מישהו מבין את הכתבה הזאת בלוקאל?

מצב
הנושא נעול.

jp3raptor

Member
מישהו מבין את הכתבה הזאת בלוקאל?

מישהו מבין את הכתבה הזאת בלוקאל?
לא ברור לי פשר המשפט:
"יש לציין כי בשלושת המקטעים האלו מדובר על תוספת נתיב אחד בלבד ולא אחד לכל כיוון. נתיבים אלו יפעלו בשעות עומסי התנועה. בשאר נתיבי התנועה המרכזיים בעיר לא מתוכננת הוספה של נתיבי תחבורה נוספים."

הכתבה:
"משרד התחבורה ועיריית הרצליה חתמו השבוע על הסכם ראשון בפרויקט "מהיר לעיר" לשיפור מערך התחבורה הציבורית, ובמסגרתו יוקמו נתיבי העדפה לתחבורה ציבורית בצירים מרכזיים בעיר.
הפרויקט, שיבוצע על ידי חברת נתיבי ישראל ונתיבי איילון במספר שלבים, ייושם במהלך ארבע השנים הקרובות וכולל את הרחבת צומת הסירה בשני נתיבים נוספים, שדרוג תשתיות הכבישים, שיפור משמעותי במערך השירות בתחבורה הציבורית בהיבטי תגבור תדירות הקווים, נוחות ונגישות ויאפשר צמצום משמעותי בזמן ההגעה ליעדים שונים ברחבי העיר.
בנוסף, הפרויקט כולל שדרוג תחנות ההמתנה לאוטובוסים, שיפורים בטיחותיים, התקנת שילוט אלקטרוני למתן מידע באשר לזמן ההגעה, תוספת קווים ושיפור מסלולים המותאמים לצרכים העירוניים המשתנים, בעיקר בשכונות העיר ובקווי היציאה והכניסה מהעיר, והקמת רשת שבילי אופניים לאורך מרבית צירי ההעדפה המובילים למרכזי תחבורה.
נתיבי ההעדפה לתחבורה הציבורית יהיו מכל הכניסות הראשיות לעיר, דרך מרכזי התעסוקה והבילוי אל מרכז העיר. עלות הפרויקט בהרצליה במימון משרד התחבורה עומד על מעל 200 מיליון שקלים.
ההסכם שנחתם מתייחס לשלושה מקטעים ביציאות וכניסות לעיר: ממחלף הסירה עד לצומת הכניסה לקיבוץ גליל ים (דרך הרכבת), רחוב בן גוריון (מצומת סוקולוב עד רמת השרון) ודרך ירושלים (מצומת סוקולוב ועד רעננה).
המקטע הראשון יחל, כאמור, במחלף הסירה שיורחב, כאשר נתיב נסיעה נוסף ייסלל לכיוון מזרח. באזור העלייה מנתיבי איילון להרצליה תתבצע פניה שמאלה של הנתיב לכיוון תחנת הרכבת ומשם ימשיך לרחוב בן ציון מיכאלי, לכיוון קניון שבעת הכוכבים ורחוב הרב קוק ועד לצומת הכניסה לקיבוץ גליל ים. יש לציין כי הנתיב הנוסף לאורך רחוב הרב קוק ייסלל רק לאחר שיושלם כביש המקביל אליו, במסגרת פרויקט הבנייה בגליל ים.
המקטע השני מתייחס לרחוב בן גוריון כולו, מצומת סוקולוב ועד הכניסה לרמת השרון. שם יתווסף נתיב תחבורה ציבורית נוסף על חשבון אי התנועה והצרת המדרכות. אותה שיטה תפעל גם לגבי המקטע השלישי, בדרך ירושלים, מצומת סוקולוב ועד הכניסה לרעננה.
יש לציין כי בשלושת המקטעים האלו מדובר על תוספת נתיב אחד בלבד ולא אחד לכל כיוון. נתיבים אלו יפעלו בשעות עומסי התנועה. בשאר נתיבי התנועה המרכזיים בעיר לא מתוכננת הוספה של נתיבי תחבורה נוספים.
על פי ההסכם שנחתם בין העירייה למשרד התחבורה, התכנון המפורט יתבצע תוך חצי שנה והעבודות על המקטע ממחלף הסירה מזרחה יחלו באמצע 2017 ואמורות להסתיים ביוני 2018.
ראש העירייה, משה פדלון, אמר השבוע: "מדובר במהפכה תחבורתית משמעותית. הנתיבים המועדים יהפכו את הגישה אל העיר למהירה וקלה הרבה יותר, יגבירו את מנועי הצמיחה הכלכליים של העיר וישפיעו לטובה על איכות החיים של כולנו".
מאיה כץ, מ"מ וסגנית ראש העירייה מחזיקת תיק התחבורה: "ההסכם הוא תוצר של משא ומתן ממושך שקיימנו מול משרד התחבורה, במטרה לקדם מהפכה משמעותית והכרחית לשדרוג התשתיות ולהתאמת מערך התחבורה הציבורית בעיר לרמה הדומה לזו הקיימת בערים המובילות בעולם. זאת, מתוך ראייה אסטרטגית להפחתת התלות בכלי רכב פרטיים ושימוש מוגבר בתחבורה ציבורית אמינה, יעילה וידידותית".
מנכ"ל העירייה, יהודה בן עזרא, ציין: "עיריית הרצליה שמה לה למטרה לקדם תחבורה ציבורית איכותית לתושבים, שתאפשר ניידות גבוהה ומהירה בתוך העיר. גורמי התנועה המקצועיים בעיר יפעלו לכך שהעבודות יבוצעו במינימום הפרעה לתנועה התקינה בעיר"."

http://www.local.co.il/herzliya/138390/Article/
 

DanielOne

New member
קצת מוזר ולא ממש הגיוני

מישהו מבין את הכתבה הזאת בלוקאל?
לא ברור לי פשר המשפט:
"יש לציין כי בשלושת המקטעים האלו מדובר על תוספת נתיב אחד בלבד ולא אחד לכל כיוון. נתיבים אלו יפעלו בשעות עומסי התנועה. בשאר נתיבי התנועה המרכזיים בעיר לא מתוכננת הוספה של נתיבי תחבורה נוספים."

הכתבה:
"משרד התחבורה ועיריית הרצליה חתמו השבוע על הסכם ראשון בפרויקט "מהיר לעיר" לשיפור מערך התחבורה הציבורית, ובמסגרתו יוקמו נתיבי העדפה לתחבורה ציבורית בצירים מרכזיים בעיר.
הפרויקט, שיבוצע על ידי חברת נתיבי ישראל ונתיבי איילון במספר שלבים, ייושם במהלך ארבע השנים הקרובות וכולל את הרחבת צומת הסירה בשני נתיבים נוספים, שדרוג תשתיות הכבישים, שיפור משמעותי במערך השירות בתחבורה הציבורית בהיבטי תגבור תדירות הקווים, נוחות ונגישות ויאפשר צמצום משמעותי בזמן ההגעה ליעדים שונים ברחבי העיר.
בנוסף, הפרויקט כולל שדרוג תחנות ההמתנה לאוטובוסים, שיפורים בטיחותיים, התקנת שילוט אלקטרוני למתן מידע באשר לזמן ההגעה, תוספת קווים ושיפור מסלולים המותאמים לצרכים העירוניים המשתנים, בעיקר בשכונות העיר ובקווי היציאה והכניסה מהעיר, והקמת רשת שבילי אופניים לאורך מרבית צירי ההעדפה המובילים למרכזי תחבורה.
נתיבי ההעדפה לתחבורה הציבורית יהיו מכל הכניסות הראשיות לעיר, דרך מרכזי התעסוקה והבילוי אל מרכז העיר. עלות הפרויקט בהרצליה במימון משרד התחבורה עומד על מעל 200 מיליון שקלים.
ההסכם שנחתם מתייחס לשלושה מקטעים ביציאות וכניסות לעיר: ממחלף הסירה עד לצומת הכניסה לקיבוץ גליל ים (דרך הרכבת), רחוב בן גוריון (מצומת סוקולוב עד רמת השרון) ודרך ירושלים (מצומת סוקולוב ועד רעננה).
המקטע הראשון יחל, כאמור, במחלף הסירה שיורחב, כאשר נתיב נסיעה נוסף ייסלל לכיוון מזרח. באזור העלייה מנתיבי איילון להרצליה תתבצע פניה שמאלה של הנתיב לכיוון תחנת הרכבת ומשם ימשיך לרחוב בן ציון מיכאלי, לכיוון קניון שבעת הכוכבים ורחוב הרב קוק ועד לצומת הכניסה לקיבוץ גליל ים. יש לציין כי הנתיב הנוסף לאורך רחוב הרב קוק ייסלל רק לאחר שיושלם כביש המקביל אליו, במסגרת פרויקט הבנייה בגליל ים.
המקטע השני מתייחס לרחוב בן גוריון כולו, מצומת סוקולוב ועד הכניסה לרמת השרון. שם יתווסף נתיב תחבורה ציבורית נוסף על חשבון אי התנועה והצרת המדרכות. אותה שיטה תפעל גם לגבי המקטע השלישי, בדרך ירושלים, מצומת סוקולוב ועד הכניסה לרעננה.
יש לציין כי בשלושת המקטעים האלו מדובר על תוספת נתיב אחד בלבד ולא אחד לכל כיוון. נתיבים אלו יפעלו בשעות עומסי התנועה. בשאר נתיבי התנועה המרכזיים בעיר לא מתוכננת הוספה של נתיבי תחבורה נוספים.
על פי ההסכם שנחתם בין העירייה למשרד התחבורה, התכנון המפורט יתבצע תוך חצי שנה והעבודות על המקטע ממחלף הסירה מזרחה יחלו באמצע 2017 ואמורות להסתיים ביוני 2018.
ראש העירייה, משה פדלון, אמר השבוע: "מדובר במהפכה תחבורתית משמעותית. הנתיבים המועדים יהפכו את הגישה אל העיר למהירה וקלה הרבה יותר, יגבירו את מנועי הצמיחה הכלכליים של העיר וישפיעו לטובה על איכות החיים של כולנו".
מאיה כץ, מ"מ וסגנית ראש העירייה מחזיקת תיק התחבורה: "ההסכם הוא תוצר של משא ומתן ממושך שקיימנו מול משרד התחבורה, במטרה לקדם מהפכה משמעותית והכרחית לשדרוג התשתיות ולהתאמת מערך התחבורה הציבורית בעיר לרמה הדומה לזו הקיימת בערים המובילות בעולם. זאת, מתוך ראייה אסטרטגית להפחתת התלות בכלי רכב פרטיים ושימוש מוגבר בתחבורה ציבורית אמינה, יעילה וידידותית".
מנכ"ל העירייה, יהודה בן עזרא, ציין: "עיריית הרצליה שמה לה למטרה לקדם תחבורה ציבורית איכותית לתושבים, שתאפשר ניידות גבוהה ומהירה בתוך העיר. גורמי התנועה המקצועיים בעיר יפעלו לכך שהעבודות יבוצעו במינימום הפרעה לתנועה התקינה בעיר"."

http://www.local.co.il/herzliya/138390/Article/
קצת מוזר ולא ממש הגיוני
הכוונה היא שיוסיפו נתיב אחד.
&nbsp
והוא יופעל בשעות העומס, לא ברור לאיזה כיוונים יהיה בין לבין.
&nbsp
לדוגמה, ממחלף הסירה לקיבוץ גליל ים בין 16 ל-19 יופעל הנתיב לכיוון מזרח, ובין השעות 7 ל-9 יופעל לצד ההפוך מגליל ים מערבה.
וכן על זה הדרך בשאר הנתיבים...
&nbsp
אגב, לא מובן לי למה קטע כ"כ קצר במיקום כל כך טוב אפשר להרחיב בקלות ויש המון מקום, אבל מחכים שישלימו את הפרוייקט של גליל ים.
&nbsp
&nbsp
 

jp3raptor

Member
תודה על ההסבר

קצת מוזר ולא ממש הגיוני
הכוונה היא שיוסיפו נתיב אחד.
&nbsp
והוא יופעל בשעות העומס, לא ברור לאיזה כיוונים יהיה בין לבין.
&nbsp
לדוגמה, ממחלף הסירה לקיבוץ גליל ים בין 16 ל-19 יופעל הנתיב לכיוון מזרח, ובין השעות 7 ל-9 יופעל לצד ההפוך מגליל ים מערבה.
וכן על זה הדרך בשאר הנתיבים...
&nbsp
אגב, לא מובן לי למה קטע כ"כ קצר במיקום כל כך טוב אפשר להרחיב בקלות ויש המון מקום, אבל מחכים שישלימו את הפרוייקט של גליל ים.
&nbsp
&nbsp
תודה על ההסבר
באמת נשמע לא הגיוני.
&nbsp
קמצנות או עקשנות של עיריית הרצליה?
 

DanielOne

New member
דווקא נשמע שמשרד התחבורה

תודה על ההסבר
באמת נשמע לא הגיוני.
&nbsp
קמצנות או עקשנות של עיריית הרצליה?
דווקא נשמע שמשרד התחבורה
מוכן לשפוך מאות מיליונים.
&nbsp
ומצד שני לא נראה לי שיש בעיה בשטח לעשות נתיב לכל כיוון ואפילו בלי להפקיע מהתחבורה הפרטית (לפחות לגבי הקטע הקצר בין מחלף הסירה לגליל ים)
&nbsp
אז ככה שקשה לי להגיד לך מה הסיבה.
&nbsp
אגב אפר לראות שזה גונז לחלוטין את הקו הוורוד.
&nbsp
ברעננה מתוכנן נתיב תחבורה לכל כיוון בשעות העומס וזה כנראה יבוא על חשבון הרכב הפרטי.
&nbsp
אולי באמת כדאי להביא במקום 29 את האוטובוסים כפי שעשו בקויים 1 ו-189 בת"א.
 

jp3raptor

Member
קמצנות -של עיריית הרצליה

דווקא נשמע שמשרד התחבורה
מוכן לשפוך מאות מיליונים.
&nbsp
ומצד שני לא נראה לי שיש בעיה בשטח לעשות נתיב לכל כיוון ואפילו בלי להפקיע מהתחבורה הפרטית (לפחות לגבי הקטע הקצר בין מחלף הסירה לגליל ים)
&nbsp
אז ככה שקשה לי להגיד לך מה הסיבה.
&nbsp
אגב אפר לראות שזה גונז לחלוטין את הקו הוורוד.
&nbsp
ברעננה מתוכנן נתיב תחבורה לכל כיוון בשעות העומס וזה כנראה יבוא על חשבון הרכב הפרטי.
&nbsp
אולי באמת כדאי להביא במקום 29 את האוטובוסים כפי שעשו בקויים 1 ו-189 בת"א.
קמצנות -של עיריית הרצליה
התכוונתי שאולי הם מתקמצנים של השטח
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה