תמונות מהעבודות בסוף שבוע (תחנת השלום) - הנפה מהעגלה

מצב
הנושא נעול.

yybar

New member
תמונות מהעבודות בסוף שבוע (תחנת השלום) - הנפה מהעגלה

תמונות מהעבודות בסוף שבוע (תחנת השלום) - הנפה מהעגלה
הנפה ראשונית של הקורה מההעגלה בעזרת 4 מנופי אבי (כל מנוף מרים פינה)





 

yybar

New member
העברת הקורה לרציף.....

תמונות מהעבודות בסוף שבוע (תחנת השלום) - הנפה מהעגלה
הנפה ראשונית של הקורה מההעגלה בעזרת 4 מנופי אבי (כל מנוף מרים פינה)
העברת הקורה לרציף.....
לאחר ההנפה הראשונית, 2 המנופים האמצעים התנתקו מהקורה/התקפלו והקורה עברה לרציף בעזרת המנופים הקיצוניים..
בשלב הזה - לאחר שיצבו את הקורה באזור הרציף (עדין האוויר)- התחיל השלב הארוך - חיבור 2 המנופים האמצעיים לעוגן (שמחזיק את הקורה)







 

yybar

New member
הצבת הקורה במקום

העברת הקורה לרציף.....
לאחר ההנפה הראשונית, 2 המנופים האמצעים התנתקו מהקורה/התקפלו והקורה עברה לרציף בעזרת המנופים הקיצוניים..
בשלב הזה - לאחר שיצבו את הקורה באזור הרציף (עדין האוויר)- התחיל השלב הארוך - חיבור 2 המנופים האמצעיים לעוגן (שמחזיק את הקורה)
הצבת הקורה במקום
לאחר חיבור 4 המנופים - החל תהליך הנחת הקורה על 2 הניצבים - תהליך ארוך
בסך הכל כל התהליך (מרגע ההנפה מהעגלה ועד הנחת הקורה על הניצבים) לקח כ 3 שעות...
בזמן הזה- הגיעה הקורה הנוספת (והקורות המחברות)....
היה מעניין









 

yybar

New member
שאלה

הצבת הקורה במקום
לאחר חיבור 4 המנופים - החל תהליך הנחת הקורה על 2 הניצבים - תהליך ארוך
בסך הכל כל התהליך (מרגע ההנפה מהעגלה ועד הנחת הקורה על הניצבים) לקח כ 3 שעות...
בזמן הזה- הגיעה הקורה הנוספת (והקורות המחברות)....
היה מעניין
שאלה
למה נדרשו לחבר את 4 המנופים לקורה (בתהליך ארוך ודי מסוכן) , לפני שהציבו את הקורה על הניצבים (ולאחר שהניפו את הקורה מהעגלה) ?
על פי הבנתי - 2 המנופים הקיצוניים (LTM 1500 ו LTM 1400 ) מסוגלים להרים את הקורה למרחק הזה ללא כל בעיה ( זה מה שהם עשו בפועל כאשר העבירו את הקורה לרציף )



 

fireman

New member
זוג מנופים לא יכול להניף את הקורה לבד

שאלה
למה נדרשו לחבר את 4 המנופים לקורה (בתהליך ארוך ודי מסוכן) , לפני שהציבו את הקורה על הניצבים (ולאחר שהניפו את הקורה מהעגלה) ?
על פי הבנתי - 2 המנופים הקיצוניים (LTM 1500 ו LTM 1400 ) מסוגלים להרים את הקורה למרחק הזה ללא כל בעיה ( זה מה שהם עשו בפועל כאשר העבירו את הקורה לרציף )
זוג מנופים לא יכול להניף את הקורה לבד
לLTM 1400 ו1500 יש כושר הנפה מירבי של 400 ו 500 טון בהתאמה, כושר הנפה זה מתאפשר למנופים הללו (ובכלל הנתון הזה בכל המנופים, כאשר משקולת הנגד עמוסה למקסימום וכאשר המרחק ממרכז הכובד הוא 1 מטר בלבד, זהו נתון שאינו מעשי ואינו ריאלי בכל הקשור לעבודה תכלס בשטח.
היות ולדעתי ההתרחקות ממרכז הכובד היא מעל 10 מטרים לעניות דעתי, המשימה הזו אינה מתאימה לזוג מנופים אופניים מהסוג שהובא לפרוייקט.
את הצורך בארבעה מנופים היה ניתן לייתר על ידי הבאת עגורן זחלי אחד בודד (כמו מיודענו, ותיקי הפורום, המנופלצת....) ולבצע את העבודה "סוליקו".....
הבעיות כאן היו משך זמן ההרכבה של מנוף כזה בשטח (כשלושה ימים) הסיכוי הגבוה להרס של הכביש תחתיו, וחוסר היכולת שלו להסתובב עם משקולת מאזנת גדולה בשטח צפוף כל כך (וכן, כביש ברוחב 4 מסלולים הוא צפוף מאוד למנוף שרוחב זחל בודד שלו הוא כנתיב כביש אחד).

נ.ב - בתמונה יש זוג 1500, אחד 1400 ואחד 1300.

לשאלות מנופים נוספות....אני כאן.
שבוע טוב!
 

davidfainshtein

Member
מנהל
אתה כאן, יא נחש?!

זוג מנופים לא יכול להניף את הקורה לבד
לLTM 1400 ו1500 יש כושר הנפה מירבי של 400 ו 500 טון בהתאמה, כושר הנפה זה מתאפשר למנופים הללו (ובכלל הנתון הזה בכל המנופים, כאשר משקולת הנגד עמוסה למקסימום וכאשר המרחק ממרכז הכובד הוא 1 מטר בלבד, זהו נתון שאינו מעשי ואינו ריאלי בכל הקשור לעבודה תכלס בשטח.
היות ולדעתי ההתרחקות ממרכז הכובד היא מעל 10 מטרים לעניות דעתי, המשימה הזו אינה מתאימה לזוג מנופים אופניים מהסוג שהובא לפרוייקט.
את הצורך בארבעה מנופים היה ניתן לייתר על ידי הבאת עגורן זחלי אחד בודד (כמו מיודענו, ותיקי הפורום, המנופלצת....) ולבצע את העבודה "סוליקו".....
הבעיות כאן היו משך זמן ההרכבה של מנוף כזה בשטח (כשלושה ימים) הסיכוי הגבוה להרס של הכביש תחתיו, וחוסר היכולת שלו להסתובב עם משקולת מאזנת גדולה בשטח צפוף כל כך (וכן, כביש ברוחב 4 מסלולים הוא צפוף מאוד למנוף שרוחב זחל בודד שלו הוא כנתיב כביש אחד).

נ.ב - בתמונה יש זוג 1500, אחד 1400 ואחד 1300.

לשאלות מנופים נוספות....אני כאן.
שבוע טוב!
אתה כאן, יא נחש?!
 

raminec

New member
וו-הו!

זוג מנופים לא יכול להניף את הקורה לבד
לLTM 1400 ו1500 יש כושר הנפה מירבי של 400 ו 500 טון בהתאמה, כושר הנפה זה מתאפשר למנופים הללו (ובכלל הנתון הזה בכל המנופים, כאשר משקולת הנגד עמוסה למקסימום וכאשר המרחק ממרכז הכובד הוא 1 מטר בלבד, זהו נתון שאינו מעשי ואינו ריאלי בכל הקשור לעבודה תכלס בשטח.
היות ולדעתי ההתרחקות ממרכז הכובד היא מעל 10 מטרים לעניות דעתי, המשימה הזו אינה מתאימה לזוג מנופים אופניים מהסוג שהובא לפרוייקט.
את הצורך בארבעה מנופים היה ניתן לייתר על ידי הבאת עגורן זחלי אחד בודד (כמו מיודענו, ותיקי הפורום, המנופלצת....) ולבצע את העבודה "סוליקו".....
הבעיות כאן היו משך זמן ההרכבה של מנוף כזה בשטח (כשלושה ימים) הסיכוי הגבוה להרס של הכביש תחתיו, וחוסר היכולת שלו להסתובב עם משקולת מאזנת גדולה בשטח צפוף כל כך (וכן, כביש ברוחב 4 מסלולים הוא צפוף מאוד למנוף שרוחב זחל בודד שלו הוא כנתיב כביש אחד).

נ.ב - בתמונה יש זוג 1500, אחד 1400 ואחד 1300.

לשאלות מנופים נוספות....אני כאן.
שבוע טוב!
וו-הו!
איש האש מכה שנית
 

dctgdctg

Member
קפצתי לשם לפני כשעה, העבודה נמשכת...

תמונות מהעבודות בסוף שבוע (תחנת השלום) - הנפה מהעגלה
הנפה ראשונית של הקורה מההעגלה בעזרת 4 מנופי אבי (כל מנוף מרים פינה)
קפצתי לשם לפני כשעה, העבודה נמשכת...

 

Bus Nerd

Active member
נראה שגם ב־ynet עשו תיעוד עם רחפן, אבל באיכות של נעל

בסה"כ לא נרשמו היום עומסי תנועה משמעותיים
וזהו להיום...
נראה שגם ב־ynet עשו תיעוד עם רחפן, אבל באיכות של נעל
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4846749,00.html
&nbsp
הוידאו אפילו לא HD ונראה שנערך ע"י מישהו שממש משתעמם מכל מבצע ההנפה המורכב הזה (ועף קרוב בצורה מסוכנת למנופים). גם בוידאו השני נראה שהצלם והעורך משועממים מכל העסק, כי התמקדו יותר במכוניות מאשר בעבודות עצמן.
&nbsp
חבל.
 

fireman

New member
הסיכון לרחפן בלבד....גם אם היית מרסק עשרה רחפנים

נראה שגם ב־ynet עשו תיעוד עם רחפן, אבל באיכות של נעל
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4846749,00.html
&nbsp
הוידאו אפילו לא HD ונראה שנערך ע"י מישהו שממש משתעמם מכל מבצע ההנפה המורכב הזה (ועף קרוב בצורה מסוכנת למנופים). גם בוידאו השני נראה שהצלם והעורך משועממים מכל העסק, כי התמקדו יותר במכוניות מאשר בעבודות עצמן.
&nbsp
חבל.
הסיכון לרחפן בלבד....גם אם היית מרסק עשרה רחפנים
לתוך מתקן שמסוגל להרים מאות טונות, ההשפעה שלו הייתה דומה להשפעה של התנגשות של יתוש בפיל.
 

Bus Nerd

Active member
לדעתי לא, זה בטח משהו שלוקח זמן

את המבנה עצמו יתקינו עוד היום?
לדעתי לא, זה בטח משהו שלוקח זמן
יעבדו על זה בחודשים הקרובים בלי להפריע לתנועה, כמו שעובדים בסבידור. קראתי איפשהו שכשיביאו את הגג (המכוער והבזבזני) יסגרו שוב את איילון למבצע מורכב לא פחות עם מנופים וכו'.
 

benshap2

New member
תודה. יש לך מושג מתי יפתחו את הכניסה הדרומית לתחנה?

לדעתי לא, זה בטח משהו שלוקח זמן
יעבדו על זה בחודשים הקרובים בלי להפריע לתנועה, כמו שעובדים בסבידור. קראתי איפשהו שכשיביאו את הגג (המכוער והבזבזני) יסגרו שוב את איילון למבצע מורכב לא פחות עם מנופים וכו'.
תודה. יש לך מושג מתי יפתחו את הכניסה הדרומית לתחנה?
אני זוכר שכשחסמו את היציאה שם, כתבו שזה לחודשיים. אבל השלט הזה כבר לא שם.
 

Bus Nerd

Active member
אני אהיה מאוד מופתע לטובה אם באמת יסיימו תוך חודשיים

תודה. יש לך מושג מתי יפתחו את הכניסה הדרומית לתחנה?
אני זוכר שכשחסמו את היציאה שם, כתבו שזה לחודשיים. אבל השלט הזה כבר לא שם.
אני אהיה מאוד מופתע לטובה אם באמת יסיימו תוך חודשיים
בד"כ דברים כאלו לוקחים יותר זמן.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה