מה-1.9 קו 146 (חולון - בני ברק) ישנה מסלול ויתחיל / יסיים

מצב
הנושא נעול.

אורי404

New member
עבורי קו 146 היה אלטרנטיבה ל-164

גם כיום 146 לא נכנס למסוף אלוף שדה
עבורי קו 146 היה אלטרנטיבה ל-164
השתמשתי בקו 146 מספר פעמים. במסובים הייתי עולה עליו. בבני ברק ברבי עקיבא-השומר, יורד. הולך לז'בוטינסקי וממשיך ב-567 לכפר סבא.
עדיף מ-164 עם הנסיעה שלו באלוף שדה ויתר האיטיות שלו.
 
האם מישהו יודע משהו על קווים חדשים של אגד- 901 ו 907?

מה-1.9 קו 146 (חולון - בני ברק) ישנה מסלול ויתחיל / יסיים
ב...תחנה מרכזית תל אביב (ייצא מחולון לכוון כבישים 44 ו-4 דרך אזור התעשיה בחולון):
"
28.08.2016 חולון, קו 146 - שינויים במסלול הנסיעה ובתחנת המוצא/ סיום
החל מיום חמישי 01/09/16 יחול שינוי במסלול קו 146 על פי הפרוט הבא:
קו 146 מהתחנה המרכזית בתל אביב, דרך חולון, כביש 4 ובני ברק לרמת גן (קניון איילון):
ייצא מהתחנה המרכזית בתל אביב (רציף 634) וייסע בדרך חיל השריון, ימשיך (במחלף חולון) לשדרות לוי אשכול, יפנה ימינה (בכיכר הלוחמים) לרחוב הלוחמים, שמאלה לרחוב המעפילים, ימינה לרחוב המצודה, ימשיך לרחוב חזית חמש, יפנה שמאלה לרחוב הבנים, ימינה לרחוב המעפילים, ימשיך ישר לרחוב אילת, יפנה שמאלה לרחוב הופיין, ימשיך ישר לרחוב גולדה מאיר, יפנה שמאלה לרחוב חנקין, ימינה לרחוב ההסתדרות, ימינה לרחוב דוד אלעזר, שמאלה לרחוב קרן היסוד, ימינה לרחוב משה שרת, שמאלה לרחוב מפרץ שלמה, שמאלה לשדרות ירושלים, ימינה לרחוב המלאכה, ימינה לדרך השבעה (כביש 44), שמאלה (במחלף השבעה) לכביש 4 (גהה), ייצא ימינה במחלף מסובים (תחנה) ויחזור לכביש 4, ייסע דרך כביש השירות (לא ייכנס למסוף אלוף שדה), יפנה ימינה במחלף גבעת שמואל ושמאלה ברמזור (לכיוון בני ברק), ימינה לרחוב הרב כהנמן, שמאלה לרחוב עזרא, ימינה לרחוב נחמיה, ימינה לרחוב חזון אי"ש, שמאלה לרחוב רבי עקיבא, שמאלה לרחוב ז'בוטינסקי, ימינה לדרך בן גוריון, ימינה לדרך ששת הימים ויסיים את מסלול נסיעתו במסוף קניון איילון.

מרמת גן (קניון איילון) דרך בני ברק, כביש 4 וחולון לתל אביב (תחנה מרכזית):
ייצא ממסוף קניון איילון ימינה לדרך אבא הלל, יפנה שמאלה לדרך בן גוריון, שמאלה לרחוב ז'בוטינסקי (בני ברק), ימינה לרחוב רבי עקיבא, ימינה לרחוב חזון אי"ש, שמאלה לרחוב נחמיה, שמאלה לרחוב עזרא, ימינה לרחוב הרב כהנמן, שמאלה לרחוב אברהם בן דוד, ימינה (מחלף גבעת שמואל) לכביש 4, ייכנס לכביש השירות (תחנה בבר אילן) וימשיך ישר במחלף אלוף שדה (ללא כניסה למסוף) בכביש 4, ייצא ימינה (לכיוון אזור) לדרך השבעה (כביש 44), יפנה שמאלה לרחוב המלאכה (חולון), שמאלה לשדרות ירושלים, ימינה לרחוב מפרץ שלמה, ימינה לרחוב משה שרת, שמאלה לרחוב קרן היסוד, ימינה לרחוב דוד אלעזר, שמאלה לרחוב ההסתדרות, שמאלה לרחוב חנקין, ימינה לרחוב גולדה מאיר, ימשיך ישר לרחוב הופיין, יפנה ימינה לרחוב אילת, ימשיך ישר לרחוב המעפילים, יפנה שמאלה לרחוב הבנים, ימינה לרחוב חזית חמש, ימשיך לרחוב המצודה, יפנה שמאלה לרחוב המעפילים, ימינה לרחוב הלוחמים, שמאלה (בכיכר הלוחמים) לשדרות לוי אשכול, ימשיך ישר (במחלף חולון) לדרך חיל השריון וצומת הולץ ויסיים את מסלול נסיעתו בתחנה המרכזית בתל אביב.
"

כמו כן יתווספו לקווים 244 ו 264 תחנות ברחוב אבו חצירא בבני ברק בשני הכיוונים:
"
28.08.2016 בני ברק, קוים: 244, 264 - תחנות חדשות ברחוב הרב ישראל אבו חצירא
החל מיום חמישי 01/09/16 תתווספנה תחנות חדשות לקווים 244, 264 בבני ברק על פי הפרוט הבא:
קו 244 מרמת גן (קניון איילון) לרמלה וקו 264 ממסוף עתידים לראשל"צ:
רב ישראל אבו חצירא/ הירקון.
הרב ישראל אבו חצירא/ מנחם בגין.
קו 244 מרמלה לרמת גן (קניון איילון) וקו 264 מראשל"צ למסוף עתידים
הרב ישראל אבו חצירא/ הרב פתאיה.
הרב ישראל אבו חצירא/ הקישון.
"

הקווים מהצפון לתחנה מרכזית ת"א יסעו לאורך כל רחוב המסגר ולא בדרך בגין וברחוב הרכבת:
"
28.08.2016 הקווים שמגיעים מהצפון לת"מ ת"א ייסעו דרך המסגר במקום דרך הרכבת
החל מיום חמישי 1/9/16 הקווים 784, 825, 826, 827, 832, 834, 836, 840, 843, 845, 846, 848, 853, 900, 909, 910, 921, בכיוון נסיעתם לתחנה המרכזית בתל אביב, ימשיכו לאורך כל רחוב המסגר וייכנסו ישירות לתחנה המרכזית.
תחנה מבוטלת: רחוב הרכבת – בית הדר.
תחנה חדשה: המסגר – בית ספר "שבח מופת".
"

http://www.egged.co.il/עדכוני-תנועה.aspx
האם מישהו יודע משהו על קווים חדשים של אגד- 901 ו 907?
וגם לפי גוגל מפות, ב-18.9 צפויים להתחיל לפעול שישה קווים חדשים של נסיעות ותיירות נצרת ברחבי הגליל:
קו 353 - מהיר בין נצרת לעכו דרך כביש 79 וכביש 22 (יפעל בתדירות של כשעה לאורך כל היום). הקו הזה צפוי לקחת נוסעים מקו 343 של אגד.
קו 320 - בין מרכזית המפרץ לכעבייה דרך כביש 75 (ללא כניסה לנשר), מחלף יגור, קרית טבעון, מנשית זבדה וזרזיר (מספר קטן של נסיעות מפוזרות לאורך היום).
קו 380 - בין מרכזית המפרץ למע'אר וכלא צלמון דרך כביש 4, עוקף עכו וכביש 85 (יפעל לאורך כל היום בתדירות של פעם בכשעתיים).
קו 150 - בין נצרת למנשית זבדה דרך מגדל העמק (קו יוממים).
קו 292 - בין מג'ד אל כרום לסח'נין (קו יוממים).
קו 488 - בין כאוכב אבו אל היג'א, סח'נין, עראבה ודיר חנא למכללת עמק הירדן (מספר קטן של נסיעות מפוזרות לאורך היום).
 

אורי404

New member
באיזה אזור נוסעים 901 ו-907?

האם מישהו יודע משהו על קווים חדשים של אגד- 901 ו 907?
וגם לפי גוגל מפות, ב-18.9 צפויים להתחיל לפעול שישה קווים חדשים של נסיעות ותיירות נצרת ברחבי הגליל:
קו 353 - מהיר בין נצרת לעכו דרך כביש 79 וכביש 22 (יפעל בתדירות של כשעה לאורך כל היום). הקו הזה צפוי לקחת נוסעים מקו 343 של אגד.
קו 320 - בין מרכזית המפרץ לכעבייה דרך כביש 75 (ללא כניסה לנשר), מחלף יגור, קרית טבעון, מנשית זבדה וזרזיר (מספר קטן של נסיעות מפוזרות לאורך היום).
קו 380 - בין מרכזית המפרץ למע'אר וכלא צלמון דרך כביש 4, עוקף עכו וכביש 85 (יפעל לאורך כל היום בתדירות של פעם בכשעתיים).
קו 150 - בין נצרת למנשית זבדה דרך מגדל העמק (קו יוממים).
קו 292 - בין מג'ד אל כרום לסח'נין (קו יוממים).
קו 488 - בין כאוכב אבו אל היג'א, סח'נין, עראבה ודיר חנא למכללת עמק הירדן (מספר קטן של נסיעות מפוזרות לאורך היום).
באיזה אזור נוסעים 901 ו-907?
 
הם שייכים לאשכול קווי חיפה - השרון - ת"א של אגד

באיזה אזור נוסעים 901 ו-907?
הם שייכים לאשכול קווי חיפה - השרון - ת"א של אגד
ראיתי אותם בקובץ ה GTFS אבל חוץ מזה לא מצאתי עדיין עוד פרטים עליהם.
מסקרן אותי לדעת האם הסיומות שלהם מרמזות משהו על שינויים בקשר ל-921 ו -947 או שאני סתם מפנטז...
 

אורי404

New member
תודה. לי המספר 901 הזכיר את הקו בעבר

הם שייכים לאשכול קווי חיפה - השרון - ת"א של אגד
ראיתי אותם בקובץ ה GTFS אבל חוץ מזה לא מצאתי עדיין עוד פרטים עליהם.
מסקרן אותי לדעת האם הסיומות שלהם מרמזות משהו על שינויים בקשר ל-921 ו -947 או שאני סתם מפנטז...
תודה. לי המספר 901 הזכיר את הקו בעבר
שהיה נוסע דרך כביש החוף והיה מן אלטרנטיבה מהירה לקו 921. אולי כיום, בדומה למה שכתבת 901 יהיה מן ריענון ל-921...
 
לפי אתר המפות הממשלתי:

באיזה אזור נוסעים 901 ו-907?
לפי אתר המפות הממשלתי:
901 יהיה קו דו-כיווני (כנראה ישיר) בין חוף הכרמל למסוף 2000 וקו 907 יהיה קו חד-כיווני (כנראה ישיר) ממרכזית המפרץ למסוף 2000.
להערכתי הקווים הללו מתוכננים להשבתות הצפויות של מסילת החוף.
 

orenhz

Member
901 עם תחנות בגלילות ובדרך נמיר (לפחות לכיוון ת"א)

לפי אתר המפות הממשלתי:
901 יהיה קו דו-כיווני (כנראה ישיר) בין חוף הכרמל למסוף 2000 וקו 907 יהיה קו חד-כיווני (כנראה ישיר) ממרכזית המפרץ למסוף 2000.
להערכתי הקווים הללו מתוכננים להשבתות הצפויות של מסילת החוף.
901 עם תחנות בגלילות ובדרך נמיר (לפחות לכיוון ת"א)
 

mister K

New member
החלום הרטוב של עפיפי מתגשם

האם מישהו יודע משהו על קווים חדשים של אגד- 901 ו 907?
וגם לפי גוגל מפות, ב-18.9 צפויים להתחיל לפעול שישה קווים חדשים של נסיעות ותיירות נצרת ברחבי הגליל:
קו 353 - מהיר בין נצרת לעכו דרך כביש 79 וכביש 22 (יפעל בתדירות של כשעה לאורך כל היום). הקו הזה צפוי לקחת נוסעים מקו 343 של אגד.
קו 320 - בין מרכזית המפרץ לכעבייה דרך כביש 75 (ללא כניסה לנשר), מחלף יגור, קרית טבעון, מנשית זבדה וזרזיר (מספר קטן של נסיעות מפוזרות לאורך היום).
קו 380 - בין מרכזית המפרץ למע'אר וכלא צלמון דרך כביש 4, עוקף עכו וכביש 85 (יפעל לאורך כל היום בתדירות של פעם בכשעתיים).
קו 150 - בין נצרת למנשית זבדה דרך מגדל העמק (קו יוממים).
קו 292 - בין מג'ד אל כרום לסח'נין (קו יוממים).
קו 488 - בין כאוכב אבו אל היג'א, סח'נין, עראבה ודיר חנא למכללת עמק הירדן (מספר קטן של נסיעות מפוזרות לאורך היום).
החלום הרטוב של עפיפי מתגשם
כבר שנים שהם רוצים להפעיל קו מנצרת לתל אביב וגם מנצרת לעכו.
אחרי שהמטרה הראשונה הושגה, כעת תושג גם השנייה.
 

אורי404

New member
כנראה קבלת קווים ללא מכרז

החלום הרטוב של עפיפי מתגשם
כבר שנים שהם רוצים להפעיל קו מנצרת לתל אביב וגם מנצרת לעכו.
אחרי שהמטרה הראשונה הושגה, כעת תושג גם השנייה.
כנראה קבלת קווים ללא מכרז
אלא אם יש נימוק אחר למצב הזה או שכן היה מכרז ופספסנו אותו.
הם בכלל התמודדו במכרזים האחרונים עם חברות הבת (כמו "נתיב אקספרס") במכרזים האחרונים? או שאולי אין להם סיבה, משום שפעילות חברת האם מתרחבת.
 

mister K

New member
לא היה שום מכרז

כנראה קבלת קווים ללא מכרז
אלא אם יש נימוק אחר למצב הזה או שכן היה מכרז ופספסנו אותו.
הם בכלל התמודדו במכרזים האחרונים עם חברות הבת (כמו "נתיב אקספרס") במכרזים האחרונים? או שאולי אין להם סיבה, משום שפעילות חברת האם מתרחבת.
לא היה שום מכרז
 
כל המפעילות באשכולות השונים מדי פעם מקבלות קווים

כנראה קבלת קווים ללא מכרז
אלא אם יש נימוק אחר למצב הזה או שכן היה מכרז ופספסנו אותו.
הם בכלל התמודדו במכרזים האחרונים עם חברות הבת (כמו "נתיב אקספרס") במכרזים האחרונים? או שאולי אין להם סיבה, משום שפעילות חברת האם מתרחבת.
כל המפעילות באשכולות השונים מדי פעם מקבלות קווים
חדשים.
לא על כל קו חדש עושים מכרז.
ובמקרה הזה מדובר על קווים חדשים ולא על העברת קווים קיימים ממפעילה למפעילה ללא מכרז.
 

אורי404

New member
זהו משהו באמצע

כל המפעילות באשכולות השונים מדי פעם מקבלות קווים
חדשים.
לא על כל קו חדש עושים מכרז.
ובמקרה הזה מדובר על קווים חדשים ולא על העברת קווים קיימים ממפעילה למפעילה ללא מכרז.
זהו משהו באמצע
את הקווים לתל אביב "אגד" הפעילה עם 826 ולא היא מפעילה את קו 833 לתל אביב.
 
אפשר לטעון טיעון דומה בכל מיני מקרים

זהו משהו באמצע
את הקווים לתל אביב "אגד" הפעילה עם 826 ולא היא מפעילה את קו 833 לתל אביב.
אפשר לטעון טיעון דומה בכל מיני מקרים
למשל, את הקווים בין אזור חדרה, פרדס חנה, בנימינה, זכרון יעקב לתל אביב אגד מפעילה, אז למה קווים החלה להפעיל קו לילה בין אור עקיבא לתל אביב?
ולמה נתיב אקספרס מפעילה את קו הלילה 610?
קווים בין ואדי ערה לתל אביב אגד מפעילה, אז למה קווים החלה להפעיל קו בין אום אל פחם לתל אביב?
קווים בין ירושלים לבאר שבע אגד מפעילה, אז למה מטרופולין החלה להפעיל קו בין ירושלים לעיר הבה"דים?
למה קווים קיבלה להפעיל את קווי 69X של חוף הכרמל כשזה היה אזור בלעדי של אגד?
ולמה אגד מפעילה את קו 244 בין רמלה ולוד לקניון איילון ולא קווים?
לא חסרים מקרים כאלה.
 

אורי404

New member
אני מסכים איתך. בכל זאת יש הבדלים

אפשר לטעון טיעון דומה בכל מיני מקרים
למשל, את הקווים בין אזור חדרה, פרדס חנה, בנימינה, זכרון יעקב לתל אביב אגד מפעילה, אז למה קווים החלה להפעיל קו לילה בין אור עקיבא לתל אביב?
ולמה נתיב אקספרס מפעילה את קו הלילה 610?
קווים בין ואדי ערה לתל אביב אגד מפעילה, אז למה קווים החלה להפעיל קו בין אום אל פחם לתל אביב?
קווים בין ירושלים לבאר שבע אגד מפעילה, אז למה מטרופולין החלה להפעיל קו בין ירושלים לעיר הבה"דים?
למה קווים קיבלה להפעיל את קווי 69X של חוף הכרמל כשזה היה אזור בלעדי של אגד?
ולמה אגד מפעילה את קו 244 בין רמלה ולוד לקניון איילון ולא קווים?
לא חסרים מקרים כאלה.
אני מסכים איתך. בכל זאת יש הבדלים
* קו 610 הכוונה לחדרה-נתניה-תל אביב? אני חושב, שבהתחלה "נתיב אקספרס" הפעילו אותו. בהמשך עבר ל"אגד" ואז חזר. אלא אם עירבבתי ובילבלתי עם קו אחר.
* הקווים בוואדי-ערה לכיוון תל אביב, מתחילים בעפולה. את הקווים הבינעירוניים של עפולה-תל אביב/שרון "אגד" מפעילים.קו אום על-פחם החדש לתל אביב, מתחיל מהעיר עצמה.
* קו 244 אם אני לא טועה שייך לאשכול רחובות. אולי בהמשך יעשו סדר בדברים ויצרפו אותו לאזור יותר ריאלי בקרבה מאשר רחובות.

אלה ההבדלים הקטנים. ההבדל הגדול הוא, שבקווים השונים, שפירטת רובם הם, כחלק מאשכולות. חלק במפעילים חדשים (יחסית, שהם לא "אגד" או "דן"). חלק הם של "אגד", שגם האזורים שלהם מידלדלים. לפי הפרסום לפני מספר שבועות ב"גלובס" יש תכנון, שבסופו של דבר את כל הקווים, שמפעילים "אגד" ו"דן" יהיה מכרז. שלא יהיה אחוז פעילות בכל הארץ ואחוז פעילות באזורים מסויימים. נראה איך זה יהיה עם החברות מנצרת. לרבות כאשר הציונים (לפחות בעבר) הם נמוכים.

בשאלות שכתבת, הייתה השאלה "למה קווים קיבלה להפעיל את קווי 69X של חוף הכרמל כשזה היה אזור בלעדי של אגד?".
ובכן באזור הזה היה צורך בשיפור שירות האוטובוסים. כאן עשו את ההיפך מנצרת. היא לא אזור בלעדי של חברה מסויימת והעניקו אותה לחברה וותיקה - "נצרת תיירות ונסיעות".
 
אשכול "רחובות פרברי" של אגד סופח אליו כמה קווים שאין שום קשר

אני מסכים איתך. בכל זאת יש הבדלים
* קו 610 הכוונה לחדרה-נתניה-תל אביב? אני חושב, שבהתחלה "נתיב אקספרס" הפעילו אותו. בהמשך עבר ל"אגד" ואז חזר. אלא אם עירבבתי ובילבלתי עם קו אחר.
* הקווים בוואדי-ערה לכיוון תל אביב, מתחילים בעפולה. את הקווים הבינעירוניים של עפולה-תל אביב/שרון "אגד" מפעילים.קו אום על-פחם החדש לתל אביב, מתחיל מהעיר עצמה.
* קו 244 אם אני לא טועה שייך לאשכול רחובות. אולי בהמשך יעשו סדר בדברים ויצרפו אותו לאזור יותר ריאלי בקרבה מאשר רחובות.

אלה ההבדלים הקטנים. ההבדל הגדול הוא, שבקווים השונים, שפירטת רובם הם, כחלק מאשכולות. חלק במפעילים חדשים (יחסית, שהם לא "אגד" או "דן"). חלק הם של "אגד", שגם האזורים שלהם מידלדלים. לפי הפרסום לפני מספר שבועות ב"גלובס" יש תכנון, שבסופו של דבר את כל הקווים, שמפעילים "אגד" ו"דן" יהיה מכרז. שלא יהיה אחוז פעילות בכל הארץ ואחוז פעילות באזורים מסויימים. נראה איך זה יהיה עם החברות מנצרת. לרבות כאשר הציונים (לפחות בעבר) הם נמוכים.

בשאלות שכתבת, הייתה השאלה "למה קווים קיבלה להפעיל את קווי 69X של חוף הכרמל כשזה היה אזור בלעדי של אגד?".
ובכן באזור הזה היה צורך בשיפור שירות האוטובוסים. כאן עשו את ההיפך מנצרת. היא לא אזור בלעדי של חברה מסויימת והעניקו אותה לחברה וותיקה - "נצרת תיירות ונסיעות".
אשכול "רחובות פרברי" של אגד סופח אליו כמה קווים שאין שום קשר
בינם לבין רחובות, הכי בולטים ביניהם הם:
קו 5 באזור נתב"ג
קו 170 בין תל השומר לצומת רעננה
קו 268 בין בית אריה למודיעין ולתל אביב
קו 244 שציינתי
ויש גם כמה קווים בין ראשון לציון למקומות אחרים בגוש דן שמשום מה נכללים ב"רחובות פרברי", למרות שקיים אשכול "ראשון לציון פרברי". הכי חדש מביניהם זה קו 264 בין מערב ראשון לציון לעתידים.

כן, התכוונתי לאותו 610.

ולא הבנתי את ההבדל לגבי "כחלק מאשכולות". גם הקווים החדשים של נסיעות ותיירות נצרת נכללים באשכול ההפעלה שלה.
 

אוהד1110

New member
מדוע רק חברת עפיפי מקבלת את הקווים החדשים ? מה עם ג'יבי ?

האם מישהו יודע משהו על קווים חדשים של אגד- 901 ו 907?
וגם לפי גוגל מפות, ב-18.9 צפויים להתחיל לפעול שישה קווים חדשים של נסיעות ותיירות נצרת ברחבי הגליל:
קו 353 - מהיר בין נצרת לעכו דרך כביש 79 וכביש 22 (יפעל בתדירות של כשעה לאורך כל היום). הקו הזה צפוי לקחת נוסעים מקו 343 של אגד.
קו 320 - בין מרכזית המפרץ לכעבייה דרך כביש 75 (ללא כניסה לנשר), מחלף יגור, קרית טבעון, מנשית זבדה וזרזיר (מספר קטן של נסיעות מפוזרות לאורך היום).
קו 380 - בין מרכזית המפרץ למע'אר וכלא צלמון דרך כביש 4, עוקף עכו וכביש 85 (יפעל לאורך כל היום בתדירות של פעם בכשעתיים).
קו 150 - בין נצרת למנשית זבדה דרך מגדל העמק (קו יוממים).
קו 292 - בין מג'ד אל כרום לסח'נין (קו יוממים).
קו 488 - בין כאוכב אבו אל היג'א, סח'נין, עראבה ודיר חנא למכללת עמק הירדן (מספר קטן של נסיעות מפוזרות לאורך היום).
מדוע רק חברת עפיפי מקבלת את הקווים החדשים ? מה עם ג'יבי ?
שלא לדבר על אגד או סופרבוס, כולן נמצאות באזורי הפעילות הללו
 
גם אגד הפעילה לפני מספר חודשים קווים חדשים בגליל - 434 ו 503

מדוע רק חברת עפיפי מקבלת את הקווים החדשים ? מה עם ג'יבי ?
שלא לדבר על אגד או סופרבוס, כולן נמצאות באזורי הפעילות הללו
גם אגד הפעילה לפני מספר חודשים קווים חדשים בגליל - 434 ו 503
ולמעשה גם הפעילות של קו 505 התרחבה בהיקף שדומה להפעלת קו חדש.
וסופרבוס התחילה לא מזמן להפעיל קווים חדשים: 407 ו 773.
 

אורי404

New member
לפחות עד לא מזמן הציון של GB היה נמוך מאוד

מדוע רק חברת עפיפי מקבלת את הקווים החדשים ? מה עם ג'יבי ?
שלא לדבר על אגד או סופרבוס, כולן נמצאות באזורי הפעילות הללו
לפחות עד לא מזמן הציון של GB היה נמוך מאוד
בכתבות השונות, GB הייתה בתחתית הרשימה. לא היינו שמחים, שמי שלא טובים יתרחבו בפעילותם. אלא אם דברים השתנו לאחרונה וחל שיפור חד בשירות. יכול להיות, שהם בכלל לא רצו.
נקווה, שכיום שירות "נצרת נסיעות ותיירות" עולה על הדעת. בעבר היו בעיות ונקווה, שזה נחלת העבר.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה