אל מי מופנית השאלה?מה הסיכוי להחזרת קו 52 (עתידים-תמחת) במסלולו הקודם?
מה הסיכוי לחידוש קו 52 במסלולו הקודם לאורך רחוב בן גוריון במלואו?
כמובן לא במקום המסלול הנוכחי.. אלא בנוסף..
המסלול הנוכחי ממש מאסף למי שיעדו דרום מזרח ת"א..
תודה..
למי שיודע.. אם יש מושג למישהו..אל מי מופנית השאלה?
אכן לא ברור מדוע המסלול השתנה בקטע הזהמה הסיכוי להחזרת קו 52 (עתידים-תמחת) במסלולו הקודם?
מה הסיכוי לחידוש קו 52 במסלולו הקודם לאורך רחוב בן גוריון במלואו?
כמובן לא במקום המסלול הנוכחי.. אלא בנוסף..
המסלול הנוכחי ממש מאסף למי שיעדו דרום מזרח ת"א..
תודה..
זה בא כדי לפתור את הוצאת 67 מכצנלסון בין כיכר נח לבן גוריוןאכן לא ברור מדוע המסלול השתנה בקטע הזה
אם אני לא טועה לאורך בן גוריון אין קו אוטובוס סדיר. לדעתי עדיף, שקו 52 ייסע דרך בן גוריון. במסלול כיום דרך רחוב ביאליק או הרצל, קיים קו 57.
למי פונים? אני חושב של"דן", לעירייה הרלוונטית ולרשות לתחבורה ציבורית במשרד התחבורה.
מתן פתרון לנוסעי קו 67 אינו מצדיק פגיעה בתושבי בן גוריוןזה בא כדי לפתור את הוצאת 67 מכצנלסון בין כיכר נח לבן גוריון
שאירע לאחר השינויים של 2011. וכמובן כדי לא להחזיר מה שהיה קודם, מצאו פתרון אחר אידיוטי בדמות פיתול מסלולו של 52 שנסע קודם לכן דרך בן גוריון ישר עד הרצל דרך כצנלסון וכופר היישוב במקום 67 שכיום נוסע מכופר היישוב ישירות לבן גוריון דרך קריניצי.
ואתה לא טועה - אין קו שנוסע בבן גוריון לאורכו, או אפילו מחצית מאורכו, קו 33 ו-52 נכנסים אליו במקטעים קצרים ועוזבים אותו.
דווקא הייתי משאיר את 52 בהרצל וביאליק בגלל קו 57, כיוון שבזמנו 52 היה מגיע רק עד איילון ו-57 היה מגיע לעתידים בחלק מהזמן, והשינויים של 2011 האריכו את 52 באופן קבוע לעתידים וקיצרו את 57 לויצמן, אז כדי לאפשר לכאלו שמגיעים מתוך גבעתיים להגיע לעתידים, קו 52 הוא פתרון טוב - הם נוסעים לכופר היישוב או לכיכר נוח ושם מחליפים איתו. (מי שגר קרוב יותר לרכבת מרכז, נוסע כמובן לשם ולוקח 75/76/142 )
רמת גן היא אסון תחבורתימתן פתרון לנוסעי קו 67 אינו מצדיק פגיעה בתושבי בן גוריון
אפשר להאריך את 57 לעתידים ובמקביל 52 יסע לאורך בן גוריון.
כפי שלימדה הוצאת 40 ו 289 מעתידים - אין שם מקוםמתן פתרון לנוסעי קו 67 אינו מצדיק פגיעה בתושבי בן גוריון
אפשר להאריך את 57 לעתידים ובמקביל 52 יסע לאורך בן גוריון.
טוב, שפתחו את קו 33. אבל לא פתחו את זה מספיקכפי שלימדה הוצאת 40 ו 289 מעתידים - אין שם מקום
אז אין מה לדבר על הארכת 52 לעתידים. אבל הפתרון הפשוט שהיו צריכים לעשות הוא להחזיר את 67 לכצנלסון (שלדעתי שירת רבות את נוסעי הקו הזה), ואת 52 בבן גוריון בין גולומב/ריינס להרצל. סך הכל באמת חבל שאין קו ישיר בבן גוריון, וחבל שלא משתמשים ב-33 לצורך העניין (כי הוא הרי נוסע בו גם בחלק הצפוני וגם הדרומי אך לא המרכזי).
תודה על התגובות..אכן לא ברור מדוע המסלול השתנה בקטע הזה
אם אני לא טועה לאורך בן גוריון אין קו אוטובוס סדיר. לדעתי עדיף, שקו 52 ייסע דרך בן גוריון. במסלול כיום דרך רחוב ביאליק או הרצל, קיים קו 57.
למי פונים? אני חושב של"דן", לעירייה הרלוונטית ולרשות לתחבורה ציבורית במשרד התחבורה.
תגובהתודה על התגובות..
מה עם ארגוני הנוסעים? אולי לפנות אליהם? (15 דקות/ ארגון נוסעי התחבורה הציבורית// תחבורה בדרך שלנו)
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.