רכבת ישראל מסכמת את החציון הראשון של 2016

מצב
הנושא נעול.

davidfainshtein

Member
מנהל
רכבת ישראל מסכמת את החציון הראשון של 2016

רכבת ישראל מסכמת את החציון הראשון של 2016

רכבת ישראל מסכמת את החציון הראשון לשנת 2016:
החברה ממשיכה להציג באופן עקבי רווחים וגידול מתמיד במספר נוסעי ברכבת
רכבת ישראל מציגה את הישגיה במחצית הראשונה של 2016: רווח נקי בסך של כ-64 מיליון שקלים, כ- 29 מיליון נסיעות וכ- 95.6 אחוזי דיוק

היום, יום רביעי (31.8.2016) מדווחת רכבת ישראל על הישגיה לחציון הראשון לשנת 2016 ובכלל זה הדו"חות הכספיים. על פי נתוני הרכבת, גם בחציון זה המשיכה החברה להראות רווחיות, זה החציון החמישי ברציפות, כאשר מגמת הגידול והצמיחה של החברה בהסעת נוסעים נמשכת, תוך שמירה על אחוז דיוק גבוה.
רכבת ישראל סיימה את החציון הנוכחי ברווח נקי של כ-64 מיליוני שקלים.
הרווח הנקי מפעילות שוטפת, ללא הכנסות חד–פעמיות, עמד בחציון זה על כ-63 מיליון שקלים, בהשוואה לכ- 48 מיליוני שקלים בחציון הראשון אשתקד.
לחברה תזרים חיובי מפעילות שוטפת בחציון זה בסך כ-101 מיליון שקלים.


רכבת ישראל ממשיכה במימוש יעדיה המרכזיים בפרויקטים הגדולים והלאומיים של תכנית הפיתוח. בין השאר, מקדמת רכבת ישראל את פרויקט הקו המהיר בין ת"א וירושלים, הסבת הרכבות לרשת חשמל, רכש קרונות וקטרים והיערכות להגדלה משמעותית של מספר נוסעי הרכבת עד סוף העשור.
לצד זאת, במהלך החציון התקדמה רכבת ישראל בפרויקט רוחבי בהשקעה של כ-200 מיליון שקלים, לשדרוג עשר תחנות נוסעים וכ-2,500 מקומות חנייה חדשים כחלק מהיערכותה לגידול הצפוי במספר נוסעי הרכבת.
מנכ"ל רכבת ישראל, בעז צפריר: "חברת רכבת ישראל ממשיכה בצמיחה המאפיינת את פעילותה, גם בחציון הראשון לשנת 2016. החברה מראה באופן עקבי, במשך שנתיים וחצי, רווחים ותוצאות חיוביות בכל קשת מרכיבי השרות שאנו מעניקים ללקוחותינו. מספר לקוחות הרכבת עולה בהתמדה במרבית קווי הרכבת, וגאוותנו על כך שהקווים הוותיקים מושכים עוד ועוד לקוחות חדשים. במקביל לכך, תנופת הפיתוח שבאה לידי ביטוי בשנת 2015 בחנוכת רכבת הנגב ותחנותיה, ממשיכה בקרוב בפתיחת רכבת העמק המחודשת שתספק שירות לרבבות לקוחות נוספים.
בחציון הראשון של שנת 2016 האיצה רכבת ישראל מספר תהליכים משמעותיים, ובהם פרויקט חשמול תשתיות הרכבות, הצפויים להשפיע רבות על אופי החברה ואופן השירות, במטרה להכפיל את מספר הרכבות ומספר הנוסעים ברכבת, עד לסוף העשור.
רכבת ישראל רואה לעצמה זכות גדולה להצעיד את התחבורה המסילתית לעידן הבא".


מצורפים: הודעה לתקשורת, דו"חות כספיים, קישור למאי"ה
 

Bus Nerd

Active member
כשהרכבת מרוויחה, לאן הולך הכסף?

רכבת ישראל מסכמת את החציון הראשון של 2016

רכבת ישראל מסכמת את החציון הראשון לשנת 2016:
החברה ממשיכה להציג באופן עקבי רווחים וגידול מתמיד במספר נוסעי ברכבת
רכבת ישראל מציגה את הישגיה במחצית הראשונה של 2016: רווח נקי בסך של כ-64 מיליון שקלים, כ- 29 מיליון נסיעות וכ- 95.6 אחוזי דיוק

היום, יום רביעי (31.8.2016) מדווחת רכבת ישראל על הישגיה לחציון הראשון לשנת 2016 ובכלל זה הדו"חות הכספיים. על פי נתוני הרכבת, גם בחציון זה המשיכה החברה להראות רווחיות, זה החציון החמישי ברציפות, כאשר מגמת הגידול והצמיחה של החברה בהסעת נוסעים נמשכת, תוך שמירה על אחוז דיוק גבוה.
רכבת ישראל סיימה את החציון הנוכחי ברווח נקי של כ-64 מיליוני שקלים.
הרווח הנקי מפעילות שוטפת, ללא הכנסות חד–פעמיות, עמד בחציון זה על כ-63 מיליון שקלים, בהשוואה לכ- 48 מיליוני שקלים בחציון הראשון אשתקד.
לחברה תזרים חיובי מפעילות שוטפת בחציון זה בסך כ-101 מיליון שקלים.


רכבת ישראל ממשיכה במימוש יעדיה המרכזיים בפרויקטים הגדולים והלאומיים של תכנית הפיתוח. בין השאר, מקדמת רכבת ישראל את פרויקט הקו המהיר בין ת"א וירושלים, הסבת הרכבות לרשת חשמל, רכש קרונות וקטרים והיערכות להגדלה משמעותית של מספר נוסעי הרכבת עד סוף העשור.
לצד זאת, במהלך החציון התקדמה רכבת ישראל בפרויקט רוחבי בהשקעה של כ-200 מיליון שקלים, לשדרוג עשר תחנות נוסעים וכ-2,500 מקומות חנייה חדשים כחלק מהיערכותה לגידול הצפוי במספר נוסעי הרכבת.
מנכ"ל רכבת ישראל, בעז צפריר: "חברת רכבת ישראל ממשיכה בצמיחה המאפיינת את פעילותה, גם בחציון הראשון לשנת 2016. החברה מראה באופן עקבי, במשך שנתיים וחצי, רווחים ותוצאות חיוביות בכל קשת מרכיבי השרות שאנו מעניקים ללקוחותינו. מספר לקוחות הרכבת עולה בהתמדה במרבית קווי הרכבת, וגאוותנו על כך שהקווים הוותיקים מושכים עוד ועוד לקוחות חדשים. במקביל לכך, תנופת הפיתוח שבאה לידי ביטוי בשנת 2015 בחנוכת רכבת הנגב ותחנותיה, ממשיכה בקרוב בפתיחת רכבת העמק המחודשת שתספק שירות לרבבות לקוחות נוספים.
בחציון הראשון של שנת 2016 האיצה רכבת ישראל מספר תהליכים משמעותיים, ובהם פרויקט חשמול תשתיות הרכבות, הצפויים להשפיע רבות על אופי החברה ואופן השירות, במטרה להכפיל את מספר הרכבות ומספר הנוסעים ברכבת, עד לסוף העשור.
רכבת ישראל רואה לעצמה זכות גדולה להצעיד את התחבורה המסילתית לעידן הבא".


מצורפים: הודעה לתקשורת, דו"חות כספיים, קישור למאי"ה
כשהרכבת מרוויחה, לאן הולך הכסף?
האם בחזרה לקופת המדינה, או לקופה של הרכבת?
&nbsp
מה שאני מנסה לשאול כאן זה האם רכבת ישראל עובדים כמו ה TfL, שמשקיעים (לטענתם) את כל הרווחים שלהם בתחזוקה ושיפור המערכת (ובחסכון להוצאות לא צפויות)?
 

benshap2

New member
מד הדיוק משגע אותי

רכבת ישראל מסכמת את החציון הראשון של 2016

רכבת ישראל מסכמת את החציון הראשון לשנת 2016:
החברה ממשיכה להציג באופן עקבי רווחים וגידול מתמיד במספר נוסעי ברכבת
רכבת ישראל מציגה את הישגיה במחצית הראשונה של 2016: רווח נקי בסך של כ-64 מיליון שקלים, כ- 29 מיליון נסיעות וכ- 95.6 אחוזי דיוק

היום, יום רביעי (31.8.2016) מדווחת רכבת ישראל על הישגיה לחציון הראשון לשנת 2016 ובכלל זה הדו"חות הכספיים. על פי נתוני הרכבת, גם בחציון זה המשיכה החברה להראות רווחיות, זה החציון החמישי ברציפות, כאשר מגמת הגידול והצמיחה של החברה בהסעת נוסעים נמשכת, תוך שמירה על אחוז דיוק גבוה.
רכבת ישראל סיימה את החציון הנוכחי ברווח נקי של כ-64 מיליוני שקלים.
הרווח הנקי מפעילות שוטפת, ללא הכנסות חד–פעמיות, עמד בחציון זה על כ-63 מיליון שקלים, בהשוואה לכ- 48 מיליוני שקלים בחציון הראשון אשתקד.
לחברה תזרים חיובי מפעילות שוטפת בחציון זה בסך כ-101 מיליון שקלים.


רכבת ישראל ממשיכה במימוש יעדיה המרכזיים בפרויקטים הגדולים והלאומיים של תכנית הפיתוח. בין השאר, מקדמת רכבת ישראל את פרויקט הקו המהיר בין ת"א וירושלים, הסבת הרכבות לרשת חשמל, רכש קרונות וקטרים והיערכות להגדלה משמעותית של מספר נוסעי הרכבת עד סוף העשור.
לצד זאת, במהלך החציון התקדמה רכבת ישראל בפרויקט רוחבי בהשקעה של כ-200 מיליון שקלים, לשדרוג עשר תחנות נוסעים וכ-2,500 מקומות חנייה חדשים כחלק מהיערכותה לגידול הצפוי במספר נוסעי הרכבת.
מנכ"ל רכבת ישראל, בעז צפריר: "חברת רכבת ישראל ממשיכה בצמיחה המאפיינת את פעילותה, גם בחציון הראשון לשנת 2016. החברה מראה באופן עקבי, במשך שנתיים וחצי, רווחים ותוצאות חיוביות בכל קשת מרכיבי השרות שאנו מעניקים ללקוחותינו. מספר לקוחות הרכבת עולה בהתמדה במרבית קווי הרכבת, וגאוותנו על כך שהקווים הוותיקים מושכים עוד ועוד לקוחות חדשים. במקביל לכך, תנופת הפיתוח שבאה לידי ביטוי בשנת 2015 בחנוכת רכבת הנגב ותחנותיה, ממשיכה בקרוב בפתיחת רכבת העמק המחודשת שתספק שירות לרבבות לקוחות נוספים.
בחציון הראשון של שנת 2016 האיצה רכבת ישראל מספר תהליכים משמעותיים, ובהם פרויקט חשמול תשתיות הרכבות, הצפויים להשפיע רבות על אופי החברה ואופן השירות, במטרה להכפיל את מספר הרכבות ומספר הנוסעים ברכבת, עד לסוף העשור.
רכבת ישראל רואה לעצמה זכות גדולה להצעיד את התחבורה המסילתית לעידן הבא".


מצורפים: הודעה לתקשורת, דו"חות כספיים, קישור למאי"ה
מד הדיוק משגע אותי
באמת שכמעט 100% מהנסיעות בהן נסעתי ברכבת ישראל, ואני נוסע פעם או פעמיים כל יום, איחרו.
חלק לא קטן מהאיחורים גם היו ב 5 דקות או יותר.
ברכבת גם דקה אחת זה איחור, בכל העולם.
&nbsp
יכול להיות שלא היתה רכבת אחת ברכבת ישראל שאיחרה פרט לרכבות שהייתי עליהן, כל החציון?
&nbsp
בדיחה
 

Bus Nerd

Active member
מדד האיחור לא בודק תחנות ביניים, רק תחנות קצה

מד הדיוק משגע אותי
באמת שכמעט 100% מהנסיעות בהן נסעתי ברכבת ישראל, ואני נוסע פעם או פעמיים כל יום, איחרו.
חלק לא קטן מהאיחורים גם היו ב 5 דקות או יותר.
ברכבת גם דקה אחת זה איחור, בכל העולם.
&nbsp
יכול להיות שלא היתה רכבת אחת ברכבת ישראל שאיחרה פרט לרכבות שהייתי עליהן, כל החציון?
&nbsp
בדיחה
מדד האיחור לא בודק תחנות ביניים, רק תחנות קצה
 

בישגד

New member
וחבל שמסתפקים רק בזה. צריך לעשות את החישוב לפי ימים ולא דקות

מדד האיחור לא בודק תחנות ביניים, רק תחנות קצה
וחבל שמסתפקים רק בזה. צריך לעשות את החישוב לפי ימים ולא דקות
וככה רכבת תיחשב כנמצאת באיחור רק אם היא תגיע באיחור של מעל חמש יממות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה