סקירה לחג - פיר שילוח אם המושבות

מצב
הנושא נעול.

dctgdctg

Member
סקירה לחג - פיר שילוח אם המושבות

סקירה לחג - פיר שילוח אם המושבות
מאתר גיאו-דניה:
פרויקט פיר אם המושבות כולל ביצוע פיר שילוח לרכבת הקלה בשיטת ההידרומיל.
פיר השילוח, הינו מבנה בטון תת קרקעי בצורת קופסא המורכב מקירות סלאריים היורדים לעומק של 38 מטר ומתחת למי תהום.
האלמנטים הסלאריים נחפרים בחפיפה כך שאלמנט שניוני חוצב מאלמנט ראשוני כ 20 ס"מ ובכך מאפשר יציקה רציפה וקבלת קיר הומוגני בכל היקף הפיר, לקבלת קיר חלק ואטום מחדירת מים.
בנוסף, ביציאות השילוח למכונות המנהור בוצעו בלוקי ג'ט-גראוט המאפשרים יציאה בטוחה יציבה ואטומה למכונות המנהור.

 

dctgdctg

Member
בחלק הקרוב לדרך אם המושבות - פשוט תעלה פתוחה

סקירה לחג - פיר שילוח אם המושבות
מאתר גיאו-דניה:
פרויקט פיר אם המושבות כולל ביצוע פיר שילוח לרכבת הקלה בשיטת ההידרומיל.
פיר השילוח, הינו מבנה בטון תת קרקעי בצורת קופסא המורכב מקירות סלאריים היורדים לעומק של 38 מטר ומתחת למי תהום.
האלמנטים הסלאריים נחפרים בחפיפה כך שאלמנט שניוני חוצב מאלמנט ראשוני כ 20 ס"מ ובכך מאפשר יציקה רציפה וקבלת קיר הומוגני בכל היקף הפיר, לקבלת קיר חלק ואטום מחדירת מים.
בנוסף, ביציאות השילוח למכונות המנהור בוצעו בלוקי ג'ט-גראוט המאפשרים יציאה בטוחה יציבה ואטומה למכונות המנהור.
בחלק הקרוב לדרך אם המושבות - פשוט תעלה פתוחה

 

dctgdctg

Member
כשמדרימים - העסק נעשה מעניין

סקירה לחג - פיר שילוח אם המושבות
מאתר גיאו-דניה:
פרויקט פיר אם המושבות כולל ביצוע פיר שילוח לרכבת הקלה בשיטת ההידרומיל.
פיר השילוח, הינו מבנה בטון תת קרקעי בצורת קופסא המורכב מקירות סלאריים היורדים לעומק של 38 מטר ומתחת למי תהום.
האלמנטים הסלאריים נחפרים בחפיפה כך שאלמנט שניוני חוצב מאלמנט ראשוני כ 20 ס"מ ובכך מאפשר יציקה רציפה וקבלת קיר הומוגני בכל היקף הפיר, לקבלת קיר חלק ואטום מחדירת מים.
בנוסף, ביציאות השילוח למכונות המנהור בוצעו בלוקי ג'ט-גראוט המאפשרים יציאה בטוחה יציבה ואטומה למכונות המנהור.
כשמדרימים - העסק נעשה מעניין

 

dctgdctg

Member
16 טון

סקירה לחג - פיר שילוח אם המושבות
מאתר גיאו-דניה:
פרויקט פיר אם המושבות כולל ביצוע פיר שילוח לרכבת הקלה בשיטת ההידרומיל.
פיר השילוח, הינו מבנה בטון תת קרקעי בצורת קופסא המורכב מקירות סלאריים היורדים לעומק של 38 מטר ומתחת למי תהום.
האלמנטים הסלאריים נחפרים בחפיפה כך שאלמנט שניוני חוצב מאלמנט ראשוני כ 20 ס"מ ובכך מאפשר יציקה רציפה וקבלת קיר הומוגני בכל היקף הפיר, לקבלת קיר חלק ואטום מחדירת מים.
בנוסף, ביציאות השילוח למכונות המנהור בוצעו בלוקי ג'ט-גראוט המאפשרים יציאה בטוחה יציבה ואטומה למכונות המנהור.
16 טון

 

dctgdctg

Member
למציצנים בלבד

סקירה לחג - פיר שילוח אם המושבות
מאתר גיאו-דניה:
פרויקט פיר אם המושבות כולל ביצוע פיר שילוח לרכבת הקלה בשיטת ההידרומיל.
פיר השילוח, הינו מבנה בטון תת קרקעי בצורת קופסא המורכב מקירות סלאריים היורדים לעומק של 38 מטר ומתחת למי תהום.
האלמנטים הסלאריים נחפרים בחפיפה כך שאלמנט שניוני חוצב מאלמנט ראשוני כ 20 ס"מ ובכך מאפשר יציקה רציפה וקבלת קיר הומוגני בכל היקף הפיר, לקבלת קיר חלק ואטום מחדירת מים.
בנוסף, ביציאות השילוח למכונות המנהור בוצעו בלוקי ג'ט-גראוט המאפשרים יציאה בטוחה יציבה ואטומה למכונות המנהור.
למציצנים בלבד

 

dctgdctg

Member
יש כלים בפנים

סקירה לחג - פיר שילוח אם המושבות
מאתר גיאו-דניה:
פרויקט פיר אם המושבות כולל ביצוע פיר שילוח לרכבת הקלה בשיטת ההידרומיל.
פיר השילוח, הינו מבנה בטון תת קרקעי בצורת קופסא המורכב מקירות סלאריים היורדים לעומק של 38 מטר ומתחת למי תהום.
האלמנטים הסלאריים נחפרים בחפיפה כך שאלמנט שניוני חוצב מאלמנט ראשוני כ 20 ס"מ ובכך מאפשר יציקה רציפה וקבלת קיר הומוגני בכל היקף הפיר, לקבלת קיר חלק ואטום מחדירת מים.
בנוסף, ביציאות השילוח למכונות המנהור בוצעו בלוקי ג'ט-גראוט המאפשרים יציאה בטוחה יציבה ואטומה למכונות המנהור.
יש כלים בפנים

 

dctgdctg

Member
הקצה הדרומי של האתר

סקירה לחג - פיר שילוח אם המושבות
מאתר גיאו-דניה:
פרויקט פיר אם המושבות כולל ביצוע פיר שילוח לרכבת הקלה בשיטת ההידרומיל.
פיר השילוח, הינו מבנה בטון תת קרקעי בצורת קופסא המורכב מקירות סלאריים היורדים לעומק של 38 מטר ומתחת למי תהום.
האלמנטים הסלאריים נחפרים בחפיפה כך שאלמנט שניוני חוצב מאלמנט ראשוני כ 20 ס"מ ובכך מאפשר יציקה רציפה וקבלת קיר הומוגני בכל היקף הפיר, לקבלת קיר חלק ואטום מחדירת מים.
בנוסף, ביציאות השילוח למכונות המנהור בוצעו בלוקי ג'ט-גראוט המאפשרים יציאה בטוחה יציבה ואטומה למכונות המנהור.
הקצה הדרומי של האתר

 

dctgdctg

Member
חוזרים צפונה

סקירה לחג - פיר שילוח אם המושבות
מאתר גיאו-דניה:
פרויקט פיר אם המושבות כולל ביצוע פיר שילוח לרכבת הקלה בשיטת ההידרומיל.
פיר השילוח, הינו מבנה בטון תת קרקעי בצורת קופסא המורכב מקירות סלאריים היורדים לעומק של 38 מטר ומתחת למי תהום.
האלמנטים הסלאריים נחפרים בחפיפה כך שאלמנט שניוני חוצב מאלמנט ראשוני כ 20 ס"מ ובכך מאפשר יציקה רציפה וקבלת קיר הומוגני בכל היקף הפיר, לקבלת קיר חלק ואטום מחדירת מים.
בנוסף, ביציאות השילוח למכונות המנהור בוצעו בלוקי ג'ט-גראוט המאפשרים יציאה בטוחה יציבה ואטומה למכונות המנהור.
חוזרים צפונה

 

dctgdctg

Member
מתחת לחלק הזה...

סקירה לחג - פיר שילוח אם המושבות
מאתר גיאו-דניה:
פרויקט פיר אם המושבות כולל ביצוע פיר שילוח לרכבת הקלה בשיטת ההידרומיל.
פיר השילוח, הינו מבנה בטון תת קרקעי בצורת קופסא המורכב מקירות סלאריים היורדים לעומק של 38 מטר ומתחת למי תהום.
האלמנטים הסלאריים נחפרים בחפיפה כך שאלמנט שניוני חוצב מאלמנט ראשוני כ 20 ס"מ ובכך מאפשר יציקה רציפה וקבלת קיר הומוגני בכל היקף הפיר, לקבלת קיר חלק ואטום מחדירת מים.
בנוסף, ביציאות השילוח למכונות המנהור בוצעו בלוקי ג'ט-גראוט המאפשרים יציאה בטוחה יציבה ואטומה למכונות המנהור.
מתחת לחלק הזה...

 

dctgdctg

Member
יש את זה...

סקירה לחג - פיר שילוח אם המושבות
מאתר גיאו-דניה:
פרויקט פיר אם המושבות כולל ביצוע פיר שילוח לרכבת הקלה בשיטת ההידרומיל.
פיר השילוח, הינו מבנה בטון תת קרקעי בצורת קופסא המורכב מקירות סלאריים היורדים לעומק של 38 מטר ומתחת למי תהום.
האלמנטים הסלאריים נחפרים בחפיפה כך שאלמנט שניוני חוצב מאלמנט ראשוני כ 20 ס"מ ובכך מאפשר יציקה רציפה וקבלת קיר הומוגני בכל היקף הפיר, לקבלת קיר חלק ואטום מחדירת מים.
בנוסף, ביציאות השילוח למכונות המנהור בוצעו בלוקי ג'ט-גראוט המאפשרים יציאה בטוחה יציבה ואטומה למכונות המנהור.
יש את זה...

 

dctgdctg

Member
מצפון לדרך אם המושבות, עבודות נוספות

סקירה לחג - פיר שילוח אם המושבות
מאתר גיאו-דניה:
פרויקט פיר אם המושבות כולל ביצוע פיר שילוח לרכבת הקלה בשיטת ההידרומיל.
פיר השילוח, הינו מבנה בטון תת קרקעי בצורת קופסא המורכב מקירות סלאריים היורדים לעומק של 38 מטר ומתחת למי תהום.
האלמנטים הסלאריים נחפרים בחפיפה כך שאלמנט שניוני חוצב מאלמנט ראשוני כ 20 ס"מ ובכך מאפשר יציקה רציפה וקבלת קיר הומוגני בכל היקף הפיר, לקבלת קיר חלק ואטום מחדירת מים.
בנוסף, ביציאות השילוח למכונות המנהור בוצעו בלוקי ג'ט-גראוט המאפשרים יציאה בטוחה יציבה ואטומה למכונות המנהור.
מצפון לדרך אם המושבות, עבודות נוספות
אותן אצלם מגובה רב, עקב סבך כבלי המתח שמעליהן

 

dctgdctg

Member
עבודות יצירה?

סקירה לחג - פיר שילוח אם המושבות
מאתר גיאו-דניה:
פרויקט פיר אם המושבות כולל ביצוע פיר שילוח לרכבת הקלה בשיטת ההידרומיל.
פיר השילוח, הינו מבנה בטון תת קרקעי בצורת קופסא המורכב מקירות סלאריים היורדים לעומק של 38 מטר ומתחת למי תהום.
האלמנטים הסלאריים נחפרים בחפיפה כך שאלמנט שניוני חוצב מאלמנט ראשוני כ 20 ס"מ ובכך מאפשר יציקה רציפה וקבלת קיר הומוגני בכל היקף הפיר, לקבלת קיר חלק ואטום מחדירת מים.
בנוסף, ביציאות השילוח למכונות המנהור בוצעו בלוקי ג'ט-גראוט המאפשרים יציאה בטוחה יציבה ואטומה למכונות המנהור.
עבודות יצירה?

 

dctgdctg

Member
איני בטוח שהצנרת שבתמונות קשורה לפרויקט הקו האדום

סקירה לחג - פיר שילוח אם המושבות
מאתר גיאו-דניה:
פרויקט פיר אם המושבות כולל ביצוע פיר שילוח לרכבת הקלה בשיטת ההידרומיל.
פיר השילוח, הינו מבנה בטון תת קרקעי בצורת קופסא המורכב מקירות סלאריים היורדים לעומק של 38 מטר ומתחת למי תהום.
האלמנטים הסלאריים נחפרים בחפיפה כך שאלמנט שניוני חוצב מאלמנט ראשוני כ 20 ס"מ ובכך מאפשר יציקה רציפה וקבלת קיר הומוגני בכל היקף הפיר, לקבלת קיר חלק ואטום מחדירת מים.
בנוסף, ביציאות השילוח למכונות המנהור בוצעו בלוקי ג'ט-גראוט המאפשרים יציאה בטוחה יציבה ואטומה למכונות המנהור.
איני בטוח שהצנרת שבתמונות קשורה לפרויקט הקו האדום

 

dctgdctg

Member
לפי הכיוון שלה, ייתכן והיא קשורה למאסף המזרחי של השפדן

סקירה לחג - פיר שילוח אם המושבות
מאתר גיאו-דניה:
פרויקט פיר אם המושבות כולל ביצוע פיר שילוח לרכבת הקלה בשיטת ההידרומיל.
פיר השילוח, הינו מבנה בטון תת קרקעי בצורת קופסא המורכב מקירות סלאריים היורדים לעומק של 38 מטר ומתחת למי תהום.
האלמנטים הסלאריים נחפרים בחפיפה כך שאלמנט שניוני חוצב מאלמנט ראשוני כ 20 ס"מ ובכך מאפשר יציקה רציפה וקבלת קיר הומוגני בכל היקף הפיר, לקבלת קיר חלק ואטום מחדירת מים.
בנוסף, ביציאות השילוח למכונות המנהור בוצעו בלוקי ג'ט-גראוט המאפשרים יציאה בטוחה יציבה ואטומה למכונות המנהור.
לפי הכיוון שלה, ייתכן והיא קשורה למאסף המזרחי של השפדן
שתחנת השאיבה הצפונית שלו נמצאת בחלק העליון של הצילום

 

dctgdctg

Member
ולסיום - קצת טבע... שנה טובה

סקירה לחג - פיר שילוח אם המושבות
מאתר גיאו-דניה:
פרויקט פיר אם המושבות כולל ביצוע פיר שילוח לרכבת הקלה בשיטת ההידרומיל.
פיר השילוח, הינו מבנה בטון תת קרקעי בצורת קופסא המורכב מקירות סלאריים היורדים לעומק של 38 מטר ומתחת למי תהום.
האלמנטים הסלאריים נחפרים בחפיפה כך שאלמנט שניוני חוצב מאלמנט ראשוני כ 20 ס"מ ובכך מאפשר יציקה רציפה וקבלת קיר הומוגני בכל היקף הפיר, לקבלת קיר חלק ואטום מחדירת מים.
בנוסף, ביציאות השילוח למכונות המנהור בוצעו בלוקי ג'ט-גראוט המאפשרים יציאה בטוחה יציבה ואטומה למכונות המנהור.
ולסיום - קצת טבע... שנה טובה

 

אורי404

New member
תודה על כל התמונות. שנה טובה

ולסיום - קצת טבע... שנה טובה
תודה על כל התמונות. שנה טובה
היו פעם כוונות על שביל אופניים, שיעבור באזור התמונה הזו. שביל, שיקשר בסופו של דבר לעתידים ולהמשך הירקון.
 

d70

Well-known member
יש לי חבר שמגיע באופן קבוע באופניים מאם המושבות לא.ת עתידים

תודה על כל התמונות. שנה טובה
היו פעם כוונות על שביל אופניים, שיעבור באזור התמונה הזו. שביל, שיקשר בסופו של דבר לעתידים ולהמשך הירקון.
יש לי חבר שמגיע באופן קבוע באופניים מאם המושבות לא.ת עתידים
הבעייה שיש חלק סלול רק באחת הגדות של הירקון ,מתחיל מכביש 4
 

Bus Nerd

Active member
תודה על התמונות.

סקירה לחג - פיר שילוח אם המושבות
מאתר גיאו-דניה:
פרויקט פיר אם המושבות כולל ביצוע פיר שילוח לרכבת הקלה בשיטת ההידרומיל.
פיר השילוח, הינו מבנה בטון תת קרקעי בצורת קופסא המורכב מקירות סלאריים היורדים לעומק של 38 מטר ומתחת למי תהום.
האלמנטים הסלאריים נחפרים בחפיפה כך שאלמנט שניוני חוצב מאלמנט ראשוני כ 20 ס"מ ובכך מאפשר יציקה רציפה וקבלת קיר הומוגני בכל היקף הפיר, לקבלת קיר חלק ואטום מחדירת מים.
בנוסף, ביציאות השילוח למכונות המנהור בוצעו בלוקי ג'ט-גראוט המאפשרים יציאה בטוחה יציבה ואטומה למכונות המנהור.
תודה על התמונות.
מעניין שבפיר הזה השתמשו בתומכות בטון בצדדי הפיר, ולא מתכת כמו בגלי גיל והרצל.
&nbsp
לדעתי זה בגלל שהפיר הזה הוא הפיר היחיד שיהפוך גם לתחנה.
&nbsp
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה