מספר כתבות על הרכבת מדה-מרקר

levikon

New member
מספר כתבות על הרכבת מדה-מרקר

כתבה בכלכליסט על הסגירה הקרובה של הרכבת בת"א
http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3697437,00.html
מספר כתבות על הרכבת מדה-מרקר
זה נראה שדה-מרקר הרימו את לפיד הרכבת בגאון. לא עובר יום ללא כתבה על העבודות ברכבת ישראל, השבת והרכבת וכ"ו.

היועץ של החרדים נגד עבודות הרכבת מייצג חברת רכבות ספרדית שתעבוד בשבת -
http://www.themarker.com/dynamo/1.3064288
אייל פיטוסי מיודעינו שפרש מהרכבת ופתח משרד יעוץ. כמו שנאמר - לכסף אין ריח, וצריך להתפרנס. מעניין אם הוא באמת מאמין במה שהוא כתב...

הסינים מאיימים לפרוש ממכרז הקרונות החשמליים: "מעדיפים אירופאים" -
http://www.themarker.com/dynamo/1.3064156
על הסאגה של מכרז הקרונועים החשמליים של ר"י.

הרכבת מודיעה: אלה 8 הימים שבהם נשבות - ומה החלופות -
http://www.themarker.com/dynamo/1.3064166
על הסגירה הכי נרחבת של רכבת ישראל בשנים האחרונות (ואולי הגדולה אי פעם?)

חיים כץ מנסה לחלץ את נתניהו - ומסתבך בעצמו -
http://www.themarker.com/dynamo/1.3064155
הכותרת מדברת בעד עצמה
 
טוב מאוד.

מספר כתבות על הרכבת מדה-מרקר
זה נראה שדה-מרקר הרימו את לפיד הרכבת בגאון. לא עובר יום ללא כתבה על העבודות ברכבת ישראל, השבת והרכבת וכ"ו.

היועץ של החרדים נגד עבודות הרכבת מייצג חברת רכבות ספרדית שתעבוד בשבת -
http://www.themarker.com/dynamo/1.3064288
אייל פיטוסי מיודעינו שפרש מהרכבת ופתח משרד יעוץ. כמו שנאמר - לכסף אין ריח, וצריך להתפרנס. מעניין אם הוא באמת מאמין במה שהוא כתב...

הסינים מאיימים לפרוש ממכרז הקרונות החשמליים: "מעדיפים אירופאים" -
http://www.themarker.com/dynamo/1.3064156
על הסאגה של מכרז הקרונועים החשמליים של ר"י.

הרכבת מודיעה: אלה 8 הימים שבהם נשבות - ומה החלופות -
http://www.themarker.com/dynamo/1.3064166
על הסגירה הכי נרחבת של רכבת ישראל בשנים האחרונות (ואולי הגדולה אי פעם?)

חיים כץ מנסה לחלץ את נתניהו - ומסתבך בעצמו -
http://www.themarker.com/dynamo/1.3064155
הכותרת מדברת בעד עצמה
טוב מאוד.
 
אז מה אתם אומרים על אייל פיטוסי? לא בגידה ברכבת?

מספר כתבות על הרכבת מדה-מרקר
זה נראה שדה-מרקר הרימו את לפיד הרכבת בגאון. לא עובר יום ללא כתבה על העבודות ברכבת ישראל, השבת והרכבת וכ"ו.

היועץ של החרדים נגד עבודות הרכבת מייצג חברת רכבות ספרדית שתעבוד בשבת -
http://www.themarker.com/dynamo/1.3064288
אייל פיטוסי מיודעינו שפרש מהרכבת ופתח משרד יעוץ. כמו שנאמר - לכסף אין ריח, וצריך להתפרנס. מעניין אם הוא באמת מאמין במה שהוא כתב...

הסינים מאיימים לפרוש ממכרז הקרונות החשמליים: "מעדיפים אירופאים" -
http://www.themarker.com/dynamo/1.3064156
על הסאגה של מכרז הקרונועים החשמליים של ר"י.

הרכבת מודיעה: אלה 8 הימים שבהם נשבות - ומה החלופות -
http://www.themarker.com/dynamo/1.3064166
על הסגירה הכי נרחבת של רכבת ישראל בשנים האחרונות (ואולי הגדולה אי פעם?)

חיים כץ מנסה לחלץ את נתניהו - ומסתבך בעצמו -
http://www.themarker.com/dynamo/1.3064155
הכותרת מדברת בעד עצמה
אז מה אתם אומרים על אייל פיטוסי? לא בגידה ברכבת?
 

Bus Nerd

Active member
יותר גרוע מה"בגידה" זה ניגוד האינטרסים

אז מה אתם אומרים על אייל פיטוסי? לא בגידה ברכבת?
יותר גרוע מה"בגידה" זה ניגוד האינטרסים
הוא מייצג שני גופים שיש להם אינטרסים מנוגדים לחלוטין: החרדים שרוצים שאף אחד לא יעבוד בשבת, ו־SEMI שחייבים לעבוד בשבת כדי לעמוד בלוחות הזמנים.
&nbsp
או שמא זה דווקא חיבור של שני האינטרסים האלו, שהרי אם SEMI לא יעבדו בשבת העבודות יתארכו ור"י יצטרכו לשלם להם יותר כסף. בכל מקרה זה ממש מסריח
 
אולי הסינים מגזימים הפעם?

מספר כתבות על הרכבת מדה-מרקר
זה נראה שדה-מרקר הרימו את לפיד הרכבת בגאון. לא עובר יום ללא כתבה על העבודות ברכבת ישראל, השבת והרכבת וכ"ו.

היועץ של החרדים נגד עבודות הרכבת מייצג חברת רכבות ספרדית שתעבוד בשבת -
http://www.themarker.com/dynamo/1.3064288
אייל פיטוסי מיודעינו שפרש מהרכבת ופתח משרד יעוץ. כמו שנאמר - לכסף אין ריח, וצריך להתפרנס. מעניין אם הוא באמת מאמין במה שהוא כתב...

הסינים מאיימים לפרוש ממכרז הקרונות החשמליים: "מעדיפים אירופאים" -
http://www.themarker.com/dynamo/1.3064156
על הסאגה של מכרז הקרונועים החשמליים של ר"י.

הרכבת מודיעה: אלה 8 הימים שבהם נשבות - ומה החלופות -
http://www.themarker.com/dynamo/1.3064166
על הסגירה הכי נרחבת של רכבת ישראל בשנים האחרונות (ואולי הגדולה אי פעם?)

חיים כץ מנסה לחלץ את נתניהו - ומסתבך בעצמו -
http://www.themarker.com/dynamo/1.3064155
הכותרת מדברת בעד עצמה
אולי הסינים מגזימים הפעם?
התקן STI בסה״כ מחייב קרונות יותר קטנים(Train gauge/Gabarit)
 

orengrinne

New member
הסינים צודקים רכבת ישראל יש חברת יעוץ גרמנית

אולי הסינים מגזימים הפעם?
התקן STI בסה״כ מחייב קרונות יותר קטנים(Train gauge/Gabarit)
הסינים צודקים רכבת ישראל יש חברת יעוץ גרמנית
משום מה הגרמנים יזכו ...כמו שאתה יודע באיזה אשכול חברת
אוטבוסים תזכה .

עדיף לסינים לעזוב למה הם לא יזכו !!! הכח מוטה מראש ונכתב

לטובת חברה גרמנית

והם הסינים שחקן וירטואלי להוריד את מחיר,

אז לפחות שהסינים יוצאים ,

החברות מגרמניה ידפקו מחיר גבוהה.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
צודקים או לא צודקים

הסינים צודקים רכבת ישראל יש חברת יעוץ גרמנית
משום מה הגרמנים יזכו ...כמו שאתה יודע באיזה אשכול חברת
אוטבוסים תזכה .

עדיף לסינים לעזוב למה הם לא יזכו !!! הכח מוטה מראש ונכתב

לטובת חברה גרמנית

והם הסינים שחקן וירטואלי להוריד את מחיר,

אז לפחות שהסינים יוצאים ,

החברות מגרמניה ידפקו מחיר גבוהה.
צודקים או לא צודקים
עם שטאדלר תזכה זה יהיה נהדר. אני מת על הנייד שלהם.
 

orengrinne

New member
אתה ההוכחה שהמכרז עקום ....והסינים צודקים

צודקים או לא צודקים
עם שטאדלר תזכה זה יהיה נהדר. אני מת על הנייד שלהם.
אתה ההוכחה שהמכרז עקום ....והסינים צודקים
יש מפרט טכני, יש הוכחות בשטח ויש מחיר ,זה הפרטמטרים

ואם מה שקובע זה מה אני אוהב ... אז עדיף לסינים לצאת ,העבודה

שהם זכו ברכבת קלה רק מחזקת את העמדה שלהם .

לכן עדיף שאולי משרד האוצר ינהל את המכרז .
 

davidfainshtein

Member
מנהל
אני לא הוכחה לשום דבר.

אתה ההוכחה שהמכרז עקום ....והסינים צודקים
יש מפרט טכני, יש הוכחות בשטח ויש מחיר ,זה הפרטמטרים

ואם מה שקובע זה מה אני אוהב ... אז עדיף לסינים לצאת ,העבודה

שהם זכו ברכבת קלה רק מחזקת את העמדה שלהם .

לכן עדיף שאולי משרד האוצר ינהל את המכרז .
אני לא הוכחה לשום דבר.
אני בחיים שלי למדתי דבר אחד: אני מעדיף לשלם ביוקר ולקבל מוצר טוב, בדוק, איכותי ולא לשלם בזול, לקבל מוצר סוג ב' ואח"כ להוציא עוד יותר על שיפורים, שיפוצים וטיפולים.
&nbsp
&nbsp
 

Bus Nerd

Active member


אני לא הוכחה לשום דבר.
אני בחיים שלי למדתי דבר אחד: אני מעדיף לשלם ביוקר ולקבל מוצר טוב, בדוק, איכותי ולא לשלם בזול, לקבל מוצר סוג ב' ואח"כ להוציא עוד יותר על שיפורים, שיפוצים וטיפולים.
&nbsp
&nbsp
 

orengrinne

New member
יש לך הוכחה מדעית שהמוצר הסיני פחות טוב נשמח לדעת

אני לא הוכחה לשום דבר.
אני בחיים שלי למדתי דבר אחד: אני מעדיף לשלם ביוקר ולקבל מוצר טוב, בדוק, איכותי ולא לשלם בזול, לקבל מוצר סוג ב' ואח"כ להוציא עוד יותר על שיפורים, שיפוצים וטיפולים.
&nbsp
&nbsp
יש לך הוכחה מדעית שהמוצר הסיני פחות טוב נשמח לדעת
חצי ממה שיש לכל עם ישראל בבית כולל אייפון וגלאקסי מיוצר בסין .

לשלם ביוקר זה אומר מהכיס של כולם במקום דברים חשובים יותר .
 

Bus Nerd

Active member
תשווה את האוטובוסים הסינים לאוטובוסים האירופאים.

יש לך הוכחה מדעית שהמוצר הסיני פחות טוב נשמח לדעת
חצי ממה שיש לכל עם ישראל בבית כולל אייפון וגלאקסי מיוצר בסין .

לשלם ביוקר זה אומר מהכיס של כולם במקום דברים חשובים יותר .
תשווה את האוטובוסים הסינים לאוטובוסים האירופאים.
אתה רוצה את זה גם ברכבות? אני ממש לא.
&nbsp
הטיעון זה ש"זה מהכיס של כולנו" לא תקף כי אם זה היה טיעון לגיטימי אז רוב אזרחי המדינה, שלא נוסעים ברכבת ובאוטובוס, היו אומרים "למה אני צריך לממן את התחבורה הציבורית? או את ביטוח לאומי? או את מכבי האש? או את צה"ל?" וכו' וכו'.
&nbsp
אם היית אומר לי שהבחירה בין רכבות אירופאיות לרכבות יפניות הייתי אומר סבבה גם יפן טוב. אבל סין ידועים באיכות העבודה הירודה ואיכות החומרים הירודה. טלפונים של סמסונג בכלל מיוצרים בקוריאה וטיוואן, ואייפון אולי מיוצר בסין אבל לפי תכנונים של חברה אמריקאית עם פיקוח הדוק שלהם, ולא לפי תכנון של חברה סינית מקומית שרוצה לחסוך בכל דבר אפשרי.
&nbsp
כמו כן, טלפון סלולרי זה לא רכבת. אם אתה קונה טלפון באיכות ירודה שמתפוצץ לך בכיס או משמיע רעשים או עושה בעיות עם מסך המגע, זו בעיה רק שלך. אבל אם ברכבת יש בעיה אנחנו מדברים כאן על סיכון חיים של המוני בני אדם. בגלל זה כשחופרים כאן מנהרות אולי מביאים כוח עבודה סיני, אבל המהנדסים מישראל. טלפון סלולרי מחליפים בימנו כל 3 שנים או פחות. רכבת אמורה להחזיק למשך כמה עשורים, לא שנתיים.
&nbsp
ברכבות אירופאיות לא מתפשרים על איכות החומרים ועל בדיקות הבטיחות ועל רווחת העובדים שבונים אותן (הם לא עבדים שלך). בסין לא מקפידים על אף אחד מהדברים האלו.
&nbsp
יש סיבה שבאירופה מעדיפים חברות אירופאיות ובארה"ב מעדיפים חברות אמריקאיות או אירופאיות עם מפעלים בארה"ב, ולא קונים מסין.
למה אנחנו צריכים להיות שונים מהם ולהתפשר על איכות ירודה?
 

davidfainshtein

Member
מנהל
מה שהוא אמר.

תשווה את האוטובוסים הסינים לאוטובוסים האירופאים.
אתה רוצה את זה גם ברכבות? אני ממש לא.
&nbsp
הטיעון זה ש"זה מהכיס של כולנו" לא תקף כי אם זה היה טיעון לגיטימי אז רוב אזרחי המדינה, שלא נוסעים ברכבת ובאוטובוס, היו אומרים "למה אני צריך לממן את התחבורה הציבורית? או את ביטוח לאומי? או את מכבי האש? או את צה"ל?" וכו' וכו'.
&nbsp
אם היית אומר לי שהבחירה בין רכבות אירופאיות לרכבות יפניות הייתי אומר סבבה גם יפן טוב. אבל סין ידועים באיכות העבודה הירודה ואיכות החומרים הירודה. טלפונים של סמסונג בכלל מיוצרים בקוריאה וטיוואן, ואייפון אולי מיוצר בסין אבל לפי תכנונים של חברה אמריקאית עם פיקוח הדוק שלהם, ולא לפי תכנון של חברה סינית מקומית שרוצה לחסוך בכל דבר אפשרי.
&nbsp
כמו כן, טלפון סלולרי זה לא רכבת. אם אתה קונה טלפון באיכות ירודה שמתפוצץ לך בכיס או משמיע רעשים או עושה בעיות עם מסך המגע, זו בעיה רק שלך. אבל אם ברכבת יש בעיה אנחנו מדברים כאן על סיכון חיים של המוני בני אדם. בגלל זה כשחופרים כאן מנהרות אולי מביאים כוח עבודה סיני, אבל המהנדסים מישראל. טלפון סלולרי מחליפים בימנו כל 3 שנים או פחות. רכבת אמורה להחזיק למשך כמה עשורים, לא שנתיים.
&nbsp
ברכבות אירופאיות לא מתפשרים על איכות החומרים ועל בדיקות הבטיחות ועל רווחת העובדים שבונים אותן (הם לא עבדים שלך). בסין לא מקפידים על אף אחד מהדברים האלו.
&nbsp
יש סיבה שבאירופה מעדיפים חברות אירופאיות ובארה"ב מעדיפים חברות אמריקאיות או אירופאיות עם מפעלים בארה"ב, ולא קונים מסין.
למה אנחנו צריכים להיות שונים מהם ולהתפשר על איכות ירודה?
מה שהוא אמר.
 
בכתבה על פיטוסי נכתב:

מספר כתבות על הרכבת מדה-מרקר
זה נראה שדה-מרקר הרימו את לפיד הרכבת בגאון. לא עובר יום ללא כתבה על העבודות ברכבת ישראל, השבת והרכבת וכ"ו.

היועץ של החרדים נגד עבודות הרכבת מייצג חברת רכבות ספרדית שתעבוד בשבת -
http://www.themarker.com/dynamo/1.3064288
אייל פיטוסי מיודעינו שפרש מהרכבת ופתח משרד יעוץ. כמו שנאמר - לכסף אין ריח, וצריך להתפרנס. מעניין אם הוא באמת מאמין במה שהוא כתב...

הסינים מאיימים לפרוש ממכרז הקרונות החשמליים: "מעדיפים אירופאים" -
http://www.themarker.com/dynamo/1.3064156
על הסאגה של מכרז הקרונועים החשמליים של ר"י.

הרכבת מודיעה: אלה 8 הימים שבהם נשבות - ומה החלופות -
http://www.themarker.com/dynamo/1.3064166
על הסגירה הכי נרחבת של רכבת ישראל בשנים האחרונות (ואולי הגדולה אי פעם?)

חיים כץ מנסה לחלץ את נתניהו - ומסתבך בעצמו -
http://www.themarker.com/dynamo/1.3064155
הכותרת מדברת בעד עצמה
בכתבה על פיטוסי נכתב:
״החברה אמורה להשלים את חישמול מסילת הרכבת החדשה לירושלים(A1) כבר בעוד שנתיים״.
אז איך ניתן לפתוח את הקו במרץ 2018 כפי שהודיעו?
אגב, ב LindIn כבר פורסמו השמות של מנהל משאבי אנוש, מנהל התחזוקה ומנהל הכספים של קבלן החישמול, בארץ SEMI.
 
מהכתבה אפשר גם להתרשם שעלול להיות איחור בחישמול ואז יהיהסבוך

בכתבה על פיטוסי נכתב:
״החברה אמורה להשלים את חישמול מסילת הרכבת החדשה לירושלים(A1) כבר בעוד שנתיים״.
אז איך ניתן לפתוח את הקו במרץ 2018 כפי שהודיעו?
אגב, ב LindIn כבר פורסמו השמות של מנהל משאבי אנוש, מנהל התחזוקה ומנהל הכספים של קבלן החישמול, בארץ SEMI.
מהכתבה אפשר גם להתרשם שעלול להיות איחור בחישמול ואז יהיהסבוך
SEMI עובדת בפעם הראשונה בארץ נאמר, אבל היא שייכת לתאגיד הספרדי הגדול ACS שכבר עבד בישראל באמצעות החברה DRAGADOS שעבד עבור רשות הנמלים והרכבות בנמל אשדוד והסתבך בגלל איחורים עד כמעט תקרית דיפלומטית.
הלואי שלא יחזור המצב המביך הזה בגלל חוסר אפשרות לעבוד בשבתות!

http://www.haaretz.com/print-edition/business/dragados-may-be-in-line-for-payoff-1.156646
 

davidfainshtein

Member
מנהל
ובינתיים גלובס עושה מאמץ (ומצליח) לעקוף את Ynet

מספר כתבות על הרכבת מדה-מרקר
זה נראה שדה-מרקר הרימו את לפיד הרכבת בגאון. לא עובר יום ללא כתבה על העבודות ברכבת ישראל, השבת והרכבת וכ"ו.

היועץ של החרדים נגד עבודות הרכבת מייצג חברת רכבות ספרדית שתעבוד בשבת -
http://www.themarker.com/dynamo/1.3064288
אייל פיטוסי מיודעינו שפרש מהרכבת ופתח משרד יעוץ. כמו שנאמר - לכסף אין ריח, וצריך להתפרנס. מעניין אם הוא באמת מאמין במה שהוא כתב...

הסינים מאיימים לפרוש ממכרז הקרונות החשמליים: "מעדיפים אירופאים" -
http://www.themarker.com/dynamo/1.3064156
על הסאגה של מכרז הקרונועים החשמליים של ר"י.

הרכבת מודיעה: אלה 8 הימים שבהם נשבות - ומה החלופות -
http://www.themarker.com/dynamo/1.3064166
על הסגירה הכי נרחבת של רכבת ישראל בשנים האחרונות (ואולי הגדולה אי פעם?)

חיים כץ מנסה לחלץ את נתניהו - ומסתבך בעצמו -
http://www.themarker.com/dynamo/1.3064155
הכותרת מדברת בעד עצמה
ובינתיים גלובס עושה מאמץ (ומצליח) לעקוף את Ynet
ברמת השטחיות, חוסר הבקיאות והטמטום.
http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001150144
 

david80

Member
כמו שאומרים ששעון מקולקל צודק פעמיים ביום

ובינתיים גלובס עושה מאמץ (ומצליח) לעקוף את Ynet
ברמת השטחיות, חוסר הבקיאות והטמטום.
http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001150144
כמו שאומרים ששעון מקולקל צודק פעמיים ביום
היא מאוד צודקת לגבי שבילי האופניים ומיקום תחנות האוטובוסים.
&nbsp
בשורה תחתונה - עושים חצי עבודה למי שאין רכב פרטי.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
גם לי הטענות האלה נשמעו הגיוניות...

כמו שאומרים ששעון מקולקל צודק פעמיים ביום
היא מאוד צודקת לגבי שבילי האופניים ומיקום תחנות האוטובוסים.
&nbsp
בשורה תחתונה - עושים חצי עבודה למי שאין רכב פרטי.
גם לי הטענות האלה נשמעו הגיוניות...
 

cwen

New member
אני גם חושבת שהכתבה הייתה ראויה

כמו שאומרים ששעון מקולקל צודק פעמיים ביום
היא מאוד צודקת לגבי שבילי האופניים ומיקום תחנות האוטובוסים.
&nbsp
בשורה תחתונה - עושים חצי עבודה למי שאין רכב פרטי.
אני גם חושבת שהכתבה הייתה ראויה
 
למעלה