התקדמות קטנה במסילות בקו השרון!

מצב
הנושא נעול.

Paper Gahan

New member
התקדמות קטנה במסילות בקו השרון!

התקדמות קטנה במסילות בקו השרון!
לפני כחודש הניחו חצץ באחד הכיוונים, כ 500 מטר מזרחית לגשר של רחוב ירושלים, לכיוון מזרח (לא יודע עד איפה).
הבוקר ראיתי שמניחים את מערומי האדנים והבחנתי גם בברזלי המסילות מונחים בצד.
ראיתי שגם הרוכב לאוטובוסים פירסם את זה בתוך שרשור אחר.

כמו שאמרתי התקדמות קטנה אבל אותי אישית זה מרגש בתור אחד שמחכה לקו השרון כבר שנים (וכרגע מתפשר על תחנת הרצלייה :) ).
 

jp3raptor

Member
עדכון שלי בנושא- מזרחית לגשר מחלף בן גוריון בכביש 531 מסילה

התקדמות קטנה במסילות בקו השרון!
לפני כחודש הניחו חצץ באחד הכיוונים, כ 500 מטר מזרחית לגשר של רחוב ירושלים, לכיוון מזרח (לא יודע עד איפה).
הבוקר ראיתי שמניחים את מערומי האדנים והבחנתי גם בברזלי המסילות מונחים בצד.
ראיתי שגם הרוכב לאוטובוסים פירסם את זה בתוך שרשור אחר.

כמו שאמרתי התקדמות קטנה אבל אותי אישית זה מרגש בתור אחד שמחכה לקו השרון כבר שנים (וכרגע מתפשר על תחנת הרצלייה :) ).
עדכון שלי בנושא- מזרחית לגשר מחלף בן גוריון בכביש 531 מסילה
בזמן נסיעה זיהיתי מסילה מורכבת (מסילה צפונית) עד לאיזור המנהרה של מחלף רעננה דרום.
&nbsp
צוותים היו בתהליך המשך הנחת המסילות
 
האם יש סיכוי שהמסילה תפתח לפני הכביש?

עדכון שלי בנושא- מזרחית לגשר מחלף בן גוריון בכביש 531 מסילה
בזמן נסיעה זיהיתי מסילה מורכבת (מסילה צפונית) עד לאיזור המנהרה של מחלף רעננה דרום.
&nbsp
צוותים היו בתהליך המשך הנחת המסילות
האם יש סיכוי שהמסילה תפתח לפני הכביש?
 

jp3raptor

Member
האמת שלפי מה שאני רואה מה שאפשרי זאת פתיחה חלקית של הקו

האם יש סיכוי שהמסילה תפתח לפני הכביש?
האמת שלפי מה שאני רואה מה שאפשרי זאת פתיחה חלקית של הקו
תחנת רעננה דרום רחוקה מסיום
חיבור עם מסילת החוף כנראה שלא יתבצע בזמן הקרוב
&nbsp
מה אפשרי?
הפעלת תחנת רכבת רעננה מערב (שמוכנה)
עם מסילה לכיוון מזרח (רעננה-סוקולוב-נורדאו -וכו)
&nbsp
האם זה יבוצע?
לא יודע
 

zvir1

New member
מה שיבוצא זה איילון צפון -חיבור ל 531 מזרח עד סוף השנה .

האמת שלפי מה שאני רואה מה שאפשרי זאת פתיחה חלקית של הקו
תחנת רעננה דרום רחוקה מסיום
חיבור עם מסילת החוף כנראה שלא יתבצע בזמן הקרוב
&nbsp
מה אפשרי?
הפעלת תחנת רכבת רעננה מערב (שמוכנה)
עם מסילה לכיוון מזרח (רעננה-סוקולוב-נורדאו -וכו)
&nbsp
האם זה יבוצע?
לא יודע
מה שיבוצא זה איילון צפון -חיבור ל 531 מזרח עד סוף השנה .
 

jp3raptor

Member
אתה מדבר על כבישים, וגם שם לא 100%

מה שיבוצא זה איילון צפון -חיבור ל 531 מזרח עד סוף השנה .
אתה מדבר על כבישים, וגם שם לא 100%
לא בטוח שהחיבור עם איילון יתבצע עד סוף השנה,
חיבור הקטע המרכזי של כביש 531 עם הקטע המזרחי בוודאי יקרה.
&nbsp
אני מדבר על המצב מבחינת מסילות.
עד סוף השנה תהיה מסילה שמחברת בין תחנת הוד השרון-סוקולוב ותחנת רעננה מערב.
&nbsp
בתיאוריה ניתן (לדעתי) להפעיל את המסילה
 

Ccyclist

Well-known member
תלוי אם יש שם מסוט שיאפשר חיוג.

אתה מדבר על כבישים, וגם שם לא 100%
לא בטוח שהחיבור עם איילון יתבצע עד סוף השנה,
חיבור הקטע המרכזי של כביש 531 עם הקטע המזרחי בוודאי יקרה.
&nbsp
אני מדבר על המצב מבחינת מסילות.
עד סוף השנה תהיה מסילה שמחברת בין תחנת הוד השרון-סוקולוב ותחנת רעננה מערב.
&nbsp
בתיאוריה ניתן (לדעתי) להפעיל את המסילה
תלוי אם יש שם מסוט שיאפשר חיוג.
אם מדובר במסילה כפולה בלבד אז האפשרויות מוגבלות להפעלה חד מסילתית מסוף הקו הקיים, מה שאומר תדירות נמוכה ומסלול סיבובי בכיוון הלא נכון, צירוף שיהיה הגיוני רק בשיא הפקקים.
 
מה זה תדירות נמוכה? גם כך התדירות הצפויה לאחר השלמת מסילת

תלוי אם יש שם מסוט שיאפשר חיוג.
אם מדובר במסילה כפולה בלבד אז האפשרויות מוגבלות להפעלה חד מסילתית מסוף הקו הקיים, מה שאומר תדירות נמוכה ומסלול סיבובי בכיוון הלא נכון, צירוף שיהיה הגיוני רק בשיא הפקקים.
מה זה תדירות נמוכה? גם כך התדירות הצפויה לאחר השלמת מסילת
השרון כולה היא שתי רכבות בשעה בכל כיוון, כי המסילה הבודדת באיילון לא מאפשרת יותר מכך.

ובכל מקרה לא כל המסלול הסיבובי יהיה בכיוון הלא נכון, כי בתחנת ראש העין צפון אפשר לעבור בין המסילות (זה למעשה המצב גם כיום כשהוד השרון סוקולוב היא תחנת הקצה).

 

Ccyclist

Well-known member
בכיוון הלא נכון משמעותו כיוון הנסיעה, לא המסילה.

מה זה תדירות נמוכה? גם כך התדירות הצפויה לאחר השלמת מסילת
השרון כולה היא שתי רכבות בשעה בכל כיוון, כי המסילה הבודדת באיילון לא מאפשרת יותר מכך.

ובכל מקרה לא כל המסלול הסיבובי יהיה בכיוון הלא נכון, כי בתחנת ראש העין צפון אפשר לעבור בין המסילות (זה למעשה המצב גם כיום כשהוד השרון סוקולוב היא תחנת הקצה).
בכיוון הלא נכון משמעותו כיוון הנסיעה, לא המסילה.
שמונה תחנות עד לאוניברסיטה בתחנה שנועדה להיות שתי תחנות ממנה זה אומר נסיעה בכיוון ההפוך של לולאת השרון המתוכננת. פתיחה כזו עוד עלולה ליצור מספרי נוסעים שיטרפדו או יאטו את הפרוייקט כי "אין נוסעים".
 
ברור, אבל רק בכיוון הזה יהיה אפשר להפעיל הפעלה מוקדמת

בכיוון הלא נכון משמעותו כיוון הנסיעה, לא המסילה.
שמונה תחנות עד לאוניברסיטה בתחנה שנועדה להיות שתי תחנות ממנה זה אומר נסיעה בכיוון ההפוך של לולאת השרון המתוכננת. פתיחה כזו עוד עלולה ליצור מספרי נוסעים שיטרפדו או יאטו את הפרוייקט כי "אין נוסעים".
ברור, אבל רק בכיוון הזה יהיה אפשר להפעיל הפעלה מוקדמת
ושום דבר כזה לא יטרפד או יאיט את הפרויקט הזה.
הרי רכבות בכיוון "ההפוך" הזה פועלות כבר שנים מהוד השרון סוקולוב.
יש לך יותר מדי פראנויה לגבי טירפוד פרויקטים שכבר מזמן עברו את נקודת האל-חזור.

השיקול האם לעשות את זה יהיה בעיקר האם כדאי לפתוח את תחנת רעננה מערב, על עלויות התפעול הכרוכות בכך, באופן הזה.
במקרה הגרוע ביותר, אם יחליטו לנסות לפתוח את התחנה מוקדם יותר ויראו לפי מספר הנוסעים מהתחנה שאין בכך טעם, אז לכל היותר יסגרו אותה זמנית עד שהפרויקט כולו יושלם ואז יפתחו שוב.
גם כך רוב הסיכויים הם שמראש יחליטו לא לפתוח אותה מוקדם יותר.
אבל אם תהיה בקשה של תושבים מרעננה כן לעשות זאת, לא צריך לפסול את הרעיון הזה על הסף, מקסימום יעשו חודש נסיון שלא יצליח.
אף אדם עם עיניו בראשו לא יסיק מכך שהפרויקט בכללותו לא יצליח.
וכבר עברו הזמנים בהם משרד האוצר רק מחכה לכשלון של פרויקטי תחבורה ציבורית.

אגב, הרכבת בעצמה כבר שקלה לעשות משהו דומה, כאשר תכננה לבצע השבתה ארוכה של קטע רשפון - האוניברסיטה ולהשתמש בלולאה כחלופה עוקפת עבור הרכבות מ/ל הצפון.
 

jp3raptor

Member
לדעתי יכול להיות ביקוש מסוים לרכבות "בכיוון הלא נכון"

בכיוון הלא נכון משמעותו כיוון הנסיעה, לא המסילה.
שמונה תחנות עד לאוניברסיטה בתחנה שנועדה להיות שתי תחנות ממנה זה אומר נסיעה בכיוון ההפוך של לולאת השרון המתוכננת. פתיחה כזו עוד עלולה ליצור מספרי נוסעים שיטרפדו או יאטו את הפרוייקט כי "אין נוסעים".
לדעתי יכול להיות ביקוש מסוים לרכבות "בכיוון הלא נכון"
קשה להגיד כמה ביקוש, אבל בוודאי יהיו אנשים שיעדיפו לשבת ברכבת מאשר להיתקע בפקקים בפרטי או באוטובוס
 

nagu

New member
נצל"ש - תמונות מקו העמק (תחנת מגדל העמק - כפר ברוך)

התקדמות קטנה במסילות בקו השרון!
לפני כחודש הניחו חצץ באחד הכיוונים, כ 500 מטר מזרחית לגשר של רחוב ירושלים, לכיוון מזרח (לא יודע עד איפה).
הבוקר ראיתי שמניחים את מערומי האדנים והבחנתי גם בברזלי המסילות מונחים בצד.
ראיתי שגם הרוכב לאוטובוסים פירסם את זה בתוך שרשור אחר.

כמו שאמרתי התקדמות קטנה אבל אותי אישית זה מרגש בתור אחד שמחכה לקו השרון כבר שנים (וכרגע מתפשר על תחנת הרצלייה :) ).
נצל"ש - תמונות מקו העמק (תחנת מגדל העמק - כפר ברוך)
4 תמונות מהשדה הדרומי הגובל בתחנה. ניתן לראות שכמעט הכל מוכן, נותרו פינישים קטנים.





 
עברתי בכפר יהושע, גם שם השילוט הוא "יקנעם - כפר יהושע"

נצל"ש - תמונות מקו העמק (תחנת מגדל העמק - כפר ברוך)
4 תמונות מהשדה הדרומי הגובל בתחנה. ניתן לראות שכמעט הכל מוכן, נותרו פינישים קטנים.
עברתי בכפר יהושע, גם שם השילוט הוא "יקנעם - כפר יהושע"
 

GLSRA

Active member
אחלה תמונות, נראה מוכן

נצל"ש - תמונות מקו העמק (תחנת מגדל העמק - כפר ברוך)
4 תמונות מהשדה הדרומי הגובל בתחנה. ניתן לראות שכמעט הכל מוכן, נותרו פינישים קטנים.
אחלה תמונות, נראה מוכן
 

Bus Nerd

Active member
יופי של הצללה עשו שם

נצל"ש - תמונות מקו העמק (תחנת מגדל העמק - כפר ברוך)
4 תמונות מהשדה הדרומי הגובל בתחנה. ניתן לראות שכמעט הכל מוכן, נותרו פינישים קטנים.
יופי של הצללה עשו שם
 

davidfainshtein

Member
מנהל
בקרוב - דיווח נרחב מנסיעת הכתבים על הקו שהתקיימה אתמול.

נצל"ש - תמונות מקו העמק (תחנת מגדל העמק - כפר ברוך)
4 תמונות מהשדה הדרומי הגובל בתחנה. ניתן לראות שכמעט הכל מוכן, נותרו פינישים קטנים.
בקרוב - דיווח נרחב מנסיעת הכתבים על הקו שהתקיימה אתמול.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה