תחנת הרכבת בני ברק-רמת החייל: מיקום אידאלי, נגישות... לא ממש

מצב
הנושא נעול.

amit1270

New member
תחנת הרכבת בני ברק-רמת החייל: מיקום אידאלי, נגישות... לא ממש

תחנת הרכבת בני ברק-רמת החייל: מיקום אידאלי, נגישות... לא ממש
גלובס
 

Bus Nerd

Active member
הכתבה לא מחדשת הרבה ושוכחת כמה דברים

תחנת הרכבת בני ברק-רמת החייל: מיקום אידאלי, נגישות... לא ממש
גלובס
הכתבה לא מחדשת הרבה ושוכחת כמה דברים
הכתבה מתעלמת מהעובדה שיש גשר הולכי רגל ואופניים חדש שנמצא בהקמה שיקצר את ההגעה מהתחנה לרמת החייל.

אם כי, אותן חנויות ענק שהכתבה מציגה כדברים חיוביים, הן הסיבה שאותו גשר יהיה קצת מרוחק מהתחנה ולא הכי אידיאלי, כי הקו הישר עובר דרך מגרשים פרטיים שעליהן נמצאות אותן חנויות, אז לא הייתה ברירה אלא לבנות את הגשר מהרמפה שעולה מהאיזור המסחרי (הנוראי) הזה לכיוון מבצע קדש. (ואני אומר נוראי לא בגלל שאני נגד מסחר חלילה, אלא בגלל שהאיזור מתוכנן כאיזור מכוון רכב פרטי ולא כאיזור שמתאים לבני אדם.

הגשר עצמו של מבצע קדש לא נוח להולכי רגל בכלל, והוא דוגמה מצויינת לסיבה ש*אינה* באחריות הרכבת שהופכת את התחנה ללא נגישה: המדרכות בו צרות מדי ועצם העובדה שהוא כל כך רחב גורמת לרכבים פרטיים לנסוע בו במהירות גבוהה, מה שהופך אותו למאוד לא walkable. מה שעירייית רמת גן חייבת לעשות זה לקחת נתיבים מהרכבים הפרטיים כדי להרחיב את המדרכה, זה ישפר את המצב בהרבה.

כרגע המדרכה שם כל כך צרה שכשאנשים עוברים בכיוונים מנוגדים (או עם אופניים) האפשרות היחידה של הולכי הרגל היא להיצמד עם גבם למעקה בצורה מסוכנת או לרדת לכביש בצורה מסוכנת עוד יותר. אי אפשר להאשים את הרכבת בזה, רק את עיריית רמת גן שהגשר נמצא בתחום המוניציפאלי שלה.

מה שכן, אותן מדרגות לולייניות ששם כבר שנים הן נוראיות ולא נגישות לנכים או רוכבי אופניים.

לדעתי צריך להחליף אותן במדרגות לא לולייניות + מעלית בכל צד, או לחלופין לבנות כניסה לתחנה על הגשר שממנה יהיה גשר נוסף שמגיע עד לקצה המערבי של רציפי התחנה.

עריכה: יש לציין שכל זה היה נמנע אם מראש היו בונים את ההפרדה המפלסית של מבצע קדש בתור מנהרה ולא גשר
 

amit1270

New member
הכתבה לא מתעלמת מהגשר החדש

הכתבה לא מחדשת הרבה ושוכחת כמה דברים
הכתבה מתעלמת מהעובדה שיש גשר הולכי רגל ואופניים חדש שנמצא בהקמה שיקצר את ההגעה מהתחנה לרמת החייל.

אם כי, אותן חנויות ענק שהכתבה מציגה כדברים חיוביים, הן הסיבה שאותו גשר יהיה קצת מרוחק מהתחנה ולא הכי אידיאלי, כי הקו הישר עובר דרך מגרשים פרטיים שעליהן נמצאות אותן חנויות, אז לא הייתה ברירה אלא לבנות את הגשר מהרמפה שעולה מהאיזור המסחרי (הנוראי) הזה לכיוון מבצע קדש. (ואני אומר נוראי לא בגלל שאני נגד מסחר חלילה, אלא בגלל שהאיזור מתוכנן כאיזור מכוון רכב פרטי ולא כאיזור שמתאים לבני אדם.

הגשר עצמו של מבצע קדש לא נוח להולכי רגל בכלל, והוא דוגמה מצויינת לסיבה ש*אינה* באחריות הרכבת שהופכת את התחנה ללא נגישה: המדרכות בו צרות מדי ועצם העובדה שהוא כל כך רחב גורמת לרכבים פרטיים לנסוע בו במהירות גבוהה, מה שהופך אותו למאוד לא walkable. מה שעירייית רמת גן חייבת לעשות זה לקחת נתיבים מהרכבים הפרטיים כדי להרחיב את המדרכה, זה ישפר את המצב בהרבה.

כרגע המדרכה שם כל כך צרה שכשאנשים עוברים בכיוונים מנוגדים (או עם אופניים) האפשרות היחידה של הולכי הרגל היא להיצמד עם גבם למעקה בצורה מסוכנת או לרדת לכביש בצורה מסוכנת עוד יותר. אי אפשר להאשים את הרכבת בזה, רק את עיריית רמת גן שהגשר נמצא בתחום המוניציפאלי שלה.

מה שכן, אותן מדרגות לולייניות ששם כבר שנים הן נוראיות ולא נגישות לנכים או רוכבי אופניים.

לדעתי צריך להחליף אותן במדרגות לא לולייניות + מעלית בכל צד, או לחלופין לבנות כניסה לתחנה על הגשר שממנה יהיה גשר נוסף שמגיע עד לקצה המערבי של רציפי התחנה.

עריכה: יש לציין שכל זה היה נמנע אם מראש היו בונים את ההפרדה המפלסית של מבצע קדש בתור מנהרה ולא גשר
הכתבה לא מתעלמת מהגשר החדש
 

amit1270

New member
הפסד שלך


לא ניתן לצפות בכתבת הוידאו על המחשב שלי
לכן התייחסתי רק לטקסט.
הפסד שלך
 

בישגד

New member
פלאש זה באמת זוהמה. אבל אפשר לצפות בדרך עקיפה גם בלעדיו

הפסד של גלובס שלא יודעים להשתמש בנגן וידאו שלא דורש פלאש
פלאש זה באמת זוהמה. אבל אפשר לצפות בדרך עקיפה גם בלעדיו
בפיירפוקס עם useragent של iPad למשל (שכידוע לא תומך בפלאש, אז אין להם ברירה) האתר מגיש קובץ MP4 במקום נגן הפלאש.
http://il28.cast-tv.com:8081/22753_flv/2016_8/22753_160821044107_bney_brak_.16082016_M.mp4
כרגיל, חובבנות של המתכנתים. אם כבר יש להם דרך לעבוד בדפדפן HTML5, למה לא להשתמש בה לפחות בתור fallback למי שאין פלאש על PC? בעצם במקרה הזה לא ברור בשביל מה בכלל צריך פלאש מלכתחילה...
 

בישגד

New member
הבעיה הכי גדולה עם הגשר היא שהיה צריך להשאיר את המעברים למטה

הכתבה לא מחדשת הרבה ושוכחת כמה דברים
הכתבה מתעלמת מהעובדה שיש גשר הולכי רגל ואופניים חדש שנמצא בהקמה שיקצר את ההגעה מהתחנה לרמת החייל.

אם כי, אותן חנויות ענק שהכתבה מציגה כדברים חיוביים, הן הסיבה שאותו גשר יהיה קצת מרוחק מהתחנה ולא הכי אידיאלי, כי הקו הישר עובר דרך מגרשים פרטיים שעליהן נמצאות אותן חנויות, אז לא הייתה ברירה אלא לבנות את הגשר מהרמפה שעולה מהאיזור המסחרי (הנוראי) הזה לכיוון מבצע קדש. (ואני אומר נוראי לא בגלל שאני נגד מסחר חלילה, אלא בגלל שהאיזור מתוכנן כאיזור מכוון רכב פרטי ולא כאיזור שמתאים לבני אדם.

הגשר עצמו של מבצע קדש לא נוח להולכי רגל בכלל, והוא דוגמה מצויינת לסיבה ש*אינה* באחריות הרכבת שהופכת את התחנה ללא נגישה: המדרכות בו צרות מדי ועצם העובדה שהוא כל כך רחב גורמת לרכבים פרטיים לנסוע בו במהירות גבוהה, מה שהופך אותו למאוד לא walkable. מה שעירייית רמת גן חייבת לעשות זה לקחת נתיבים מהרכבים הפרטיים כדי להרחיב את המדרכה, זה ישפר את המצב בהרבה.

כרגע המדרכה שם כל כך צרה שכשאנשים עוברים בכיוונים מנוגדים (או עם אופניים) האפשרות היחידה של הולכי הרגל היא להיצמד עם גבם למעקה בצורה מסוכנת או לרדת לכביש בצורה מסוכנת עוד יותר. אי אפשר להאשים את הרכבת בזה, רק את עיריית רמת גן שהגשר נמצא בתחום המוניציפאלי שלה.

מה שכן, אותן מדרגות לולייניות ששם כבר שנים הן נוראיות ולא נגישות לנכים או רוכבי אופניים.

לדעתי צריך להחליף אותן במדרגות לא לולייניות + מעלית בכל צד, או לחלופין לבנות כניסה לתחנה על הגשר שממנה יהיה גשר נוסף שמגיע עד לקצה המערבי של רציפי התחנה.

עריכה: יש לציין שכל זה היה נמנע אם מראש היו בונים את ההפרדה המפלסית של מבצע קדש בתור מנהרה ולא גשר
הבעיה הכי גדולה עם הגשר היא שהיה צריך להשאיר את המעברים למטה
שהיו קודם, אם לא גם למכוניות אז לפחות להולכי רגל.
ולמרות שמי שרוצה לחצות את הפסים מצד אחד לשני צריך לטפס ולרדת מהגשר בלי שום סיבה הגיונית, האובססיה להפרדות מפלסיות חזקה מהכל... חבל שהסתפקו שם על הגדר רק בקונצרטינות ולא הוסיפו דרך טשטוש וגדר חשמלית כדי להיות בטוחים שחלילה אף אחד לא יעלה בדעתו לחסוך את הטיפוס על הגשר.

דווקא למי שבא מכיוון רמת החיל המצב פחות גרוע. אפשר לחצות ליד הירקון את הגשר מערבה מתחתיו ומשם להמשיך בגשר הולכי הרגל לגדה הדרומית ואז מתחת לגשר מבצע קדש לתחנת הרכבת. אבל עדיין, לא ברור למה בנו גשר הולכי רגל רק בצד הזה, ולמה הוא בנוי ככה שמי שרק רוצה לחצות מגדה לגדה ולא לעלות על גשר מבצע קדש צריך לטפס עד לגובה שלו. אפשר לחשוב ששטות בירקון אוניות משא שגשר נמוך יותר היה מפריע להן לעבור...
 
תיקון קטן ..הרכבת נמצאת בשטח בני ברק ולא רמת גן

הכתבה לא מחדשת הרבה ושוכחת כמה דברים
הכתבה מתעלמת מהעובדה שיש גשר הולכי רגל ואופניים חדש שנמצא בהקמה שיקצר את ההגעה מהתחנה לרמת החייל.

אם כי, אותן חנויות ענק שהכתבה מציגה כדברים חיוביים, הן הסיבה שאותו גשר יהיה קצת מרוחק מהתחנה ולא הכי אידיאלי, כי הקו הישר עובר דרך מגרשים פרטיים שעליהן נמצאות אותן חנויות, אז לא הייתה ברירה אלא לבנות את הגשר מהרמפה שעולה מהאיזור המסחרי (הנוראי) הזה לכיוון מבצע קדש. (ואני אומר נוראי לא בגלל שאני נגד מסחר חלילה, אלא בגלל שהאיזור מתוכנן כאיזור מכוון רכב פרטי ולא כאיזור שמתאים לבני אדם.

הגשר עצמו של מבצע קדש לא נוח להולכי רגל בכלל, והוא דוגמה מצויינת לסיבה ש*אינה* באחריות הרכבת שהופכת את התחנה ללא נגישה: המדרכות בו צרות מדי ועצם העובדה שהוא כל כך רחב גורמת לרכבים פרטיים לנסוע בו במהירות גבוהה, מה שהופך אותו למאוד לא walkable. מה שעירייית רמת גן חייבת לעשות זה לקחת נתיבים מהרכבים הפרטיים כדי להרחיב את המדרכה, זה ישפר את המצב בהרבה.

כרגע המדרכה שם כל כך צרה שכשאנשים עוברים בכיוונים מנוגדים (או עם אופניים) האפשרות היחידה של הולכי הרגל היא להיצמד עם גבם למעקה בצורה מסוכנת או לרדת לכביש בצורה מסוכנת עוד יותר. אי אפשר להאשים את הרכבת בזה, רק את עיריית רמת גן שהגשר נמצא בתחום המוניציפאלי שלה.

מה שכן, אותן מדרגות לולייניות ששם כבר שנים הן נוראיות ולא נגישות לנכים או רוכבי אופניים.

לדעתי צריך להחליף אותן במדרגות לא לולייניות + מעלית בכל צד, או לחלופין לבנות כניסה לתחנה על הגשר שממנה יהיה גשר נוסף שמגיע עד לקצה המערבי של רציפי התחנה.

עריכה: יש לציין שכל זה היה נמנע אם מראש היו בונים את ההפרדה המפלסית של מבצע קדש בתור מנהרה ולא גשר
תיקון קטן ..הרכבת נמצאת בשטח בני ברק ולא רמת גן
 

cwen

New member
אני לא חושבת שאפשר היה לעשות שם מנהרה

הכתבה לא מחדשת הרבה ושוכחת כמה דברים
הכתבה מתעלמת מהעובדה שיש גשר הולכי רגל ואופניים חדש שנמצא בהקמה שיקצר את ההגעה מהתחנה לרמת החייל.

אם כי, אותן חנויות ענק שהכתבה מציגה כדברים חיוביים, הן הסיבה שאותו גשר יהיה קצת מרוחק מהתחנה ולא הכי אידיאלי, כי הקו הישר עובר דרך מגרשים פרטיים שעליהן נמצאות אותן חנויות, אז לא הייתה ברירה אלא לבנות את הגשר מהרמפה שעולה מהאיזור המסחרי (הנוראי) הזה לכיוון מבצע קדש. (ואני אומר נוראי לא בגלל שאני נגד מסחר חלילה, אלא בגלל שהאיזור מתוכנן כאיזור מכוון רכב פרטי ולא כאיזור שמתאים לבני אדם.

הגשר עצמו של מבצע קדש לא נוח להולכי רגל בכלל, והוא דוגמה מצויינת לסיבה ש*אינה* באחריות הרכבת שהופכת את התחנה ללא נגישה: המדרכות בו צרות מדי ועצם העובדה שהוא כל כך רחב גורמת לרכבים פרטיים לנסוע בו במהירות גבוהה, מה שהופך אותו למאוד לא walkable. מה שעירייית רמת גן חייבת לעשות זה לקחת נתיבים מהרכבים הפרטיים כדי להרחיב את המדרכה, זה ישפר את המצב בהרבה.

כרגע המדרכה שם כל כך צרה שכשאנשים עוברים בכיוונים מנוגדים (או עם אופניים) האפשרות היחידה של הולכי הרגל היא להיצמד עם גבם למעקה בצורה מסוכנת או לרדת לכביש בצורה מסוכנת עוד יותר. אי אפשר להאשים את הרכבת בזה, רק את עיריית רמת גן שהגשר נמצא בתחום המוניציפאלי שלה.

מה שכן, אותן מדרגות לולייניות ששם כבר שנים הן נוראיות ולא נגישות לנכים או רוכבי אופניים.

לדעתי צריך להחליף אותן במדרגות לא לולייניות + מעלית בכל צד, או לחלופין לבנות כניסה לתחנה על הגשר שממנה יהיה גשר נוסף שמגיע עד לקצה המערבי של רציפי התחנה.

עריכה: יש לציין שכל זה היה נמנע אם מראש היו בונים את ההפרדה המפלסית של מבצע קדש בתור מנהרה ולא גשר
אני לא חושבת שאפשר היה לעשות שם מנהרה
בכל זאת יש את הירקון שם. מנהרה הייתה צריכה לרדת מתחתיו ואז איפה תצא החוצה?
אבל אפשר היה להשאיר את המדרכה שהייתה שם קודם בגובה הכביש הישן. אני לא מבינה למה הרסו אותה והחליפו בגשר עץ לא נגיש!
 

Bus Nerd

Active member
חשבתי מנהרה מתחת לפסי רכבת

אני לא חושבת שאפשר היה לעשות שם מנהרה
בכל זאת יש את הירקון שם. מנהרה הייתה צריכה לרדת מתחתיו ואז איפה תצא החוצה?
אבל אפשר היה להשאיר את המדרכה שהייתה שם קודם בגובה הכביש הישן. אני לא מבינה למה הרסו אותה והחליפו בגשר עץ לא נגיש!
חשבתי מנהרה מתחת לפסי רכבת
יש מרחק גדול מספיק (לדעתי) בין פסי הרכבת לירקון כך שהיו יכולים לבנות מנהרה קצרה מתחת לפסי הרכבת שתעלה למפלס הקרקע, ואז גשר קטן מעל הירקון עצמו.

זה היה פותר את בעיית הנגישות להולכי רגל ורוכבי אופניים מכיוון דרום, כי לרדת למנהרה זה פחות מתיש מלטפס על גשר.

אבל זה כבר לא יקרה, כי גשר כבר יש. אז עכשיו צריך להפוך אותו למתאים לאנשים ולא רק למכוניות, עם מדרכות רחבות יותר, מדרגות נוחות יותר ורמפה/מעלית לנכים ואופניים, או לפחות כניסה נוספת לתחנת הרכבת שתהיה על הגשר.
 

cwen

New member
מנהרה שתתאים גם לאוטובוסים ומשאיות

חשבתי מנהרה מתחת לפסי רכבת
יש מרחק גדול מספיק (לדעתי) בין פסי הרכבת לירקון כך שהיו יכולים לבנות מנהרה קצרה מתחת לפסי הרכבת שתעלה למפלס הקרקע, ואז גשר קטן מעל הירקון עצמו.

זה היה פותר את בעיית הנגישות להולכי רגל ורוכבי אופניים מכיוון דרום, כי לרדת למנהרה זה פחות מתיש מלטפס על גשר.

אבל זה כבר לא יקרה, כי גשר כבר יש. אז עכשיו צריך להפוך אותו למתאים לאנשים ולא רק למכוניות, עם מדרכות רחבות יותר, מדרגות נוחות יותר ורמפה/מעלית לנכים ואופניים, או לפחות כניסה נוספת לתחנת הרכבת שתהיה על הגשר.
מנהרה שתתאים גם לאוטובוסים ומשאיות
שאז עולה על גשר מעל הירקון?
&nbsp
ולא, לא יכול להיות שיש מספיק מקום לזה. הירקון ממש קרוב לפסי הרכבת. אני מאמינה שהיו עושים את זה אילו זו הייתה אופציה.
&nbsp
מה שהיה צריך זה להתחשב בהולכי הרגל ונוסעי האוטובוסים כשתכננו את הגשר הזה. אף אחד לא חשב עליהם בכלל.
 

DanielOne

New member
הגשר במבצע קדש

תחנת הרכבת בני ברק-רמת החייל: מיקום אידאלי, נגישות... לא ממש
גלובס
הגשר במבצע קדש
בתחום המונציפאלי של ת"א/ר"ג/ב"ב, נבנה כמו שנבנה מכיוון שצפוי לעבור שם בעתיד דרך "איילון מזרח"
&nbsp
אני לא מבין למה לא בונים מדרגות כמו שצריך, או בנוסף אפילו גם מעליות כפי שמצויין בכתבה, במקום המדרגות הלוליניות.
&nbsp
מצחיק שבכתבה כועסים על זה שהרכבת, בני ברק, ורמת גן, לא עושים כלום, ומצד שני כועסים על עיריית תל אביב שהיא דואגת לאזור רמת החייל בשאטלים ובגשר מעל הירקון, בכך שזה עולה הרבה כסף שמגיע מאזרחי המדינה, ומתושבי תל אביב, גם שכן עושים משהו מבקרים את זה....
 

Bus Nerd

Active member
אני די בטוח שאיילון מזרח ירד מהפרק בגלל שאין בו צורך אמיתי

הגשר במבצע קדש
בתחום המונציפאלי של ת"א/ר"ג/ב"ב, נבנה כמו שנבנה מכיוון שצפוי לעבור שם בעתיד דרך "איילון מזרח"
&nbsp
אני לא מבין למה לא בונים מדרגות כמו שצריך, או בנוסף אפילו גם מעליות כפי שמצויין בכתבה, במקום המדרגות הלוליניות.
&nbsp
מצחיק שבכתבה כועסים על זה שהרכבת, בני ברק, ורמת גן, לא עושים כלום, ומצד שני כועסים על עיריית תל אביב שהיא דואגת לאזור רמת החייל בשאטלים ובגשר מעל הירקון, בכך שזה עולה הרבה כסף שמגיע מאזרחי המדינה, ומתושבי תל אביב, גם שכן עושים משהו מבקרים את זה....
אני די בטוח שאיילון מזרח ירד מהפרק בגלל שאין בו צורך אמיתי
ולא, הוא לא נבנה כמו שצריך. שלושה נתיבים לכל כיוון בלי התחשבות בהולכי רגל בכלל זה לא נקרא "נבנה כמו שצריך"
 

down und

New member
הכותב, מרב מורן, אשה הזויה שלא לאמר מלה שמתחרזת בהזויה

תחנת הרכבת בני ברק-רמת החייל: מיקום אידאלי, נגישות... לא ממש
גלובס
הכותב, מרב מורן, אשה הזויה שלא לאמר מלה שמתחרזת בהזויה
הייתי חבר שלה בפייסבוק.
היא מוזרה בעליל. שרפה פעם בטקס מתוקשר את רשיון הנהיגה שלה,
אבל אז היא נזכרה שמידי פעם היא כן נוהגת (נניח ברכב שכור) ולכן נאלצה
להנפיק לעצמה רשיון מחדש.

היא מחסידות שוטות ומובהקות של ג'יין ג'ייקובס, שרואות
בערים אץ מקור כל הרע רק בגלל שאין בהן ערוב שימושים, אבל אם יש אזי
הערים הן מקור כל הטוב שבעולם.
 

Bus Nerd

Active member
למה תקיפות אישיות? ומה הבעיה בג'ייקובס ו־walkability?

הכותב, מרב מורן, אשה הזויה שלא לאמר מלה שמתחרזת בהזויה
הייתי חבר שלה בפייסבוק.
היא מוזרה בעליל. שרפה פעם בטקס מתוקשר את רשיון הנהיגה שלה,
אבל אז היא נזכרה שמידי פעם היא כן נוהגת (נניח ברכב שכור) ולכן נאלצה
להנפיק לעצמה רשיון מחדש.

היא מחסידות שוטות ומובהקות של ג'יין ג'ייקובס, שרואות
בערים אץ מקור כל הרע רק בגלל שאין בהן ערוב שימושים, אבל אם יש אזי
הערים הן מקור כל הטוב שבעולם.
למה תקיפות אישיות? ומה הבעיה בג'ייקובס ו־walkability?
רוב הטענות שהכתבה העלתה *נכונות*, וזו באמת בעיה, והתחנה הזו באמת לא ממצה את הפוטנציאל שלה. לתקוף את הכתבת אישית זה לא לעניין בכלל. אם יש לך משהו להגיד, תתייחס לתוכן הכתבה ולא למי שכתב אותה.

כמו כן, לא מבין את ההתנגדות שלך לערים ולעירוב שימושים - תסתכל על כל האיזורים הטובים בת"א למשל - בכל הרחובות הטובים יש עירוב שימושים. עירוב שימושים הופך את העיר ליותר walkable ומאפשר תכנון תחבורה ציבורית יעילה יותר בגלל שיש איזורים שהם גם יעד של אנשים שרוצים להגיע למקום להסתובב ולקנות, וגם אנשים שגרים שם שצריכים להגיע למקומות אחרים. זה מעלה את מספר הנוסעים בתחנות ברחובות כאלו והופך את התחבורה הציבורית שם ליותר יעילה כלכלית וסביבתית (כי היא משרתת יותר נוסעים).

לעומת זאת ערים שבהן אין עירוב שימושים, גריד רחובות, או מאפיינים אחרים שהופכים אותן ל־walkable נראות כמו מודיעין או שוהם: פרברי שינה מכוערים שבנויים על טהרת הרכב הפרטי ולעולם לא יוכלו להינות מתחבורה ציבורית יעילה באמת.
 

down und

New member
אין לי שום בעיה עם ערוב שמושים

למה תקיפות אישיות? ומה הבעיה בג'ייקובס ו־walkability?
רוב הטענות שהכתבה העלתה *נכונות*, וזו באמת בעיה, והתחנה הזו באמת לא ממצה את הפוטנציאל שלה. לתקוף את הכתבת אישית זה לא לעניין בכלל. אם יש לך משהו להגיד, תתייחס לתוכן הכתבה ולא למי שכתב אותה.

כמו כן, לא מבין את ההתנגדות שלך לערים ולעירוב שימושים - תסתכל על כל האיזורים הטובים בת"א למשל - בכל הרחובות הטובים יש עירוב שימושים. עירוב שימושים הופך את העיר ליותר walkable ומאפשר תכנון תחבורה ציבורית יעילה יותר בגלל שיש איזורים שהם גם יעד של אנשים שרוצים להגיע למקום להסתובב ולקנות, וגם אנשים שגרים שם שצריכים להגיע למקומות אחרים. זה מעלה את מספר הנוסעים בתחנות ברחובות כאלו והופך את התחבורה הציבורית שם ליותר יעילה כלכלית וסביבתית (כי היא משרתת יותר נוסעים).

לעומת זאת ערים שבהן אין עירוב שימושים, גריד רחובות, או מאפיינים אחרים שהופכים אותן ל־walkable נראות כמו מודיעין או שוהם: פרברי שינה מכוערים שבנויים על טהרת הרכב הפרטי ולעולם לא יוכלו להינות מתחבורה ציבורית יעילה באמת.
אין לי שום בעיה עם ערוב שמושים
יש לי בעיה קשה מאוד עם אנשים פנאטיים.
מי ששורפת רשיון נהיגה שלה בפומבי היא הזויה ופנאטית.

לא חייבים ערוב שימושים להפוך אזור לנגיש הליכה.
ראה רחוב בלוך בת"א. רחוב באורך בינוני עם 4 בתי עסק בלבד לכל אורכו.
אבל הוא נוח להליכה, נעים להסתובב בו.
גם שאר הרחובות המאונכים לו, כגון נהרדעא ובארי אין בהם שום בית עסק
והם אזורים נחמדים וכיף להסתובב בהם בתור הולך רגל.

גם הרחובות אלחריזי, בן עזרא, הפרדס, עמנואל הרומי וסביבתם הקרובה והצמודה
אין בהם ערוב שימושים והם רחובות קסומים ממש. בעיקר שד' עמנואל הרומי.
בלי שום קשר לעובדה שבשדרות הללו רצחו את סבה של מרב אחרת, מרב מיכאלי.
 

Bus Nerd

Active member
למה יש לי הרגשה שהביקורת שלך באה מסקסיזם?

אין לי שום בעיה עם ערוב שמושים
יש לי בעיה קשה מאוד עם אנשים פנאטיים.
מי ששורפת רשיון נהיגה שלה בפומבי היא הזויה ופנאטית.

לא חייבים ערוב שימושים להפוך אזור לנגיש הליכה.
ראה רחוב בלוך בת"א. רחוב באורך בינוני עם 4 בתי עסק בלבד לכל אורכו.
אבל הוא נוח להליכה, נעים להסתובב בו.
גם שאר הרחובות המאונכים לו, כגון נהרדעא ובארי אין בהם שום בית עסק
והם אזורים נחמדים וכיף להסתובב בהם בתור הולך רגל.

גם הרחובות אלחריזי, בן עזרא, הפרדס, עמנואל הרומי וסביבתם הקרובה והצמודה
אין בהם ערוב שימושים והם רחובות קסומים ממש. בעיקר שד' עמנואל הרומי.
בלי שום קשר לעובדה שבשדרות הללו רצחו את סבה של מרב אחרת, מרב מיכאלי.
למה יש לי הרגשה שהביקורת שלך באה מסקסיזם?
אם זה היה כתב, גם היית מגיב כך? לא נראה לי. תקיפות אישיות הן באמת לא במקום ולא רלוונטיות בכלל לנושא השרשור או הפורום
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה