שרשור הכוונה ומודיעין 14/9

מצב
הנושא נעול.

נתנאל531

Well-known member
אם אוהבים הליכה רגלית - קו 11

ירושלים
שלום,
איך ניתן להגיע מהתחנה מרכזית בירושלים לשוק מחנה יהודה? ומשוק מחנה יהודה לשוק בעיר העתיקה ?

תודה רבה!
אם אוהבים הליכה רגלית - קו 11
כלומר בשתי הרגליים לאורך המסלול של הרכבת הקלה, עניין של 10-15 דקות הליכה מהתחנה המרכזית למחנה יהודה. אם רוצים לסוע - 3 תחנות ברכבת הקלה עד מחנה יהודה מהתחנה המרכזית.
&nbsp
משוק מחנה יהודה לשוק בעיר העתיקה אפשר גם כן ב'קו 11', עניין של 20-35 דקות הליכה לאורך רחוב יפו ומסלול הרכבת הקלה עד כיכר צה"ל, משם אפשר להמשיך רגלית לאורך החומה ולהכנס בשער יפו שהשוק סמוך אליו, או (לחובבי הרפתקאות) לרדת מעט מכיכר צה"ל לכיוון צפון ולהכנס דרך השער החדש, ממנו להמשיך בהליכה מפותלת בצמוד לחומה הדרומית (מסלול ההליכה פונה מספר פעמים בין רחובות, אבל תמיד בצמידות יחסית לחומה כך שאין רחוב דרומי יותר מקביל), עד שמגיעים לרחבה הפנימית של שער יפו שהיא פתחו של השוק.
&nbsp
אם בוחרים באופציית הנסיעה, רכבת קלה מתחנה מחנה יהודה עד תחנת כיכר צה"ל, משם ממשיכים רגלית דרך שער יפו או השער החדש.
&nbsp
לגבי כרטוס, אם לא אוהבים להסתבך - הכי קל להטעין מנוי 'חופשי-יומי' על רב-קו שמאפשר נסיעה חופשית יומית (עד 4 בבוקר) בכל מרחב ירושלים באוטובוסים וברכבת הקלה (ממבשרת ציון ועד מעלה אדומים, ומגילה ועד תל-ציון (כוכב יעקב) במחיר של 13.5 ש"ח. אחרת אפשר להטעין נסיעה עירונית או 2 נסיעות עירוניות בקוד 62 שמאפשרות המשך נסיעה בתוך 90 דקות מתיקוף ראשוני, או לקנות כרטיס נייר שלא מאפשר מעבר.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה