טרור ה RMT ולו"ז החירום של חברת הרכבות Southern

מצב
הנושא נעול.

Ccyclist

Well-known member
טרור ה RMT ולו"ז החירום של חברת הרכבות Southern

טרור ה RMT ולו"ז החירום של חברת הרכבות Southern
לינק להסבר באתר החברה:
http://www.southernrailway.com/your-journey/revised-timetable

מתחילת הקיץ ארגון הטרור ה RMT מחבל בפעילות הרכבות של המפעילה Southern הן בהשבתות חוקיות (כן, גם החוקים שמאגי העבירה מאפשרים שביתות) והן בשביתות איטלקיות, "מחלות" המוניות, היעדרויות וכיו"ב.

העילה היא העברת הסמכות לסגירת הדלתות מהשומר לנהג (יש מצלמות ומסכים) ותוכנית למעבר לרכבות עם נהג בלבד בקווים הפרבריים בדרום לונדון לפחות (בקווים הכפריים ישנן תחנות לא מאוישות שכשמכשיר הכרטיסים מקולקל צריך לעלות לרכבת ולקנות כרטיס המשומר ואינני חושב שזה ישתנה).

מה 11.7 החברה עברה ללו"ז חירום עד להודעה חדשה. גם לו"ז החירום לא מבטיח בהכרח נסיעה ברכבות החברה אך צימצום הלו"ז איפשר התמודדות מסויימת עם המצב.

מפת הרשת לפי לו"ז החירום:
http://www.southernrailway.com/download/42069.3/00-revised-timetable-map/

אישית זה היה משפיע על יכולתי לפגוש את קרוביי בברייטון אם לא הייתי מוציא רישיון לפני כמה שנים. זה עדיין משפיע על יכולתם לעלות על רכבת רדיאלית ולהפגש איתי בכל מני נקודות ביניים לאורך החוף הדרומי ואפילו הצעתי שאולי ניפגש בכלל בלונדון כי יש לשם רכבות של מפעילים אחרים. הם נוהגים אבל ישנה העדפה שלא לנהוג יותר משעה פלוס אם יש רכבת. יש משהו אחר בלשבת מאחורי ההגה ב110 קמ"ש על הכביש המהיר שלא בשעות העומס בשלב שכבר מרגישים בנוח עם נהיגה במהירויות כאלו ולדעת שהשביתה הזו לא רלוונטית לי.
 
מדוע ארגון טירור? הם הרגו או פצעו אנשים?

טרור ה RMT ולו"ז החירום של חברת הרכבות Southern
לינק להסבר באתר החברה:
http://www.southernrailway.com/your-journey/revised-timetable

מתחילת הקיץ ארגון הטרור ה RMT מחבל בפעילות הרכבות של המפעילה Southern הן בהשבתות חוקיות (כן, גם החוקים שמאגי העבירה מאפשרים שביתות) והן בשביתות איטלקיות, "מחלות" המוניות, היעדרויות וכיו"ב.

העילה היא העברת הסמכות לסגירת הדלתות מהשומר לנהג (יש מצלמות ומסכים) ותוכנית למעבר לרכבות עם נהג בלבד בקווים הפרבריים בדרום לונדון לפחות (בקווים הכפריים ישנן תחנות לא מאוישות שכשמכשיר הכרטיסים מקולקל צריך לעלות לרכבת ולקנות כרטיס המשומר ואינני חושב שזה ישתנה).

מה 11.7 החברה עברה ללו"ז חירום עד להודעה חדשה. גם לו"ז החירום לא מבטיח בהכרח נסיעה ברכבות החברה אך צימצום הלו"ז איפשר התמודדות מסויימת עם המצב.

מפת הרשת לפי לו"ז החירום:
http://www.southernrailway.com/download/42069.3/00-revised-timetable-map/

אישית זה היה משפיע על יכולתי לפגוש את קרוביי בברייטון אם לא הייתי מוציא רישיון לפני כמה שנים. זה עדיין משפיע על יכולתם לעלות על רכבת רדיאלית ולהפגש איתי בכל מני נקודות ביניים לאורך החוף הדרומי ואפילו הצעתי שאולי ניפגש בכלל בלונדון כי יש לשם רכבות של מפעילים אחרים. הם נוהגים אבל ישנה העדפה שלא לנהוג יותר משעה פלוס אם יש רכבת. יש משהו אחר בלשבת מאחורי ההגה ב110 קמ"ש על הכביש המהיר שלא בשעות העומס בשלב שכבר מרגישים בנוח עם נהיגה במהירויות כאלו ולדעת שהשביתה הזו לא רלוונטית לי.
מדוע ארגון טירור? הם הרגו או פצעו אנשים?
הכותרת רק מחלישה את הביקורת שרשמת.
 

Ccyclist

Well-known member
התנאים בתחנות שלהם בפירוש מסכנים חיי אדם.

סה"כ ועד עובדים
התנאים בתחנות שלהם בפירוש מסכנים חיי אדם.
לא מדובר בשביתות חוקיות (אף שהיו להם כמה ימי שביתה חוקית) אלא בטרור שיוצר צפיפות מסוכנת ליד פסי רכבת בחישמול פס שלישי. לפני כמה שבועות סגרו את תחנת ברייטון (שיש בה גם מפעילות אחרות) כי הצפיפות שם הגיעה לרמה מסכנת חיים.
&nbsp
תוסיפו לכך את התאונות שוודאי נגרמו מנהגים נוספים שבחרו בכביש המהיר במקום ברשת הרכבות (יש כאן זן של נהגים עירוניים שמשתמש ברכבת לנסיעות ארוכות) בחודשיים של הטרור הזה ותקבלו את כל ההרוגים והפצועים שתצטרכו לשם ההגדרה הפורמאלית.
&nbsp
 

iritilan

New member
גם שביתה לא חוקית, היא עדין לא טרור

התנאים בתחנות שלהם בפירוש מסכנים חיי אדם.
לא מדובר בשביתות חוקיות (אף שהיו להם כמה ימי שביתה חוקית) אלא בטרור שיוצר צפיפות מסוכנת ליד פסי רכבת בחישמול פס שלישי. לפני כמה שבועות סגרו את תחנת ברייטון (שיש בה גם מפעילות אחרות) כי הצפיפות שם הגיעה לרמה מסכנת חיים.
&nbsp
תוסיפו לכך את התאונות שוודאי נגרמו מנהגים נוספים שבחרו בכביש המהיר במקום ברשת הרכבות (יש כאן זן של נהגים עירוניים שמשתמש ברכבת לנסיעות ארוכות) בחודשיים של הטרור הזה ותקבלו את כל ההרוגים והפצועים שתצטרכו לשם ההגדרה הפורמאלית.
&nbsp
גם שביתה לא חוקית, היא עדין לא טרור
גם אם לא מסכימים עם מטרת השביתה או עם הדרכים בה היא פועלת, זה עדיין לא טרור. אני לא מכירה את הנושא מספיק בשביל שתהיה לי דיעה לגבי מטרות השביתה, אבל להאשים עובדים שובתים בטרור זה ממש לא טעון ענייני נגד השביתה.
אם התנאים בתחנה מסכנים חיים באחריות הנהלת הרכבת להתמודד עם זה, אם אם זה דורש צמצום זמני של השירות.
בתור נוסעת תחבורה ציבורית שאין לה את החלופה של רכב פרטי אני בכלל לא מקלה ראש בעניין ובכל זאת - עובד שובת הוא לא טרוריסט.
באשר לעומס התנועה, לפי קו החשיבה הזה אפשר להאשים כל מי שבחר לנהוג ברכב פרטי כאשר הוא לא חייב בהעלאת מספר תאונות הדרכים. האם כל נהג רכב פרטי הוא טרוריסט?
 

benshap2

New member
ה"שביתה" נעשית על מנת להלך איימים, ומכאן שאכן מדובר בטרור

גם שביתה לא חוקית, היא עדין לא טרור
גם אם לא מסכימים עם מטרת השביתה או עם הדרכים בה היא פועלת, זה עדיין לא טרור. אני לא מכירה את הנושא מספיק בשביל שתהיה לי דיעה לגבי מטרות השביתה, אבל להאשים עובדים שובתים בטרור זה ממש לא טעון ענייני נגד השביתה.
אם התנאים בתחנה מסכנים חיים באחריות הנהלת הרכבת להתמודד עם זה, אם אם זה דורש צמצום זמני של השירות.
בתור נוסעת תחבורה ציבורית שאין לה את החלופה של רכב פרטי אני בכלל לא מקלה ראש בעניין ובכל זאת - עובד שובת הוא לא טרוריסט.
באשר לעומס התנועה, לפי קו החשיבה הזה אפשר להאשים כל מי שבחר לנהוג ברכב פרטי כאשר הוא לא חייב בהעלאת מספר תאונות הדרכים. האם כל נהג רכב פרטי הוא טרוריסט?
ה"שביתה" נעשית על מנת להלך איימים, ומכאן שאכן מדובר בטרור
מדובר בהתנהלות מאורגנת בדרך שאינה חוקית ואשר עשויה להביא לאובדן חיי אדם כתוצאה ישירה ו/או עקיפה ממנה, וזאת במטרה להלך איימים. קלאסי ארגון טרור.
 

iritilan

New member
בטרור יש שימוש באלימות להשגת המטרות

ה"שביתה" נעשית על מנת להלך איימים, ומכאן שאכן מדובר בטרור
מדובר בהתנהלות מאורגנת בדרך שאינה חוקית ואשר עשויה להביא לאובדן חיי אדם כתוצאה ישירה ו/או עקיפה ממנה, וזאת במטרה להלך איימים. קלאסי ארגון טרור.
בטרור יש שימוש באלימות להשגת המטרות
שביתה לא יכולה להיחשב אלימות. זו זכות בסיסית של עובד.

זה לא אומר שכל שביתה היא מוצדקת. גם שביתות צריכות להיות בהתאם לחוק, אך לא כל הפרת חוק היא טרור. אם תלך על תוצאות עקיפות זה יותר מדי דברים ניתן להגדיר כטרור. ידוע שיש תאונות דרכים, האם כל נהג על הכביש הוא טרוריסט בגלל שיש שככל שיש יותר מכוניות הכביש עולה הסיכוי לאובדן חיי אדם כתוצאה מתאונות?
האם מפעל מייצר מכוניות פרטיות עוסק בטרור? הרי כתוצאה עקיפה מייצור מכוניות ייתכן אובדן חיי אדם.
אם ישתמשו בפטיש לרצח, האם ניתן להאשים את יצרן הפטיש מאחר שכתוצאה עקיפה מייצור הפטיש בוצע רצח?
 

Ccyclist

Well-known member
מדובר באירגוני טרור שניתקו פעמיים את החשמל בחורף הבריטי.

בטרור יש שימוש באלימות להשגת המטרות
שביתה לא יכולה להיחשב אלימות. זו זכות בסיסית של עובד.

זה לא אומר שכל שביתה היא מוצדקת. גם שביתות צריכות להיות בהתאם לחוק, אך לא כל הפרת חוק היא טרור. אם תלך על תוצאות עקיפות זה יותר מדי דברים ניתן להגדיר כטרור. ידוע שיש תאונות דרכים, האם כל נהג על הכביש הוא טרוריסט בגלל שיש שככל שיש יותר מכוניות הכביש עולה הסיכוי לאובדן חיי אדם כתוצאה מתאונות?
האם מפעל מייצר מכוניות פרטיות עוסק בטרור? הרי כתוצאה עקיפה מייצור מכוניות ייתכן אובדן חיי אדם.
אם ישתמשו בפטיש לרצח, האם ניתן להאשים את יצרן הפטיש מאחר שכתוצאה עקיפה מייצור הפטיש בוצע רצח?
מדובר באירגוני טרור שניתקו פעמיים את החשמל בחורף הבריטי.
בבריטניה לא מדובר בהסתדרות שבנתה את המדינה. מדובר באויב מבית ששום שפל אינו נמוך מדי עבורו כולל אי קבורת המתים.
&nbsp
בחורף 1974 וכן ב Winter of discontent בסוף 1978 ותחילת 1979 הם גרמו בכוונה להפסקות חשמל במדינה שבדרומה טמפרטורות הלילה הרגילות בינואר הם בסביבות האפס ובעת סופות שלג אפשר להגיע לטמפרטורת של מינוס עשר ומטה באזורים העירוניים.
&nbsp
ערך שביתות 1974 (שביתת הכורים גרמה למחסור שהוביל לשבוע עבודה בן 3 ימים ומחסור חמור בחשמל)
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Three-Day_Week
&nbsp
ערך ה Winter of discontent ב1978/9
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Winter_of_Discontent
&nbsp
הרס מערכת התחבורה הראשית במשך חודשיים בחבל ארץ שלם שגודלו כמו מלבן עם צלע לאורך מישור החוף מעכו לרשל"צ וצלע מקבילה לאורך הירדן כאשר מרבית חבל הארץ נמצא בתחום רצועת היוממים של עיר גדולה ואפילו בשוליו 10%-15% מהתושבים הם יוממים התלויים ברכבת זה בפירוש טרור כשהוא מגיע מהמסורת הזו.
 

iritilan

New member
עובדים הם לא עבדים

מדובר באירגוני טרור שניתקו פעמיים את החשמל בחורף הבריטי.
בבריטניה לא מדובר בהסתדרות שבנתה את המדינה. מדובר באויב מבית ששום שפל אינו נמוך מדי עבורו כולל אי קבורת המתים.
&nbsp
בחורף 1974 וכן ב Winter of discontent בסוף 1978 ותחילת 1979 הם גרמו בכוונה להפסקות חשמל במדינה שבדרומה טמפרטורות הלילה הרגילות בינואר הם בסביבות האפס ובעת סופות שלג אפשר להגיע לטמפרטורת של מינוס עשר ומטה באזורים העירוניים.
&nbsp
ערך שביתות 1974 (שביתת הכורים גרמה למחסור שהוביל לשבוע עבודה בן 3 ימים ומחסור חמור בחשמל)
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Three-Day_Week
&nbsp
ערך ה Winter of discontent ב1978/9
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Winter_of_Discontent
&nbsp
הרס מערכת התחבורה הראשית במשך חודשיים בחבל ארץ שלם שגודלו כמו מלבן עם צלע לאורך מישור החוף מעכו לרשל"צ וצלע מקבילה לאורך הירדן כאשר מרבית חבל הארץ נמצא בתחום רצועת היוממים של עיר גדולה ואפילו בשוליו 10%-15% מהתושבים הם יוממים התלויים ברכבת זה בפירוש טרור כשהוא מגיע מהמסורת הזו.
עובדים הם לא עבדים
יש להם זכות להחליט שלא לעבוד בתנאים מסוימים ויש להם זכות להיאבק על הזכויות שלהם. שוב אני לא לסיבות למאבקים, אלא לנושא העקרונית.
ולכל מאבק יש שני צדדים, כך שההאשמה לא יכולה להיות מוטלת על צד אחד.
בהחלט יכולות להיות שביתות לא חוקיות ויש כלים חוקיים להתמודד איתן גם בלי להזדקק להאשמות בטרור.
 

Ccyclist

Well-known member
בבריטניה טרור לא חייב להרוג. ע"ע סוף ה IRA

עובדים הם לא עבדים
יש להם זכות להחליט שלא לעבוד בתנאים מסוימים ויש להם זכות להיאבק על הזכויות שלהם. שוב אני לא לסיבות למאבקים, אלא לנושא העקרונית.
ולכל מאבק יש שני צדדים, כך שההאשמה לא יכולה להיות מוטלת על צד אחד.
בהחלט יכולות להיות שביתות לא חוקיות ויש כלים חוקיים להתמודד איתן גם בלי להזדקק להאשמות בטרור.
בבריטניה טרור לא חייב להרוג. ע"ע סוף ה IRA
בשנתיים - שלושה האחרונות של טרור ה IRA סוג ה"פיגוע" הנפוץ ביותר שלהם היה להתקשר למשטרה ולהודיע על הטמנת פצצה ואחרי שהמשטרה היתה סוגרת את האזור שבו הודיעו על הפצצה היא היתה מוצאת מטען דמה. המטרה וההישג של הטרור בשתי הדוגמאות היה הטלת אימה ושיבוש חיי היום יום.
&nbsp
בבריטניה יש מנגנון חוקי לשביתות. חובה להחליט עליהן בהצבעה, להודיע עליהן מספר שבועות מראש, ולהידבר בשירות הבוררות לפני השביתה. השביתות עצמן מוגבלות לפרקי זמן של יום עד כמה ימים כל אחת ובאי צפוף שהכל מנוהל בו על 99% מהקיבולת כל שביתה חוקית מורגשת גם מורגשת. כאן לא מדובר בשביתה חוקית אלא במה שקורה מחוץ לשביתה החוקית.
&nbsp
מה שקורה שלא במסגרת השביתה החוקית הוא בפירוש הטלת אימה ושיבוש חיי היום יום של מיליונים ברצועת היוממים הדרומית של לונדון. בהגדרה הבריטית זה טרור וגם "צרכי" ההגדרה הישראלית וודאי כבר מולאו תוך סיכון חיי אדם.
&nbsp
וכל זה אינו סיכסוך על שכר אלא על ה"זכות" לסגור את דלתות הרכבת. אפילו לא מדובר בביטול תפקיד ה"שומר" משום שללא השקעה מאסיבית בתחנות תמיד יהיה צורך באדם שיפקח על הכירטוס ברכבת.
 

iritilan

New member
כבר סטינו לגמרי מנושא הדיון וברור שלא נסכים

בבריטניה טרור לא חייב להרוג. ע"ע סוף ה IRA
בשנתיים - שלושה האחרונות של טרור ה IRA סוג ה"פיגוע" הנפוץ ביותר שלהם היה להתקשר למשטרה ולהודיע על הטמנת פצצה ואחרי שהמשטרה היתה סוגרת את האזור שבו הודיעו על הפצצה היא היתה מוצאת מטען דמה. המטרה וההישג של הטרור בשתי הדוגמאות היה הטלת אימה ושיבוש חיי היום יום.
&nbsp
בבריטניה יש מנגנון חוקי לשביתות. חובה להחליט עליהן בהצבעה, להודיע עליהן מספר שבועות מראש, ולהידבר בשירות הבוררות לפני השביתה. השביתות עצמן מוגבלות לפרקי זמן של יום עד כמה ימים כל אחת ובאי צפוף שהכל מנוהל בו על 99% מהקיבולת כל שביתה חוקית מורגשת גם מורגשת. כאן לא מדובר בשביתה חוקית אלא במה שקורה מחוץ לשביתה החוקית.
&nbsp
מה שקורה שלא במסגרת השביתה החוקית הוא בפירוש הטלת אימה ושיבוש חיי היום יום של מיליונים ברצועת היוממים הדרומית של לונדון. בהגדרה הבריטית זה טרור וגם "צרכי" ההגדרה הישראלית וודאי כבר מולאו תוך סיכון חיי אדם.
&nbsp
וכל זה אינו סיכסוך על שכר אלא על ה"זכות" לסגור את דלתות הרכבת. אפילו לא מדובר בביטול תפקיד ה"שומר" משום שללא השקעה מאסיבית בתחנות תמיד יהיה צורך באדם שיפקח על הכירטוס ברכבת.
כבר סטינו לגמרי מנושא הדיון וברור שלא נסכים
אז אפסיק עם זה כאן.
 

benshap2

New member
אלימות היא אינה בהכרח אלימות פיזית

בטרור יש שימוש באלימות להשגת המטרות
שביתה לא יכולה להיחשב אלימות. זו זכות בסיסית של עובד.

זה לא אומר שכל שביתה היא מוצדקת. גם שביתות צריכות להיות בהתאם לחוק, אך לא כל הפרת חוק היא טרור. אם תלך על תוצאות עקיפות זה יותר מדי דברים ניתן להגדיר כטרור. ידוע שיש תאונות דרכים, האם כל נהג על הכביש הוא טרוריסט בגלל שיש שככל שיש יותר מכוניות הכביש עולה הסיכוי לאובדן חיי אדם כתוצאה מתאונות?
האם מפעל מייצר מכוניות פרטיות עוסק בטרור? הרי כתוצאה עקיפה מייצור מכוניות ייתכן אובדן חיי אדם.
אם ישתמשו בפטיש לרצח, האם ניתן להאשים את יצרן הפטיש מאחר שכתוצאה עקיפה מייצור הפטיש בוצע רצח?
אלימות היא אינה בהכרח אלימות פיזית
ולדעתי שביתה פראית שכזו היא ללא ספק דרך אלימה.
 
אז גם נהגים הם טרוריסטים כי הם מזהמים את האוויר.

התנאים בתחנות שלהם בפירוש מסכנים חיי אדם.
לא מדובר בשביתות חוקיות (אף שהיו להם כמה ימי שביתה חוקית) אלא בטרור שיוצר צפיפות מסוכנת ליד פסי רכבת בחישמול פס שלישי. לפני כמה שבועות סגרו את תחנת ברייטון (שיש בה גם מפעילות אחרות) כי הצפיפות שם הגיעה לרמה מסכנת חיים.
&nbsp
תוסיפו לכך את התאונות שוודאי נגרמו מנהגים נוספים שבחרו בכביש המהיר במקום ברשת הרכבות (יש כאן זן של נהגים עירוניים שמשתמש ברכבת לנסיעות ארוכות) בחודשיים של הטרור הזה ותקבלו את כל ההרוגים והפצועים שתצטרכו לשם ההגדרה הפורמאלית.
&nbsp
אז גם נהגים הם טרוריסטים כי הם מזהמים את האוויר.
 

אלכסיי03

New member
ועדי העובדים עוסקים בטרור גרידה, פעם עם ופעם בלי נפגעים בנפש

מדוע ארגון טירור? הם הרגו או פצעו אנשים?
הכותרת רק מחלישה את הביקורת שרשמת.
ועדי העובדים עוסקים בטרור גרידה, פעם עם ופעם בלי נפגעים בנפש
חבל שבמעט מן המדינות המפותחות הטרור הזה נתקל בתגובה הולמת וראויה. וחבל שבריטניה כבר לא ביניהם כנראה, למרות התרומה האדירה של מרגרט ת'טצ'ר לעיצוב מסגרת חוקית שפויה.
אבל אצלנו החוקים פרוצים והזויים אף יותר...
 

Bus Nerd

Active member
מרגארט תאצ'ר שפויה? הצחקת

ועדי העובדים עוסקים בטרור גרידה, פעם עם ופעם בלי נפגעים בנפש
חבל שבמעט מן המדינות המפותחות הטרור הזה נתקל בתגובה הולמת וראויה. וחבל שבריטניה כבר לא ביניהם כנראה, למרות התרומה האדירה של מרגרט ת'טצ'ר לעיצוב מסגרת חוקית שפויה.
אבל אצלנו החוקים פרוצים והזויים אף יותר...
מרגארט תאצ'ר שפויה? הצחקת
 

iritilan

New member
הרסה את שרות הרכבות בהפרטה

שפויה, חזקה, החלטית, יעילה. מדהימה ונערצת.
הרסה את שרות הרכבות בהפרטה
אם אנחנו כבר מדברים על שירות רכבות, פגעה בעובדים, העלתה את האבטלה, העמיקה את הפערים.
כמה אנשים מתו במלחמה בפוקלנד או בסכסוך עם צפון אירלנד (שלא היא יצרה, אבל לא הביאה פתרון)?
 

Ccyclist

Well-known member
ברכבות היא לא נגעה, החברות הממשלתיות קרסו כבר בשנות השבעים

הרסה את שרות הרכבות בהפרטה
אם אנחנו כבר מדברים על שירות רכבות, פגעה בעובדים, העלתה את האבטלה, העמיקה את הפערים.
כמה אנשים מתו במלחמה בפוקלנד או בסכסוך עם צפון אירלנד (שלא היא יצרה, אבל לא הביאה פתרון)?
ברכבות היא לא נגעה, החברות הממשלתיות קרסו כבר בשנות השבעים
פירטתי את זה בסיפא של תגובה על כך שהיא היתה סוציאליסטית יחסית למה שנהוג לחשוב עליה.
 

Ccyclist

Well-known member
תתפלאו לשמוע עד כמה גברת הברזל שמרה על המערכת הסוציאליסטית

שפויה, חזקה, החלטית, יעילה. מדהימה ונערצת.
תתפלאו לשמוע עד כמה גברת הברזל שמרה על המערכת הסוציאליסטית
מאגי לא ביטלה את זכות השביתה אלא הגבילה אותה לשביתות בין מועסקים למעסיקיהם (לו הסיכסוך הזה היה מתבצע בחברה פרטית או אזורית בשנות השבעים כל עובדי הרכבת במדינה היו שובתים אף שאין להם קשר לחברה הספציפית הזו).
&nbsp
היא לא נגעה במובטלים אלא ראתה באבטלה חלק בלתי נפרד מהמשוואה הכלכלית בעוד שבעידן בלייר היו תוכניות נוסח וויסקונסין. היא לא נגעה בעיקרון לפיו מערכת הבריאות הלאומית היא בחינם וכנ"ל מערכת החינוך הממלכתית - בניגוד לכל התשלומים הנוספים המוכרים בארץ.
&nbsp
בתחום הדיור מאגי ת'אצ'ר היא רן כהן ממר"צ. הרעיון של מכירת הדיור הציבורי לדיירים הוא במקור שלה ולמרות הזכות לקנות מערכת הדיור הציבורי שרדה אותה ועדיין קיימת כיום, אף שהזכאות לדיור ציבורי ורשימות ההמתנה היו מסובכות וארוכות בעידן בלייר ובראון. הרעיון שדיירים יצטרכו לעבור ליחידות קטנות יותר אחרי שילדיהם עוזבים את הבית עלה רק בתקופת דייויד קמרון.
&nbsp
יש לציין גם שהיא לא נגעה במערכת הרכבות והפרטתן לפי מודל הזיכיונות ההרסני היה רעיון של ג'ון מייג'ור.
&nbsp
כמו כן - גישתה לקפיטליזם הפוכה ב180 מעלות לשיטת האוליגרכיה הנהוגה בארץ 18 המשפחות. בעינייה היזם הקטן שפותח נישות חדשות היה המפתח לכלכלה ושיטת ההפרטה העיקרית שלה היתה לתת אופציות לציבור ובשיא הצלחתה 25% מהציבור החזיקו במניות באופן ישיר.
&nbsp
החולשה העיקרית שלה היתה הטיפול בחברות ממשלתיות פושטות רגל שהוחזקו בחיים באמצעות סובסידיות ממשלתיות בשנות השבעים. מכרות הפחם, בריטיש ליילנד, בריטיש סטיל. היא פעלה בקנה מידה של פוליטיקאי שנבחר ל4-5 שנים ולכן גרמה לפיטורים המוניים והרס אזורים תעשייתיים כשחשיבה בטווח של 10 שנה (או 18 שנות השלטון השמרני ב4 קדנציות שחבות חוב גדול ל Winter of discontent ) היה אפשר ללכת על צימצומים ופנסיות מוקדמות ללא קבלת עובדים חדשים ולסגור או למכוא את החברות האלו שהיו אבן ריחיים על משלם המיסים בתהליך הרסני פחות.
&nbsp
&nbsp
 

sweetums

New member
עדיין נמשך?!

טרור ה RMT ולו"ז החירום של חברת הרכבות Southern
לינק להסבר באתר החברה:
http://www.southernrailway.com/your-journey/revised-timetable

מתחילת הקיץ ארגון הטרור ה RMT מחבל בפעילות הרכבות של המפעילה Southern הן בהשבתות חוקיות (כן, גם החוקים שמאגי העבירה מאפשרים שביתות) והן בשביתות איטלקיות, "מחלות" המוניות, היעדרויות וכיו"ב.

העילה היא העברת הסמכות לסגירת הדלתות מהשומר לנהג (יש מצלמות ומסכים) ותוכנית למעבר לרכבות עם נהג בלבד בקווים הפרבריים בדרום לונדון לפחות (בקווים הכפריים ישנן תחנות לא מאוישות שכשמכשיר הכרטיסים מקולקל צריך לעלות לרכבת ולקנות כרטיס המשומר ואינני חושב שזה ישתנה).

מה 11.7 החברה עברה ללו"ז חירום עד להודעה חדשה. גם לו"ז החירום לא מבטיח בהכרח נסיעה ברכבות החברה אך צימצום הלו"ז איפשר התמודדות מסויימת עם המצב.

מפת הרשת לפי לו"ז החירום:
http://www.southernrailway.com/download/42069.3/00-revised-timetable-map/

אישית זה היה משפיע על יכולתי לפגוש את קרוביי בברייטון אם לא הייתי מוציא רישיון לפני כמה שנים. זה עדיין משפיע על יכולתם לעלות על רכבת רדיאלית ולהפגש איתי בכל מני נקודות ביניים לאורך החוף הדרומי ואפילו הצעתי שאולי ניפגש בכלל בלונדון כי יש לשם רכבות של מפעילים אחרים. הם נוהגים אבל ישנה העדפה שלא לנהוג יותר משעה פלוס אם יש רכבת. יש משהו אחר בלשבת מאחורי ההגה ב110 קמ"ש על הכביש המהיר שלא בשעות העומס בשלב שכבר מרגישים בנוח עם נהיגה במהירויות כאלו ולדעת שהשביתה הזו לא רלוונטית לי.
עדיין נמשך?!
זוכר שקראתי על בכירי החברה ירדו לרציפים "לספוג אש", לא חשבתי שכ"כ הרבה אנשים יסבלו לאורך זמן כ"כ ארוך.
במקרה כזה החברה צריכה לשלם לNR בגלל ביטול רכבות?
&nbsp
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה