על הכישלון של התמודדות הרכבת עם המקרה של אתמול

מצב
הנושא נעול.

Bus Nerd

Active member
על הכישלון של התמודדות הרכבת עם המקרה של אתמול

על הכישלון של התמודדות הרכבת עם המקרה של אתמול
אתמול בערב רכבת פגעה באדם בסביבות בת ים. כשדבר כזה קורה צריך להשבית את תנועת הרכבות כדי לפנות את הנפגע וכל הסיפור הזה, אז ברור שיש איחורים, וזה לגיטימי ומקובל.
לגיטימי גם שהרכבת לא ידעה מראש מתי המשטרה תאשר להם לפתוח מחדש את מקטע המסילה.

מה שפחות לגיטמי זה הדרך שבה הרכבת התמודדה עם זה.

הורידו את הנוסעים ברכבת דרומה שנעצרה בת"א ההגנה, והביאו להם אוטובוסים - זה בסדר.

מה שלא בסדר זה מה שקרה לנוסעים לכיוון הוד השרון. אחרי המתנה ארוכה הכריזו שהרכבת החלופית תצא עוד כמה דקות מת"א ההגנה וההמתנה הארוכה תסתיים... אבל אז הרכבת לא הגיעה להרבה יותר זמן (זה היה בשלב מאוחר של הערב וכבר לא ספרתי זמן).

מה שקרה בעצם זה שעמדו להוציא את הרכבת מת"א ההגנה בחזרה לכיוון הוד השרון, אבל אז המסילה נפתחה אז החליטו להחזיר אותה לשירות רגיל... ובמקום זה לתת לרכבת המקורית, שנתקעה הרבה יותר דרומה, לאסוף את הנוסעים. לא הודיעו על זה שום דבר, ורק ע"י זה ששאלתי את מנהל התחנה קיבלתי הסבר ללמה בדיוק הרכבת החלופית שהובטחה לא הגיעה. אם היו מודיעים על זה קודם, הייתי לוקח אוטובוס.

בכל מקרה, אותו מנהל אמר לי שהרכבת "ממש עכשיו בדרך לת"א ההגנה"... אז חיכיתי. המון זמן. ואז עברה רכבת *ריקה* לכיוון הוד השרון, בלי לעצור בתחנה. במקום להשתמש ברכבת הזו כדי לאסוף את הנוסעים שממתינים, החליטו להביא אותה כמה שיותר מהר להוד השרון, כנראה בשביל לא להתעכב יותר מדי ביציאה לנסיעה הבאה. רבע שעה אחרי הרכבת הזו, הרכבת סוף סוף הגיעה.

מדובר ברכבת של 20:47 (מת"א אוניברסיטה) שהגיעה ב21:53

ברור לי שיש צרכים תפעוליים ושצריך לאזן בין הצרכים של הנוסעים בכל התחנות וכל הקטע הזה. אני לא מפקפק בהחלטה של רכבת ישראל לפעול כמו שפעלה

אבל הבעיה היא שלא הודיעו ולא סיפרו מה קורה, וכל הזמן הבטיחו שהרכבת תבוא "ממש עוד מעט" או "עוד חמש דקות" כשבפועל זה לא היה המצב. אם היו מודיעים מראש שהרכבת החלופית מההגנה לא תגיע, הייתי יכול להמשיך את נסיעתי באוטובוס, ולהגיע הביתה הרבה יותר מוקדם.
 

benshap2

New member
זה נוצר ממדיניות הפיצוי השערורייתית של הרכבת

על הכישלון של התמודדות הרכבת עם המקרה של אתמול
אתמול בערב רכבת פגעה באדם בסביבות בת ים. כשדבר כזה קורה צריך להשבית את תנועת הרכבות כדי לפנות את הנפגע וכל הסיפור הזה, אז ברור שיש איחורים, וזה לגיטימי ומקובל.
לגיטימי גם שהרכבת לא ידעה מראש מתי המשטרה תאשר להם לפתוח מחדש את מקטע המסילה.

מה שפחות לגיטמי זה הדרך שבה הרכבת התמודדה עם זה.

הורידו את הנוסעים ברכבת דרומה שנעצרה בת"א ההגנה, והביאו להם אוטובוסים - זה בסדר.

מה שלא בסדר זה מה שקרה לנוסעים לכיוון הוד השרון. אחרי המתנה ארוכה הכריזו שהרכבת החלופית תצא עוד כמה דקות מת"א ההגנה וההמתנה הארוכה תסתיים... אבל אז הרכבת לא הגיעה להרבה יותר זמן (זה היה בשלב מאוחר של הערב וכבר לא ספרתי זמן).

מה שקרה בעצם זה שעמדו להוציא את הרכבת מת"א ההגנה בחזרה לכיוון הוד השרון, אבל אז המסילה נפתחה אז החליטו להחזיר אותה לשירות רגיל... ובמקום זה לתת לרכבת המקורית, שנתקעה הרבה יותר דרומה, לאסוף את הנוסעים. לא הודיעו על זה שום דבר, ורק ע"י זה ששאלתי את מנהל התחנה קיבלתי הסבר ללמה בדיוק הרכבת החלופית שהובטחה לא הגיעה. אם היו מודיעים על זה קודם, הייתי לוקח אוטובוס.

בכל מקרה, אותו מנהל אמר לי שהרכבת "ממש עכשיו בדרך לת"א ההגנה"... אז חיכיתי. המון זמן. ואז עברה רכבת *ריקה* לכיוון הוד השרון, בלי לעצור בתחנה. במקום להשתמש ברכבת הזו כדי לאסוף את הנוסעים שממתינים, החליטו להביא אותה כמה שיותר מהר להוד השרון, כנראה בשביל לא להתעכב יותר מדי ביציאה לנסיעה הבאה. רבע שעה אחרי הרכבת הזו, הרכבת סוף סוף הגיעה.

מדובר ברכבת של 20:47 (מת"א אוניברסיטה) שהגיעה ב21:53

ברור לי שיש צרכים תפעוליים ושצריך לאזן בין הצרכים של הנוסעים בכל התחנות וכל הקטע הזה. אני לא מפקפק בהחלטה של רכבת ישראל לפעול כמו שפעלה

אבל הבעיה היא שלא הודיעו ולא סיפרו מה קורה, וכל הזמן הבטיחו שהרכבת תבוא "ממש עוד מעט" או "עוד חמש דקות" כשבפועל זה לא היה המצב. אם היו מודיעים מראש שהרכבת החלופית מההגנה לא תגיע, הייתי יכול להמשיך את נסיעתי באוטובוס, ולהגיע הביתה הרבה יותר מוקדם.
זה נוצר ממדיניות הפיצוי השערורייתית של הרכבת
אתה כבר איחרת ביותר מחצי שעה/שעה?
מצידם שתאחר ב 9 שעות גם.
רק שלא יתעכבו אנשים אחרים כדי שלא יהיה פיצוי נוסף.
&nbsp
חייבים ליצור פיצוי שדומה יותר לחברות התעופה:
&nbsp
בין 5 דקות לרבע שעה - 50 שקל.
16-30 דקות - 150 שקל.
31 דקות עד 60 דקות איחור - 500 שקל.
61 דקות עד 120 דקות - 1500 שקל.
121 דקות ומעלה - 5,000 שקל.
&nbsp
הפיצוי הינו לנוסע, ללא הוכחת נזק, והינו מתווסף על כל נזק שיוכל הנוסע להוכיח ואשר נגרם בשל האיחור של הרכבת.
לפיצוי זה יתווסף כרטיס חינם על כל איחור של 5 דקות ומעלה.
&nbsp
בכל איחור של 30 דקות או יותר, הרכבת תחויב להעניק לכל נוסע בקבוק משקה לבחירתו.
&nbsp
&nbsp
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה