מה התאריך המדויק לקיצור 641 ו921 לבילינסון ולהארכת 51 לסגולה

מצב
הנושא נעול.

Ynhockey

New member
זה לא ציטוט

אתה שם במרכאות (כאילו זה ציטוט) משהו שלא כתבתי?
אני לא כתבתי "בוא נתכנן הכול מחדש"
אם אתה רוצה לצטט, תצטט במדויק ואל תסלף.
אני כתבתי על 921, לא על הכל.
אני פשוט לא מבין את גישת הסילוף.
זה לא ציטוט
 

אורי404

New member
כאמור צפוי שיפור בקווי 5X1

תאורטית אין ממש צורך, אבל מעשית...
מעשית יש לא מעט אנשים שצריכים להגיע להוד השרון ורעננה (גם צומת רעננה וגם האו"פ) מהאזורים האלה. התדירות של 641 לא מספקת, קו 561 קוצר מזמן וקו 571 נוסע רק בבוקר. היה רצוי מאוד לתגבר את 641 ואז אפשר לקצר את 921 עד מחלף גהה (או אפילו עד קניון אבנת, אם כי לדעתי עדיף שלא, כדי לאפשר לתושבי חדרה להגיע לקריית אריה ללא החלפות).
כאמור צפוי שיפור בקווי 5X1
שימשיכו למסוף החרש. גם ייפתח קו 573. לא יודע מה תהיה כמות הנסיעות שלו.
אני מסכים איתך, שלקו 571 יש מעט מדי נסיעות. נקווה, שבהפעלה המחודשת כמות הנסיעות שלו תעלה באופן משמעותי בימי חול ובימי שישי ואף הפעלה במוצאי שבת.
 
46 ממילא בנובמבר משנה את מסלולו וכלל לא יעבור בבילינסון

4 הקווים הנ"ל כבר מופיעים בgovmap במסוף אבנת
קו 46 משום מה נעלם משם.
46 ממילא בנובמבר משנה את מסלולו וכלל לא יעבור בבילינסון
ובקניון הגדול.
הוא יסע בין תחנת קרית אריה לכפר גנים ג' דרך קרית אריה, רמת סיב ודרך רבין.

את תפקיד קישור בילינסון לתחנת הרכבת יתפסו קווים 62 שיוארך לתחנת הרכבת ו-145 של אגד.
 

Bus Nerd

Active member
חבל רק ש145 של אגד עוצר רחוק יחסית מהתחנה

46 ממילא בנובמבר משנה את מסלולו וכלל לא יעבור בבילינסון
ובקניון הגדול.
הוא יסע בין תחנת קרית אריה לכפר גנים ג' דרך קרית אריה, רמת סיב ודרך רבין.

את תפקיד קישור בילינסון לתחנת הרכבת יתפסו קווים 62 שיוארך לתחנת הרכבת ו-145 של אגד.
חבל רק ש145 של אגד עוצר רחוק יחסית מהתחנה
ולא בתחנות שקרובות יותר לרכבת, כך שמי שמגיע מהרכבת ורוצה לתפוס את 145 בזמן צריך ללכת רחוק יותר, וגם צריך לעשות מראש החלטה לכיוון איזה קו הוא רץ. וזה מאוד משונה שזה מסודר כך, בגלל שבתחנות שקרובות יותר לתחנת הרכבת יש רציף מספיק ארוך בשביל כל הקווים שעוברים שם.
 
זו בעיה זניחה ופתירה. 145 לא באמת עוצר רחוק מהתחנה

חבל רק ש145 של אגד עוצר רחוק יחסית מהתחנה
ולא בתחנות שקרובות יותר לרכבת, כך שמי שמגיע מהרכבת ורוצה לתפוס את 145 בזמן צריך ללכת רחוק יותר, וגם צריך לעשות מראש החלטה לכיוון איזה קו הוא רץ. וזה מאוד משונה שזה מסודר כך, בגלל שבתחנות שקרובות יותר לתחנת הרכבת יש רציף מספיק ארוך בשביל כל הקווים שעוברים שם.
זו בעיה זניחה ופתירה. 145 לא באמת עוצר רחוק מהתחנה
ואין שום בעיה להכניס גם אותו לתחנה של שאר הקווים.
גם 266 לא נכנס לתחנה שממזרח למבנה תחנת הרכבת.
 
משהו לגבי המסוף לא ברור לי

641 ו 921 לא מתקצרים בסוף למסוף אבנת.
יצאו משם רק קווי 249,423,426,847.
משהו לגבי המסוף לא ברור לי
האם הוחלט שכרגע המסוף הזה ישמש רק את אגד?
הרי יש קווים בינעירוניים נוספים שאזור הקניון הגדול - בילינסון משמש להם תחנת קצה, כמו 201 ו 202 של קווים למודיעין, 872, 882, 892 למודיעין עילית וחלק מקווי השומרון של אפיקים.
למה התחנות בתוך המסוף משמשות רק את הקווים של אגד והקווים האחרים יוצאים מתחנות מחוץ למסוף?

אם לא העבירו לשם קווים "כבדים" כמו 641, 921 וקווי 5X1, הרי אין שם בעיית מקום לקווים הנוספים שציינתי.
 
בגלל חוסר מקום? דובר על קיצור 921/641 לאבנת והארכת 51 לסגולה

מה התאריך המדויק לקיצור 641 ו921 לבילינסון ולהארכת 51 לסגולה
ולהארכת 561 571 551 לבילינסון?
כבר נכתבו כאן תאריכים וגם באתר כל קו וזה עדיין לא קרה
יש מידע ממתי זה יקרה בדיוק?
תודה
בגלל חוסר מקום? דובר על קיצור 921/641 לאבנת והארכת 51 לסגולה
אני לא מבין למה 641 ו921 צריכים לנסוע כמעט ריקים (ברוב שעות היום, יש פעמים שכן יש בהם אנשים) בין תחנה מרכזית פ"ת ובין תחנה מרכזית ת"א.
ותושבי כפר אברהם, ואזור צמת סגולה היו אמורים לקבל פיצוי בדמות 51, שהוא תדיר יותר, וגם אפשר לדעת מתי לחכות לו, כי אלה התחנות הראשונות שלו.
ולא הבנתי מדוע 249 מוארך לבילינסון?
הדבר הטוב היחיד זה ש-426 יוארך לבילינסון, ואולי גם יוסיפו לו נסיעות, וכמובן קווי דרום השרון- 561,571,551 שרק בגלל טעות או שכחה (לאחר שהסתיימו העבודות באורלוב) לא חזרו לבילינסון. מעניין אם ל-561/571/551 התחנה המרכזית בפ"ת תהיה תחנת ויסות כמו בעבר. אני מקווה שלא, כי זה סתם מעכב את הנוסעים.
&nbsp
 
הארכת 249 לבילינסון טובה משתי סיבות:

בגלל חוסר מקום? דובר על קיצור 921/641 לאבנת והארכת 51 לסגולה
אני לא מבין למה 641 ו921 צריכים לנסוע כמעט ריקים (ברוב שעות היום, יש פעמים שכן יש בהם אנשים) בין תחנה מרכזית פ"ת ובין תחנה מרכזית ת"א.
ותושבי כפר אברהם, ואזור צמת סגולה היו אמורים לקבל פיצוי בדמות 51, שהוא תדיר יותר, וגם אפשר לדעת מתי לחכות לו, כי אלה התחנות הראשונות שלו.
ולא הבנתי מדוע 249 מוארך לבילינסון?
הדבר הטוב היחיד זה ש-426 יוארך לבילינסון, ואולי גם יוסיפו לו נסיעות, וכמובן קווי דרום השרון- 561,571,551 שרק בגלל טעות או שכחה (לאחר שהסתיימו העבודות באורלוב) לא חזרו לבילינסון. מעניין אם ל-561/571/551 התחנה המרכזית בפ"ת תהיה תחנת ויסות כמו בעבר. אני מקווה שלא, כי זה סתם מעכב את הנוסעים.
&nbsp
הארכת 249 לבילינסון טובה משתי סיבות:
1. הצורך לפנות את התחנה המרכזית לקראת תחילת העבודות בשנת 2017.
2. ייעול הקישור בין כביש 40 לבין מערב פתח תקוה.

למה לדעתך 551, 561 ו 571 כן צריכים להגיע לבילינסון ו 249 לא?
 
יש היגיון בדבריך, מסכים. פשוט לא בטוח שנוסעים יחכו לקו 249

הארכת 249 לבילינסון טובה משתי סיבות:
1. הצורך לפנות את התחנה המרכזית לקראת תחילת העבודות בשנת 2017.
2. ייעול הקישור בין כביש 40 לבין מערב פתח תקוה.

למה לדעתך 551, 561 ו 571 כן צריכים להגיע לבילינסון ו 249 לא?
יש היגיון בדבריך, מסכים. פשוט לא בטוח שנוסעים יחכו לקו 249
בגלל תדירותו הבינונית. לעומת 3 קווי דרום השרון של אגד (561,571,551) יחד עם 51 דן שגם מגיע לסגולה שביחד יש להם תדירות יפה מאוד
 
מה יש לך מסגולה? פתח תקוה זה לא רק סגולה

יש היגיון בדבריך, מסכים. פשוט לא בטוח שנוסעים יחכו לקו 249
בגלל תדירותו הבינונית. לעומת 3 קווי דרום השרון של אגד (561,571,551) יחד עם 51 דן שגם מגיע לסגולה שביחד יש להם תדירות יפה מאוד
מה יש לך מסגולה? פתח תקוה זה לא רק סגולה
צומת סגולה היא אפילו לא תחנת החלפה נוחה.

קו 249 זה הקו היחיד שנוסע בתדירות סבירה בכביש 40 בקטע שבין פתח תקוה לרמלה, כולל בקטע העירוני פתח תקוואי של כביש 40.
הקישור בין מזרח פתח תקוה למערב פתח תקוה כיום לוקה מאוד בחסר וההארכה של קו 249 תשפר אותו משמעותית.
להארכה הזו תהיה השפעה הרבה יותר משמעותית מאשר להארכה של 5X1 שחופפים ל-641.

זה כמו ההבדל בין משהו חדש לבין עוד קצת מאותו דבר.
 
אזור התעשייה סגולה סובל ממחסור בתח"צ, וגם התחנות בכפר אברהם

מה יש לך מסגולה? פתח תקוה זה לא רק סגולה
צומת סגולה היא אפילו לא תחנת החלפה נוחה.

קו 249 זה הקו היחיד שנוסע בתדירות סבירה בכביש 40 בקטע שבין פתח תקוה לרמלה, כולל בקטע העירוני פתח תקוואי של כביש 40.
הקישור בין מזרח פתח תקוה למערב פתח תקוה כיום לוקה מאוד בחסר וההארכה של קו 249 תשפר אותו משמעותית.
להארכה הזו תהיה השפעה הרבה יותר משמעותית מאשר להארכה של 5X1 שחופפים ל-641.

זה כמו ההבדל בין משהו חדש לבין עוד קצת מאותו דבר.
אזור התעשייה סגולה סובל ממחסור בתח"צ, וגם התחנות בכפר אברהם
ובצמות סגולה עמוסות מאוד בנוסעים. לעיתים בבוקר ואחה"צ-ערב, אפשר להמתין ל-641 ול-921 לכיוון ת"א חצי שעה, ואז הם מגיעים ביחד, וגם אז יש מחסום של 10 בעמידה.
לגבי רחוב בן ציון גליס- אזור התעשייה סגולה, זה לא ייתכן שרק קו אחד- 62, עם תדירות הרבה יותר נמוכה מאשר הלו"ז שלו בימי דן (קו 8) הוא היחיד שמשרת את אזור התעשייה.
&nbsp
האם בגלל שלא מקצרים את 921 ו-641 לבילינסון, גם לא מאריכים את 51 למסוף סגולה?
 
אבל בכל מקרה 641, 921 ו 5X1 לא אמורים להיכנס לתוך סגולה

אזור התעשייה סגולה סובל ממחסור בתח"צ, וגם התחנות בכפר אברהם
ובצמות סגולה עמוסות מאוד בנוסעים. לעיתים בבוקר ואחה"צ-ערב, אפשר להמתין ל-641 ול-921 לכיוון ת"א חצי שעה, ואז הם מגיעים ביחד, וגם אז יש מחסום של 10 בעמידה.
לגבי רחוב בן ציון גליס- אזור התעשייה סגולה, זה לא ייתכן שרק קו אחד- 62, עם תדירות הרבה יותר נמוכה מאשר הלו"ז שלו בימי דן (קו 8) הוא היחיד שמשרת את אזור התעשייה.
&nbsp
האם בגלל שלא מקצרים את 921 ו-641 לבילינסון, גם לא מאריכים את 51 למסוף סגולה?
אבל בכל מקרה 641, 921 ו 5X1 לא אמורים להיכנס לתוך סגולה
לפי המכרז, קו 23 יוארך לאזור התעשיה סגולה והתדירות של קו 62 תעלה.

קו נוסף (ותדיר) שהיה מתוכנן להגיע לצומת סגולה זה קו 77 החדש במכרז בקעת אונו, אבל כנראה בגלל בעיות תעבורתיות באזור ירקונים ותחנת הרכבת סגולה הוא לא יגיע עד לשם.

אזר התעשיה סגולה סובל ממחסור בתח"צ בגלל שהוא "חצי אי". אם עיריית פתח תקוה רוצה לפתח את סגולה, היא צריכה לדחוף להשלמת דרך אם המושבות עד חיבורה לרחוב גליס. חיבור כזה יפתח גם אפשרויות חדשות לתח"צ.
 
51 אמור להיכנס לסגולה. לצערי 23 כמו 77 יסיים בתחנה המרכזית

אבל בכל מקרה 641, 921 ו 5X1 לא אמורים להיכנס לתוך סגולה
לפי המכרז, קו 23 יוארך לאזור התעשיה סגולה והתדירות של קו 62 תעלה.

קו נוסף (ותדיר) שהיה מתוכנן להגיע לצומת סגולה זה קו 77 החדש במכרז בקעת אונו, אבל כנראה בגלל בעיות תעבורתיות באזור ירקונים ותחנת הרכבת סגולה הוא לא יגיע עד לשם.

אזר התעשיה סגולה סובל ממחסור בתח"צ בגלל שהוא "חצי אי". אם עיריית פתח תקוה רוצה לפתח את סגולה, היא צריכה לדחוף להשלמת דרך אם המושבות עד חיבורה לרחוב גליס. חיבור כזה יפתח גם אפשרויות חדשות לתח"צ.
51 אמור להיכנס לסגולה. לצערי 23 כמו 77 יסיים בתחנה המרכזית
וחבל ששניהם לא יגיעו לרכבת
 

אורי404

New member
5X1 מתוכננים להארכה למסוף החרש בפתח תקווה

מה התאריך המדויק לקיצור 641 ו921 לבילינסון ולהארכת 51 לסגולה
ולהארכת 561 571 551 לבילינסון?
כבר נכתבו כאן תאריכים וגם באתר כל קו וזה עדיין לא קרה
יש מידע ממתי זה יקרה בדיוק?
תודה
5X1 מתוכננים להארכה למסוף החרש בפתח תקווה
כאשר יתחיל מפעיל חדש, בהפעלת הקווים 551, 561, 571, לקווים האלה אמור להיות מסלול אחד, ללא חלופות שונות, כפי שיש כיום. תחנת הקצה תהיה במסוף החרש. כנראה זה יהיה עוד שנתיים לפחות. טרם הודיעו על זוכה ולאחר מכן יש לו תקופה ארוכה יחסית, להיערך ולהפעיל את הקווים האלה, אחרי שהוא הפעיל את אזור נתניה ואת אזור תל אביב ודרום גוש דן.
 

קצף גל

New member
אוניברסיטה פתוחה! אוי ואבוי...

מה התאריך המדויק לקיצור 641 ו921 לבילינסון ולהארכת 51 לסגולה
ולהארכת 561 571 551 לבילינסון?
כבר נכתבו כאן תאריכים וגם באתר כל קו וזה עדיין לא קרה
יש מידע ממתי זה יקרה בדיוק?
תודה
אוניברסיטה פתוחה! אוי ואבוי...
אף אחד לא הזכיר את או"פ, אז אני!
תקשיבו, סיוט. אני מהצפון, מעכו, למדתי באו"פ - ואין דרך נורמלית להגיע, לא בתחבורה ציבורית ולא בנהיגה, הכל סיוט!
המומלץ והרצוי ביותר וההגיוני ביותר היה - קו אוטובוס מתחנת רכבת בית יהושע לצומת רעננה, עם כל רכבת שמגיעה מהצפון, אבל אין!
 

אורי404

New member
מדוע מעכו היה הצורך להגיע לרעננה?

אוניברסיטה פתוחה! אוי ואבוי...
אף אחד לא הזכיר את או"פ, אז אני!
תקשיבו, סיוט. אני מהצפון, מעכו, למדתי באו"פ - ואין דרך נורמלית להגיע, לא בתחבורה ציבורית ולא בנהיגה, הכל סיוט!
המומלץ והרצוי ביותר וההגיוני ביותר היה - קו אוטובוס מתחנת רכבת בית יהושע לצומת רעננה, עם כל רכבת שמגיעה מהצפון, אבל אין!
מדוע מעכו היה הצורך להגיע לרעננה?
יש הרבה שלוחות. אם מסתדר, עדיף להגיע לקמפוס ברמת אביב. נוסעים ברכבת לתל אביב ומשם הליכה או נסיעה קצרה באוטובוס.
אפשרות אחרת היא ברכבת לרדת בתחנת הרצליה ולבדוק אם מסדרת הנסיעה בקו 39. במידה שכן יורדים ברעננה באחוזה/רבוצקי ומשם הליכה לאוניברסיטה ברעננה.
 
כי יש קורסים שיש רק ברעננה

מדוע מעכו היה הצורך להגיע לרעננה?
יש הרבה שלוחות. אם מסתדר, עדיף להגיע לקמפוס ברמת אביב. נוסעים ברכבת לתל אביב ומשם הליכה או נסיעה קצרה באוטובוס.
אפשרות אחרת היא ברכבת לרדת בתחנת הרצליה ולבדוק אם מסדרת הנסיעה בקו 39. במידה שכן יורדים ברעננה באחוזה/רבוצקי ומשם הליכה לאוניברסיטה ברעננה.
כי יש קורסים שיש רק ברעננה
 

אורי404

New member
בכל מקרה יש אפשרויות

כי יש קורסים שיש רק ברעננה
בכל מקרה יש אפשרויות
אמנם לא הכי טובות או הכי אידיאליות, אבל קיימות. למשל האפשרות שכתבתי על קו 39. אפשרות אחרת היא נסיעה ברכבת לתל אביב מרכז, לבדוק את זמני קו 347 ונסיעה בו עד אזור או"פ. לכאורה עיקוף, שנוסעים דרך תל אביב. אבל זה במקום החלפה לרכבת מאספת וגם הנסיעה מתל אביב לרעננה, היא בדרכים מהירות יחסית.
 
יש גם אפשרות מבית יהושע - קו 609 של נתיב אקספרס

בכל מקרה יש אפשרויות
אמנם לא הכי טובות או הכי אידיאליות, אבל קיימות. למשל האפשרות שכתבתי על קו 39. אפשרות אחרת היא נסיעה ברכבת לתל אביב מרכז, לבדוק את זמני קו 347 ונסיעה בו עד אזור או"פ. לכאורה עיקוף, שנוסעים דרך תל אביב. אבל זה במקום החלפה לרכבת מאספת וגם הנסיעה מתל אביב לרעננה, היא בדרכים מהירות יחסית.
יש גם אפשרות מבית יהושע - קו 609 של נתיב אקספרס
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה