קווים 405/480

מצב
הנושא נעול.

סילון91

New member
קווים 405/480

קווים 405/480
רציתי להפנות את תשומת ליבכם לסיוט שחוזר על עצמו בכל שנה ושנה בחודשי הקיץ ובעיקר בתקופת ״בין הזמנים״. מהשעה 12 לערך בצהריים ועד שעות הערב המאוחרות מה שהולך בתחנה מרכזית בירושלים בקווים האלו זה פשוט טרור. תורים ארוכים ולא מסודרים, המתנה של כמעט שעה לעלייה לאוטובוס מרגע הגעה לתחנה, וזאת על אף העובדה כי כל 10 דק אמור לצאת אוטובוס. זה פשוט נעשה בלתי אפשרי לנסוע עם הקווים האלו. אגד לא עושה דבר בנידון ונותנת לנוסעיה הקבועים שמשתמשים בקו באופן יומיומי לצורכי עבודה , להתענות. וזה עוד מבלי להזכיר את העבודות בכביש 1 שגורמות לכך שלאחרונה יש פקק קבוע מאזור מחלף ענבה ועד שער הגיא.
 
מחכים פשוט עוד 20 דקות בתור, בד"כ אנשים עומדים בו במסודר וזה

קווים 405/480
רציתי להפנות את תשומת ליבכם לסיוט שחוזר על עצמו בכל שנה ושנה בחודשי הקיץ ובעיקר בתקופת ״בין הזמנים״. מהשעה 12 לערך בצהריים ועד שעות הערב המאוחרות מה שהולך בתחנה מרכזית בירושלים בקווים האלו זה פשוט טרור. תורים ארוכים ולא מסודרים, המתנה של כמעט שעה לעלייה לאוטובוס מרגע הגעה לתחנה, וזאת על אף העובדה כי כל 10 דק אמור לצאת אוטובוס. זה פשוט נעשה בלתי אפשרי לנסוע עם הקווים האלו. אגד לא עושה דבר בנידון ונותנת לנוסעיה הקבועים שמשתמשים בקו באופן יומיומי לצורכי עבודה , להתענות. וזה עוד מבלי להזכיר את העבודות בכביש 1 שגורמות לכך שלאחרונה יש פקק קבוע מאזור מחלף ענבה ועד שער הגיא.
מחכים פשוט עוד 20 דקות בתור, בד"כ אנשים עומדים בו במסודר וזה
יצא לי לחכות בכיף בתור.
להמתנה קצרה יותר אפשר לחכות ל405 שם יש פחות תור.
ועוד 2 בקיץ אם תרצה הפסגטי תהיה רכבת שתקלוט את כל הנוסעים, שכמובן יקטרו "למה הרכבת בתוך מנהרה כזאת עמוקה, צריך לרדת כל כך הרבה"
 

mister K

New member
הרבה אנשים מכירים רק את 405 ו-480

קווים 405/480
רציתי להפנות את תשומת ליבכם לסיוט שחוזר על עצמו בכל שנה ושנה בחודשי הקיץ ובעיקר בתקופת ״בין הזמנים״. מהשעה 12 לערך בצהריים ועד שעות הערב המאוחרות מה שהולך בתחנה מרכזית בירושלים בקווים האלו זה פשוט טרור. תורים ארוכים ולא מסודרים, המתנה של כמעט שעה לעלייה לאוטובוס מרגע הגעה לתחנה, וזאת על אף העובדה כי כל 10 דק אמור לצאת אוטובוס. זה פשוט נעשה בלתי אפשרי לנסוע עם הקווים האלו. אגד לא עושה דבר בנידון ונותנת לנוסעיה הקבועים שמשתמשים בקו באופן יומיומי לצורכי עבודה , להתענות. וזה עוד מבלי להזכיר את העבודות בכביש 1 שגורמות לכך שלאחרונה יש פקק קבוע מאזור מחלף ענבה ועד שער הגיא.
הרבה אנשים מכירים רק את 405 ו-480
הם לא יודעים שעד סביבות 21:00 בערב אפשר לנסוע גם עם קווים 100, 101, 102 לחניון שפירים ומשם בשאטל החינמי שיוצא כל 5 דקות לתל אביב.
בימים עמוסים, זוהי ללא ספק הדרך הטובה ביותר להגיע לירושלים. הקווים האלה כמעט אף פעם לא מלאים, שלא לומר ריקים לחלוטין בשעות מסוימות.
 

נתנאל531

Well-known member


הרבה אנשים מכירים רק את 405 ו-480
הם לא יודעים שעד סביבות 21:00 בערב אפשר לנסוע גם עם קווים 100, 101, 102 לחניון שפירים ומשם בשאטל החינמי שיוצא כל 5 דקות לתל אביב.
בימים עמוסים, זוהי ללא ספק הדרך הטובה ביותר להגיע לירושלים. הקווים האלה כמעט אף פעם לא מלאים, שלא לומר ריקים לחלוטין בשעות מסוימות.

במקרים קשים במיוחד אפשר לנסות גם את קו 402 מבנייני האומה, למי שיעדו לא מערבי מדי.
&nbsp
חוץ מזה צריך להחיל נוהל עקרוני שעל פיו נהג לא טוען ערך צבור בזמני עומס יתר ולא מוכר כרטיס נסיעה בודד מנייר, בשביל זה יש קופות ומכשירים אוטומטיים, כדי למנוע 'פקק נוסעים' בעלייה לאוטובוס.
 

סילון91

New member
נכון לפעמים נהג מתעכב מלא זמן רק על נוסע אחד שלא סגור מה הוא


במקרים קשים במיוחד אפשר לנסות גם את קו 402 מבנייני האומה, למי שיעדו לא מערבי מדי.
&nbsp
חוץ מזה צריך להחיל נוהל עקרוני שעל פיו נהג לא טוען ערך צבור בזמני עומס יתר ולא מוכר כרטיס נסיעה בודד מנייר, בשביל זה יש קופות ומכשירים אוטומטיים, כדי למנוע 'פקק נוסעים' בעלייה לאוטובוס.
נכון לפעמים נהג מתעכב מלא זמן רק על נוסע אחד שלא סגור מה הוא
רוצה בכלל לעשות? לרכוש כרטיס, ערך צבור וכו? ואגב
 

סילון91

New member
בשעות הצהריים התורים ל405 הרבה יותר ארוכים מ480

נכון לפעמים נהג מתעכב מלא זמן רק על נוסע אחד שלא סגור מה הוא
רוצה בכלל לעשות? לרכוש כרטיס, ערך צבור וכו? ואגב
בשעות הצהריים התורים ל405 הרבה יותר ארוכים מ480
מכוון שכל הירושלמים שרוצים לנסוע לים לא מכירים דרך אחרת. זה מה שנקרא תופעת העדר
 
בזמני עומס הנהג לא צריך להתעסק בכלום


במקרים קשים במיוחד אפשר לנסות גם את קו 402 מבנייני האומה, למי שיעדו לא מערבי מדי.
&nbsp
חוץ מזה צריך להחיל נוהל עקרוני שעל פיו נהג לא טוען ערך צבור בזמני עומס יתר ולא מוכר כרטיס נסיעה בודד מנייר, בשביל זה יש קופות ומכשירים אוטומטיים, כדי למנוע 'פקק נוסעים' בעלייה לאוטובוס.
בזמני עומס הנהג לא צריך להתעסק בכלום
או לפחות בכמה שפחות.
&nbsp
צריך להוציא סדרן שיתקף נסיעות עוד מחוץ לאוטובוס, בעיקר בקו כמו 480 שהוא מנקודה לנקודה.
&nbsp
 

amit1270

New member
למה לא עושים את זה?

בזמני עומס הנהג לא צריך להתעסק בכלום
או לפחות בכמה שפחות.
&nbsp
צריך להוציא סדרן שיתקף נסיעות עוד מחוץ לאוטובוס, בעיקר בקו כמו 480 שהוא מנקודה לנקודה.
&nbsp
למה לא עושים את זה?
 

mister K

New member
לא הייתי ממליץ על 402 כאופציה נורמלית


במקרים קשים במיוחד אפשר לנסות גם את קו 402 מבנייני האומה, למי שיעדו לא מערבי מדי.
&nbsp
חוץ מזה צריך להחיל נוהל עקרוני שעל פיו נהג לא טוען ערך צבור בזמני עומס יתר ולא מוכר כרטיס נסיעה בודד מנייר, בשביל זה יש קופות ומכשירים אוטומטיים, כדי למנוע 'פקק נוסעים' בעלייה לאוטובוס.
לא הייתי ממליץ על 402 כאופציה נורמלית
אולי אין תור, אבל יש טיול ארוך מאוד בפקקים של בני ברק. על אחת כמה וכמה בתקופת בין הזמנים.
לגבי הנהגים, הם לא צריכים לטעון שום דבר אף פעם.
כל הטעינות, כל הזמן, צריכות להתבצע מחוץ לאוטובוס. זה אחד משני הגורמים הכי מעכבים, יחד עם שאלות של נוסעים בתחנות.
 

אורי404

New member
יפה! לא חשבתי על האפשרות הזו

הרבה אנשים מכירים רק את 405 ו-480
הם לא יודעים שעד סביבות 21:00 בערב אפשר לנסוע גם עם קווים 100, 101, 102 לחניון שפירים ומשם בשאטל החינמי שיוצא כל 5 דקות לתל אביב.
בימים עמוסים, זוהי ללא ספק הדרך הטובה ביותר להגיע לירושלים. הקווים האלה כמעט אף פעם לא מלאים, שלא לומר ריקים לחלוטין בשעות מסוימות.
יפה! לא חשבתי על האפשרות הזו
מה גם, שלא ידעתי שהשאטלים משפירים לתל אביב עוד פועלים בשעות האלה.
 

mister K

New member
השאטלים פועלים עד 23:00

יפה! לא חשבתי על האפשרות הזו
מה גם, שלא ידעתי שהשאטלים משפירים לתל אביב עוד פועלים בשעות האלה.
השאטלים פועלים עד 23:00
קווים 100, 101 ו-102 פועלים עד סביבות 21:00 בשני הכיוונים.
 

ציוניסט

New member
הבעיה שהם לא מגיעים למרכזית, מלבד זה הם מעולים

הרבה אנשים מכירים רק את 405 ו-480
הם לא יודעים שעד סביבות 21:00 בערב אפשר לנסוע גם עם קווים 100, 101, 102 לחניון שפירים ומשם בשאטל החינמי שיוצא כל 5 דקות לתל אביב.
בימים עמוסים, זוהי ללא ספק הדרך הטובה ביותר להגיע לירושלים. הקווים האלה כמעט אף פעם לא מלאים, שלא לומר ריקים לחלוטין בשעות מסוימות.
הבעיה שהם לא מגיעים למרכזית, מלבד זה הם מעולים
 

mister K

New member
קרוב מאוד. גשר המיתרים ות.מ ירושלים זה היינו הך מבחינתי

101 עוצר לא רחוק מהמרכזית
קרוב מאוד. גשר המיתרים ות.מ ירושלים זה היינו הך מבחינתי
הבעיה האמיתית היא שאין שאטלים משפירים לאזור אלנבי, כפי שתוכנן ולא בוצע.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
או פשוט נוסעים ברכבת!

הרבה אנשים מכירים רק את 405 ו-480
הם לא יודעים שעד סביבות 21:00 בערב אפשר לנסוע גם עם קווים 100, 101, 102 לחניון שפירים ומשם בשאטל החינמי שיוצא כל 5 דקות לתל אביב.
בימים עמוסים, זוהי ללא ספק הדרך הטובה ביותר להגיע לירושלים. הקווים האלה כמעט אף פעם לא מלאים, שלא לומר ריקים לחלוטין בשעות מסוימות.
או פשוט נוסעים ברכבת!
 
ראויה לשבח אגד ברכבת מרכז שהסדרן שם מוכר

קווים 405/480
רציתי להפנות את תשומת ליבכם לסיוט שחוזר על עצמו בכל שנה ושנה בחודשי הקיץ ובעיקר בתקופת ״בין הזמנים״. מהשעה 12 לערך בצהריים ועד שעות הערב המאוחרות מה שהולך בתחנה מרכזית בירושלים בקווים האלו זה פשוט טרור. תורים ארוכים ולא מסודרים, המתנה של כמעט שעה לעלייה לאוטובוס מרגע הגעה לתחנה, וזאת על אף העובדה כי כל 10 דק אמור לצאת אוטובוס. זה פשוט נעשה בלתי אפשרי לנסוע עם הקווים האלו. אגד לא עושה דבר בנידון ונותנת לנוסעיה הקבועים שמשתמשים בקו באופן יומיומי לצורכי עבודה , להתענות. וזה עוד מבלי להזכיר את העבודות בכביש 1 שגורמות לכך שלאחרונה יש פקק קבוע מאזור מחלף ענבה ועד שער הגיא.
ראויה לשבח אגד ברכבת מרכז שהסדרן שם מוכר
מראש כרטיסים ב480 כאשר יש תור. וכאשר האוטובוס מתמלא הוא שואל מי מוכן להיות בעמידה, ויש כאלה שמוכנים
וככה התור עובר מהר והאוטובוס יוצא מהר
 

mister K

New member
גם בתמח"ת ובת.מ ירושלים

ראויה לשבח אגד ברכבת מרכז שהסדרן שם מוכר
מראש כרטיסים ב480 כאשר יש תור. וכאשר האוטובוס מתמלא הוא שואל מי מוכן להיות בעמידה, ויש כאלה שמוכנים
וככה התור עובר מהר והאוטובוס יוצא מהר
גם בתמח"ת ובת.מ ירושלים
יש קופות ניידות שמופעלות ברציף על ידי הסדרנים. לרוב כשמגיע אוטובוס של אגד הסעים בלי מכשיר כירטוס.
 

נתנאל531

Well-known member
אבל בחיפה נוהג מנהג אחר

גם בתמח"ת ובת.מ ירושלים
יש קופות ניידות שמופעלות ברציף על ידי הסדרנים. לרוב כשמגיע אוטובוס של אגד הסעים בלי מכשיר כירטוס.
אבל בחיפה נוהג מנהג אחר
לפני כמה ימים הגעתי לרציף בינעירוני במרכזית המפרץ (קו 960 לירושלים), חיכה שם יוטונג לבן (ניסוי) של אגד הסעים. לשאלה 'איך משלמים' ענה 'חולצה-כחולה' שעמד ליד: הולכים לקופה ומשלמים...
&nbsp
זו התנהלות לא תקינה לחלוטין, נוסעים שלא מודעים לכך והיו מגיעים בדקה האחרונה, היו מפספסים את הנסיעה בגלל עיכוב מיותר בקופה! (בפועל הנסיעה המתינה 3-4 דקות לאחר זמן היציאה המתוכנן, פתרו תקלה אפשרית מצד אחד ויצרו תקלה אחרת מצד שני)
&nbsp
הנסיעה הייתה אמורה לאסוף נוסעים בכמה תחנות בודדות לאורך הדרך (שם בוודאי שאין קופה, ולא היה לנוסעים שום דרך לשלם), אבל הצליחה שלא לאסוף אף נוסע. או שאף אחד לא חיכה (למרות שזה היה זמן עומס ולא שפל), או שהייתה פה קומבינה שבה הועלם מספר האוטובוס מהקדמה וכהשלמה הנהג לא טרח לעצור ולהודיע בקול את יעדו, וכך הנוסעים חשבו שזה סתם אוטובוס של אגד הסעים, ולא קו שירות לו חיכו. אם הנוסעים היו מתלוננים, היו מוציאים פלט GPS שבו היו מראים את מסלול הנסיעה, שהיה תקין (חצי נצל"ש - אירע לי פעם דבר דומה עם נסיעה של 146, שנכנסה בשעת היציאה לרציף מרוחק ולא נכון במרכזית המפרץ, יצאה מיד (אפילו בלי לפתוח דלתות, מה שמראה שהנהג היה מודע למה שעושה) והחלה בנסיעה לפי המסלול, כשהיא משאירה את כל הנוסעים מהתחנה הראשונה בתחנה. תלונה לאגד סורבה בטענה שהמסלול היה תקין, למרות שניתן היה לבדוק את העדר התיקופים הלא-סביר בתחנה הראשונה, בהשוואה לממוצע התיקופים של קו זה)
 

סילון91

New member
אחת הצרות הגדולות במדינה הזאת זה תחבורה ציבורית

אבל בחיפה נוהג מנהג אחר
לפני כמה ימים הגעתי לרציף בינעירוני במרכזית המפרץ (קו 960 לירושלים), חיכה שם יוטונג לבן (ניסוי) של אגד הסעים. לשאלה 'איך משלמים' ענה 'חולצה-כחולה' שעמד ליד: הולכים לקופה ומשלמים...
&nbsp
זו התנהלות לא תקינה לחלוטין, נוסעים שלא מודעים לכך והיו מגיעים בדקה האחרונה, היו מפספסים את הנסיעה בגלל עיכוב מיותר בקופה! (בפועל הנסיעה המתינה 3-4 דקות לאחר זמן היציאה המתוכנן, פתרו תקלה אפשרית מצד אחד ויצרו תקלה אחרת מצד שני)
&nbsp
הנסיעה הייתה אמורה לאסוף נוסעים בכמה תחנות בודדות לאורך הדרך (שם בוודאי שאין קופה, ולא היה לנוסעים שום דרך לשלם), אבל הצליחה שלא לאסוף אף נוסע. או שאף אחד לא חיכה (למרות שזה היה זמן עומס ולא שפל), או שהייתה פה קומבינה שבה הועלם מספר האוטובוס מהקדמה וכהשלמה הנהג לא טרח לעצור ולהודיע בקול את יעדו, וכך הנוסעים חשבו שזה סתם אוטובוס של אגד הסעים, ולא קו שירות לו חיכו. אם הנוסעים היו מתלוננים, היו מוציאים פלט GPS שבו היו מראים את מסלול הנסיעה, שהיה תקין (חצי נצל"ש - אירע לי פעם דבר דומה עם נסיעה של 146, שנכנסה בשעת היציאה לרציף מרוחק ולא נכון במרכזית המפרץ, יצאה מיד (אפילו בלי לפתוח דלתות, מה שמראה שהנהג היה מודע למה שעושה) והחלה בנסיעה לפי המסלול, כשהיא משאירה את כל הנוסעים מהתחנה הראשונה בתחנה. תלונה לאגד סורבה בטענה שהמסלול היה תקין, למרות שניתן היה לבדוק את העדר התיקופים הלא-סביר בתחנה הראשונה, בהשוואה לממוצע התיקופים של קו זה)
אחת הצרות הגדולות במדינה הזאת זה תחבורה ציבורית
לא פלא שאנשים לא עוזבים עדיין את המכוניות למרות כל השיפורים שנעשים כביכול.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה