כתבה בכלכליסט על הסגירה הקרובה של הרכבת בת"א

מצב
הנושא נעול.

Bus Nerd

Active member
הטענה ש"ברכבת עדיין לא יודעים מה יהיה" מדאיגה

כתבה בכלכליסט על הסגירה הקרובה של הרכבת בת"א
http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3697437,00.html
הטענה ש"ברכבת עדיין לא יודעים מה יהיה" מדאיגה
זה משהו שאמורים לתכנן חודשים מראש, לא חמש דקות מראש. עצם העובדה שאנחנו שבועיים מהסגירה ואף אחד לא יודע כלום זה לא סתם מרגיז, זה גם גורם לפקפוק בהתנהלות של ר"י בכל הקשור לסיפור הזה.
&nbsp
גם הכתבה לא מפרטת הרבה, מה הכוונה במשפט "לדבריו, העבודות הנוכחיות, שאחת ממטרותיהן היא חיבור מסילת החוף לקו השרון עם שלוחות לרעננה והרצליה, נעשות גם משום שהתוואי לא נבנה לפי התוואי המקורי"?
האם הכוונה שהיו שינויים של הרגע האחרון בתוכניות, או שהוא פשוט מדבר על כך שצריך להזיז את המסילות לתוואי החדש?
&nbsp
ולמה בר"י אף אחד לא יודע מה הולך להיות? הנוסעים היו סובלים הרבה פחות אם היו יודעים מראש מה צפוי להם.
 

Bus Nerd

Active member
באותו נושא, נציגי השירות של ר"י לא מעודכנים כלל

הטענה ש"ברכבת עדיין לא יודעים מה יהיה" מדאיגה
זה משהו שאמורים לתכנן חודשים מראש, לא חמש דקות מראש. עצם העובדה שאנחנו שבועיים מהסגירה ואף אחד לא יודע כלום זה לא סתם מרגיז, זה גם גורם לפקפוק בהתנהלות של ר"י בכל הקשור לסיפור הזה.
&nbsp
גם הכתבה לא מפרטת הרבה, מה הכוונה במשפט "לדבריו, העבודות הנוכחיות, שאחת ממטרותיהן היא חיבור מסילת החוף לקו השרון עם שלוחות לרעננה והרצליה, נעשות גם משום שהתוואי לא נבנה לפי התוואי המקורי"?
האם הכוונה שהיו שינויים של הרגע האחרון בתוכניות, או שהוא פשוט מדבר על כך שצריך להזיז את המסילות לתוואי החדש?
&nbsp
ולמה בר"י אף אחד לא יודע מה הולך להיות? הנוסעים היו סובלים הרבה פחות אם היו יודעים מראש מה צפוי להם.
באותו נושא, נציגי השירות של ר"י לא מעודכנים כלל
הם ממשיכים להגיד לאנשים שלא תהיה סגירה והכל כרגיל, ושהם לא יודעים על מה מדובר, למרות שברור לכולנו שסגירה כן תהיה.
&nbsp
פשוט עצוב כל הסיפור הזה.
 

benshap2

New member
לא יודעים כי עדיין לא יודעים מה יוכלו לעשות בשבת ומה לא!

הטענה ש"ברכבת עדיין לא יודעים מה יהיה" מדאיגה
זה משהו שאמורים לתכנן חודשים מראש, לא חמש דקות מראש. עצם העובדה שאנחנו שבועיים מהסגירה ואף אחד לא יודע כלום זה לא סתם מרגיז, זה גם גורם לפקפוק בהתנהלות של ר"י בכל הקשור לסיפור הזה.
&nbsp
גם הכתבה לא מפרטת הרבה, מה הכוונה במשפט "לדבריו, העבודות הנוכחיות, שאחת ממטרותיהן היא חיבור מסילת החוף לקו השרון עם שלוחות לרעננה והרצליה, נעשות גם משום שהתוואי לא נבנה לפי התוואי המקורי"?
האם הכוונה שהיו שינויים של הרגע האחרון בתוכניות, או שהוא פשוט מדבר על כך שצריך להזיז את המסילות לתוואי החדש?
&nbsp
ולמה בר"י אף אחד לא יודע מה הולך להיות? הנוסעים היו סובלים הרבה פחות אם היו יודעים מראש מה צפוי להם.
לא יודעים כי עדיין לא יודעים מה יוכלו לעשות בשבת ומה לא!
 

Bus Nerd

Active member
לא נראה לי שזו הסיבה היחידה

לא יודעים כי עדיין לא יודעים מה יוכלו לעשות בשבת ומה לא!
לא נראה לי שזו הסיבה היחידה
גם לפני כל הבלאגן של השבת ידעו שהולכים לעשות את ההשבתה הזו, אבל נציגי השירות לא עודכנו בנושא בכלל וטענו שלא מתוכנן שום דבר, ור"י לא הוציאה שום מידע לציבור בנושא.
 

raminec

New member
נראה לך באמת שרכבת ישראל

הטענה ש"ברכבת עדיין לא יודעים מה יהיה" מדאיגה
זה משהו שאמורים לתכנן חודשים מראש, לא חמש דקות מראש. עצם העובדה שאנחנו שבועיים מהסגירה ואף אחד לא יודע כלום זה לא סתם מרגיז, זה גם גורם לפקפוק בהתנהלות של ר"י בכל הקשור לסיפור הזה.
&nbsp
גם הכתבה לא מפרטת הרבה, מה הכוונה במשפט "לדבריו, העבודות הנוכחיות, שאחת ממטרותיהן היא חיבור מסילת החוף לקו השרון עם שלוחות לרעננה והרצליה, נעשות גם משום שהתוואי לא נבנה לפי התוואי המקורי"?
האם הכוונה שהיו שינויים של הרגע האחרון בתוכניות, או שהוא פשוט מדבר על כך שצריך להזיז את המסילות לתוואי החדש?
&nbsp
ולמה בר"י אף אחד לא יודע מה הולך להיות? הנוסעים היו סובלים הרבה פחות אם היו יודעים מראש מה צפוי להם.
נראה לך באמת שרכבת ישראל
יוצאת למבצע בסדר גודל כזה מבלי לדעת בדיוק מה הם הולכים לעשות?
העבודות תוכננו זמן רב מראש. עובדה שידענו על קיומן פה בפורום.
הכתבה די צהבהבה ורדודה
 

Bus Nerd

Active member
אני באמת חושב שהם לא יודעים את הפרטים הקטנים

נראה לך באמת שרכבת ישראל
יוצאת למבצע בסדר גודל כזה מבלי לדעת בדיוק מה הם הולכים לעשות?
העבודות תוכננו זמן רב מראש. עובדה שידענו על קיומן פה בפורום.
הכתבה די צהבהבה ורדודה
אני באמת חושב שהם לא יודעים את הפרטים הקטנים
כי אם הם היו יודעים, היו מגיבים אחרת.
&nbsp
ושבכל מקרה העובדה שנציגי השירות שלהם לא מעודכנים בכך שהולכים להיות שינויים זה כשל גדול, וכשל גדול עוד יותר שלא מיידעים את הציבור בהשבתה כזו גדולה מספיק זמן מראש.
 

raminec

New member
הפרטים הקטנים

אני באמת חושב שהם לא יודעים את הפרטים הקטנים
כי אם הם היו יודעים, היו מגיבים אחרת.
&nbsp
ושבכל מקרה העובדה שנציגי השירות שלהם לא מעודכנים בכך שהולכים להיות שינויים זה כשל גדול, וכשל גדול עוד יותר שלא מיידעים את הציבור בהשבתה כזו גדולה מספיק זמן מראש.
הפרטים הקטנים
אין שום מצב שמקבלים אישור ממנכ"ל הרכבת לסגור את הקו העסוק ביותר של הנוסעים מבלי שידעו בדיוק רב מה הולכים ומה לא הולכים לעשות. כל האופרציה הזו מתוזמנת היטב מול גורמים רבים ברכבת ישראל ומחוצה לה. קבלנים שמבצעים עבודות לא מגיעים בקריאה של מעכשיו לעכשיו לבצע את העבודות. סגירת קו לא נעשית בגחמת הרגע.
זה שהאינפורמציה לא מועברת לנוסעים זה סיפור אחר. לא יודע מה בדיוק עומד מאחורי זה. אולי רשלנות ואולי חוסר איכפתיות. לא ברור.
 

Bus Nerd

Active member
אם תקרא את השרשור השני, תגלה שבסוף הם באמת לא היו בטוחים

הפרטים הקטנים
אין שום מצב שמקבלים אישור ממנכ"ל הרכבת לסגור את הקו העסוק ביותר של הנוסעים מבלי שידעו בדיוק רב מה הולכים ומה לא הולכים לעשות. כל האופרציה הזו מתוזמנת היטב מול גורמים רבים ברכבת ישראל ומחוצה לה. קבלנים שמבצעים עבודות לא מגיעים בקריאה של מעכשיו לעכשיו לבצע את העבודות. סגירת קו לא נעשית בגחמת הרגע.
זה שהאינפורמציה לא מועברת לנוסעים זה סיפור אחר. לא יודע מה בדיוק עומד מאחורי זה. אולי רשלנות ואולי חוסר איכפתיות. לא ברור.
אם תקרא את השרשור השני, תגלה שבסוף הם באמת לא היו בטוחים
הייתה תוכנית מסודרת, אבל הם לא ידעו אם יינתנו להם כל אישורי העבודה הדרושים בשביל לעבוד בשבת, ולכן לא ידעו מה יעשו בשבת ומה באמצע השבוע, ולא ידעו *בדיוק* כמה זמן ההשבתה תימשך, ולכן לא הוציאו הודעה לציבור עד שקיבלו את כל האישורים הדרושים.
&nbsp
http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/394/181228558/אקטואליה/תחבורה_ציבורית
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אז למה לא מפרסמים באתר הרכבת ומבהירים בדיוק מה יהיה?

נראה לך באמת שרכבת ישראל
יוצאת למבצע בסדר גודל כזה מבלי לדעת בדיוק מה הם הולכים לעשות?
העבודות תוכננו זמן רב מראש. עובדה שידענו על קיומן פה בפורום.
הכתבה די צהבהבה ורדודה
אז למה לא מפרסמים באתר הרכבת ומבהירים בדיוק מה יהיה?
 

raminec

New member
זה שלא מפרסמים זה תקלה

אז למה לא מפרסמים באתר הרכבת ומבהירים בדיוק מה יהיה?
זה שלא מפרסמים זה תקלה
באופן כללי הרכבת נוטה לפספס במקומות בעייתיים כמו הסברה לציבור הנוסעים באופן די עקבי.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
תקלה קורית ללא כוונה. זו לא תקלה אלא זלזול ומחדל.

זה שלא מפרסמים זה תקלה
באופן כללי הרכבת נוטה לפספס במקומות בעייתיים כמו הסברה לציבור הנוסעים באופן די עקבי.
תקלה קורית ללא כוונה. זו לא תקלה אלא זלזול ומחדל.
 

Bus Nerd

Active member
וגם בדה-מארקר

כתבה בכלכליסט על הסגירה הקרובה של הרכבת בת"א
http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3697437,00.html
וגם בדה-מארקר
http://www.themarker.com/dynamo/1.3064166
&nbsp
בדה מארקר טוענים שתחנת הרצליה לא תיסגר, ושרכבות מצפון יסיימו בתחנה הזו. עוד טוענים שתחנת ההגנה תהיה נקודת הקצה לרכבות מדרום (ושממנה יצאו רכבות דרומה).
&nbsp
להלן תוכן הכתבה:
&nbsp
""
לאחר הפוגה בת שבוע, בעקבות התערבותו השנויה במחלוקת של ראש הממשלה, בנימין נתניהו - חזרה רכבת ישראל לעבודה בסוף השבוע. הדבר התאפשר לאחר ששר העבודה והרווחה, חיים כץ, אישרר את רוב היתרי העבודה בשבת שאותם קיבלה החברה הממשלתית מידי משרד העבודה עוד באוגוסט, ושנבחנו מחדש בשבוע שעבר בהוראת השר.
&nbsp
עבודות נוספות שאמורות להתבצע בשבת ולא אושרו - "גולגלו" הלאה ויתבצעו יחד עם צבר העבודות המתוכנן לסופי השבוע הבאים. לא מן הנמנע כי חלקן יבוצע באמצעות משמרות כפולות, או שיגרמו להשבתת קווים נקודתית בלילות בהמשך החודש.
&nbsp
לפי הערכות, הרכבת ביצעה בימים שישי ושבת את כל עבודות התחזוקה השוטפת שאותן היא מבצעת בהיתר מזה עשרות שנים. כמו כן, הרכבת השלימה את רוב עבודות הפיתוח הנחוצות באופן מיידי. מדובר בעיקר בעבודות שנועדו להכשיר את השטח לקראת חיבור המסילה החדשה לירושלים - לפרוזדור איילון.
&nbsp
חיבור זה יהיה כרוך בהשבתת מסילת הרכבת באיילון למשך שמונה ימים, שיביא להשבתתן של שלוש תחנות בתל אביב: השלום, מרכז־סבידור והאוניברסיטה. בשל כך ביצעה הרכבת בחודש האחרון עבודות נרחבות ומואצות יחסית בשבתות, בציר שבין תחנת האוניברסיטה להרצליה.
&nbsp
במשך שמונת ימי ההשבתה יסיימו רכבות מכיוון דרום את נסיעתן בתחנת ההגנה שבדרום תל אביב, ואילו רכבות מצפון יגיעו עד לתחנת הרצליה. בתום עבודת הכנה שנמשכה חודשיים, סיכמו רכבת ישראל ומשרד התחבורה על העמדת שירות שאטלים, שבמסגרתו יופעלו הסעות חינמיות בין התחנות הסופיות החדשות לשלוש התחנות המושבתות שבמרכז תל אביב. כמו כן, סוכם על תגבור קווי האוטובוסים הבין־עירוניים לתל אביב ובחזרה.
&nbsp
מאז סוף אוגוסט השהו ברכבת את ההודעה הרשמית על תחילת המבצע בעקבות המחלוקת הציבורית על העבודות בשבת. ברכבת חששו כי אי־אישור עבודות בשבת לא יאפשר את יציאתו לדרך של הפרויקט.
&nbsp
עם זאת, בשבועיים האחרונים הסבירו בכירי הרכבת למשרדי הממשלה השונים כי חלון ההזדמנות לביצוע העבודות באיילון קצר, היות שעובדי רכבת ישראל לא יעבדו במהלך תקופת החגים, ואין שום כוונה לחייב אותם לעבוד בחגים.
&nbsp
הערב אמורים לבחון ברכבת את היקף עבודות ההכנה שבוצעו אל מול התכנון המקורי - ולהחליט אם מבצע העבודות יחל כמתוכנן. בהעדר שינוי של הרגע האחרון, תודיע מחר בבוקר רכבת ישראל כי העבודות יחלו ביום שני הבא (19 בספטמבר) ויסתיימו ביום שלישי (27 בספטמבר).
&nbsp
בסוף השבוע נרשמה מבוכה, לאחר שבמקומונים באזור הרצליה פורסמה בטעות מודעה שבישרה לתושבים על תחילת העבודות ביום שני הבא, תוך פירוט השירות החלופי שיינתן לנוסעי הרכבת.
"""
&nbsp
&nbsp
חשבתי שמתוכננות עבודות על מסילת החוף גם מצפון להרצליה. בסוף זה לא קורה? אולי מחר נדע יותר טוב.
כמו כן אני מאוכזב מהעובדה שמסתמן שתחנת ת"א אוניברסיטה לא תפעל, אפשר היה "בקלות" להשתמש בה כתחנת קצה לקו הוד השרון, אפילו בתדירות מופחתת תוך שימוש ברציף בודד, ולספק שירות אוטובוסי שיקשר בינה לבין תחנת ההגנה עם עצירות ליד סבידור וליד תחנת השלום, עבור אנשים ששם נמצא יעדם.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אז מה אמורה לעשות עכואית מבוגרת שנוחתת בבן גוריון לפנות ערב?

וגם בדה-מארקר
http://www.themarker.com/dynamo/1.3064166
&nbsp
בדה מארקר טוענים שתחנת הרצליה לא תיסגר, ושרכבות מצפון יסיימו בתחנה הזו. עוד טוענים שתחנת ההגנה תהיה נקודת הקצה לרכבות מדרום (ושממנה יצאו רכבות דרומה).
&nbsp
להלן תוכן הכתבה:
&nbsp
""
לאחר הפוגה בת שבוע, בעקבות התערבותו השנויה במחלוקת של ראש הממשלה, בנימין נתניהו - חזרה רכבת ישראל לעבודה בסוף השבוע. הדבר התאפשר לאחר ששר העבודה והרווחה, חיים כץ, אישרר את רוב היתרי העבודה בשבת שאותם קיבלה החברה הממשלתית מידי משרד העבודה עוד באוגוסט, ושנבחנו מחדש בשבוע שעבר בהוראת השר.
&nbsp
עבודות נוספות שאמורות להתבצע בשבת ולא אושרו - "גולגלו" הלאה ויתבצעו יחד עם צבר העבודות המתוכנן לסופי השבוע הבאים. לא מן הנמנע כי חלקן יבוצע באמצעות משמרות כפולות, או שיגרמו להשבתת קווים נקודתית בלילות בהמשך החודש.
&nbsp
לפי הערכות, הרכבת ביצעה בימים שישי ושבת את כל עבודות התחזוקה השוטפת שאותן היא מבצעת בהיתר מזה עשרות שנים. כמו כן, הרכבת השלימה את רוב עבודות הפיתוח הנחוצות באופן מיידי. מדובר בעיקר בעבודות שנועדו להכשיר את השטח לקראת חיבור המסילה החדשה לירושלים - לפרוזדור איילון.
&nbsp
חיבור זה יהיה כרוך בהשבתת מסילת הרכבת באיילון למשך שמונה ימים, שיביא להשבתתן של שלוש תחנות בתל אביב: השלום, מרכז־סבידור והאוניברסיטה. בשל כך ביצעה הרכבת בחודש האחרון עבודות נרחבות ומואצות יחסית בשבתות, בציר שבין תחנת האוניברסיטה להרצליה.
&nbsp
במשך שמונת ימי ההשבתה יסיימו רכבות מכיוון דרום את נסיעתן בתחנת ההגנה שבדרום תל אביב, ואילו רכבות מצפון יגיעו עד לתחנת הרצליה. בתום עבודת הכנה שנמשכה חודשיים, סיכמו רכבת ישראל ומשרד התחבורה על העמדת שירות שאטלים, שבמסגרתו יופעלו הסעות חינמיות בין התחנות הסופיות החדשות לשלוש התחנות המושבתות שבמרכז תל אביב. כמו כן, סוכם על תגבור קווי האוטובוסים הבין־עירוניים לתל אביב ובחזרה.
&nbsp
מאז סוף אוגוסט השהו ברכבת את ההודעה הרשמית על תחילת המבצע בעקבות המחלוקת הציבורית על העבודות בשבת. ברכבת חששו כי אי־אישור עבודות בשבת לא יאפשר את יציאתו לדרך של הפרויקט.
&nbsp
עם זאת, בשבועיים האחרונים הסבירו בכירי הרכבת למשרדי הממשלה השונים כי חלון ההזדמנות לביצוע העבודות באיילון קצר, היות שעובדי רכבת ישראל לא יעבדו במהלך תקופת החגים, ואין שום כוונה לחייב אותם לעבוד בחגים.
&nbsp
הערב אמורים לבחון ברכבת את היקף עבודות ההכנה שבוצעו אל מול התכנון המקורי - ולהחליט אם מבצע העבודות יחל כמתוכנן. בהעדר שינוי של הרגע האחרון, תודיע מחר בבוקר רכבת ישראל כי העבודות יחלו ביום שני הבא (19 בספטמבר) ויסתיימו ביום שלישי (27 בספטמבר).
&nbsp
בסוף השבוע נרשמה מבוכה, לאחר שבמקומונים באזור הרצליה פורסמה בטעות מודעה שבישרה לתושבים על תחילת העבודות ביום שני הבא, תוך פירוט השירות החלופי שיינתן לנוסעי הרכבת.
"""
&nbsp
&nbsp
חשבתי שמתוכננות עבודות על מסילת החוף גם מצפון להרצליה. בסוף זה לא קורה? אולי מחר נדע יותר טוב.
כמו כן אני מאוכזב מהעובדה שמסתמן שתחנת ת"א אוניברסיטה לא תפעל, אפשר היה "בקלות" להשתמש בה כתחנת קצה לקו הוד השרון, אפילו בתדירות מופחתת תוך שימוש ברציף בודד, ולספק שירות אוטובוסי שיקשר בינה לבין תחנת ההגנה עם עצירות ליד סבידור וליד תחנת השלום, עבור אנשים ששם נמצא יעדם.
אז מה אמורה לעשות עכואית מבוגרת שנוחתת בבן גוריון לפנות ערב?
מדובר באזרחית ותיקה קטנת ממדים עם מזוודה שהיא לא יכולה לסחוב בעצמה ולהתחיל לעלות ולרדת בין רכבות לאוטובוסים. לעלות פעם אחת לרכבת בנתב"ג ולרדת בעכו (ולקחת מונית, אני מניחה) זה לא נורא; אבל לרדת בהגנה, לעלות על אוטובוס להרצלייה, לעלות על רכבת בהרצלייה... זה חת'כת טרטור וטלטול, במיוחד אחרי טיסה ארוכה ומתישה ממערב ארצות הברית.
&nbsp
נראה שבלילה זה קצת יותר פשוט:
* רכבות הלילה בקו נהריה-נתב"ג תופעלנה עד/מהרצלייה.
* יופעל שירות אוטובוסים ללא תשלום עבור רכבות הלילה, בין תחנת הרצליה ונמל התעופה בן גוריון, בשני הכיוונים.
&nbsp
אבל ביום אני מבינה שזה מה שתקף?
* משרד התחבורה יפעיל שירות הסעות ייעודי, בתדירות גבוהה וללא עלות, בין תחנות ת"א ההגנה והרצליה.
&nbsp
אני אהיה באזור ת"א במועד הנחיתה, אני שוקלת אולי עדיף לי לאסוף אותה ברכב מנתב"ג ולהעלות אותה לרכבת בלוד/רמלה...
&nbsp
* יופעל קו רכבת ייעודי במסלול עוקף ת"א, פעם בשעה בין נהריה ובאר שבע, בשני הכיוונים. נהריה – עכו – קריית מוצקין – קריית חיים – חוצות המפרץ – לב המפרץ – תחנות חיפה – בנימינה – הרצליה – לוד – רמלה – קריית גת – להבים – תחנות באר שבע.
 
הרכבות בין נהריה לבאר שבע לא יופעלו פעם בשעה במהלך כל היום

אז מה אמורה לעשות עכואית מבוגרת שנוחתת בבן גוריון לפנות ערב?
מדובר באזרחית ותיקה קטנת ממדים עם מזוודה שהיא לא יכולה לסחוב בעצמה ולהתחיל לעלות ולרדת בין רכבות לאוטובוסים. לעלות פעם אחת לרכבת בנתב"ג ולרדת בעכו (ולקחת מונית, אני מניחה) זה לא נורא; אבל לרדת בהגנה, לעלות על אוטובוס להרצלייה, לעלות על רכבת בהרצלייה... זה חת'כת טרטור וטלטול, במיוחד אחרי טיסה ארוכה ומתישה ממערב ארצות הברית.
&nbsp
נראה שבלילה זה קצת יותר פשוט:
* רכבות הלילה בקו נהריה-נתב"ג תופעלנה עד/מהרצלייה.
* יופעל שירות אוטובוסים ללא תשלום עבור רכבות הלילה, בין תחנת הרצליה ונמל התעופה בן גוריון, בשני הכיוונים.
&nbsp
אבל ביום אני מבינה שזה מה שתקף?
* משרד התחבורה יפעיל שירות הסעות ייעודי, בתדירות גבוהה וללא עלות, בין תחנות ת"א ההגנה והרצליה.
&nbsp
אני אהיה באזור ת"א במועד הנחיתה, אני שוקלת אולי עדיף לי לאסוף אותה ברכב מנתב"ג ולהעלות אותה לרכבת בלוד/רמלה...
&nbsp
* יופעל קו רכבת ייעודי במסלול עוקף ת"א, פעם בשעה בין נהריה ובאר שבע, בשני הכיוונים. נהריה – עכו – קריית מוצקין – קריית חיים – חוצות המפרץ – לב המפרץ – תחנות חיפה – בנימינה – הרצליה – לוד – רמלה – קריית גת – להבים – תחנות באר שבע.
הרכבות בין נהריה לבאר שבע לא יופעלו פעם בשעה במהלך כל היום
אלא רק בשעות השיא.
באתר הרכבת אפשר לראות מתי יהיו רכבות כאלה.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
מהן שעות השיא? אפשר לראות כרגע או שהמידע יעודכן בעתיד?

הרכבות בין נהריה לבאר שבע לא יופעלו פעם בשעה במהלך כל היום
אלא רק בשעות השיא.
באתר הרכבת אפשר לראות מתי יהיו רכבות כאלה.
מהן שעות השיא? אפשר לראות כרגע או שהמידע יעודכן בעתיד?
השעה הרלוונטית (המשוערת, אם לא יהיו עיכובים/שינויים) היא בין 17:00 ל-18:00 ביום חמישי (הבא). על פניו זה נראה לי לגמרי שעות השיא, אבל מה אני מבינה...
 
אפשר לראות כבר עכשיו את הלו"ז בתאריכים של ההשבתה

מהן שעות השיא? אפשר לראות כרגע או שהמידע יעודכן בעתיד?
השעה הרלוונטית (המשוערת, אם לא יהיו עיכובים/שינויים) היא בין 17:00 ל-18:00 ביום חמישי (הבא). על פניו זה נראה לי לגמרי שעות השיא, אבל מה אני מבינה...
אפשר לראות כבר עכשיו את הלו"ז בתאריכים של ההשבתה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה