מה הסיכוי להחזרת קו 52 (עתידים-תמחת) במסלולו הקודם?

מצב
הנושא נעול.

smndrol

New member
מה הסיכוי להחזרת קו 52 (עתידים-תמחת) במסלולו הקודם?

מה הסיכוי להחזרת קו 52 (עתידים-תמחת) במסלולו הקודם?
מה הסיכוי לחידוש קו 52 במסלולו הקודם לאורך רחוב בן גוריון במלואו?
כמובן לא במקום המסלול הנוכחי.. אלא בנוסף..
המסלול הנוכחי ממש מאסף למי שיעדו דרום מזרח ת"א..
תודה..
 
אל מי מופנית השאלה?

מה הסיכוי להחזרת קו 52 (עתידים-תמחת) במסלולו הקודם?
מה הסיכוי לחידוש קו 52 במסלולו הקודם לאורך רחוב בן גוריון במלואו?
כמובן לא במקום המסלול הנוכחי.. אלא בנוסף..
המסלול הנוכחי ממש מאסף למי שיעדו דרום מזרח ת"א..
תודה..
אל מי מופנית השאלה?
 

אורי404

New member
אכן לא ברור מדוע המסלול השתנה בקטע הזה

מה הסיכוי להחזרת קו 52 (עתידים-תמחת) במסלולו הקודם?
מה הסיכוי לחידוש קו 52 במסלולו הקודם לאורך רחוב בן גוריון במלואו?
כמובן לא במקום המסלול הנוכחי.. אלא בנוסף..
המסלול הנוכחי ממש מאסף למי שיעדו דרום מזרח ת"א..
תודה..
אכן לא ברור מדוע המסלול השתנה בקטע הזה
אם אני לא טועה לאורך בן גוריון אין קו אוטובוס סדיר. לדעתי עדיף, שקו 52 ייסע דרך בן גוריון. במסלול כיום דרך רחוב ביאליק או הרצל, קיים קו 57.
למי פונים? אני חושב של"דן", לעירייה הרלוונטית ולרשות לתחבורה ציבורית במשרד התחבורה.
 

orchilit

New member
זה בא כדי לפתור את הוצאת 67 מכצנלסון בין כיכר נח לבן גוריון

אכן לא ברור מדוע המסלול השתנה בקטע הזה
אם אני לא טועה לאורך בן גוריון אין קו אוטובוס סדיר. לדעתי עדיף, שקו 52 ייסע דרך בן גוריון. במסלול כיום דרך רחוב ביאליק או הרצל, קיים קו 57.
למי פונים? אני חושב של"דן", לעירייה הרלוונטית ולרשות לתחבורה ציבורית במשרד התחבורה.
זה בא כדי לפתור את הוצאת 67 מכצנלסון בין כיכר נח לבן גוריון
שאירע לאחר השינויים של 2011. וכמובן כדי לא להחזיר מה שהיה קודם, מצאו פתרון אחר אידיוטי בדמות פיתול מסלולו של 52 שנסע קודם לכן דרך בן גוריון ישר עד הרצל דרך כצנלסון וכופר היישוב במקום 67 שכיום נוסע מכופר היישוב ישירות לבן גוריון דרך קריניצי.
ואתה לא טועה - אין קו שנוסע בבן גוריון לאורכו, או אפילו מחצית מאורכו, קו 33 ו-52 נכנסים אליו במקטעים קצרים ועוזבים אותו.
דווקא הייתי משאיר את 52 בהרצל וביאליק בגלל קו 57, כיוון שבזמנו 52 היה מגיע רק עד איילון ו-57 היה מגיע לעתידים בחלק מהזמן, והשינויים של 2011 האריכו את 52 באופן קבוע לעתידים וקיצרו את 57 לויצמן, אז כדי לאפשר לכאלו שמגיעים מתוך גבעתיים להגיע לעתידים, קו 52 הוא פתרון טוב - הם נוסעים לכופר היישוב או לכיכר נוח ושם מחליפים איתו. (מי שגר קרוב יותר לרכבת מרכז, נוסע כמובן לשם ולוקח 75/76/142 )
 

אוהד1110

New member
מתן פתרון לנוסעי קו 67 אינו מצדיק פגיעה בתושבי בן גוריון

זה בא כדי לפתור את הוצאת 67 מכצנלסון בין כיכר נח לבן גוריון
שאירע לאחר השינויים של 2011. וכמובן כדי לא להחזיר מה שהיה קודם, מצאו פתרון אחר אידיוטי בדמות פיתול מסלולו של 52 שנסע קודם לכן דרך בן גוריון ישר עד הרצל דרך כצנלסון וכופר היישוב במקום 67 שכיום נוסע מכופר היישוב ישירות לבן גוריון דרך קריניצי.
ואתה לא טועה - אין קו שנוסע בבן גוריון לאורכו, או אפילו מחצית מאורכו, קו 33 ו-52 נכנסים אליו במקטעים קצרים ועוזבים אותו.
דווקא הייתי משאיר את 52 בהרצל וביאליק בגלל קו 57, כיוון שבזמנו 52 היה מגיע רק עד איילון ו-57 היה מגיע לעתידים בחלק מהזמן, והשינויים של 2011 האריכו את 52 באופן קבוע לעתידים וקיצרו את 57 לויצמן, אז כדי לאפשר לכאלו שמגיעים מתוך גבעתיים להגיע לעתידים, קו 52 הוא פתרון טוב - הם נוסעים לכופר היישוב או לכיכר נוח ושם מחליפים איתו. (מי שגר קרוב יותר לרכבת מרכז, נוסע כמובן לשם ולוקח 75/76/142 )
מתן פתרון לנוסעי קו 67 אינו מצדיק פגיעה בתושבי בן גוריון
אפשר להאריך את 57 לעתידים ובמקביל 52 יסע לאורך בן גוריון.
 

oshlick1

New member
רמת גן היא אסון תחבורתי

מתן פתרון לנוסעי קו 67 אינו מצדיק פגיעה בתושבי בן גוריון
אפשר להאריך את 57 לעתידים ובמקביל 52 יסע לאורך בן גוריון.
רמת גן היא אסון תחבורתי
עיר של פקקים, תושבים וראש עיר שמתנגדים לקו הסגול במסלול עילי כי הוא "יסתום את הכניסה לרחוב הירדן" (כי היום היא הרי פתוחה לגמרי)
מסלולים מפותלים (קו 61, קו 65, קו 67, קו 63)
אין שום קו שיוצא מרחוב הירדן ונוסע דרך אלוף שדה לת''א (כמו שנוסעים ברכב הפרטי)
יש רק את קווים 31/39 שמגיעים לדרך השלום אחרי שהנשמה יוצאת וגם אז לא מגיעים לרכבת השלום.
 

orchilit

New member
כפי שלימדה הוצאת 40 ו 289 מעתידים - אין שם מקום

מתן פתרון לנוסעי קו 67 אינו מצדיק פגיעה בתושבי בן גוריון
אפשר להאריך את 57 לעתידים ובמקביל 52 יסע לאורך בן גוריון.
כפי שלימדה הוצאת 40 ו 289 מעתידים - אין שם מקום
אז אין מה לדבר על הארכת 52 לעתידים. אבל הפתרון הפשוט שהיו צריכים לעשות הוא להחזיר את 67 לכצנלסון (שלדעתי שירת רבות את נוסעי הקו הזה), ואת 52 בבן גוריון בין גולומב/ריינס להרצל. סך הכל באמת חבל שאין קו ישיר בבן גוריון, וחבל שלא משתמשים ב-33 לצורך העניין (כי הוא הרי נוסע בו גם בחלק הצפוני וגם הדרומי אך לא המרכזי).
 

אורי404

New member
טוב, שפתחו את קו 33. אבל לא פתחו את זה מספיק

כפי שלימדה הוצאת 40 ו 289 מעתידים - אין שם מקום
אז אין מה לדבר על הארכת 52 לעתידים. אבל הפתרון הפשוט שהיו צריכים לעשות הוא להחזיר את 67 לכצנלסון (שלדעתי שירת רבות את נוסעי הקו הזה), ואת 52 בבן גוריון בין גולומב/ריינס להרצל. סך הכל באמת חבל שאין קו ישיר בבן גוריון, וחבל שלא משתמשים ב-33 לצורך העניין (כי הוא הרי נוסע בו גם בחלק הצפוני וגם הדרומי אך לא המרכזי).
טוב, שפתחו את קו 33. אבל לא פתחו את זה מספיק
התדירות שלו נמוכה, יחסית. כל עשרים דקות, אם אני לא טועה. הקו גם לא פועל במוצאי שבת. במכרזים חדשים יותר ויותר קווים שונים, שלא פעלו קודם לכן במוצאי שבת, פועלים במוצאי שבת. כך זה קורה בקווים העירוניים בשרון או ברמלה, לוד ובבאר יעקב. לפיכך אין סיבה, שזה לא יהיה כך גם בגוש דן.
אולי לקו 33 היה מוטב לפתוח קו או קווי מזלג, שהתדירות המשותפת לקווים תהיה סבירה יותר, מהמצב כיום. למשל קו, שייסע גם בחלק הצפוני של בן גוריון או שבמקום להמשיך לכיוון אפקה, יהיה גם קו, שייסע דרך רוקח ויסיים ברכבת האוניברסיטה או בחניון רידינג.
הבעיה במסופים שונים היא בעיה מוכרת לא רק בעתידים, אלא גם באזורים אחרים. הגיעה העת לטפל בעניין הזה, באמצעות הרחבת המסופים השונים או פתיחת מסופים חדשים.
 

smndrol

New member
תודה על התגובות..

אכן לא ברור מדוע המסלול השתנה בקטע הזה
אם אני לא טועה לאורך בן גוריון אין קו אוטובוס סדיר. לדעתי עדיף, שקו 52 ייסע דרך בן גוריון. במסלול כיום דרך רחוב ביאליק או הרצל, קיים קו 57.
למי פונים? אני חושב של"דן", לעירייה הרלוונטית ולרשות לתחבורה ציבורית במשרד התחבורה.
תודה על התגובות..
מה עם ארגוני הנוסעים? אולי לפנות אליהם? (15 דקות/ ארגון נוסעי התחבורה הציבורית// תחבורה בדרך שלנו)
 

אורי404

New member
תגובה

תודה על התגובות..
מה עם ארגוני הנוסעים? אולי לפנות אליהם? (15 דקות/ ארגון נוסעי התחבורה הציבורית// תחבורה בדרך שלנו)
תגובה
מבין הארגונים, שכתבת אני מעט מכיר את "תחבורה בדרך שלנו". פחות יש לי מושג על השניים האחרים ואיך הם פועלים. ב"תחבורה בדרך שלנו" פעילים גולשים בפורום ובעבר הם הזיזו דברים, כך שבהחלט יש מה לנסות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה