עדכון קטן

מצב
הנושא נעול.

ronatd

New member
בשביל מה צריך אוטובוס עם 5 דלתות

עדכון קטן
בימים האחרונים נכנסו לשירות באגד ירושלים 9 אוטובוסים חדשים B.R.T בעלי 5 דלתות מהדגם החדש.
כמו''כ בתקופה הקרובה סניף הר נוף אמור לקבל את האוטובוסים החדשים מדגם סולאריס (השילדה והמנוע של דאף) המיוצר בהולנד.
בשביל מה צריך אוטובוס עם 5 דלתות
מספר הדלתות בא על חשבון מספר המושבים באוטובוס.
לדעתי מספיק 3 דלתות.
 

Bus Nerd

Active member
באוטובוס עירוני מתעדפים נוסעים בעמידה על פני נוסעים בישיבה

בשביל מה צריך אוטובוס עם 5 דלתות
מספר הדלתות בא על חשבון מספר המושבים באוטובוס.
לדעתי מספיק 3 דלתות.
באוטובוס עירוני מתעדפים נוסעים בעמידה על פני נוסעים בישיבה
רוב הנסיעות באוטובוסים עירוניים הן קצרות יחסית, והדגש הוא לא על נוחות אלא על מהירות. יותר דלתות = פחות זמן מתבזבז בתחנות = הגעה מהירה יותר ליעד.
יותר מקומות עמידה = קיבולת נוסעים יותר גבוהה = פחות סיכוי שהאוטובוס יגיע בלי מקום לנוסעים.
&nbsp
אם לכל נוסע היה מקום ישיבה, אז האוטובוס היה יכול להסיע הרבה פחות נוסעים (משמע היו צריכים יותר אוטובוסים כדי לאסוף את אותם נוסעים, וזה יקר) ואם לכל נוסע היה מקום ישיבה והיו פחות דלתות שניתן לעלות מהן, הרבה יותר זמן היה מתבזבז בתחנות והנסיעה הייתה איטית יותר.
 

ronatd

New member
מענין

באוטובוס עירוני מתעדפים נוסעים בעמידה על פני נוסעים בישיבה
רוב הנסיעות באוטובוסים עירוניים הן קצרות יחסית, והדגש הוא לא על נוחות אלא על מהירות. יותר דלתות = פחות זמן מתבזבז בתחנות = הגעה מהירה יותר ליעד.
יותר מקומות עמידה = קיבולת נוסעים יותר גבוהה = פחות סיכוי שהאוטובוס יגיע בלי מקום לנוסעים.
&nbsp
אם לכל נוסע היה מקום ישיבה, אז האוטובוס היה יכול להסיע הרבה פחות נוסעים (משמע היו צריכים יותר אוטובוסים כדי לאסוף את אותם נוסעים, וזה יקר) ואם לכל נוסע היה מקום ישיבה והיו פחות דלתות שניתן לעלות מהן, הרבה יותר זמן היה מתבזבז בתחנות והנסיעה הייתה איטית יותר.
מענין
האוטובוסים המפרקיים האלה (בעלי 4 או 5 דלתות)
משמשים בקו 164 ובקו 274 (רחובות פתח תקוה ורחובות רמת אביב)
שהם לדעתי קוים בינעירוניים.
 
הקווים הללו נחשבים לקווים עירוניים כי רוב הנסיעה שלהם הוא

מענין
האוטובוסים המפרקיים האלה (בעלי 4 או 5 דלתות)
משמשים בקו 164 ובקו 274 (רחובות פתח תקוה ורחובות רמת אביב)
שהם לדעתי קוים בינעירוניים.
הקווים הללו נחשבים לקווים עירוניים כי רוב הנסיעה שלהם הוא
בשטחים עירוניים.
 

Bus Nerd

Active member
בנוסף למה שעמוד השדרה אמר

מענין
האוטובוסים המפרקיים האלה (בעלי 4 או 5 דלתות)
משמשים בקו 164 ובקו 274 (רחובות פתח תקוה ורחובות רמת אביב)
שהם לדעתי קוים בינעירוניים.
בנוסף למה שעמוד השדרה אמר
אין לי מספרים מדוייקים כמובן, אבל אני מאמין שמספר הנוסעים שנוסע בקו לכל אורכו הוא מועט, ורוב הנוסעים נוסעים רק חלק מהדרך עם הקו הזה.
&nbsp
כמו קו 1 מפתח תקווה לבת ים. רוב הנוסעים שעלו בפתח תקווה יורדים ברמת גן ותל אביב, ולא ממשיכים עד בת ים.
 

sweetums

New member
הארגז/מאן NG363F

עדכון קטן
בימים האחרונים נכנסו לשירות באגד ירושלים 9 אוטובוסים חדשים B.R.T בעלי 5 דלתות מהדגם החדש.
כמו''כ בתקופה הקרובה סניף הר נוף אמור לקבל את האוטובוסים החדשים מדגם סולאריס (השילדה והמנוע של דאף) המיוצר בהולנד.
הארגז/מאן NG363F
http://car.mot.gov.il/ORIL/2016/14/16-5100.pdf
 

אבישי ק

New member
זה אוטובוס רב קיבולת ולא BRT

עדכון קטן
בימים האחרונים נכנסו לשירות באגד ירושלים 9 אוטובוסים חדשים B.R.T בעלי 5 דלתות מהדגם החדש.
כמו''כ בתקופה הקרובה סניף הר נוף אמור לקבל את האוטובוסים החדשים מדגם סולאריס (השילדה והמנוע של דאף) המיוצר בהולנד.
זה אוטובוס רב קיבולת ולא BRT
אולי סיווגו אותו כמתאים לשימוש במערכות BRT בגלל נוחות עליה וירידה אבל זה לא BRT.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה