סקורפיון36
New member
שריפה במנהרת רכבת/סימולצית חילוץ של חברות הרכבת
שריפה במנהרת רכבת/סימולצית חילוץ של חברות הרכבת
השווייצרית(SBB) והצרפתית(SNCF).
הודעה לעתונות(ולנו משהו ללמידה אולי?):
תרגום מקוצר:
בשעה 22:40 רכבת TGV נתקעה באמצע מנהרה בין צרפת לשווייץ עם 15 נוסעים/מתנדבים.
הנהג מודיע באמצעות רדיו למרכז הבקרה על הארוע אבל ב 23:15 הוא מגלה שעשן פרץ מהקטר האחורי, כך שהוא נאלץ שוב לבקש להאיץ את העזרה והוא מחליט לעזוב את המקום לסריקת המצב, אבל...לא חוזר.
ב 23:35 מכבי-אש מגיעים עם 2 רכבים ״כביש-מסילה״ ומתחילים לחפש את הנהג.
בסביבות 01:00, 14 נוסעים מפונים בעזרת רכב ״כביש-מסילה״ כאשר הנוסע בכסא-גלגלים מפונה על ידי ״רכבת כבוי והצלה״ שהגיעה משווייץ .
אורך המנהרה 4005מ׳; זמן פעילות ההצלה 6שעות.
תמונות:
ע׳ 4: סמולצית אש בקטר האחורי ויצירת מצב הצלה לנוסעים ולצוות.
ע׳ 5: הגעת הרכב ״כביש-מסילה״.
ע׳ 5: פנוי נוסעים.
ע׳ 6: הגעת ״רכבת כבוי והצלה״.
ע׳ 7: גמר תרגיל.
ע׳12: רכב כבוי מסוג ״כביש/מסילה״.
http://www.sncf-reseau.fr/sites/default/files/upload/Dossier_de_Presse_27-28_sept.pdf
שריפה במנהרת רכבת/סימולצית חילוץ של חברות הרכבת
השווייצרית(SBB) והצרפתית(SNCF).
הודעה לעתונות(ולנו משהו ללמידה אולי?):
תרגום מקוצר:
בשעה 22:40 רכבת TGV נתקעה באמצע מנהרה בין צרפת לשווייץ עם 15 נוסעים/מתנדבים.
הנהג מודיע באמצעות רדיו למרכז הבקרה על הארוע אבל ב 23:15 הוא מגלה שעשן פרץ מהקטר האחורי, כך שהוא נאלץ שוב לבקש להאיץ את העזרה והוא מחליט לעזוב את המקום לסריקת המצב, אבל...לא חוזר.
ב 23:35 מכבי-אש מגיעים עם 2 רכבים ״כביש-מסילה״ ומתחילים לחפש את הנהג.
בסביבות 01:00, 14 נוסעים מפונים בעזרת רכב ״כביש-מסילה״ כאשר הנוסע בכסא-גלגלים מפונה על ידי ״רכבת כבוי והצלה״ שהגיעה משווייץ .
אורך המנהרה 4005מ׳; זמן פעילות ההצלה 6שעות.
תמונות:
ע׳ 4: סמולצית אש בקטר האחורי ויצירת מצב הצלה לנוסעים ולצוות.
ע׳ 5: הגעת הרכב ״כביש-מסילה״.
ע׳ 5: פנוי נוסעים.
ע׳ 6: הגעת ״רכבת כבוי והצלה״.
ע׳ 7: גמר תרגיל.
ע׳12: רכב כבוי מסוג ״כביש/מסילה״.
http://www.sncf-reseau.fr/sites/default/files/upload/Dossier_de_Presse_27-28_sept.pdf