אלסטום במרכז אירוע פוליטי-כלכלי בצרפת

מצב
הנושא נעול.
אלסטום במרכז אירוע פוליטי-כלכלי בצרפת

אלסטום במרכז אירוע פוליטי-כלכלי בצרפת
שלשום החברה הודיעה שהיא סוגרת את המפעל בו היא ייצרה את קטרי ה TGV וקטרים בכלל.
מענין: אם היא הייתה זוכה לפני 10 חודשים במכרז 62 הקטרים החשמליים שהזמינה ר״י אצל המתחרה שלה, בומברדיה........המפעל לא היה נסגר.
 

orengrinne

New member
שקר מוחלט הם קיבלו הזמנות חדשות לפרוייקטים חדשים

אלסטום במרכז אירוע פוליטי-כלכלי בצרפת
שלשום החברה הודיעה שהיא סוגרת את המפעל בו היא ייצרה את קטרי ה TGV וקטרים בכלל.
מענין: אם היא הייתה זוכה לפני 10 חודשים במכרז 62 הקטרים החשמליים שהזמינה ר״י אצל המתחרה שלה, בומברדיה........המפעל לא היה נסגר.
שקר מוחלט הם קיבלו הזמנות חדשות לפרוייקטים חדשים
אף אחד לא סוגר מפעל ,מאיפה אתה ממציא את השקרים האלה ? .

כנס לדף הודעות לעיתנואים ותקרא שהם רק גודלים .

http://www.alstom.com/press-centre/
 
יש ידיעות תומכות לסגירת המפעל בבלפורט בעיתונות הצרפתית,

שקר מוחלט הם קיבלו הזמנות חדשות לפרוייקטים חדשים
אף אחד לא סוגר מפעל ,מאיפה אתה ממציא את השקרים האלה ? .

כנס לדף הודעות לעיתנואים ותקרא שהם רק גודלים .

http://www.alstom.com/press-centre/
יש ידיעות תומכות לסגירת המפעל בבלפורט בעיתונות הצרפתית,
ובאתרי רכבות עולמיים.

[URL]http://www.lemonde.fr/economie-francaise/article/2016/09/07/alstom-va-arreter-la-production-de-trains-a-belfort-d-ici-a-2018_4994051_1656968.html[/URL]
 
וגם קישור לידיעה מאתר MainLine Diesels.net

יש ידיעות תומכות לסגירת המפעל בבלפורט בעיתונות הצרפתית,
ובאתרי רכבות עולמיים.

[URL]http://www.lemonde.fr/economie-francaise/article/2016/09/07/alstom-va-arreter-la-production-de-trains-a-belfort-d-ici-a-2018_4994051_1656968.html[/URL]
וגם קישור לידיעה מאתר MainLine Diesels.net
[URL]http://www.mainlinediesels.net/index.php?nav=1000001&lang=en&id=9237&action=shownews#.V9PO1Sh96Uk[/URL]
 

orengrinne

New member
זה לא נסגר ,זה מועבר ב 2018 למקום אחר בצרפת !!! זה הכל .

יש ידיעות תומכות לסגירת המפעל בבלפורט בעיתונות הצרפתית,
ובאתרי רכבות עולמיים.

[URL]http://www.lemonde.fr/economie-francaise/article/2016/09/07/alstom-va-arreter-la-production-de-trains-a-belfort-d-ici-a-2018_4994051_1656968.html[/URL]
זה לא נסגר ,זה מועבר ב 2018 למקום אחר בצרפת !!! זה הכל .
מהידעה למעלה אפשר לחשוב שהם סגרו את פס היצור

והלכו הבייתה.

שאני קורא את הידיעה היא אחרת לגמרי ,המפעל עובר למקום

אחד משיקול כלכלי עסקי למונע מפעלים כפולים שמבזבזים כסף ,

והוצע לעובדים לעבור יחד למפעל הגדול או לעבוד במפעל אחר של אלסטום .


או כמו שאגד סוגרת מוסך במקום אחד ועוברת למקום אחד מרכזי

וכך העובדים .
 

orengrinne

New member
לאוסם לצורך העניין יש שטח גדול וריק במפעלי צבר בקרית גת

זה לא נסגר ,זה מועבר ב 2018 למקום אחר בצרפת !!! זה הכל .
מהידעה למעלה אפשר לחשוב שהם סגרו את פס היצור

והלכו הבייתה.

שאני קורא את הידיעה היא אחרת לגמרי ,המפעל עובר למקום

אחד משיקול כלכלי עסקי למונע מפעלים כפולים שמבזבזים כסף ,

והוצע לעובדים לעבור יחד למפעל הגדול או לעבוד במפעל אחר של אלסטום .


או כמו שאגד סוגרת מוסך במקום אחד ועוברת למקום אחד מרכזי

וכך העובדים .
לאוסם לצורך העניין יש שטח גדול וריק במפעלי צבר בקרית גת
הרי סלטי צבר זה אוסם, יש לה מפעל ושטח גדול בקרית גת,

היא רוצה להוזיל עליות ולהרוויח יותר ,

אז מפנה את השטח בחולון מוכרת אותו

ובונה על השטח שיש לה בקרית גת עוד

מפעל תחת קורת אחת של אוסם ,חוסך עליות

של בעלי תפקידים כפולים .

או כמו חברת טבע שסגרה מפעלים ובנתה

אחד חדש מרכז לוגסיטי בשהם .
 

zvir1

New member
אוסם עברה מאזור לקרית מלאכי

לאוסם לצורך העניין יש שטח גדול וריק במפעלי צבר בקרית גת
הרי סלטי צבר זה אוסם, יש לה מפעל ושטח גדול בקרית גת,

היא רוצה להוזיל עליות ולהרוויח יותר ,

אז מפנה את השטח בחולון מוכרת אותו

ובונה על השטח שיש לה בקרית גת עוד

מפעל תחת קורת אחת של אוסם ,חוסך עליות

של בעלי תפקידים כפולים .

או כמו חברת טבע שסגרה מפעלים ובנתה

אחד חדש מרכז לוגסיטי בשהם .
אוסם עברה מאזור לקרית מלאכי
ולא מחולון לקרית גת
 
אתה טועה, בגדול

זה לא נסגר ,זה מועבר ב 2018 למקום אחר בצרפת !!! זה הכל .
מהידעה למעלה אפשר לחשוב שהם סגרו את פס היצור

והלכו הבייתה.

שאני קורא את הידיעה היא אחרת לגמרי ,המפעל עובר למקום

אחד משיקול כלכלי עסקי למונע מפעלים כפולים שמבזבזים כסף ,

והוצע לעובדים לעבור יחד למפעל הגדול או לעבוד במפעל אחר של אלסטום .


או כמו שאגד סוגרת מוסך במקום אחד ועוברת למקום אחד מרכזי

וכך העובדים .
אתה טועה, בגדול
המצב ב ALSTOM BELFORT הוא כזה שהוא כבר משפיע על מערכת הבחירות לנשיאות צרפת בשנה הבאה.

לפני שנה אני כבר כתבתי בפורום שהמצב ב BELFORT הוא קטסטרופלי(ראה את הידיעה להלן); למפעל היה לגמור מספר קטרים עבור קזחסטן ו עבור ה TGV המרוקאי וכמה קטרים עבור מגרשי עריכה בשוויץ, זה הכל!

המצב במפעל אלסטום שבו יועבר הייצור עד 2018 לא הרבה יותר טוב, מדובר על בית חרושת De DIETRICH לשעבר שלעולם לא ייצר קטרים ל TGV.
נכון שמצב אלסטום מחוץ לצרפת טוב ואפילו טוב מאוד ומפעלי הטראם וה EMU's בצפון צרפת/Valenciennes
ו la Rochelle יותר סביר, אבל אני דיברתי על מפעל הקטרים בלבד.

אין שום אנלוגיה ״בין מוסך אגד כלשהו למוסך מרכזי״, כפי שאתה כותב! BELFORT היה משך שנים ״היהלום שבכתר״, עוד מהתקופה לפני ש ALSTOM רכשה את כל ייצרני הרכבות בצרפת למעט את
ה ATELIERS du NORD de la FRANCE )ANF), שנרכשו ע״י BOMBARDIER.

[URL]http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/394/179119739/%D7%90%D7%A7%D7%98%D7%95%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%94/%D7%AA%D7%97%D7%91%D7%95%D7%A8%D7%94_%D7%A6%D7%99%D7%91%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%AA[/URL]
 
יש כבר עצומה נגד סגירת המפעל

אתה טועה, בגדול
המצב ב ALSTOM BELFORT הוא כזה שהוא כבר משפיע על מערכת הבחירות לנשיאות צרפת בשנה הבאה.

לפני שנה אני כבר כתבתי בפורום שהמצב ב BELFORT הוא קטסטרופלי(ראה את הידיעה להלן); למפעל היה לגמור מספר קטרים עבור קזחסטן ו עבור ה TGV המרוקאי וכמה קטרים עבור מגרשי עריכה בשוויץ, זה הכל!

המצב במפעל אלסטום שבו יועבר הייצור עד 2018 לא הרבה יותר טוב, מדובר על בית חרושת De DIETRICH לשעבר שלעולם לא ייצר קטרים ל TGV.
נכון שמצב אלסטום מחוץ לצרפת טוב ואפילו טוב מאוד ומפעלי הטראם וה EMU's בצפון צרפת/Valenciennes
ו la Rochelle יותר סביר, אבל אני דיברתי על מפעל הקטרים בלבד.

אין שום אנלוגיה ״בין מוסך אגד כלשהו למוסך מרכזי״, כפי שאתה כותב! BELFORT היה משך שנים ״היהלום שבכתר״, עוד מהתקופה לפני ש ALSTOM רכשה את כל ייצרני הרכבות בצרפת למעט את
ה ATELIERS du NORD de la FRANCE )ANF), שנרכשו ע״י BOMBARDIER.

[URL]http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/394/179119739/%D7%90%D7%A7%D7%98%D7%95%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%94/%D7%AA%D7%97%D7%91%D7%95%D7%A8%D7%94_%D7%A6%D7%99%D7%91%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%AA[/URL]
יש כבר עצומה נגד סגירת המפעל
http://www.estrepublicain.fr/editio...d/2016/09/10/belfort-une-petition-pour-alstom
 

sweetums

New member
ירידה בנתח השוק בצרפת ואתה יוצא בכותרת בומבסטית

אתה טועה, בגדול
המצב ב ALSTOM BELFORT הוא כזה שהוא כבר משפיע על מערכת הבחירות לנשיאות צרפת בשנה הבאה.

לפני שנה אני כבר כתבתי בפורום שהמצב ב BELFORT הוא קטסטרופלי(ראה את הידיעה להלן); למפעל היה לגמור מספר קטרים עבור קזחסטן ו עבור ה TGV המרוקאי וכמה קטרים עבור מגרשי עריכה בשוויץ, זה הכל!

המצב במפעל אלסטום שבו יועבר הייצור עד 2018 לא הרבה יותר טוב, מדובר על בית חרושת De DIETRICH לשעבר שלעולם לא ייצר קטרים ל TGV.
נכון שמצב אלסטום מחוץ לצרפת טוב ואפילו טוב מאוד ומפעלי הטראם וה EMU's בצפון צרפת/Valenciennes
ו la Rochelle יותר סביר, אבל אני דיברתי על מפעל הקטרים בלבד.

אין שום אנלוגיה ״בין מוסך אגד כלשהו למוסך מרכזי״, כפי שאתה כותב! BELFORT היה משך שנים ״היהלום שבכתר״, עוד מהתקופה לפני ש ALSTOM רכשה את כל ייצרני הרכבות בצרפת למעט את
ה ATELIERS du NORD de la FRANCE )ANF), שנרכשו ע״י BOMBARDIER.

[URL]http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/394/179119739/%D7%90%D7%A7%D7%98%D7%95%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%94/%D7%AA%D7%97%D7%91%D7%95%D7%A8%D7%94_%D7%A6%D7%99%D7%91%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%AA[/URL]
ירידה בנתח השוק בצרפת ואתה יוצא בכותרת בומבסטית
לא רלוונטי שמדובר בבית חרושת לשעבר, מייצרים בו כיום רכבות TER ויכשירו אותו.
עצומות,בחירות לנשיאות- פוליטיקה פנימית שלא רלוונטית למצב החברה.
 
לידיעה, בעצם כל נושא הוא מישני עבורנו.

ירידה בנתח השוק בצרפת ואתה יוצא בכותרת בומבסטית
לא רלוונטי שמדובר בבית חרושת לשעבר, מייצרים בו כיום רכבות TER ויכשירו אותו.
עצומות,בחירות לנשיאות- פוליטיקה פנימית שלא רלוונטית למצב החברה.
לידיעה, בעצם כל נושא הוא מישני עבורנו.
http://www.reuters.com/article/us-alstom-plant-idUSKCN11G0OT
 

orengrinne

New member
דיי לרמאות ,הידעה מדברת סה"כ על איחוד מפעלים ,זה הכל

אתה טועה, בגדול
המצב ב ALSTOM BELFORT הוא כזה שהוא כבר משפיע על מערכת הבחירות לנשיאות צרפת בשנה הבאה.

לפני שנה אני כבר כתבתי בפורום שהמצב ב BELFORT הוא קטסטרופלי(ראה את הידיעה להלן); למפעל היה לגמור מספר קטרים עבור קזחסטן ו עבור ה TGV המרוקאי וכמה קטרים עבור מגרשי עריכה בשוויץ, זה הכל!

המצב במפעל אלסטום שבו יועבר הייצור עד 2018 לא הרבה יותר טוב, מדובר על בית חרושת De DIETRICH לשעבר שלעולם לא ייצר קטרים ל TGV.
נכון שמצב אלסטום מחוץ לצרפת טוב ואפילו טוב מאוד ומפעלי הטראם וה EMU's בצפון צרפת/Valenciennes
ו la Rochelle יותר סביר, אבל אני דיברתי על מפעל הקטרים בלבד.

אין שום אנלוגיה ״בין מוסך אגד כלשהו למוסך מרכזי״, כפי שאתה כותב! BELFORT היה משך שנים ״היהלום שבכתר״, עוד מהתקופה לפני ש ALSTOM רכשה את כל ייצרני הרכבות בצרפת למעט את
ה ATELIERS du NORD de la FRANCE )ANF), שנרכשו ע״י BOMBARDIER.

[URL]http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/394/179119739/%D7%90%D7%A7%D7%98%D7%95%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%94/%D7%AA%D7%97%D7%91%D7%95%D7%A8%D7%94_%D7%A6%D7%99%D7%91%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%AA[/URL]
דיי לרמאות ,הידעה מדברת סה"כ על איחוד מפעלים ,זה הכל
מקימים מפעל חדש לקטרים במקום שכבר שייך לאלסטום

ומייצר קורונות ועוד דברים בנושא אנרגיה

המפעל חדש שיספק קטרים חדשים להודו אירן טורקיה רוסיה מזרח אירופה

ואירופה אפריקה ובעצן מכל העולם .

ועוד וגם את הטכנולוגיה למפעלים בעולם כולל ארה"ב שם אלסטום זכתה

בחידוש הקו מניו יורק צפונה .

ההזמנה הגדולה היא מהודו

אלסטום קיבלה הזמנה של 800 קטרים חדשים לשוק ההודי עד 2028
בעלות של 6 מילארד דולר,אז איפה בדיוק יש ירדה בביקוש ?

וכל ההתחיביות שלהם משנים קודמות

אתה ממציא כותרות ואין להם שחר .

http://in.reuters.com/article/india-ge-railway-contract-idINKCN0SY1Y520151110

כידוע אלסטוםזה גם חברת אנרגיה .
 
הדוגמא של 'אגד' לא טובה כ"כ...

זה לא נסגר ,זה מועבר ב 2018 למקום אחר בצרפת !!! זה הכל .
מהידעה למעלה אפשר לחשוב שהם סגרו את פס היצור

והלכו הבייתה.

שאני קורא את הידיעה היא אחרת לגמרי ,המפעל עובר למקום

אחד משיקול כלכלי עסקי למונע מפעלים כפולים שמבזבזים כסף ,

והוצע לעובדים לעבור יחד למפעל הגדול או לעבוד במפעל אחר של אלסטום .


או כמו שאגד סוגרת מוסך במקום אחד ועוברת למקום אחד מרכזי

וכך העובדים .
הדוגמא של 'אגד' לא טובה כ"כ...
'אגד' עברה צמצום של 50% בערך בהיקף גודלה בעשור וחצי האחרונים...
היו הרבה פיטורים של עובדי החברה, כמו גם צמצום מספר הסניפים ונכסי הנדל"ן שלה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה