סיוט של יום ראשון
סיוט של יום ראשון
שלום רב,
לאחר חופשה של יומיים בירושלים ביום ראשון האחרון, ה-21 באוגוסט הגענו לתחנה המרכזית כדי לתפוס את האוטובוס של שעה 8.15 לכיוון עפולה.
לשני האוטובוסים ליעד הזה לא הצלחנו לעלות וכנ"ל לשני אוטובוסים לכיוון טבריה. החלטנו לצאת מהתחנה, ולנסות את מזלנו יותר מאוחר. המצב לא השתנה. להפך יותר אנשים המתינו להסעות ליעדים השונים. יותר מוקדם היו חיילים ואחר כך פחות חיילים אבל לא פחות קהל.
אנחנו זוג בני 70 וכל המעמד הזה היה לנו מאד קשה.
בסופו של דבר החלטנו לעשות את הנסיעה במונית כי לא ראינו דרך אחרת להגיע הביתה. המאמץ הכספי היה גבוה מדי אבל הרגשנו שאין לנו ברירה ובחרנו להשקיע בנושא הזה כשאנחנו מודעים שלא כל האוכלוסייה יכולה לבחור בפתרון שבחרנו.
האם זה מחוייב המציאות? האם חברת אגד לא יכולה להערך אחרת? לדעתי כפי שמזמינים מראש כרטיסים לאילת אפשר לעשות זאת גם ליעדים אחרים. אין שום סיבה שאנשים צריכים לעמוד בתחנה שעות על גבי שעות כדי להגיע ליעדם.
השילוב של יום ראשון והחופש הגדול גרמו למצב הבלתי נסבל הזה. אבל זה לא הגיע בהפתעה. אגד וחברות תחבורה אחרות מודעות למצב וצריכים להערך לכך עם תוספת אוטובוסים וסידורים אחרים כמו רכישת כרטיסים מראש.
מקווה שלא יצא לי לחוות שוב מצב כזה בעתיד. זה היה בהחלט סיוט!
סיוט של יום ראשון
שלום רב,
לאחר חופשה של יומיים בירושלים ביום ראשון האחרון, ה-21 באוגוסט הגענו לתחנה המרכזית כדי לתפוס את האוטובוס של שעה 8.15 לכיוון עפולה.
לשני האוטובוסים ליעד הזה לא הצלחנו לעלות וכנ"ל לשני אוטובוסים לכיוון טבריה. החלטנו לצאת מהתחנה, ולנסות את מזלנו יותר מאוחר. המצב לא השתנה. להפך יותר אנשים המתינו להסעות ליעדים השונים. יותר מוקדם היו חיילים ואחר כך פחות חיילים אבל לא פחות קהל.
אנחנו זוג בני 70 וכל המעמד הזה היה לנו מאד קשה.
בסופו של דבר החלטנו לעשות את הנסיעה במונית כי לא ראינו דרך אחרת להגיע הביתה. המאמץ הכספי היה גבוה מדי אבל הרגשנו שאין לנו ברירה ובחרנו להשקיע בנושא הזה כשאנחנו מודעים שלא כל האוכלוסייה יכולה לבחור בפתרון שבחרנו.
האם זה מחוייב המציאות? האם חברת אגד לא יכולה להערך אחרת? לדעתי כפי שמזמינים מראש כרטיסים לאילת אפשר לעשות זאת גם ליעדים אחרים. אין שום סיבה שאנשים צריכים לעמוד בתחנה שעות על גבי שעות כדי להגיע ליעדם.
השילוב של יום ראשון והחופש הגדול גרמו למצב הבלתי נסבל הזה. אבל זה לא הגיע בהפתעה. אגד וחברות תחבורה אחרות מודעות למצב וצריכים להערך לכך עם תוספת אוטובוסים וסידורים אחרים כמו רכישת כרטיסים מראש.
מקווה שלא יצא לי לחוות שוב מצב כזה בעתיד. זה היה בהחלט סיוט!