לא חושב שאפשר לחזות מהיום איזה ציוד נייד ייסע בקו
נכון, אולי הגזמתי - רוב העיכובים*
לכן ממש מקווה שרכבת ישראל ישתמשו כמה שפחות בIC3 בקו העמק
למרות שנראלי הסיכוי הוא נמוך, רכבות בחינם, למה שישתמשו במשהו חדיש? בואו נתן להם את ההכי ישן
לא חושב שאפשר לחזות מהיום איזה ציוד נייד ייסע בקו
יכול להיות שייסע IC3, יכול להיות שייסע דאבל דק, עוד מוקדם להגיד.
 
ולא, לא מסכים שרוב העיכובים קורים בגלל תקלות של IC3. רובם קורים בגלל הלחץ במסילת האיילון ורכבות עמוסות מדי, נוסעים שמחזיקים את הדלת פתוחה יותר מדי זמן, תקלות איתות, וכו'. הרי חלק מהעיכובים החמורים ביותר שקורים *באופן קבוע* קורים בקו שIC3 לא נוסע עליו בכלל: הקו להוד השרון.
 
בגלל שמסילת העמק תופעל מראש בתדירות נמוכה יחסית, אני לא חושב שיהיו שם עיכובים גדולים מדי בשגרה אפילו כשמדובר במסילה בודדת.
 
ויש סיכוי סביר יותר שיפעילו דאבל דק, בעיקר בתקופת החגים שם מתכוננים למטיילים שמקווים שיעשו שימוש בקו. בזמנים רגילים לעומת זאת סביר שיפעילו IC3 (בעיקר בשעות השפל) כי אפשר להפעיל מערך קצר וזה חסכוני יותר מלהפעיל רכבת שלמה (את מערכי IC3 יותר קל לפצל ממערכי דאבל דק, כי מדובר בקרונועים עם מצמדים אוטומטיים)