אז ביבי והפגאנים יבטלו את העבודות בתחנת השלום?

מצב
הנושא נעול.

bralor4247

New member
אז ביבי והפגאנים יבטלו את העבודות בתחנת השלום?

אז ביבי והפגאנים יבטלו את העבודות בתחנת השלום?
תוך כדי סיכון חיי אזרחי ישראל?
 

MightyKnight

New member
מה פתאום. ביבי יעביר להם כמה מאות מיליונים

אז ביבי והפגאנים יבטלו את העבודות בתחנת השלום?
תוך כדי סיכון חיי אזרחי ישראל?
מה פתאום. ביבי יעביר להם כמה מאות מיליונים
ישראל כץ יוסיף כמה קווי מהדרין ופתאום השבת לא תהיה כל כך מחוללת.
כל ההבדל בין פיקוח נפש לחילול שבת זה קצת כסף.
 

sweetums

New member
גזירות שמד חדשות-" נתניהו התערב וקבע: העבודות בשבת יצומצמו"

אז ביבי והפגאנים יבטלו את העבודות בתחנת השלום?
תוך כדי סיכון חיי אזרחי ישראל?
גזירות שמד חדשות-" נתניהו התערב וקבע: העבודות בשבת יצומצמו"
החרדים זעמו, כץ סירב להתערב - אך נתניהו התערב וקבע: העבודות בשבת יצומצמו
שר התחבורה כץ לא הסכים להתערב בנושא עבודות הרכבת בשבת, אבל נתניהו שינה את ההחלטה. העבודות בפרויקט שדרוג תחנת השלום בת"א יתקיימו כמתוכנן ואיילון ייחסם לתנועה, אך עבודות בקווי רכבת אחרים יידחו. בנוסף, תוקם ועדה
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4846542,00.html
אבוי.
 

Bus Nerd

Active member
טוב אז, במקרה הזה, הקו המהיר לירושלים לא ייפתח לפני 2021

גזירות שמד חדשות-" נתניהו התערב וקבע: העבודות בשבת יצומצמו"
החרדים זעמו, כץ סירב להתערב - אך נתניהו התערב וקבע: העבודות בשבת יצומצמו
שר התחבורה כץ לא הסכים להתערב בנושא עבודות הרכבת בשבת, אבל נתניהו שינה את ההחלטה. העבודות בפרויקט שדרוג תחנת השלום בת"א יתקיימו כמתוכנן ואיילון ייחסם לתנועה, אך עבודות בקווי רכבת אחרים יידחו. בנוסף, תוקם ועדה
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4846542,00.html
אבוי.
טוב אז, במקרה הזה, הקו המהיר לירושלים לא ייפתח לפני 2021
אין סיכוי לסיים את החשמול בזמן אם עובדים רק בלילות, ואין סיכוי שר"י הולכים לבצע השבתות קבועות באמצע השבוע רק כדי לעמוד בלו"ז
 

cesium

New member
האם אפשר יהיה לנצל את ההשבתות למען 531 כדי להתקדם עם החשמול?

טוב אז, במקרה הזה, הקו המהיר לירושלים לא ייפתח לפני 2021
אין סיכוי לסיים את החשמול בזמן אם עובדים רק בלילות, ואין סיכוי שר"י הולכים לבצע השבתות קבועות באמצע השבוע רק כדי לעמוד בלו"ז
האם אפשר יהיה לנצל את ההשבתות למען 531 כדי להתקדם עם החשמול?
אם כן, אז אולי בשביל קו ירושלים-הרצליה העיכוב לא יהיה גדול כל כך.
 

Bus Nerd

Active member
למיטב הבנתי הההשבתות למען 531 יהיו מצפון לתחנת הרצליה בעיקר

האם אפשר יהיה לנצל את ההשבתות למען 531 כדי להתקדם עם החשמול?
אם כן, אז אולי בשביל קו ירושלים-הרצליה העיכוב לא יהיה גדול כל כך.
למיטב הבנתי הההשבתות למען 531 יהיו מצפון לתחנת הרצליה בעיקר
וגם קצת בהרצליה עצמה.
&nbsp
לדעתי האישית (אינני מומחה בתחום ויש בפורום אנשים שמבינים הרבה יותר ממני, ואני בטוח שחלקם יתקנו אותי)
אם הרצליה מושבתת (אפילו חלקית), אפשר בהחלט להתחיל לעבוד על החשמול משם ולהמשיך דרומה עד האוניברסיטה, וייתכן שאפילו לחשמל את רציפים 1 ו־2 בת"א אוניברסיטה, (אולי אפילו עד סבידור מרכז, אבל בזוג המסילות המערביות בלבד, ראה סייג בהמשך)
&nbsp
על המסילה הבודדת (המזרחית ביותר בתוואי האיילון, של קו השרון) ימשיכו לפעול רכבות (כנראה) כרגיל, וזו עלולה להיות בעיה כי בד"כ כשמחשמלים מסילות למיטב הבנתי מחשמלים מסילות צמודות יחדיו ולא בנפרד, כדי לחסוך בזמן ובעלויות (ובכמות העמודים הנדרשת). מה שאומר שייתכן שהחשמול האפשרי כשהרצליה מושבתת הוא רק מהרצליה עד האוניברסיטה.
&nbsp
כשהרצליה עצמה לא מושבתת (ורק מסילת החוף מצפון להרצליה מושבתת), ובהנחה שחלק מהרכבות יתחילו ויסיימו בהרצליה בתקופת ההשבתה, אז פחות סביר שיהיה אפשר לעבוד שם על החשמול.
&nbsp
מדרום לסבידור מרכז (ובתחנה עצמה) אני לא רואה סיכוי שהשבתות 531 יאפשרו לעבוד על החשמול באמצע השבוע: כשמסילת החוף מנותקת הרבה רכבות מתחילות ומסיימות את נסיעתן בתחנה הזו.
&nbsp
התרחיש ההגיוני היחיד שבו ההשבתות של 531 יעזרו לחשמל עד סבידור ודרום משם זה אם משביתים את *כל* תנועת הרכבות במסילת האיילון, דבר שנראה לי מאוד לא סביר שיקרה.
&nbsp
כמובן ייתכן שלרכבת יש תוכניות אחרות בנושא, וייתכן שיש דרכים לחשמל מסילות בזריזות כשמפעילים כמות מופחתת של תנועה עליהן בלי להפריע יותר מדי לתנועה המוגבלת.
&nbsp
בקיצור, כל ההודעה הזו היא ספקולציה אחת גדולה, אבל אני לא רואה מצב שבו ההשבתות של 531 יספיקו כדי להתקדם התקדמות משמעותית בפרוייקט - הרי הקטע הגדול יותר הוא לא מהרצליה עד האוניברסיטה, אלא מת"א ההגנה דרך נתב"ג עד ההתפצלות בענבה (מההתפצלות והלאה אפשר לעבוד גם באמצע שבוע, כי המסילה סגורה במילא), וסביר שיפעלו רכבות מסבידור מרכז עד מודיעין (ורכבות אחרות ללוד ולבאר שבע, שגם נוסעות על אותה מסילה לפני ההתפצלות לנתב"ג) גם בזמן השבתות 531.
 
ההחלטה של ראש הממשלה היום מגדירה את הפתרון גם לעבודות

למיטב הבנתי הההשבתות למען 531 יהיו מצפון לתחנת הרצליה בעיקר
וגם קצת בהרצליה עצמה.
&nbsp
לדעתי האישית (אינני מומחה בתחום ויש בפורום אנשים שמבינים הרבה יותר ממני, ואני בטוח שחלקם יתקנו אותי)
אם הרצליה מושבתת (אפילו חלקית), אפשר בהחלט להתחיל לעבוד על החשמול משם ולהמשיך דרומה עד האוניברסיטה, וייתכן שאפילו לחשמל את רציפים 1 ו־2 בת"א אוניברסיטה, (אולי אפילו עד סבידור מרכז, אבל בזוג המסילות המערביות בלבד, ראה סייג בהמשך)
&nbsp
על המסילה הבודדת (המזרחית ביותר בתוואי האיילון, של קו השרון) ימשיכו לפעול רכבות (כנראה) כרגיל, וזו עלולה להיות בעיה כי בד"כ כשמחשמלים מסילות למיטב הבנתי מחשמלים מסילות צמודות יחדיו ולא בנפרד, כדי לחסוך בזמן ובעלויות (ובכמות העמודים הנדרשת). מה שאומר שייתכן שהחשמול האפשרי כשהרצליה מושבתת הוא רק מהרצליה עד האוניברסיטה.
&nbsp
כשהרצליה עצמה לא מושבתת (ורק מסילת החוף מצפון להרצליה מושבתת), ובהנחה שחלק מהרכבות יתחילו ויסיימו בהרצליה בתקופת ההשבתה, אז פחות סביר שיהיה אפשר לעבוד שם על החשמול.
&nbsp
מדרום לסבידור מרכז (ובתחנה עצמה) אני לא רואה סיכוי שהשבתות 531 יאפשרו לעבוד על החשמול באמצע השבוע: כשמסילת החוף מנותקת הרבה רכבות מתחילות ומסיימות את נסיעתן בתחנה הזו.
&nbsp
התרחיש ההגיוני היחיד שבו ההשבתות של 531 יעזרו לחשמל עד סבידור ודרום משם זה אם משביתים את *כל* תנועת הרכבות במסילת האיילון, דבר שנראה לי מאוד לא סביר שיקרה.
&nbsp
כמובן ייתכן שלרכבת יש תוכניות אחרות בנושא, וייתכן שיש דרכים לחשמל מסילות בזריזות כשמפעילים כמות מופחתת של תנועה עליהן בלי להפריע יותר מדי לתנועה המוגבלת.
&nbsp
בקיצור, כל ההודעה הזו היא ספקולציה אחת גדולה, אבל אני לא רואה מצב שבו ההשבתות של 531 יספיקו כדי להתקדם התקדמות משמעותית בפרוייקט - הרי הקטע הגדול יותר הוא לא מהרצליה עד האוניברסיטה, אלא מת"א ההגנה דרך נתב"ג עד ההתפצלות בענבה (מההתפצלות והלאה אפשר לעבוד גם באמצע שבוע, כי המסילה סגורה במילא), וסביר שיפעלו רכבות מסבידור מרכז עד מודיעין (ורכבות אחרות ללוד ולבאר שבע, שגם נוסעות על אותה מסילה לפני ההתפצלות לנתב"ג) גם בזמן השבתות 531.
ההחלטה של ראש הממשלה היום מגדירה את הפתרון גם לעבודות
החישמול.
משרד התחבורה והמשטרה פשוט יגדירו כל עבודה שמחייבת השבתה בקטעים קריטיים, כעבודה שמסכנת חיי אדם.

במידה מסויימת ההחלטה של ראש הממשלה היום היא תקדים למקרים דומים לפחות בתקופת הממשלה הנוכחית.
 

Bus Nerd

Active member
מקווה שאתה צודק ושבוועדה הבזבזנית שתקום לא "יעלו" על הטריק

ההחלטה של ראש הממשלה היום מגדירה את הפתרון גם לעבודות
החישמול.
משרד התחבורה והמשטרה פשוט יגדירו כל עבודה שמחייבת השבתה בקטעים קריטיים, כעבודה שמסכנת חיי אדם.

במידה מסויימת ההחלטה של ראש הממשלה היום היא תקדים למקרים דומים לפחות בתקופת הממשלה הנוכחית.
מקווה שאתה צודק ושבוועדה הבזבזנית שתקום לא "יעלו" על הטריק
 
אם משרד התחבורה והמשטרה יהיו זהירים ויגדירו באמת רק עבודות

מקווה שאתה צודק ושבוועדה הבזבזנית שתקום לא "יעלו" על הטריק
אם משרד התחבורה והמשטרה יהיו זהירים ויגדירו באמת רק עבודות
שמוכרחים לבצע בשבת ככאלה, אז לא יהיה בכלל טריק.
בסופו של דבר גם לפוליטיקאים של המפלגות החרדיות יש רמה מסויימת של common sense, מעבר לאמונה הדתית שלהם.
 

darkshadow1

New member
המציאות היא שכמעט כל פגיעה כלכלית היא פגיעה בחיי אדם.

ההחלטה של ראש הממשלה היום מגדירה את הפתרון גם לעבודות
החישמול.
משרד התחבורה והמשטרה פשוט יגדירו כל עבודה שמחייבת השבתה בקטעים קריטיים, כעבודה שמסכנת חיי אדם.

במידה מסויימת ההחלטה של ראש הממשלה היום היא תקדים למקרים דומים לפחות בתקופת הממשלה הנוכחית.
המציאות היא שכמעט כל פגיעה כלכלית היא פגיעה בחיי אדם.
לדוגמה, אם המשטרה הייתה מחליטה שניתן לחסום את איילון דרום ליום וחצי באמצע השבוע בלי לסכן חיי אדם- עדיין היה נגרם נזק כלכלי אדיר, וכל העניין היה עולה למדינה עשרות מיליוני שקלים שפשוט יגרעו מתקציב המדינה. אבל אותו תקציב הוא התקציב שגם מממן את סל התרופות- והפגיעה הכלכלית הזאת כנראה הייתה גורמת לגריעת כמה מאות אלפי שקלים מסל התרופות, סכום שבהחלט יכול להציל חיי אדם.
הטענות המטומטמות של החרדים שקולות לילד שמדרדר אבנים מצוק, ופשוט לא חושב על כך שיכול להיות שיש אנשים למטה.
 
כבר נאמר מספר פעמים בפורום שהזוכה במכרז החישמול יעבוד בשבת

ההחלטה של ראש הממשלה היום מגדירה את הפתרון גם לעבודות
החישמול.
משרד התחבורה והמשטרה פשוט יגדירו כל עבודה שמחייבת השבתה בקטעים קריטיים, כעבודה שמסכנת חיי אדם.

במידה מסויימת ההחלטה של ראש הממשלה היום היא תקדים למקרים דומים לפחות בתקופת הממשלה הנוכחית.
כבר נאמר מספר פעמים בפורום שהזוכה במכרז החישמול יעבוד בשבת
ראה מה אומר הזוכה בעתונות הספרדית
http://www.expansion.com/empresas/inmobiliario/2015/12/31/5684f8c3268e3e23378b465e.html
אני מדגיש כאן את הפסוק האומר שהוא יעבוד בסופי השבוע
El plazo de ejecución acordado por Semi es de cinco años para la construcción y los trabajos se ejecutarán en cortes de circulación nocturno de 6-7 horas y 24 horas durante los fines de semana. El presupuesto del contrato se divide en dos fases: la de construcción se eleva a 386 millones de euros. Adicionalmente, ACS se encargará durante 10 años del mantenimiento por otros 46 millones.
בכלל אפשר לחשוב שאפשר לעשות את כל עבודות החשמול רק בלילות?
ראו קצת על מה מדובר
https://www.youtube.com/watch?v=I1SHU3Ojg4s
 

bralor4247

New member
מדובר בחבלה במועד סיום הקו וסיכון חיי אדם

טוב אז, במקרה הזה, הקו המהיר לירושלים לא ייפתח לפני 2021
אין סיכוי לסיים את החשמול בזמן אם עובדים רק בלילות, ואין סיכוי שר"י הולכים לבצע השבתות קבועות באמצע השבוע רק כדי לעמוד בלו"ז
מדובר בחבלה במועד סיום הקו וסיכון חיי אדם
ביבי מסכן את חיי אזרחי ישראל.
 
על פי הצרכים יעבדו בשבת, ראה כאן מודעה של ר״י שמחפשת פקח

טוב אז, במקרה הזה, הקו המהיר לירושלים לא ייפתח לפני 2021
אין סיכוי לסיים את החשמול בזמן אם עובדים רק בלילות, ואין סיכוי שר"י הולכים לבצע השבתות קבועות באמצע השבוע רק כדי לעמוד בלו"ז
על פי הצרכים יעבדו בשבת, ראה כאן מודעה של ר״י שמחפשת פקח
שורה 7 נאמר: ״.......ובסופי השבוע לפי .....״

נכון לתאריך 18/08/2016
מפקח /ת תשתיות חשמל וכבלים
רכבת ישראל

מיקום המשרה: חיפה
היקף המשרה: משרה מלאה ועבודה ציבורית / ממשלתית
דרוש /ה מפקח /ת תשתיות חשמל וכבלים.
פיקוח על עבודות קבלני תשתיות תקשורת, חשמל וכבלים בשטח באופן שוטף ובסופ"ש לפי צרכי החטיבה.
התפקיד כולל מעקב אחר ביצוע קבלנים בשטח, ניהול יומני עבודה, פיקוח על איכות העבודה ועל העמידה בלו"ז, ניהול המסגרת התקציבית, ניהול סיכונים, הגשת דוחות וביצוע מעקב.
אחריות לזמינות החומרים עבור ביצוע הפרויקט ומעקב אחר תיאומים מול גופים פנימיים וחיצוניים.
דרישות:
מהנדס /ת או הנדסאי /ת או טכנאי /ת אלקטרוניקה / חשמל.
ניסיון מוכח של 3 שנים בפיקוח על ביצוע פרויקטי תשתיות חשמל ותקשורת.
בעל /ת רישיון חשמלאי /ת מוסמך /ת.
ידע בקריאת שרטוטים טכניים.
יכולת ניהול והנעת קבלנים.
נכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
הסתר
הגש
 

Bus Nerd

Active member
נצל"ש: מבנה הטרמינל החדש והכנה לעתיד

אז ביבי והפגאנים יבטלו את העבודות בתחנת השלום?
תוך כדי סיכון חיי אזרחי ישראל?
נצל"ש: מבנה הטרמינל החדש והכנה לעתיד
בהדמיות שראיתי נראה שיש קונסטרוקציות ברזל ענקיות בשני צדדי הטרמינל (אלו שצילמתי מחכים ליד ת"א אוניברסיטה) שמחזיקות את כל העסק.
&nbsp
עולה השאלה: מה יעשו כשיוסיפו מסילה רביעית ורציף נוסף בעתיד הרחוק? לא נראה שבמבנה החדש יש הכנה לזה. מה יעשו? הרי לא ייתכן שהירידה לרציף החדש תהיה רק ממבנה הטרמינל הצפוני. זה ייסבך מאוד את עבודות הוספת הרציף שם (שמסובכות מספיק כבר בלי זה)
 

Bus Nerd

Active member
נצל"ש 2: איכות האוויר בתחנה - מכרז לטיפול בבעיה בוטל?

נצל"ש: מבנה הטרמינל החדש והכנה לעתיד
בהדמיות שראיתי נראה שיש קונסטרוקציות ברזל ענקיות בשני צדדי הטרמינל (אלו שצילמתי מחכים ליד ת"א אוניברסיטה) שמחזיקות את כל העסק.
&nbsp
עולה השאלה: מה יעשו כשיוסיפו מסילה רביעית ורציף נוסף בעתיד הרחוק? לא נראה שבמבנה החדש יש הכנה לזה. מה יעשו? הרי לא ייתכן שהירידה לרציף החדש תהיה רק ממבנה הטרמינל הצפוני. זה ייסבך מאוד את עבודות הוספת הרציף שם (שמסובכות מספיק כבר בלי זה)
נצל"ש 2: איכות האוויר בתחנה - מכרז לטיפול בבעיה בוטל?
למה בוטל המכרז?
http://rail.co.il/HE/ISRTenders/Tenders/Pages/21610.aspx
&nbsp
נספח א2 שם מראה שבוצעו מדידות וסימולציות והוצעו פתרונות, אבל נראה שמסיבה כלשהיא החליטו לבטל את המכרז ולא לפתור את הבעיה? למה?
 

amit1270

New member
יעשו גשר

נצל"ש: מבנה הטרמינל החדש והכנה לעתיד
בהדמיות שראיתי נראה שיש קונסטרוקציות ברזל ענקיות בשני צדדי הטרמינל (אלו שצילמתי מחכים ליד ת"א אוניברסיטה) שמחזיקות את כל העסק.
&nbsp
עולה השאלה: מה יעשו כשיוסיפו מסילה רביעית ורציף נוסף בעתיד הרחוק? לא נראה שבמבנה החדש יש הכנה לזה. מה יעשו? הרי לא ייתכן שהירידה לרציף החדש תהיה רק ממבנה הטרמינל הצפוני. זה ייסבך מאוד את עבודות הוספת הרציף שם (שמסובכות מספיק כבר בלי זה)
יעשו גשר
ראה חתך מצורף מתוך תת"ל 33

 
מצב
הנושא נעול.
למעלה