסעים בלי לשלם הם לא מאוד נפוצים)
תשובות: בניס היה אפשר לתקף ברציפי הרק"ל ובתוך הרק"ל.
להבנתי מרבית הנקנסים ברק"ל הירושלמית אינם גנבים או עבריינים אלא בעלי כרטיס תקופתי ומי שאינם מכירים את תהליך הולדיזציה כולל בעיות שאין מקומו בכרטיס חכם במאה ה21 כמו כרטיס הפוך.
&nbsp
כאשר צריך לעבור שער מתרגלים לטכנולוגיה בצורה ברורה יותר כי או שהשער נפתח או שהוא לא. במערכות הבריטיות שאין מחסומים בתחנות הקטנות יש גם יש מחסומים בתחנות העיקריות ומי שמנסה לנסוע חינם לא יכול לצאת. יש גם אכיפה מצד השומר ברכבת הארצית (שמשמש גם ככרטיסן) שדורש לראות כרטיסים מדי פעם. בשיטה הזו אפשר להגביל את החסימה לתחנות רחוב יפו ושער שכם בלבד והאפקט יישמר.
 

cwen

New member
בקו 1 גם יש את מכונת התשלום על האוטובוס

לדעתי הבעיה היא לא שיטת הכרטוס, אלא הפיקוח
הרי בקו 1 בגוש דן גם עולים לאוטובוס ומתקפים את הכרטיס בלי התערבות הנהג, ושם לא שומעים על התעמרות של פקחים בנוסעים. זה בגלל שהפיקוח באוטובוסים פחות הדוק ודרקוני, בגלל ששיטת התשלום של המדינה למפעילה שונה.
&nbsp
ברגע שהמדינה "תעיף" את סיטיפס ותביא מפעילה אחרת, לא מן הנמנע ששיטת התשלום למפעילה תהיה דומה יותר לשיטת התשלום למפעילות האוטובוסים, ואז לא יהיו בעיות כאלו של פיקוח דרקוני מדי.
&nbsp
עוד לא ראיתי tram שבו מתקפים מהתחנה ולא מתוך הtram. למה הרכבת בירושלים צריכה להיות שונה?
&nbsp
אתה חושב שזה עניין של תרבות, ושישראלים אוטומטית ינסו לא לשלם? יש מצב, אבל אני מאמין שרוב הישראלים כן מעוניינים לשלם על הנסיעה שלהם כחוק, בסופו של דבר.
&nbsp
(אגב, גם בDLR בלונדון מאוד "קל" להגיע לרכבת בלי לתקף את הכרטיס, אין מחסומי כרטוס בכלל, אבל אני מניח ששם אנשים שנוסעים בלי לשלם הם לא מאוד נפוצים)
בקו 1 גם יש את מכונת התשלום על האוטובוס
ואם מתקף אחד לא עובד, אז אפשר לגשת לזה שלידו. וגם המתקפים של דן מצוינים ולא עושים בעיות כמעט אף פעם.
 

Bus Nerd

Active member
אולי כשסיטיפס תעוף צריך לתת לדן/אגד להפעיל את הרק"ל בירושלים

בקו 1 גם יש את מכונת התשלום על האוטובוס
ואם מתקף אחד לא עובד, אז אפשר לגשת לזה שלידו. וגם המתקפים של דן מצוינים ולא עושים בעיות כמעט אף פעם.
אולי כשסיטיפס תעוף צריך לתת לדן/אגד להפעיל את הרק"ל בירושלים
 

Ccyclist

Well-known member
TFJ - צריך מפעילה יחידה לירושלים רבתי, ללא פיצול המערכת.

אולי כשסיטיפס תעוף צריך לתת לדן/אגד להפעיל את הרק"ל בירושלים
TFJ - צריך מפעילה יחידה לירושלים רבתי, ללא פיצול המערכת.
הרעיון שהרק"ל תהיה נפרדת אירגונית ממערכת האוטובוס שנועדה להזין אותה היא אם כל הבעיות.
 

Bus Nerd

Active member
יש משהו בדבריך

TFJ - צריך מפעילה יחידה לירושלים רבתי, ללא פיצול המערכת.
הרעיון שהרק"ל תהיה נפרדת אירגונית ממערכת האוטובוס שנועדה להזין אותה היא אם כל הבעיות.
יש משהו בדבריך
אבל זה גם תלוי איך מסתכלים על זה: אם החוזה של הרק"ל היה דומה לחוזה של שאר מפעילות האוטובוסים עם משרד התחבורה, אז אפשר להגיד שמשרד התחבורה הוא המפעילה היחידה, והחברות שבת'כלס עושות את העבודה הן סה"כ קבלני משנה, והפעלה באמצעות קבלני משנה נהוגה בכל העולם. החוזה הנוכחי של סיטיפס כמובן שונה מהמצב הזה, וזה משהו שצריך לתקן ע"י סילוק של סיטיפס וכתיבת חוזה חדש (אבל אני מניח שמשרד התחבורה יעדיף לחכות שתקופת הזיכיון של סיטיפס תסתיים מאשר לשלם להם על הפרת חוזה, אלא אם המצב יהיה ממש דרסטי).
&nbsp
בכל מקרה אני גם בעד שישראל תגיע למצב שבו יש רשויות תחבורה מטרופוליניות שמפעילות (בין אם באמצעות קבלני משנה ובין עם בעצמן) את כל התחבורה הציבורית בעיר, כמו שנהוג בכל שאר העולם. אין שום סיבה שהרק"ל תצטרך "להתחרות" באוטובוסים, המערכת צריכה לעבוד בתיאום ושיתוף פעולה. אפשר גם לשלב, איפה שעובד, למשל להפעיל את הרק"ל בלי קבלני משנה ע"י חברה עירונית שתוקם במיוחד להפעלה ותחזוקה של הרק"ל, ולהמשיך להפעיל את האוטובוסים ע"י קבלני משנה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה