משרד התחבורה

מצב
הנושא נעול.

0bama1

New member
משרד התחבורה

משרד התחבורה
ההחלטה של משרד התחבורה לאשר נסיעה ברכב דו גלגלי בנתיב תחבורה ציבורית תגרום להרוגים ופצועים .מי יהיה אחראי על הגופות המרוחות על הנתיב הזה ?
 

raminec

New member
החלטה מעולה ומקובלת בעולם

משרד התחבורה
ההחלטה של משרד התחבורה לאשר נסיעה ברכב דו גלגלי בנתיב תחבורה ציבורית תגרום להרוגים ופצועים .מי יהיה אחראי על הגופות המרוחות על הנתיב הזה ?
החלטה מעולה ומקובלת בעולם
ומי שאחראי על נושא הבטיחות בדרכים היום יהיה אחראי גם בעתיד

לדוגמה:
https://tfl.gov.uk/modes/driving/red-routes/rules-of-red-routes/bus-lanes/motorcycles-in-bus-lanes
"The safety of motorcyclists and other vulnerable road users is unaffected."
http://www.telegraph.co.uk/motoring/road-safety/2750428/The-truth-about-bikes-and-bus-lanes.html
"A major report on the effects of allowing motorcycles to use bus lanes provides overwhelming evidence of startling safety benefits to cyclists and pedestrians, as well as motorcyclists"
אבל אנחנו הישראלים יודעים יותר טוב מכולם, נכון?
 

0bama1

New member
ramin

החלטה מעולה ומקובלת בעולם
ומי שאחראי על נושא הבטיחות בדרכים היום יהיה אחראי גם בעתיד

לדוגמה:
https://tfl.gov.uk/modes/driving/red-routes/rules-of-red-routes/bus-lanes/motorcycles-in-bus-lanes
"The safety of motorcyclists and other vulnerable road users is unaffected."
http://www.telegraph.co.uk/motoring/road-safety/2750428/The-truth-about-bikes-and-bus-lanes.html
"A major report on the effects of allowing motorcycles to use bus lanes provides overwhelming evidence of startling safety benefits to cyclists and pedestrians, as well as motorcyclists"
אבל אנחנו הישראלים יודעים יותר טוב מכולם, נכון?
ramin
בכתבה מדובר רק על אופנועים .אצלינו כל דו גלגלי כולל אופניים חשמליים ,ולא חשמליים ,וגם אופנועים .אל תשווה את הנתיבים בתא ללונדון .עזה שלנו לא תשתווה בחיים לאירופה .הם יאטו את האוטובוסים שגם כך לא מגיעים בזמן ,יהיו תאונות קשות מאוד והלוואי ואני טועה ,אגב זה סופי ?
 

Bus Nerd

Active member
בלונדון נתנו לאופניים לנסוע על נתיבי תח"צ לפני אופנועים

ramin
בכתבה מדובר רק על אופנועים .אצלינו כל דו גלגלי כולל אופניים חשמליים ,ולא חשמליים ,וגם אופנועים .אל תשווה את הנתיבים בתא ללונדון .עזה שלנו לא תשתווה בחיים לאירופה .הם יאטו את האוטובוסים שגם כך לא מגיעים בזמן ,יהיו תאונות קשות מאוד והלוואי ואני טועה ,אגב זה סופי ?
בלונדון נתנו לאופניים לנסוע על נתיבי תח"צ לפני אופנועים
כבר לא מעט שנים. ובגלל זה על אוטובוסים בלונדון יש שלט שמזהיר רוכבי אופניים שהאוטובוס מאט בתחנות ושהם צריכים להיזהר לא להתנגש בו.
&nbsp
זו תבנית תכננונית שנהוגה בהרבה ערים בעולם, ולא יוצרת יותר מדי בעיות בד"כ.
&nbsp
בישראל, אגב, לא מתכננים כרגע לאפשר לאופניים (רגילות או חשמליות) לנסוע בנתיבי תח"צ למיטב ידיעתי, אלא רק לאופנועים.
לדעתי הגיוני לאפשר לאופניים לנסוע על נתיבי תח"צ כי זה מקום בטוח להם יותר משאר הכביש ובטוח יותר מהמדרכה ששם יש יותר מדי אינטראקציות עם הולכי הרגל.
 

Ccyclist

Well-known member
תמיד נתנו לאופניים להשתמש בנת"צים. החידוש היה באופנועים.

בלונדון נתנו לאופניים לנסוע על נתיבי תח"צ לפני אופנועים
כבר לא מעט שנים. ובגלל זה על אוטובוסים בלונדון יש שלט שמזהיר רוכבי אופניים שהאוטובוס מאט בתחנות ושהם צריכים להיזהר לא להתנגש בו.
&nbsp
זו תבנית תכננונית שנהוגה בהרבה ערים בעולם, ולא יוצרת יותר מדי בעיות בד"כ.
&nbsp
בישראל, אגב, לא מתכננים כרגע לאפשר לאופניים (רגילות או חשמליות) לנסוע בנתיבי תח"צ למיטב ידיעתי, אלא רק לאופנועים.
לדעתי הגיוני לאפשר לאופניים לנסוע על נתיבי תח"צ כי זה מקום בטוח להם יותר משאר הכביש ובטוח יותר מהמדרכה ששם יש יותר מדי אינטראקציות עם הולכי הרגל.
תמיד נתנו לאופניים להשתמש בנת"צים. החידוש היה באופנועים.
בלונדון הנת"צ הוא לצד המדרכה (ימין אצלכם) ולכן זה המקום בו האופניים אמורות לנוע בכביש. יש כמה דוגמאות למסלולים בין הנתיבים שלא כל-כך הצליחו (מסלול לעקיפת אוטובוסים באחד הגשרים שבוטל כי האוטובוסים שיצאו מהתחנות הרגו רוכבת, וכן מסלולים בין הנתיבים לנסיעה קדימה בצמתים ראשיות כדי שהתנועה לא תניח שכל הרוכבים שממשיכים ישר יפנו שמאלה/ ימינה אצלכם).
&nbsp
השאלה היתה אם צריך להרחיב את ההנחה שניתנה לרכב דו גלגלי לא ממונע לרכב דו גלגלי ממונע.
 

Bus Nerd

Active member
גם אצלנו הם לצד המדרכה... כשהם קיימים

תמיד נתנו לאופניים להשתמש בנת"צים. החידוש היה באופנועים.
בלונדון הנת"צ הוא לצד המדרכה (ימין אצלכם) ולכן זה המקום בו האופניים אמורות לנוע בכביש. יש כמה דוגמאות למסלולים בין הנתיבים שלא כל-כך הצליחו (מסלול לעקיפת אוטובוסים באחד הגשרים שבוטל כי האוטובוסים שיצאו מהתחנות הרגו רוכבת, וכן מסלולים בין הנתיבים לנסיעה קדימה בצמתים ראשיות כדי שהתנועה לא תניח שכל הרוכבים שממשיכים ישר יפנו שמאלה/ ימינה אצלכם).
&nbsp
השאלה היתה אם צריך להרחיב את ההנחה שניתנה לרכב דו גלגלי לא ממונע לרכב דו גלגלי ממונע.
גם אצלנו הם לצד המדרכה... כשהם קיימים
אגב לונדון, למה לפעמים יש פס הפרדה רצוף מצוייר ליד המדרכה? ולמה לפעמים הוא אדום ולפעמים הוא צהוב? מה ההבדל?
 

Ccyclist

Well-known member
הפסים ליד המדרכה הם מגבלות חנייה.

גם אצלנו הם לצד המדרכה... כשהם קיימים
אגב לונדון, למה לפעמים יש פס הפרדה רצוף מצוייר ליד המדרכה? ולמה לפעמים הוא אדום ולפעמים הוא צהוב? מה ההבדל?
הפסים ליד המדרכה הם מגבלות חנייה.
פס לבן זה סימון דרכים מהירות שממילא אי אפשק לחנות בהן.
&nbsp
בדרכים עירוניות:
פס צהוב יחיד מהווה מגבלת חנייה חמורה פחות, שעות עומס בלבד.
&nbsp
פס צהוב כפול מהווה מגבלת חנייה חמורה יותר, איסור מוחלט למעט תנאים מסויימים.
&nbsp
פס אדום כפול הוא סימון בלונדון ובמערב המידלנדס בלבד, איסור מוחלט על חנייה, לעיתים הפס מתעקל החוצה ליצור מפרצי חנייה מוגדרים. בלונדון הסימון נמצא רק על רשת הכבישים העיקרית השייכת ל TFL. השימוש בסימן החל בשנות התשעים לפני הקמת TFL והציבור קיבל את הסימון החדש כהודאה שהצבע הצהוב לא מרתיע מספיק.
&nbsp
יש לציין שבין הנתיבים הרגילים לנת"צ ישנו פס הפרדה לבן רציף. כמו כן ישנם נתיבי אופניים שביניהם לכביש הרגיל יש פס לבן רציף.
&nbsp
לחובבי הרכב הפרטי יש לציין שיש עוד מגבלות חנייה כמו ה CPZ או Controlled Parking Zone שנאכף ברחובות צדדיים בפרברים ובשכונות המרכזיות. בשיטה זו אסור למי שאין על רכבו כרטיס רישוי ספציפי לאזור לחנות שם לשעה קריטית בבוקר - 10:00-11:00 או 11:00-12:00 וזה הופך חניית יוממים לבלתי אפשרית. תושבי האזור יכולים לחנות בדרך הגישה הפרטית שלהם בחינם אך על מנת לחנות ברחוב עליהם לשלם לרישוי שנתי והם מקבלים או יכולים לקנות תווי מבקר לאורחיהם או לשיפוצניקים וכו'.
&nbsp
טכנית כל המידע לגבי כל סוגי הסימונים גלוי בשלטים התלויים ברחוב אבל לכו תגלו מראש במפה לפני נסיעה, אז תמיד עדיף לחנות בחניון מסודר או לברר מראש ואם אפשר - להשתמש בתח"צ ולא להסתבך. שלושה קייצים של נהיגה בבריטניה ורק במקרה אחד חניתי ברחוב.
 

0bama1

New member
ccy

הפסים ליד המדרכה הם מגבלות חנייה.
פס לבן זה סימון דרכים מהירות שממילא אי אפשק לחנות בהן.
&nbsp
בדרכים עירוניות:
פס צהוב יחיד מהווה מגבלת חנייה חמורה פחות, שעות עומס בלבד.
&nbsp
פס צהוב כפול מהווה מגבלת חנייה חמורה יותר, איסור מוחלט למעט תנאים מסויימים.
&nbsp
פס אדום כפול הוא סימון בלונדון ובמערב המידלנדס בלבד, איסור מוחלט על חנייה, לעיתים הפס מתעקל החוצה ליצור מפרצי חנייה מוגדרים. בלונדון הסימון נמצא רק על רשת הכבישים העיקרית השייכת ל TFL. השימוש בסימן החל בשנות התשעים לפני הקמת TFL והציבור קיבל את הסימון החדש כהודאה שהצבע הצהוב לא מרתיע מספיק.
&nbsp
יש לציין שבין הנתיבים הרגילים לנת"צ ישנו פס הפרדה לבן רציף. כמו כן ישנם נתיבי אופניים שביניהם לכביש הרגיל יש פס לבן רציף.
&nbsp
לחובבי הרכב הפרטי יש לציין שיש עוד מגבלות חנייה כמו ה CPZ או Controlled Parking Zone שנאכף ברחובות צדדיים בפרברים ובשכונות המרכזיות. בשיטה זו אסור למי שאין על רכבו כרטיס רישוי ספציפי לאזור לחנות שם לשעה קריטית בבוקר - 10:00-11:00 או 11:00-12:00 וזה הופך חניית יוממים לבלתי אפשרית. תושבי האזור יכולים לחנות בדרך הגישה הפרטית שלהם בחינם אך על מנת לחנות ברחוב עליהם לשלם לרישוי שנתי והם מקבלים או יכולים לקנות תווי מבקר לאורחיהם או לשיפוצניקים וכו'.
&nbsp
טכנית כל המידע לגבי כל סוגי הסימונים גלוי בשלטים התלויים ברחוב אבל לכו תגלו מראש במפה לפני נסיעה, אז תמיד עדיף לחנות בחניון מסודר או לברר מראש ואם אפשר - להשתמש בתח"צ ולא להסתבך. שלושה קייצים של נהיגה בבריטניה ורק במקרה אחד חניתי ברחוב.
ccy
לא רואה בלונדון ולא בגרמניה לדוגמא שימוש היסטרי בנתץ של דו גלגלי ,האמת?מעולם לא ראיתי אולי אתה שחי שם רואה .ואני הרבה בלונדון ,מעניין.
 

Ccyclist

Well-known member
אם היית סופר אופניים במקום לראות זוג פה זוג שם היית רואה.

ccy
לא רואה בלונדון ולא בגרמניה לדוגמא שימוש היסטרי בנתץ של דו גלגלי ,האמת?מעולם לא ראיתי אולי אתה שחי שם רואה .ואני הרבה בלונדון ,מעניין.
אם היית סופר אופניים במקום לראות זוג פה זוג שם היית רואה.
פעם עשיתי איזה תרגיל - הייתי באיזו הליכה של רבע שעה לחנות וראיתי שתי דבוקות של 4-5 אופניים בתחילת ההליכה אז החלטתי לספור זוגות אופניים באותו הכיוון (מהעיר החוצה) על כביש די ראשי שהנתיב הקרוב למדרכה בו היה נת"צ. בזמן שלקח לי להגיע לחנות עברתי כ115 זוגות אופניים, בממוצע 7.6 לדקה. זה היה בגבול אזורים 2 ו 3 אז במרכז השימוש תדיר פי 2 ויותר. בכביש עצמו 3 קווי אוטובוס שתדירותם בערב פעם ב 10 דקות.
&nbsp
כיום הסטטיסטיקה היא שכל כלי רכב רביעי במרכז העיר הוא אופניים. בלי שימוש מאסיבי בנת"צים זה לא היה אפשרי. נהגי האוטובוסים חונכו שלא לעקוף אופניים בעת הכניסה לתחנות ולא לעמוד על משבצת העצירה הקדמית בצמתים שנועדה לאופניים. אם הם עוברים על ההנחיות ניתן לדווח ל TFL אך על פי רוב הם למדו לפנות דרך לכלי התחבורה המהיר מהם. בממוצע אופניים מהירות פי 2 מנסיעה באוטובוס לונדוני בשעות היום ויצא לי ללוות חברים לתחנת אוטובוס, להמתין שיעלו לאוטובוס ורק אז להתחיל להתחרות בו, ולהגיע למקום המפגש במרכז העיר בחצי מזמן הנסיעה שלהם ולהמתין. יש מקומות כמו דרום לונדון והאקני שאין בהם רכבות תחתיות והתדירות הנמוכה ברכבת העילית - פעם ברבע שעה או חצי שעה תלוי בקו - הופכת אוטובוס תדיר ישיר לעדיף על רכבת לתחנות הטרמינל והחלפה לתחתית. התחרות מול התחתית מסובכת יותר - בנסיעה מאזור 2 אופניים מהירות יותר אם ישנה החלפה, בנסיעה מאזור 4 התחתית מהירה פי 2 ועושה מרחק שלוקח לאופניים שעה בחצי שעה. האופניים מאד פופולריות בקרב גברים בגילאי 20-40 בטבעות הראשונות שמסביב למרכז כי בניתוב הנכון הן מהירות יותר מכל תחבורה מוטורית בת 4 גלגלים (יצא לי אפילו לעקוף BMW שנסעה במקביל אלי בנסיעה של 5 ק"מ בגלל התנועה והרמזורים). יש רוכבות רבות אך במקרים רבים הן אינן אסרטיביות מספיק והן נוסעות בצד שמאל גם כשצריך לבחור בנתיב ימני יותר ולכן הן מעורבות ביותר תאונות קטלניות. (אחד הסוגים הקלאסיים הוא משאית שפונה שמאלה ורוכבת). עם זאת יצא לי לרכב עם רוכבת מאד אסרטיבית שחתכה ימינה במערכת סיבובית חשובה בעוד המכוניות בתנועה אז זה תלוי באדם ולא במגדר. אציין גם שאת הטסט הראשון העבירה אותי מורה לנהיגה ואת השידרוג לידנית התכוונתי לעשות עם מורה אחרת שהיתה קולגה שלה.
 

0bama1

New member
ccv

אם היית סופר אופניים במקום לראות זוג פה זוג שם היית רואה.
פעם עשיתי איזה תרגיל - הייתי באיזו הליכה של רבע שעה לחנות וראיתי שתי דבוקות של 4-5 אופניים בתחילת ההליכה אז החלטתי לספור זוגות אופניים באותו הכיוון (מהעיר החוצה) על כביש די ראשי שהנתיב הקרוב למדרכה בו היה נת"צ. בזמן שלקח לי להגיע לחנות עברתי כ115 זוגות אופניים, בממוצע 7.6 לדקה. זה היה בגבול אזורים 2 ו 3 אז במרכז השימוש תדיר פי 2 ויותר. בכביש עצמו 3 קווי אוטובוס שתדירותם בערב פעם ב 10 דקות.
&nbsp
כיום הסטטיסטיקה היא שכל כלי רכב רביעי במרכז העיר הוא אופניים. בלי שימוש מאסיבי בנת"צים זה לא היה אפשרי. נהגי האוטובוסים חונכו שלא לעקוף אופניים בעת הכניסה לתחנות ולא לעמוד על משבצת העצירה הקדמית בצמתים שנועדה לאופניים. אם הם עוברים על ההנחיות ניתן לדווח ל TFL אך על פי רוב הם למדו לפנות דרך לכלי התחבורה המהיר מהם. בממוצע אופניים מהירות פי 2 מנסיעה באוטובוס לונדוני בשעות היום ויצא לי ללוות חברים לתחנת אוטובוס, להמתין שיעלו לאוטובוס ורק אז להתחיל להתחרות בו, ולהגיע למקום המפגש במרכז העיר בחצי מזמן הנסיעה שלהם ולהמתין. יש מקומות כמו דרום לונדון והאקני שאין בהם רכבות תחתיות והתדירות הנמוכה ברכבת העילית - פעם ברבע שעה או חצי שעה תלוי בקו - הופכת אוטובוס תדיר ישיר לעדיף על רכבת לתחנות הטרמינל והחלפה לתחתית. התחרות מול התחתית מסובכת יותר - בנסיעה מאזור 2 אופניים מהירות יותר אם ישנה החלפה, בנסיעה מאזור 4 התחתית מהירה פי 2 ועושה מרחק שלוקח לאופניים שעה בחצי שעה. האופניים מאד פופולריות בקרב גברים בגילאי 20-40 בטבעות הראשונות שמסביב למרכז כי בניתוב הנכון הן מהירות יותר מכל תחבורה מוטורית בת 4 גלגלים (יצא לי אפילו לעקוף BMW שנסעה במקביל אלי בנסיעה של 5 ק"מ בגלל התנועה והרמזורים). יש רוכבות רבות אך במקרים רבים הן אינן אסרטיביות מספיק והן נוסעות בצד שמאל גם כשצריך לבחור בנתיב ימני יותר ולכן הן מעורבות ביותר תאונות קטלניות. (אחד הסוגים הקלאסיים הוא משאית שפונה שמאלה ורוכבת). עם זאת יצא לי לרכב עם רוכבת מאד אסרטיבית שחתכה ימינה במערכת סיבובית חשובה בעוד המכוניות בתנועה אז זה תלוי באדם ולא במגדר. אציין גם שאת הטסט הראשון העבירה אותי מורה לנהיגה ואת השידרוג לידנית התכוונתי לעשות עם מורה אחרת שהיתה קולגה שלה.
ccv
עם כל הכבוד ויש לי כבוד אין מה להשוות את האופי הבריטי לעזתי /ישראלי .הלוואי ואני טועה בקשר לנפגעים .אגב מתי הסרט מתחיל?
 

Ccyclist

Well-known member
רכבתי באזורים מגוונים מאד מבחינה אתנית.

ccv
עם כל הכבוד ויש לי כבוד אין מה להשוות את האופי הבריטי לעזתי /ישראלי .הלוואי ואני טועה בקשר לנפגעים .אגב מתי הסרט מתחיל?
רכבתי באזורים מגוונים מאד מבחינה אתנית.
לונדון היא עיר עולמית ויש בה אזורים שמזוהים עם האוכלוסיות שהזכרת ואחרות. רכבתי בכל מני מקומות שבין מרכז העיר לכבישי טבעת הביניים ואפילו חציתי את האוטוסטרדה ההיקפית M25 ב 4 כיוונים שונים.
&nbsp
גולדרס גרין היא יהודית, כנ"ל החיבור בינה להנדון.
אדג'וור רוד ובייזווטר הן ערביות כולל תחנת פדינגטון.
ניזדן היא הודית ויש בה מקדש מרהיב גגל Neasden Temple
הרינגיי גרין ליינס היא טורקית / קפריסאית טורקית.
בריקסטון היא אפרו קריבית וכנ"ל פקהאם.
&nbsp
אין קבוצה אתנית אחת שלא רכבתי דרך אזורים המזוהים איתה ותאמין לי שבעיר עם אוכלוסייה בסדר גודל של מדינת ישראל אין יותר מ5-10 רוכבים הרוגים בשנה והאזורים הבטוחים פחות הם שולי העיר כשנהגים לבנים בעיקר מגיעים מבחוץ ורגילים פחות לכמויות הרוכבים וליתרוננו בתנועה העירונית.
 

amit1270

New member
אני עוד זוכר את נבואות הזעם של "30 הרוגים בשנה"

משרד התחבורה
ההחלטה של משרד התחבורה לאשר נסיעה ברכב דו גלגלי בנתיב תחבורה ציבורית תגרום להרוגים ופצועים .מי יהיה אחראי על הגופות המרוחות על הנתיב הזה ?
אני עוד זוכר את נבואות הזעם של "30 הרוגים בשנה"
כשהתחילו להפעיל את הרכבת הקלה בירושלים.
&nbsp
עד כמה שאני זוכר, בכל 5 שנות פעילותה נהרג אדם אחד בלבד בתאונה עם הרק"ל (ואולי גם זה לא).
 

0bama1

New member
amit

אני עוד זוכר את נבואות הזעם של "30 הרוגים בשנה"
כשהתחילו להפעיל את הרכבת הקלה בירושלים.
&nbsp
עד כמה שאני זוכר, בכל 5 שנות פעילותה נהרג אדם אחד בלבד בתאונה עם הרק"ל (ואולי גם זה לא).
amit
מה הקשר בין קווי חשמלית בכל מקום בעולם לנתיב תחבורה ציבורית ?
 

Bus Nerd

Active member
לא הבנת את הודעתו לדעתי

amit
מה הקשר בין קווי חשמלית בכל מקום בעולם לנתיב תחבורה ציבורית ?
לא הבנת את הודעתו לדעתי
הוא אמר שנבואת הזעם שלך על הרוגים מנסיעת דו גלגלי בנתיב תח"צ זהה לנבואות הזעם על אנשים שיהרגו מהרק"ל בירושלים, שכמובן לא התממשו בסוף.
&nbsp
ובהודעתו של raminec הראו לך בדיוק שבנתיבי תח"צ בעולם המערבי דווקא נהוג לתת לרוכבי דו גלגלי (אפילו רוכבי אופניים) לרכב על הנת"צ.
 

0bama1

New member
bus

לא הבנת את הודעתו לדעתי
הוא אמר שנבואת הזעם שלך על הרוגים מנסיעת דו גלגלי בנתיב תח"צ זהה לנבואות הזעם על אנשים שיהרגו מהרק"ל בירושלים, שכמובן לא התממשו בסוף.
&nbsp
ובהודעתו של raminec הראו לך בדיוק שבנתיבי תח"צ בעולם המערבי דווקא נהוג לתת לרוכבי דו גלגלי (אפילו רוכבי אופניים) לרכב על הנת"צ.
bus
עניתי לו
 
נכון,רק אדם אחד. בתחנת שער שכם אם אני זוכר נכון.

אני עוד זוכר את נבואות הזעם של "30 הרוגים בשנה"
כשהתחילו להפעיל את הרכבת הקלה בירושלים.
&nbsp
עד כמה שאני זוכר, בכל 5 שנות פעילותה נהרג אדם אחד בלבד בתאונה עם הרק"ל (ואולי גם זה לא).
נכון,רק אדם אחד. בתחנת שער שכם אם אני זוכר נכון.
לכן גם לא מובנות לי כל נבואות הזעם בעניין הקו האדום בגוש דן.
 

Bus Nerd

Active member
בקו האדום בגוש דן הבעיה היא עם ז'בוטינסקי בפ"ת

נכון,רק אדם אחד. בתחנת שער שכם אם אני זוכר נכון.
לכן גם לא מובנות לי כל נבואות הזעם בעניין הקו האדום בגוש דן.
בקו האדום בגוש דן הבעיה היא עם ז'בוטינסקי בפ"ת
כשהוא היה מת"צ, נהרגו שם לא מעט אנשים שניסו לחצות את הכביש, והיו סרטונים שהראו שתזמון הרמזורים שם נתן זמן קצר מהאפשרי להולכי הרגל לחצות את המסלול. הגבעות במסלול והעובדה שאוטובוסים באים משני הכיוונים, ולא רק מכיוון אחד, הפכו אותו למסוכן מאוד לחציה.
&nbsp
עם רכבת הולכת להיות בדיוק אותה בעיה, אבל אולי בתדירות נמוכה יותר בחלק משעות היום. הרכבת חשמלית אז גם שומעים אותה פחות טוב, אבל את זה אפשר לפתור אם היא תצלצל לפני ובזמן חציית צמתים.
&nbsp
בקיצור נחיה ונראה ונקווה שאף אחד לא יהרג בצורה מטומטמת שם כשזה יהיה מסלול רק"ל.
 

0bama1

New member
bus

בקו האדום בגוש דן הבעיה היא עם ז'בוטינסקי בפ"ת
כשהוא היה מת"צ, נהרגו שם לא מעט אנשים שניסו לחצות את הכביש, והיו סרטונים שהראו שתזמון הרמזורים שם נתן זמן קצר מהאפשרי להולכי הרגל לחצות את המסלול. הגבעות במסלול והעובדה שאוטובוסים באים משני הכיוונים, ולא רק מכיוון אחד, הפכו אותו למסוכן מאוד לחציה.
&nbsp
עם רכבת הולכת להיות בדיוק אותה בעיה, אבל אולי בתדירות נמוכה יותר בחלק משעות היום. הרכבת חשמלית אז גם שומעים אותה פחות טוב, אבל את זה אפשר לפתור אם היא תצלצל לפני ובזמן חציית צמתים.
&nbsp
בקיצור נחיה ונראה ונקווה שאף אחד לא יהרג בצורה מטומטמת שם כשזה יהיה מסלול רק"ל.
bus
אני לא מודאג בכלל מהרקל .אני יודע שבנתיבי תחץ ששם אוטובוסים ,מוניות שירות,מוניות רגילות יתערבבו עם הדו גלגלי .הדו גלגלי יעשה חישובים היכן הכי נוח לנסוע .יהיו רבים שיסעו על הקו הדק שבין הנתיב תחצ לבין הנתיב הרגיל .ויהו חשופים לפגיעה משני הצדדים .רק רע הולך לקרות וימים יגידו ואני מקווה שאני טועה
 

Bus Nerd

Active member
לא דיברתי איתך, דיברתי עם אברהם. לא איכפת לי ממה אתה מודאג

bus
אני לא מודאג בכלל מהרקל .אני יודע שבנתיבי תחץ ששם אוטובוסים ,מוניות שירות,מוניות רגילות יתערבבו עם הדו גלגלי .הדו גלגלי יעשה חישובים היכן הכי נוח לנסוע .יהיו רבים שיסעו על הקו הדק שבין הנתיב תחצ לבין הנתיב הרגיל .ויהו חשופים לפגיעה משני הצדדים .רק רע הולך לקרות וימים יגידו ואני מקווה שאני טועה
לא דיברתי איתך, דיברתי עם אברהם. לא איכפת לי ממה אתה מודאג
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה