תחנת בנייני האומה - ישראבלוף?

מצב
הנושא נעול.

rans778

New member
תחנת בנייני האומה - ישראבלוף?

תחנת בנייני האומה - ישראבלוף?
תובנות לאחר סיור בתים מבפנים בתחנה.
3 מעליות - 100 איש.
מה אחוז הנוסעים שיוכל להשתמש בהן?
דרגנועים - עלו הון תועפות.
אז שאלתי, כמה זמן לוקח לעלות בדרגנועים 80 מ' למעלה למפלס הקרקע.
נעניתי - 7-10 דק'.
אז הסיסמא של הרכבת היא 28 דק' מת"א לירושלים.
השאלה כמה זמן זה באמת יקח להגיע Door 2 door?
נשמע לי קצת מוזר שלא מדברים על זה.
רשום על המעליות בטוש - מעלית 43, מעלית 44, מעלית 45.
האם באמת מתכננים תחנה בעומק שכזה רק עם 3 מעליות??
(אגב - למעליות לוקח כ-30 שניות).
 

jp3raptor

Member
ישראבלוף?

תחנת בנייני האומה - ישראבלוף?
תובנות לאחר סיור בתים מבפנים בתחנה.
3 מעליות - 100 איש.
מה אחוז הנוסעים שיוכל להשתמש בהן?
דרגנועים - עלו הון תועפות.
אז שאלתי, כמה זמן לוקח לעלות בדרגנועים 80 מ' למעלה למפלס הקרקע.
נעניתי - 7-10 דק'.
אז הסיסמא של הרכבת היא 28 דק' מת"א לירושלים.
השאלה כמה זמן זה באמת יקח להגיע Door 2 door?
נשמע לי קצת מוזר שלא מדברים על זה.
רשום על המעליות בטוש - מעלית 43, מעלית 44, מעלית 45.
האם באמת מתכננים תחנה בעומק שכזה רק עם 3 מעליות??
(אגב - למעליות לוקח כ-30 שניות).
ישראבלוף?
הנתון של 7-10 דקות מתייחס לזמן שלוקח מהרציף עד לכניסה ולא רק לנסיעה בדרגנוע.

אין פתרון אחר להעביר מסות של אנשים מלבד דרגנועים, וזהו הפתרון גם בכל שאר התחנות העמוקות בעולם

מצורף סרטון של תחנת רכבת תחתית בקייב בעומק 100 מטר
https://youtu.be/-RQagKCPSa0
 

alantan

New member
אפשר גם הרבה יותר מהיר ובריא - בהליכה מעלה בדרגנועים

תחנת בנייני האומה - ישראבלוף?
תובנות לאחר סיור בתים מבפנים בתחנה.
3 מעליות - 100 איש.
מה אחוז הנוסעים שיוכל להשתמש בהן?
דרגנועים - עלו הון תועפות.
אז שאלתי, כמה זמן לוקח לעלות בדרגנועים 80 מ' למעלה למפלס הקרקע.
נעניתי - 7-10 דק'.
אז הסיסמא של הרכבת היא 28 דק' מת"א לירושלים.
השאלה כמה זמן זה באמת יקח להגיע Door 2 door?
נשמע לי קצת מוזר שלא מדברים על זה.
רשום על המעליות בטוש - מעלית 43, מעלית 44, מעלית 45.
האם באמת מתכננים תחנה בעומק שכזה רק עם 3 מעליות??
(אגב - למעליות לוקח כ-30 שניות).
אפשר גם הרבה יותר מהיר ובריא - בהליכה מעלה בדרגנועים
בהנחה שהנוסעים יסכימו לעמוד בצד ימין...
 

Ccyclist

Well-known member
זו נורמה שאפשרית רק כשכולם רגילים למערכת.

אפשר גם הרבה יותר מהיר ובריא - בהליכה מעלה בדרגנועים
בהנחה שהנוסעים יסכימו לעמוד בצד ימין...
זו נורמה שאפשרית רק כשכולם רגילים למערכת.
כמו כן - היה ניסוי בהולבורן שהוכיח שיעיל יותר ששני נוסעים יעמדו על כל מדרגה.
&nbsp
אם עמידה בימין תהיה נורמה שמוכתבת מלמעלה ברק"ל התל אביבי ובתחנות ר"י וכן ברשת קניוני עזריאלי יש לזה סיכוי אבל בלי שיהיה קמפיין ממורכז לכך שעומדים בצד אחד והולכים בשני אין לכך סיכוי. יש מקומות פרובינציאליים באנגליה שלא נהוג לעמוד בימין.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
בישראל זה קורה רק כשהנוסעים מכירים זה את זה... אפילו אז

זו נורמה שאפשרית רק כשכולם רגילים למערכת.
כמו כן - היה ניסוי בהולבורן שהוכיח שיעיל יותר ששני נוסעים יעמדו על כל מדרגה.
&nbsp
אם עמידה בימין תהיה נורמה שמוכתבת מלמעלה ברק"ל התל אביבי ובתחנות ר"י וכן ברשת קניוני עזריאלי יש לזה סיכוי אבל בלי שיהיה קמפיין ממורכז לכך שעומדים בצד אחד והולכים בשני אין לכך סיכוי. יש מקומות פרובינציאליים באנגליה שלא נהוג לעמוד בימין.
בישראל זה קורה רק כשהנוסעים מכירים זה את זה... אפילו אז
הם לא תמיד עומדים יחד. במחוזותינו נהוג שכל נוסע תופס לעצמו מדרגה ו"משתלט" עליה בלי שום סיכוי לתת למישהו לעבור.
מאז הביקור בלונדון (לפני שנים רבות) אני תמיד נצמדת לימין בדרגנועים בכל העולם (אלא אם אני ממהרת ואז מנסה לרדת/לעלות במהירות, בתקווה שיש אפשרות).
 

darkshadow1

New member
לפחות בתחנת האומה לא תהיה יותר מדי ברירה.

זו נורמה שאפשרית רק כשכולם רגילים למערכת.
כמו כן - היה ניסוי בהולבורן שהוכיח שיעיל יותר ששני נוסעים יעמדו על כל מדרגה.
&nbsp
אם עמידה בימין תהיה נורמה שמוכתבת מלמעלה ברק"ל התל אביבי ובתחנות ר"י וכן ברשת קניוני עזריאלי יש לזה סיכוי אבל בלי שיהיה קמפיין ממורכז לכך שעומדים בצד אחד והולכים בשני אין לכך סיכוי. יש מקומות פרובינציאליים באנגליה שלא נהוג לעמוד בימין.
לפחות בתחנת האומה לא תהיה יותר מדי ברירה.
גם אם יטרחו לתאם בין זמני הגעת הרק"ל לבין זמני יציאת הרכבות- איחור של שתיים-שלוש דקות בזמן ההגעה של הרק"ל יגרום לכך שירדו מהרק"ל המוני נוסעים שיוכלו לתפוס את הרכבת בזמן רק אם הם ירדו מהר בדרגנועים, אחרת הם יצטרכו לחכות 20 דקות-חצי שעה לרכבת הבאה.
בקו האדום בתל אביב המצב יהיה פחות חמור- כי התדירות צפויה להיות גבוהה יותר וכי התחנות פחות עמוקות (כך שההבדל בין ירידה מהירה לבין ירידה במהירות רגילה פחות משמעותי).
 

Ccyclist

Well-known member
עם תדירות הערב האיומה של הרק"ל יצטרכו לתאם.

לפחות בתחנת האומה לא תהיה יותר מדי ברירה.
גם אם יטרחו לתאם בין זמני הגעת הרק"ל לבין זמני יציאת הרכבות- איחור של שתיים-שלוש דקות בזמן ההגעה של הרק"ל יגרום לכך שירדו מהרק"ל המוני נוסעים שיוכלו לתפוס את הרכבת בזמן רק אם הם ירדו מהר בדרגנועים, אחרת הם יצטרכו לחכות 20 דקות-חצי שעה לרכבת הבאה.
בקו האדום בתל אביב המצב יהיה פחות חמור- כי התדירות צפויה להיות גבוהה יותר וכי התחנות פחות עמוקות (כך שההבדל בין ירידה מהירה לבין ירידה במהירות רגילה פחות משמעותי).
עם תדירות הערב האיומה של הרק"ל יצטרכו לתאם.
במקומות שאני מכיר עם רכבת בינעירונית תת קרקעית ורכבת תחתית לא צריך לתאם כי תדירות התחתית גבוהה וההליכה בין רציפי התחתית לאלו של הבינעירונית תלויה בקצב אישי אז אין טעם לתאם. שתי הדוגמאות הן קינג'ס קרוס סנט פנקרס והרציפים התת קרקעיים של הטמזלינק בסט פנקרס וכן מורגייט בין רציפי הקו הצפוני לבין רציפי הגרייט נורת'רן. גם בין רציפי תחנות פני השטח לתחתית לא נהוג לתאם.
 
בתקווה שהתדירות תשתפר עד אז, חוץ מזה יש קווים נוספים

עם תדירות הערב האיומה של הרק"ל יצטרכו לתאם.
במקומות שאני מכיר עם רכבת בינעירונית תת קרקעית ורכבת תחתית לא צריך לתאם כי תדירות התחתית גבוהה וההליכה בין רציפי התחתית לאלו של הבינעירונית תלויה בקצב אישי אז אין טעם לתאם. שתי הדוגמאות הן קינג'ס קרוס סנט פנקרס והרציפים התת קרקעיים של הטמזלינק בסט פנקרס וכן מורגייט בין רציפי הקו הצפוני לבין רציפי הגרייט נורת'רן. גם בין רציפי תחנות פני השטח לתחתית לא נהוג לתאם.
בתקווה שהתדירות תשתפר עד אז, חוץ מזה יש קווים נוספים
 

benshap2

New member
בסבידור מהמאבטח עד הרציף לא לוקח 3-5 דקות?

תחנת בנייני האומה - ישראבלוף?
תובנות לאחר סיור בתים מבפנים בתחנה.
3 מעליות - 100 איש.
מה אחוז הנוסעים שיוכל להשתמש בהן?
דרגנועים - עלו הון תועפות.
אז שאלתי, כמה זמן לוקח לעלות בדרגנועים 80 מ' למעלה למפלס הקרקע.
נעניתי - 7-10 דק'.
אז הסיסמא של הרכבת היא 28 דק' מת"א לירושלים.
השאלה כמה זמן זה באמת יקח להגיע Door 2 door?
נשמע לי קצת מוזר שלא מדברים על זה.
רשום על המעליות בטוש - מעלית 43, מעלית 44, מעלית 45.
האם באמת מתכננים תחנה בעומק שכזה רק עם 3 מעליות??
(אגב - למעליות לוקח כ-30 שניות).
בסבידור מהמאבטח עד הרציף לא לוקח 3-5 דקות?
לא כזה שונה...
 
אין בלוף מטעם רכבת ישראל

תחנת בנייני האומה - ישראבלוף?
תובנות לאחר סיור בתים מבפנים בתחנה.
3 מעליות - 100 איש.
מה אחוז הנוסעים שיוכל להשתמש בהן?
דרגנועים - עלו הון תועפות.
אז שאלתי, כמה זמן לוקח לעלות בדרגנועים 80 מ' למעלה למפלס הקרקע.
נעניתי - 7-10 דק'.
אז הסיסמא של הרכבת היא 28 דק' מת"א לירושלים.
השאלה כמה זמן זה באמת יקח להגיע Door 2 door?
נשמע לי קצת מוזר שלא מדברים על זה.
רשום על המעליות בטוש - מעלית 43, מעלית 44, מעלית 45.
האם באמת מתכננים תחנה בעומק שכזה רק עם 3 מעליות??
(אגב - למעליות לוקח כ-30 שניות).
אין בלוף מטעם רכבת ישראל
מה אתה מציע להודיע במקום 28 דקות מירושלים- האומה-יצחק נבון לתל אביב -ההגנה?
גם היום רכבת ישראל מודיעה(לדוגמה) מתל אביב-מרכז-סבידור(ארלוזורוב) לנהריה 94 דקות.
נכון ש Door to door הוא הכי חשוב, אבל מה חברות הרכבות יכולות לעשות?
גם בחו״ל יש הודעות על זמני יציאה והגעה(מרציף לרציף) בלבד ורק לפעמים כאשר הנוסע צריך להחליף רכבת באמצע מסלולו הוא מקבל הודעה מוקדמת כמה זמן דרוש לו לכך בפועל.
רצ״ב דוגמה מתוך לוח זמנים של חברת הרכבות הגרמנית(DB):
יציאה מ Basel/שוויץ עם הגעה ל Heilbronn/גרמניה, כולל החלפה של ״6 דקות ב Karlsruhe״.

 
6 דקות הליכה (בנוסף להמתנה) כמובן

אין בלוף מטעם רכבת ישראל
מה אתה מציע להודיע במקום 28 דקות מירושלים- האומה-יצחק נבון לתל אביב -ההגנה?
גם היום רכבת ישראל מודיעה(לדוגמה) מתל אביב-מרכז-סבידור(ארלוזורוב) לנהריה 94 דקות.
נכון ש Door to door הוא הכי חשוב, אבל מה חברות הרכבות יכולות לעשות?
גם בחו״ל יש הודעות על זמני יציאה והגעה(מרציף לרציף) בלבד ורק לפעמים כאשר הנוסע צריך להחליף רכבת באמצע מסלולו הוא מקבל הודעה מוקדמת כמה זמן דרוש לו לכך בפועל.
רצ״ב דוגמה מתוך לוח זמנים של חברת הרכבות הגרמנית(DB):
יציאה מ Basel/שוויץ עם הגעה ל Heilbronn/גרמניה, כולל החלפה של ״6 דקות ב Karlsruhe״.
6 דקות הליכה (בנוסף להמתנה) כמובן
 

tapuzzo

New member
ברור לך מה יקרה - תורי ענק ליד המעליות, דחיפות וצעקות

תחנת בנייני האומה - ישראבלוף?
תובנות לאחר סיור בתים מבפנים בתחנה.
3 מעליות - 100 איש.
מה אחוז הנוסעים שיוכל להשתמש בהן?
דרגנועים - עלו הון תועפות.
אז שאלתי, כמה זמן לוקח לעלות בדרגנועים 80 מ' למעלה למפלס הקרקע.
נעניתי - 7-10 דק'.
אז הסיסמא של הרכבת היא 28 דק' מת"א לירושלים.
השאלה כמה זמן זה באמת יקח להגיע Door 2 door?
נשמע לי קצת מוזר שלא מדברים על זה.
רשום על המעליות בטוש - מעלית 43, מעלית 44, מעלית 45.
האם באמת מתכננים תחנה בעומק שכזה רק עם 3 מעליות??
(אגב - למעליות לוקח כ-30 שניות).
ברור לך מה יקרה - תורי ענק ליד המעליות, דחיפות וצעקות
תחנה שצריכה לשרת אלפי נוסעים, עם 3 מעליות כ"א 20 אנשים שיכנסו עם עגלות ותיקים.. תגיע רכבת כולם יצאו בבת אחת, כמה תיירים אולי ירצו לראות את הדרגנועים במשך 10 דקות.. כל היתר ירוצו למעליות ויהיו תורים ודחיפות ליד המעליות.
כל מי שיש לו ילדים מעדיף מעלית, כל מי שקשיש מעדיף מעלית, כל בעלי הנכות ישתמשו רק במעלית, כל מי שיש לו מזוודה או תיק גדול.
20 איש ינסו לצאת מהמעלית לרציף, 200 איש ינסו להיכנס למעלית. יצטרכו להעמיד שומר שיצעק "תנו קודם לצאת!!" "לא להידחף יש עוד מעלית בדרך!" ככה זה יגמר לא טוב.
(מספיק לבקר בקניון גדול או בסניף סופרמרקט בו יש מעלית לחניון ולראות את התופעהׂ גם שם עם הרבה יותר פיזור ביקושים ולא רכבת שבאה בבת אחת ורכבת שעוזבת בבת אחת, יש לרוב תורים על 3 מעליות..)
 

jp3raptor

Member
רוב האנשים ישתמשו בדרגנועים

ברור לך מה יקרה - תורי ענק ליד המעליות, דחיפות וצעקות
תחנה שצריכה לשרת אלפי נוסעים, עם 3 מעליות כ"א 20 אנשים שיכנסו עם עגלות ותיקים.. תגיע רכבת כולם יצאו בבת אחת, כמה תיירים אולי ירצו לראות את הדרגנועים במשך 10 דקות.. כל היתר ירוצו למעליות ויהיו תורים ודחיפות ליד המעליות.
כל מי שיש לו ילדים מעדיף מעלית, כל מי שקשיש מעדיף מעלית, כל בעלי הנכות ישתמשו רק במעלית, כל מי שיש לו מזוודה או תיק גדול.
20 איש ינסו לצאת מהמעלית לרציף, 200 איש ינסו להיכנס למעלית. יצטרכו להעמיד שומר שיצעק "תנו קודם לצאת!!" "לא להידחף יש עוד מעלית בדרך!" ככה זה יגמר לא טוב.
(מספיק לבקר בקניון גדול או בסניף סופרמרקט בו יש מעלית לחניון ולראות את התופעהׂ גם שם עם הרבה יותר פיזור ביקושים ולא רכבת שבאה בבת אחת ורכבת שעוזבת בבת אחת, יש לרוב תורים על 3 מעליות..)
רוב האנשים ישתמשו בדרגנועים
ודי עם ההגזמות!
יקח 7 דקות מהרציף עד לפתח הבניין (מהר יותר אם אתה ממהר)
&nbsp
&nbsp
 

tapuzzo

New member
אתה יודע מה זה 7 דקות על דרגנוע? ראית מה קורה בסבידור?

רוב האנשים ישתמשו בדרגנועים
ודי עם ההגזמות!
יקח 7 דקות מהרציף עד לפתח הבניין (מהר יותר אם אתה ממהר)
&nbsp
&nbsp
אתה יודע מה זה 7 דקות על דרגנוע? ראית מה קורה בסבידור?
כשרכבת מגיעה בסבידור ושם יש גם דרגנועים וגם מדרגות קצרות וגם מעלית -
נוצרים פקקים של 5 דקות המתנה.
אני מעריך שבדרגנועים ברכבת האומה כשתכנס רכבת אתה רק תמתין 5-10
דקות רק כדי להגיע לעלות על הדרגנוע + 7 דקות על הדרגנועים = רבע שעה..
 

jp3raptor

Member
בשעה שרכבת נכנסת יהיו שלושה דרגנועים עולים

אתה יודע מה זה 7 דקות על דרגנוע? ראית מה קורה בסבידור?
כשרכבת מגיעה בסבידור ושם יש גם דרגנועים וגם מדרגות קצרות וגם מעלית -
נוצרים פקקים של 5 דקות המתנה.
אני מעריך שבדרגנועים ברכבת האומה כשתכנס רכבת אתה רק תמתין 5-10
דקות רק כדי להגיע לעלות על הדרגנוע + 7 דקות על הדרגנועים = רבע שעה..
בשעה שרכבת נכנסת יהיו שלושה דרגנועים עולים
לוקח זמן לאנשים לצאת מהרכבת
לא תהיה המתנה, די לזרוע פאניקה
&nbsp
הנה סרטון מתחנה עמוקה יותר בקייב
כפי שניתן לראות לוקח בערך 4 דקות של נסיעה בדרגנוע
&nbsp
https://youtu.be/MbwiLEWKWVU
 

tapuzzo

New member
לא הבנתי.. אתה משווה תחנת מטרו לתחנת רכבת?

בשעה שרכבת נכנסת יהיו שלושה דרגנועים עולים
לוקח זמן לאנשים לצאת מהרכבת
לא תהיה המתנה, די לזרוע פאניקה
&nbsp
הנה סרטון מתחנה עמוקה יותר בקייב
כפי שניתן לראות לוקח בערך 4 דקות של נסיעה בדרגנוע
&nbsp
https://youtu.be/MbwiLEWKWVU
לא הבנתי.. אתה משווה תחנת מטרו לתחנת רכבת?
בתחנת מטרו יורדים 50 איש? 100 איש?
ברכבת בירושלים שזו תחנת הקצה יירדו בכל רכבת 500-1000 נוסעים לרציף וינסו לעלות בדרגנועים כמעט בו זמנית.
אותו לחץ שנוצר על 3 עמדות כרטוס ליציאה כשרכבת אקספרס מגיעה מתל אביב לחיפה חוף הכרמל. גם אז יש תור גדול והמתנה של 5 דקות לפעמים עד שאתה מגיע לעמדה.
הדרך היחידה לנסות לווסת את הלחצים האלו זה אם יהיו גורמים שיעכבו חלק מהנוסעים למשל דוכני הגרלות, מכונות צחצוח נעליים, עמדות הטענה, דוכן קפה או מכונות ממכר מזון וכו'. אם 50-100 איש התעכבו מרצונם כמה דקות, אז הורדת לחץ על המעליות והדרגנועים.
 

jp3raptor

Member
רפואה שלמה

לא הבנתי.. אתה משווה תחנת מטרו לתחנת רכבת?
בתחנת מטרו יורדים 50 איש? 100 איש?
ברכבת בירושלים שזו תחנת הקצה יירדו בכל רכבת 500-1000 נוסעים לרציף וינסו לעלות בדרגנועים כמעט בו זמנית.
אותו לחץ שנוצר על 3 עמדות כרטוס ליציאה כשרכבת אקספרס מגיעה מתל אביב לחיפה חוף הכרמל. גם אז יש תור גדול והמתנה של 5 דקות לפעמים עד שאתה מגיע לעמדה.
הדרך היחידה לנסות לווסת את הלחצים האלו זה אם יהיו גורמים שיעכבו חלק מהנוסעים למשל דוכני הגרלות, מכונות צחצוח נעליים, עמדות הטענה, דוכן קפה או מכונות ממכר מזון וכו'. אם 50-100 איש התעכבו מרצונם כמה דקות, אז הורדת לחץ על המעליות והדרגנועים.
רפואה שלמה
 

davidfainshtein

Member
מנהל
תרגע. הכל יהיה בסדר

לא הבנתי.. אתה משווה תחנת מטרו לתחנת רכבת?
בתחנת מטרו יורדים 50 איש? 100 איש?
ברכבת בירושלים שזו תחנת הקצה יירדו בכל רכבת 500-1000 נוסעים לרציף וינסו לעלות בדרגנועים כמעט בו זמנית.
אותו לחץ שנוצר על 3 עמדות כרטוס ליציאה כשרכבת אקספרס מגיעה מתל אביב לחיפה חוף הכרמל. גם אז יש תור גדול והמתנה של 5 דקות לפעמים עד שאתה מגיע לעמדה.
הדרך היחידה לנסות לווסת את הלחצים האלו זה אם יהיו גורמים שיעכבו חלק מהנוסעים למשל דוכני הגרלות, מכונות צחצוח נעליים, עמדות הטענה, דוכן קפה או מכונות ממכר מזון וכו'. אם 50-100 איש התעכבו מרצונם כמה דקות, אז הורדת לחץ על המעליות והדרגנועים.
תרגע. הכל יהיה בסדר
בתור מי שנוסע במטרו של מוסקבה על בסיס קבוע אני יכול להבטיח לך שאחרי תקופת הסתגלות - הכל יהיה בסדר.
נכון, מספר היורדים מרכבת מטרו נמוך יותר מאשר מה שיהיה בתחנת האומה, אבל קח בחשבון שתדירות של מטרו, במוסקבה, בשעות שיא - 90 שניות! כלומר אם נלך לפי החשבון שלך - 100 איש כל 90 שניות לאורך, נגיד 10 דקות = קצת מעל 650 איש. היות ובמטרו מדובר ברכבות משני הכיוונים, תכפיל פי 2, כלומר יותר מ- 1300 איש. זה לפי החשבון שלך שאגב לא מדויק בעליל.
רק כדי לסבר את האוזן - בתחנות העמוסות ביותר במוסקבה - נפח תנועת הנוסעים עומד על 163,000 איש ביממה!
 

Ccyclist

Well-known member
תמיד היו הבהלות פרבינציאליות וטוב שיש כ מי שמכירים את הנושא.

תרגע. הכל יהיה בסדר
בתור מי שנוסע במטרו של מוסקבה על בסיס קבוע אני יכול להבטיח לך שאחרי תקופת הסתגלות - הכל יהיה בסדר.
נכון, מספר היורדים מרכבת מטרו נמוך יותר מאשר מה שיהיה בתחנת האומה, אבל קח בחשבון שתדירות של מטרו, במוסקבה, בשעות שיא - 90 שניות! כלומר אם נלך לפי החשבון שלך - 100 איש כל 90 שניות לאורך, נגיד 10 דקות = קצת מעל 650 איש. היות ובמטרו מדובר ברכבות משני הכיוונים, תכפיל פי 2, כלומר יותר מ- 1300 איש. זה לפי החשבון שלך שאגב לא מדויק בעליל.
רק כדי לסבר את האוזן - בתחנות העמוסות ביותר במוסקבה - נפח תנועת הנוסעים עומד על 163,000 איש ביממה!
תמיד היו הבהלות פרבינציאליות וטוב שיש כ מי שמכירים את הנושא.
ב1838 אמרו שאם אנשים יסעו במהירות המסחררת 50 קמ"ש ברכבות החדשות כל האוויר ישאב מראיותיהם והם יחנקו למוות.
&nbsp
תמיד יש מי שמאוהבים בשטויות של עצמם.
 

mishat

New member
הנה אותה תחנה בשעת עומס

בשעה שרכבת נכנסת יהיו שלושה דרגנועים עולים
לוקח זמן לאנשים לצאת מהרכבת
לא תהיה המתנה, די לזרוע פאניקה
&nbsp
הנה סרטון מתחנה עמוקה יותר בקייב
כפי שניתן לראות לוקח בערך 4 דקות של נסיעה בדרגנוע
&nbsp
https://youtu.be/MbwiLEWKWVU
הנה אותה תחנה בשעת עומס

 
מצב
הנושא נעול.
למעלה