כמה צילומים לכבוד שבת

מצב
הנושא נעול.

gsi13579

New member
ישר אני אגיד: אם יהיו עיכובים , זה יהיה רק בגלל IC3

אוי לא.. כל כך קיוותי לא לראות את IC3 במסילת העמק
ישר אני אגיד: אם יהיו עיכובים , זה יהיה רק בגלל IC3
שריפות ועיכובים היו רק בגללו
רכבת ישראל קצת עיוורים בעניין הזה, ב2005 רכשו המון IC3 למרות שידעו כי קרו המון מקרים בעייתים איתו
&nbsp
 

Bus Nerd

Active member
נא, יש הרבה סיבות לעיכובים שלא קשורות לIC3

ישר אני אגיד: אם יהיו עיכובים , זה יהיה רק בגלל IC3
שריפות ועיכובים היו רק בגללו
רכבת ישראל קצת עיוורים בעניין הזה, ב2005 רכשו המון IC3 למרות שידעו כי קרו המון מקרים בעייתים איתו
&nbsp
נא, יש הרבה סיבות לעיכובים שלא קשורות לIC3
ובקו עם מסילה בודדת כמו קו העמק, סביר שיהיו כאלו לפעמים, בעיקר בשעות השיא.
 

gsi13579

New member
נכון, אולי הגזמתי - רוב העיכובים*

נא, יש הרבה סיבות לעיכובים שלא קשורות לIC3
ובקו עם מסילה בודדת כמו קו העמק, סביר שיהיו כאלו לפעמים, בעיקר בשעות השיא.
נכון, אולי הגזמתי - רוב העיכובים*
לכן ממש מקווה שרכבת ישראל ישתמשו כמה שפחות בIC3 בקו העמק
למרות שנראלי הסיכוי הוא נמוך, רכבות בחינם, למה שישתמשו במשהו חדיש? בואו נתן להם את ההכי ישן
 

Bus Nerd

Active member
לא חושב שאפשר לחזות מהיום איזה ציוד נייד ייסע בקו

נכון, אולי הגזמתי - רוב העיכובים*
לכן ממש מקווה שרכבת ישראל ישתמשו כמה שפחות בIC3 בקו העמק
למרות שנראלי הסיכוי הוא נמוך, רכבות בחינם, למה שישתמשו במשהו חדיש? בואו נתן להם את ההכי ישן
לא חושב שאפשר לחזות מהיום איזה ציוד נייד ייסע בקו
יכול להיות שייסע IC3, יכול להיות שייסע דאבל דק, עוד מוקדם להגיד.
&nbsp
ולא, לא מסכים שרוב העיכובים קורים בגלל תקלות של IC3. רובם קורים בגלל הלחץ במסילת האיילון ורכבות עמוסות מדי, נוסעים שמחזיקים את הדלת פתוחה יותר מדי זמן, תקלות איתות, וכו'. הרי חלק מהעיכובים החמורים ביותר שקורים *באופן קבוע* קורים בקו שIC3 לא נוסע עליו בכלל: הקו להוד השרון.
&nbsp
בגלל שמסילת העמק תופעל מראש בתדירות נמוכה יחסית, אני לא חושב שיהיו שם עיכובים גדולים מדי בשגרה אפילו כשמדובר במסילה בודדת.
&nbsp
ויש סיכוי סביר יותר שיפעילו דאבל דק, בעיקר בתקופת החגים שם מתכוננים למטיילים שמקווים שיעשו שימוש בקו. בזמנים רגילים לעומת זאת סביר שיפעילו IC3 (בעיקר בשעות השפל) כי אפשר להפעיל מערך קצר וזה חסכוני יותר מלהפעיל רכבת שלמה (את מערכי IC3 יותר קל לפצל ממערכי דאבל דק, כי מדובר בקרונועים עם מצמדים אוטומטיים)
 

gsi13579

New member
הבעיה שIC3 הוא אינו משודרג, אין בו שילוט פנימי וכריזה פנימית

לא חושב שאפשר לחזות מהיום איזה ציוד נייד ייסע בקו
יכול להיות שייסע IC3, יכול להיות שייסע דאבל דק, עוד מוקדם להגיד.
&nbsp
ולא, לא מסכים שרוב העיכובים קורים בגלל תקלות של IC3. רובם קורים בגלל הלחץ במסילת האיילון ורכבות עמוסות מדי, נוסעים שמחזיקים את הדלת פתוחה יותר מדי זמן, תקלות איתות, וכו'. הרי חלק מהעיכובים החמורים ביותר שקורים *באופן קבוע* קורים בקו שIC3 לא נוסע עליו בכלל: הקו להוד השרון.
&nbsp
בגלל שמסילת העמק תופעל מראש בתדירות נמוכה יחסית, אני לא חושב שיהיו שם עיכובים גדולים מדי בשגרה אפילו כשמדובר במסילה בודדת.
&nbsp
ויש סיכוי סביר יותר שיפעילו דאבל דק, בעיקר בתקופת החגים שם מתכוננים למטיילים שמקווים שיעשו שימוש בקו. בזמנים רגילים לעומת זאת סביר שיפעילו IC3 (בעיקר בשעות השפל) כי אפשר להפעיל מערך קצר וזה חסכוני יותר מלהפעיל רכבת שלמה (את מערכי IC3 יותר קל לפצל ממערכי דאבל דק, כי מדובר בקרונועים עם מצמדים אוטומטיים)
הבעיה שIC3 הוא אינו משודרג, אין בו שילוט פנימי וכריזה פנימית
ויש אף קרונות של IC3 שאין בהם אפילו את הלוגו של רכבת ישראל
 

raminec

New member
בהחלט יש כריזה פנימית

הבעיה שIC3 הוא אינו משודרג, אין בו שילוט פנימי וכריזה פנימית
ויש אף קרונות של IC3 שאין בהם אפילו את הלוגו של רכבת ישראל
בהחלט יש כריזה פנימית
אבל היא לא אוטומטית, אלא אנושית. בהתחשב ב"ריבוי התחנות" גם זה לא ממש יפריע לאף אחד.
 

אורי404

New member
זה בקטנה. ניתן לתיקון

הבעיה שIC3 הוא אינו משודרג, אין בו שילוט פנימי וכריזה פנימית
ויש אף קרונות של IC3 שאין בהם אפילו את הלוגו של רכבת ישראל
זה בקטנה. ניתן לתיקון
ניתן להכניס מערכת מידע חדשה.
 

raminec

New member
רכבת ישראל לא רכשה המון קרונועים

ישר אני אגיד: אם יהיו עיכובים , זה יהיה רק בגלל IC3
שריפות ועיכובים היו רק בגללו
רכבת ישראל קצת עיוורים בעניין הזה, ב2005 רכשו המון IC3 למרות שידעו כי קרו המון מקרים בעייתים איתו
&nbsp
רכבת ישראל לא רכשה המון קרונועים
בכל שנות קיומה. בוודאי שלא בשנת 2005 אז נרכשו בסה"כ 9 קרונועים אם הבנתי נכון מדו"ח מבקר המדינה (נרכשו 10 ואחד עשה תאונה בשוודיה ומעולם לא סופק).
img2.tapuz.co.il/forums/1_98430515.rtf
נושא התחזוקה של הקרונועים הוא ללא ספק בעייתי. אני לא יודע ב- 100% מה הסיבה המדוייקת למצב. איפשהו בין פוליטיקה פנימית של ועד העובדים עם ההנהלה להחלטה כלכלית של הרכבת שלא להשקיע בציוד ישן שלא מתכננים להשאיר עובד לאורך זמן. לא מכיר עוד ציוד נייד כל כך מוזנח ברכבת.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
נרכשו 46 קרונועים בסה"כ.

רכבת ישראל לא רכשה המון קרונועים
בכל שנות קיומה. בוודאי שלא בשנת 2005 אז נרכשו בסה"כ 9 קרונועים אם הבנתי נכון מדו"ח מבקר המדינה (נרכשו 10 ואחד עשה תאונה בשוודיה ומעולם לא סופק).
img2.tapuz.co.il/forums/1_98430515.rtf
נושא התחזוקה של הקרונועים הוא ללא ספק בעייתי. אני לא יודע ב- 100% מה הסיבה המדוייקת למצב. איפשהו בין פוליטיקה פנימית של ועד העובדים עם ההנהלה להחלטה כלכלית של הרכבת שלא להשקיע בציוד ישן שלא מתכננים להשאיר עובד לאורך זמן. לא מכיר עוד ציוד נייד כל כך מוזנח ברכבת.
נרכשו 46 קרונועים בסה"כ.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה